Mindenkinek szép napot! 1997-es 605 v6 benzines motorkódot szeretném töröltetni. Segítségeteket kérem. Most le lett véve az aksi így még be lehetett ütni a kódot, de már itthon áll és várja a csodát. 304149251
Lehet, hogy beázik a tár, az is lehet, hogy a nagy hideg nem tesz jót neki, mert nálam 10-15 perc után a meleg hatására rendbejön. Rendetlenkedik kezdetben a sebességmérés is.
Köszönöm az hozzászóllásokat, az ötleteket! Még alap hibafelderítést sem végeztem (pl. nem néztem meg az ülések alatti kábelezést vagy a a biztosítékot), ezt szeretném ma vagy holnap megejteni. Persze azt nem tudom, hogy ha sikerülne is orvosolni a hibát, attól még égne-e a visszajelző (nekem az rémlik, hogy igen, mert kell a kódtörlés is?!).
Próbáld meg az aksi sarukat levenni egy éjszakára, hátha elfelejti a hibát. Egy offos autóval jártam úgy hogy ott is hiba volt a légzsákvisszajelzőnél, lehetett diagnosztizálni, de a hibát nem engedte semelyik programmal törölni. Ott a vezérlőt kellett cserélni.
Nekem még a légzsákon van a visszajelző, nagyon ritkán hibát jelzett, főleg szélsőséges hőmérsékletek esetén volt jellemző, de nem tudtam konkrétan semmihez sem kötni. Nekem csak vezetőoldali légzsákom van.
Mondjuk rádughatjuk a gyári diag műszert (ELIT), az biztosan olvassa az autót. Ha azzal sem megy, akkor a kocsi elektromos rendszerében kell keresni a hibát. Az újabb diag műszerek (még a Lexia is, csatlakozó átalakító ide vagy oda), nem mindig boldogul a kocsival.
Aztán talán lehetséges a hibák kivillogtatása is a megfelelő pin-en a diag csatlakozóban, de ha jól emlékszem ez csak egy bizonyos évjáratig működik.
Nem tudom, hogy valaki találkozott-e már hasolóval:
AIRBAG hibát jelez a műszerfal (estéről reggelre virradólag, a temperált mélygarázsban állva), de ezt a hibát nem tudtunk lekérdezni a komputerből (2 műszerrel sem), miközben az oldallégzsákot le lehetett ellenőrizni.
Elsődlegesen azt kérdezném, hoyg van.e tippetek, hogy mit érdemes megnézni ahhoz, hogy eltűnjön a légzsák hiba. MÁsodlagosan pedig azt, hogy van-e valami trükkje a diag ellenőrzésének (ez ugye már OBDII-es, csak még nem szabványos csatlakozós)
Én még nem döntöttem megveszem bontásra azt a 2,5-es dieselt. Nem is inkább pénz kérdés, hanem látni akarom -e az udvaromba egy kibelezett 605-öst? Meg lesz -e rá időm bontogatni? Keresd Bélát neki biztos van.
Sajnos nekem csak 24v kellhet, max néhány alkatrész érdekelne, de inkább egyben add el valakinek. Talán kutyacsont topictársunknak van még 12v-je, de nem tudom, használja-e még.
Gondolom van egy sémájuk, a tervezési, gyártási költséget elosztják a várható darab számmal+ még egy kis haszonkulcs. Nálunk a nagyon alacsony darabszám miatt horror árak jönnek ki. M5-ből is több készült mint sv24-es 605-ből.
Bolondok ezekkel a gyári áraikkal. Emlékszem, hogy a 2000-es évek közepén a gyári tárcsa valami 80e körül volt (az enyémhez, 295-ös). Vicc, szerintem az M5-ös BMW tárcsája nem került annyiba akkor.
Elég méretspecifikus, így esélytelen más kocsiét rárakni, utángyártott nincs. Régebben néztem, akkor még lehetett rendelni hozzá gyárit, alig 60eFt-ért. :( Biztos sokan rendelhettek...
Szia! Teljesen hibátlant nem fogsz találni, általában mindegyiknek a vékony éle, ami a szélzajt próbálja csillapítani kisebb nagyobb mértékben hiányos. Én szélvédő ragasztóval újra építem, általában 1 évet kibír...