Keresés

Részletes keresés

konix5 Creative Commons License 2021.01.23 0 0 6076

OK értem, azt azért majd írd meg, tényleg jó maradt e a tank belseje? (A benya-romlásra írtam, hogy időnként megrázogatni  a mocit, hogy keveredjen a benzin, ne váljon ki az etanol.) 

Előzmény: magiist (6071)
Szabolcs Bárdos Creative Commons License 2021.01.21 0 0 6075

Köszönöm szépen.

Előzmény: bbfeco (6074)
bbfeco Creative Commons License 2021.01.21 0 0 6074

Ennyit találtam:(    sajnos a manuálok nem részletezik....(amiket néztem)
sodródás

  • Teljes tag
  • Bejegyzések: 205
  • Twist n 'Go Power !!!

Re: villaolaj« 8. válasz: 2011. szeptember 09., 12:02:50»néhány hete már cseréltem az olajat. a szint kissé alacsony volt, a szerelő egy ligetet mutatott nekem belülről, és azt mondta, hogy az olajnak ezen a szinten kell lennie. most a menet tökéletes nekem.

Előzmény: Szabolcs Bárdos (6070)
magiist Creative Commons License 2021.01.21 0 0 6073

Meg rossz benzinszint az úszóházba.

Előzmény: magiist (6072)
magiist Creative Commons License 2021.01.21 0 0 6072

Gondolkozz józan paraszti ésszel! :)

Ha a motor gázadásra fúlad, akkor nem kap elég naftát! Próbáld ki, hogy amikor ráhúzod, kezeddel késsé folytasz a légbeömlőn és próbáld meg életben tartani a motort!

Ha sikerül, akkor ki kell nyomozni, hogy miért nem kap elég benzint?!

Ez lehet kicsi főfúvóka, rossz tűszelep állás, fals levegő, esetleg dugulás a benzin útjába.

A gyertyakép is segít ebben! Nézd meg!

Előzmény: pepike02 (6069)
magiist Creative Commons License 2021.01.21 0 0 6071

Szia!

 

Ez régen az E5-re igaz is volt. Most ha feltúrod a nettet, mindenhol a leeresztést javasolják, mivel a 10%-os metanol nagyon nedvszívó és így a benzin is sokkal jobban az. Ez a mérték már meghaladja a leeresztett tank levegős nedvesedését. Legalább is ezeket írják.

Plusz a sokat álló benzin is hajlamos a megromlásra, így két legyet csapok egyszerre.

Előzmény: konix5 (6068)
Szabolcs Bárdos Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6070

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni egy ,kymco xciting 500 as robogó első teleszkópban szeretnék olajat cserélni, de sehol nem találok hozzá feltöltési mennyiséget. Megkösszönném ha valaki segítene.

pepike02 Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6069

Rendben, osszehozom.

 

Ami ebben a dologban bosszanto, hogy a gyereknek is van egy ugyanilyen marka csak 125cc. Es nala is 100%-ban ugyanaz a problema.

ugyan ugy alapjaraton tokeletesen ketyeg, de ha huzza a gazt visszafullad.

 

Na marmost ha muszaki hiba lenne, lehetseges az hogy egyidoben ket teljesen kulon allo motoron ugyanaz jelentkezzen?

Ugy hogy semmi sem kozos bennuk?

Illetve egyetlen egy kozos! A "benzin"!!

Előzmény: konix5 (6067)
konix5 Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6068

Hello! A tankból leengedett benzin ügy : eddig nekem mindig azt tanácsolták a tankot fullra töltsem, épp, hogy NE rozsdásodjon, (néha lötyögtessem rázzam össze a benzint, hogy ne váljon szét az alkohol/benzin, vagy 100-as benzint bele) a karbit viszont fontos téli leállítás előtt kiüríteni! Na most hogy van ez? Ha a fém tank üres, akkor a levegő páratartalma kicsapódik az üres tank falán és indul a rozsda, nem? Vagy végig futtatod olajjal a belsejét?

Előzmény: magiist (6060)
konix5 Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6067

Üdv! Ha hozzászólhatok én is, javasolnám a gyertyakép fotót, akkor amikor gond van, pl. mikor kihagy gázadásra, azonnal leállítani, ki a gyertyát megnézni milyen! Ezt írd le, vagy fotót rakj fel, úgy jobban tudnánk segíteni.

Előzmény: pepike02 (6063)
pepike02 Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6066

 

Egy ilyen blokk-rol volna szo.

 a kerdes, hogy a szelepvezerles es henger reszt ki lehet e cserelni ilyenre:

 

 

bbfeco Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6065

"de semmivel se lett jobb vadi uj karbinal se." Akkor vszinü máshol lehet a gond, mivel -feltételezem- egy karbi gyárilag be van löve,.....

Előzmény: pepike02 (6061)
magiist Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6064

A fúvóka méreteket senki nem fogja megmondani, azt kísérletekkel (tesztekkel) kell meghatározni. Van szakirodalma a netten bőven (google). Viszont ezen kívűl még lehet rossz tűszelep, úszószint, benzin tömődés, stb. is. Ezeket mind csak egyenkénti vizsgálásokkal lehet kizárni.

Ha nem értesz hozzá, javaslok szerelőt keresni.

Előzmény: pepike02 (6063)
pepike02 Creative Commons License 2021.01.19 0 0 6063

Nem cserelgettem fuvokat. Mert nem tudom milyen kell.

 

Falls levegot tuti nem sziv.

Szelepek kopottak? Haaat, hasznalt blokk az tuti. Legalabbis a gorgok totalis elkopott allapota nalam erre utal.

 

Szelepekkel es hazzal kapcsolatban: lehet azt cserelni? ugyetem mas tipusra?! Mert ennel a motornal a szelephaz kompletten egybe van, de pl mas gy6 motornal tobb darabbol all es szet szedheto. Ez nem!

Előzmény: magiist (6062)
magiist Creative Commons License 2021.01.19 0 0 6062

Be is hangoltad a karbit? Főfúvóka cserélgetés+ alapjárati csavar....

Lehet fals levegőt szív a porlasztó és a henger közötti szakaszon. Esetleg szelepek kopása.

Előzmény: pepike02 (6061)
pepike02 Creative Commons License 2021.01.18 0 0 6061

Udv Mindenkinek.

 

Tudna valaki tanacsot adni, hogy mi lehet a gond a 4 utemu robogoval, ha az alapjarat tokeletes, de gaz adaskor dadogni kezd illetve fullad. De nem mindig.

Van hogy feltud porogni, akar tartosan is, olyankor viszont elszall az alapjarat, es a gazkar alapra allas utan leall a motor. 

Illetve nem minden inditasnal veheto eszre, de nehezen tud beindulni. Ilyenkor csak full gaznal.

Probaltam mar karburatort cserelni, de semmivel se lett jobb vadi uj karbinal se.

 

Ha valaki erti mi lehet a gond, kerem segitsen.

 

Koszi.

magiist Creative Commons License 2020.12.08 0 0 6060

Beépítettem a tank és a benzinszűrő közé (mert nekem a benzincsőbe van a szűrő) egy Y elágazást és egy benzincsapot. Ezen keresztül engedem le télire a benzint (az E10 miatt jobb így tárolni, kevésbé rozsdásodik a tank belülről).

Mikor a mutató pont "E"-n állt, na onnét engedtem le külön teljesen és megmértem mérőhengerrel.

Lépcsős a tank és nálam mikor tele van, sokáig meg sem mozdul a mutató, majd kb. 3/4 résztől sokkal gyorsabban merül. Elég zavaró....

Ha csak 5V kell, ezt javaslom (StepDown áramkör):

https://www.aliexpress.com/item/4000064597454.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.48291d72KOKdgy&algo_pvid=f559bab6-fe9f-47c2-aa4c-2590fa30d35f&algo_expid=f559bab6-fe9f-47c2-aa4c-2590fa30d35f-0&btsid=2100bdca16074027826155973e9c72&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

filléres és állítható a kimeneti fesz (1.25V - 30V). Ez mehet a kapcsolt akku 12V-jára. Persze dobozt érdemes nyomtatni hozzá.

Előzmény: djuice (6058)
djuice Creative Commons License 2020.12.07 0 0 6059

Amúgy egy kis elektronikával jó lenne ilyet digitálisan is kijeleztetni a Kymcon!

Már gondolkoztam egyedi, pontosabban skálázott km óra számlap készítésén 3D nyomival, egyedi dizjánban az S8-hoz. Aztán eszembe jutott, akkor egy kis ablakot is lehetne nyitni rá ízlésesen, ahová befér egy 7-szegmens kijelző is, ami digitálisan adna infókat... Egy kis Arduino Nanoval piciben össze is lehetnehozni. Az simán elférne az óra mögött, csak az 5V tápot kéne hozzá biztosítani vhonnan a rendszerről.

djuice Creative Commons License 2020.12.07 0 0 6058

Hogy mérted ki Pisti?

 

Amúgy semmilyen járműben nem lineáris az analóg fogyjelző. Az autónkban pl. 10 litert tankolva, kb. az ¼ osztástól picikét feljebb áll a mutató, 150 km lazán autózható vele városi-vegyes üzemben, holott már 40 im után elkezd égni a narancs fény, hogy üres a tank (ami 55 l. egyébként maxon). Hozzá kell tenni, hogy nem is tankolás után állva vízszintesen mutatja az aktuális állapotot, hanem jópár kanyar és fék után...

Nyilván egy Kymco az "rögtön" feltornázza a benzinmutatót gyújtásra, de ahogy az autóknál is, mocikon is azt tapasztaltam, hogy teljesről fél tankra gyorsabban esik a mutató a fogyasztás tükrében, mint mikor már tartalék felé közelítene. Na ja, a City, S8 tankja lépcsős. Az alsó rekeszben ahol a mérőmű is van, kb. 1 l. marad még így van, ha a felső szinten már nem lötyög folyadék. Mikor kimostam a tankot én akkor nézegettem...

Előzmény: magiist (6054)
magiist Creative Commons License 2020.11.29 0 0 6057
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.15 0 0 6056

Keresek sürgősen egy quadot,amely alkalmas lenne egy füvesítési hengert elhúzni,

tehát inkább széles kerékkel,mint a fűnyírókon van. 

Fotó segítene előbbre vinni a dolgot,nem kell rá kaszni semmi sárfogó lassan ,de erősen akarok vele haladni.

magiist Creative Commons License 2020.11.10 0 0 6055

Természetesen nem F hanem E!

elírtam...

Előzmény: magiist (6054)
magiist Creative Commons License 2020.11.10 0 0 6054

Mindig is érdekelt, ezért megmértem! :)

Kymco Agility City 50 2T (de szerintem minden Agility ilyen) üzemanyag szint mérője mikor pont a piros "F"-en áll, onnét fogva a tankba még 750mL benzin van!

Ennyi a vésztartalék.

Mindenki kiszámolhatja a maga fogyasztásával, hogy ez meddig elég...

szőrmók Creative Commons License 2020.11.05 0 0 6053

Az első beirásomat laudatnak írtam,a mostanit neked.

szőrmók Creative Commons License 2020.11.05 0 0 6052

Én inkább karburálásra tippelek.Kicsit több benzint kér.

SZO70 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 6051

Berúgoval melegen könnyen. Hidegen párszor rugdosni kell. Szinte biztos hogy kevês a kompresszio. Ezért gondoltam a gyűrü cserére.

Előzmény: szőrmók (6050)
szőrmók Creative Commons License 2020.11.05 0 0 6050

Próbáld meg egy autóakkuról.Berúgóval is nehezen indul? 

Előzmény: Laudat (6047)
SZO70 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 6049

Sziasztok. Kymco agyliti 50 4t hidegen nehezen indúl. Gondolom kevés a kompresszio, mivel melegen már könnyen indul. 29 e km van benne. Gondoltam veszek bele gyűrű szettet. 39mm-es a sztenderd méret, ilyet vegyek vagy esetleg nagyobbat. Dugattyut is érdemes cserélni? Elég 39mm-es vagy nagyobb kell? Köszönöm.

djuice Creative Commons License 2020.10.10 0 0 6048

Nem tudni van-e membránszelepe az s9-nek?. Nekem azzal volt régebben gond.

Előzmény: kismotoros1974 (6043)
Laudat Creative Commons License 2020.10.10 0 0 6047

Sziasztok

 

Segítség kellene.

 

Van egy  kymcó pople 4 t 50 robogóm , reggel nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem indul el !

Benzin, szikra van  ,  új aksi ,  lehet hogy a CDI  ment tönkre, bár ha azt kiiktatom, akkor nincs szikra.

Az is furcsa, hogy amikor indítózok, akkor ha ráhúzom a gázt, megtorpan az indító motor.

 

Köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!