Keresés

Részletes keresés

alibabusic Creative Commons License 2016.10.14 0 0 1159

Ez a hangszórót érő kérdés! :)

Ha már 1-szer megégetem magam 1 utazási irodával,akkor kerülöm őket,mint a kutyaszart...

Előzmény: anya_banya_ (1158)
anya_banya_ Creative Commons License 2016.10.14 0 1 1158

Hmm...Ne várj vele írd le mielőbb! Most készülök velük utazni, még nem fizettem be. Mondjuk azt nem értem, ha már máskor is átverve érezted magad, akkor miért utaztál újra velük??

Előzmény: Kovács Editttt (1157)
Kovács Editttt Creative Commons License 2016.10.14 0 0 1157

A Budavár Tours többszörösen átvert  utasa vagyok. Legújabb átverésem története.....egy 3 napos Németország városlátogatás reményében ismét utasuk lettünk volna .Amikor az utazási szerződést megkaptam emailban akkor ért a nem kellemes meglepetés !A Budavár Tours  szerint a 3 nap a következőképp néz ki:

péntek este 22 órai indulás,vagy 10 óra buszos utazás első nap ,másnap holt fáradtan városnézés 2. nap , aznap visszaindulás 22 órakor ismét vagy 10 óra buszos utazás ez a 3. nap???Ki szerint 3 napos ez az út???

SZERINTEM EZ KEMÉNY 1 NAPOS VÁROSNÉZÉS!

ÜDV :KOVÁCS EDIT

UI. HAMAROSAN AZ ELŐZŐÁTVERÉST IS LEÍROM

 

P.reka21 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 1156

Szia! 

Mi is a barátommal a károsultak közé tartozunk.  

Esetleg feltudnánk venni a kapcsolatot privátban?  

Pejo.reka21@gmail.com

Vagy Facebookon esetleg: Pejó Réka 

 

Köszönöm!  

Előzmény: Invictus111 (1155)
Invictus111 Creative Commons License 2016.10.01 0 1 1155

Kedves károsult sorstársak!

 

A green travel pofátlansága és vérlázító hozzáállása új szintre emelkedett. Kérek mindenkit aki érintett, hogy tegyen bejelentést a Magyar Kereskedelmi Engedélyezés Hivatalnál. 

http://mkeh.gov.hu/kereskedelmi/idegenforgalmi_osztaly/fogyasztoi_tajekoztato

 

 Mit tehetek, ha a befizetett szolgáltatási díj, vagy annak egy része visszajár nekem és az utazási iroda azt nem fizeti ki?

Amennyiben nem minőségi kifogás, vagy kártérítési igény érvényesítése miatt, hanem az utazástól való elállás, az adott szolgáltatás elmaradása okán az utazási vállalkozónak az utas részére a már befizetett részvételi díjat, vagy annak egy részét vissza kell fizetnie, de a vállalkozás ezen kötelezettségének nem tesz eleget, akkor bejelentést tehet az utas a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal felé. A bejelentés kivizsgálását követően a hatóság - amennyiben az utazási iroda a befizetett előlegek, vagy részvételi díjak visszafizetésére nem képes - a szükséges intézkedések megtétele kapcsán a biztosítótársaság, vagy pénzintézet felé intézkedik az utazásszervező vagyoni biztosítékának terhére.

 

Minél több bejelentés érkezik, remélem annál előbb és nagyobb hangsúllyal foglalkoznak az esettel és nagyon remélem, hogy még a körmükre is néznek. Miközben folyamatosan szervezik az utakat és zsebelik be a pénzt, a kötelezettségüknek meg nem tesznek eleget. Mivel vannak annyira pofátlanok és megtehetik, hogy még válaszra sem méltatják a hoppon maradt utasokat, ezért csak eleget.

Laci_BP Creative Commons License 2016.09.01 0 0 1154

Végül akkor kaptatok vissza pénzt? Ha valóban visszakapjátok a pénzt plusz 100 ezret, akkor nagyon jól jártatok. Egyébként egy ilyen Sipi és hasonló nevű irodában eleve nem bíznék meg. Ha csak horvátországi szállást kellett, akkor a net tele van megbízható szállásfoglaló oldallal. Van ahol csak utólag kell fizetni a helyszínen. 

Előzmény: Viktor Pamlényi (1153)
t.gabilla Creative Commons License 2016.08.09 0 0 1152

Szerinted a fogyasztóvédelem tesz valamit? Nekem is volt "ügyem", de ők csak békéltetést ajánlottak fel. Nesze semmi, fogd meg jól.

Előzmény: malazs (1124)
Boar... Creative Commons License 2016.06.16 0 1 1151

Szerinted mit kellett volna tenniük? A kedvedért bérelni egy magángépet, csak hogy le ne késd a vacsorát?

Előzmény: adásvétel (1148)
zsizsikke Creative Commons License 2016.06.16 0 0 1150

A saját szervezés esetén is ugyanúgy fontos, hogy tájékozott legyél a jogaidat és a lehetőségeidet illetően. Itt ez hiányzott. Az a baj, hogy ha valaki nem olvas el utazási szerződéseket, nincs tisztában azzal, hogy mire kell készülnie egy utazásnál, és mindig megtalálja, hogy kire mutogasson, ha valami másként alakul, akkor ez nem lesz másként saját szervezés esetén sem. Nem arról van szó, hogy jogos-e a bosszúsága, de egyszerűen nincs igaza, nem szúrtak ki vele, nem verték át, csak nem ismerte a jogait, a lehetőségeit és a kockázatokat. A legfontosabb tanács az ilyen utazónak, hogy legyen körültekintő és tájékozott, de azt meg zokon vette. 

Előzmény: csikkecske (1149)
csikkecske Creative Commons License 2016.06.16 0 0 1149

Én mióta megjártam a BUDAVÁRRAL, magam szervezek minden utat- repülő, szállás. Soha nem volt gond. Ajánlani tudom ezt a megoldást. Az elmúlt X évben egyszer volt járatmódosítás, visszautalták a repjegy árát, a szállás meg lemondható volt.

adásvétel Creative Commons License 2016.06.16 0 1 1148

Igen hajlandó lettem volna többet fizetni,ezt nekik is elmondtam,de a szervezés úgy gondolom nem az utas,hanem az utazási iroda dolga lett volna,de sajnos ma Magyarországon még nem úgy gondolkodnak,hogy elsó a vevő.

Stella70 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 1147

Ez kész... nagyon nem érted a lényeget...

és még vacsorád se lesz Máltán első nap... azért vigyél szendvicset, mert sokba kerül a helyi éjjel-nappaliban.. a repülőn meg még drágább..

 

arról nem is beszélve milyen kicsi a hely a két sor között a Wizz  Air járatain.. nem lesz kényelmes a repülés..

 

 

Előzmény: adásvétel (1144)
TR FX Creative Commons License 2016.06.09 0 2 1146

"ha lemondod az utat,tehát Te nem teljesíted,bukod a pénzt.Ennyi."

 

Azért (is) hasznos elolvasni az ember által aláírt utazási szerződést és storno biztosítási szabályzatot, hogy tisztában legyél azzal, hogy a fenti mondatod sem feltétlenül igaz.

 

Amúgy csak kínáncsiságból kérdezem, hogyha az utazási iroda előre tájékoztat róla, hogy a wizzair egy tróger bandan aki esetenként nem tartja a menetrendet (esetleg járatot töröl), akkor tényleg leszervezted volna magadnak min dupla pénzért és elrepülsz Máltára legalább 4-5x-ös idő alatt átszállással?

 

 

 

 

 

 

Előzmény: adásvétel (1144)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.06.09 0 5 1145

Miért a mi értelmi képességeinkkel van a baj, amikor te nem olvastad el az általad aláírt szerződést?

Előzmény: adásvétel (1144)
adásvétel Creative Commons License 2016.06.09 -5 0 1144

Egyáltalán nem a vacsoráról szól az egész.Nem tudom milyen értelmi képességed van,ha ezt vontad le.Az csak egy kézzel fogható dolog.Itt arról van szó,hogy ha ők nem teljesítenek valamit,nimcs belőle semmi,ha lemondod az utat,tehát Te nem teljesíted,bukod a pénzt.Ennyi.

Stella70 Creative Commons License 2016.06.09 0 1 1143

Ennyit rugózni egy vacsorán.... :-)

Előzmény: adásvétel (1127)
furtstenfeld Creative Commons License 2016.06.09 0 0 1142

Köszi ,hogy elárultad a "legacy" légitársaságok ma is így csináljak ,viszont ha a chartert fapados csinálja....

Előzmény: adásvétel (1141)
adásvétel Creative Commons License 2016.06.09 0 0 1141

Elárulok egy velem megtörtént esetet.Líbiába mentem Máltán keresztül hajóval.Bp-ről nem tudott felszállni a bécsi járat,mert ott vihar volt,ezért a légi társaság Baselon keresztül vitt el minket Máltára,anélkül,hogy egy fillért is kért volna,a saját költségére. Igaz ez még régen volt,amikor az adott szó még jelentett valamit.Nem kellet a repülő téren dekkolni egy napot.

furtstenfeld Creative Commons License 2016.06.09 0 0 1140

"Elvettek a szerződésben aláírt 8 napból 1 vacsorát és igazából egy napot,és mehetek a Sóhivatalba"

 

 

ha később indultok ki,később is jöttök vissza,azaz a vacsora helyett kapsz majd egy ebédet.....

Előzmény: adásvétel (1127)
adásvétel Creative Commons License 2016.06.09 -4 0 1139

Látjátok,hogy Ti nem értitek ? Mert ha hiszitek,ha nem utólag ezt a választ kaptam az utazási Irodában,mikor megkérdeztem,hogy miért törölt járatot a Wizz air.Nem kell őket védeni,nagyon is jól tudják,hogy mit akarnak:a pénzed.

zsizsikke Creative Commons License 2016.06.09 0 1 1138

2. Önállóan szervezünk nyaralást (szerződést akkor is elolvassuk), s ha változás van, magunknak teszünk szemrehányást.

 

+1

 

Na és ugye változás lehet, erre jobb felkészülni. Mert a következő az lesz, hogy vesz egy Lufthansa vagy Alitalia repjegyet egy nem lemondható szállással, a Lufthansa vagy Aliatalia töröl és áttesz másnapra akármiért, neki ki kell fizetnie a szállást, és azt mondja, hogy nem olvastam el az erre vonatkozó apróbetűket a légitársaság honlapján, ezért azok voltak a csúnyák meg az apróbetűsek.

Előzmény: Pontikos1 (1136)
zsizsikke Creative Commons License 2016.06.09 0 2 1137

Nem mondhatott ilyet, mert nem így van.

 

Nem baj, ha nem érted, látom, nem is fogod, mert egyszerűennem akarod. De az a baj, hogy félrevezetsz másokat, ha ezt terjeszted. és ők még pórul járhatnak emiatt.

Előzmény: adásvétel (1135)
Pontikos1 Creative Commons License 2016.06.09 0 1 1136

 

Te vmit nagyon keversz. Azért, mert történt egy járatmódosítás, egy cég nem lesz megbízhatatlan (és én nem vagyok se wizz éredkelt, se wizz fan, de még utazási irodák rajongója vagy védelmezője sem). Hidd el, ezt az utazási iroda sem tudta, és hidd el, a drágább légitársaság is simán változtathat. Fizettél: elvisz A-ból B-be, ott az adott szállásra (vagy azzal megegyező vagy jobb színvonalúra), adott dátumon. Ezt be is tartja. Szerintem a vacsoráid száma pl. biztosan nincs benne a szerződésben.

 

Vonj le két tanulságot végezetül:
1. A szerződések legapróbb betűit is elolvassuk aláírás előtt.
2. Önállóan szervezünk nyaralást (szerződést akkor is elolvassuk), s ha változás van, magunknak teszünk szemrehányást.

Előzmény: adásvétel (1135)
adásvétel Creative Commons License 2016.06.09 -4 0 1135

Annyit kellett volna mondania:Nézze kedves Macskajancsi.A Wizz air járatai olcsók,de megbízhatatlanok,tehát nem biztos,hogy a lefoglalt időben el fog tudni indulni.A megbízható társaságok pld az Alitalia,vagy Lufthansa

járatai viszont drágábbak.Válasszak.Innentől kezdve,mivel enyém a döntés,csak magamnak tehetek szemrehányás.Ez nem így történt.Én fizettem valamiért,amit Ő nem tartott be.EZ ilyen egyszerú.

Pontikos1 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 1134

"Egyébbként azér ülnek ott,hogy ne csak a pozitívumokról,hanem a negatívumokról is tájékoztassák a fizető utast,hisz belőlük élnek,és az lenne az érdekük,hogy legközelebb is hozzájuk menjenek."

 

A mondat második felével egyetértek, az elejének a megvalósítását azonban nem egészen értem... Odamész, érdeklődsz, és erre mondja el az utazási irodás azt az alapvető tényt, hogy kedves hölgyem/uram, előfordulhat, hogy változik a gép menetrendje/késik akármi miatt, így lehet, lekési az első vacsoráját, és még reggel is fáradt lesz lemenni kávézni? Sőt, még az is lehet, hogy mondjuk pont akkor csőtörés lesz a kiválasztott szálláson, és ezért másik szállóba fog kerülni, ami 100 méterrel odébb van, és más a tájolása, ráadásul reggelire csak háromféle zsömle vagy nem öt? Jól meggondolta? Mert mi nem vállalunk 100% garanciát arra, hogy minden pont úgy történik, ahogy le van írva, így inkább ne fizessen be, ha ön mindenhez szó szerint ragaszkodik!

Szóval érted, mi a gond? Benne van minden szerződésben, hogy a kisebb-nagyobb változásokat elfogadod, milyen esetben mit tehetsz vagy mit nem tehetsz, mire vagy jogosult és mire nem.

Az nem lenne csak korrektség az iroda részéről (és sajnos van ilyen is), ha valótlanságot állít. Pl. homokos tengerpartot akarsz 50 méterre a balkonodtól, és bekamuzza neked x szállást (amit nagyon el kéne adnia), ami 600 méterre van egy sziklameredély fölött, a 20 percre lévő homokos partra meg kisbusz jár naponta ötször. Hozzáteszem, utólag ebben az esetben sem fogsz tudni érvényt szerezni az igazadnak, csak a rossz tapasztalatot oszthatod meg másokkal.

Előzmény: adásvétel (1132)
zsizsikke Creative Commons License 2016.06.09 0 0 1133

Minden szolgáltatás úgy működik, hogy elfogadod a feltételeket, amikor megvásárlod. Nincs ebben ennél több. 

 

Negatívumokról sokat beszélünk itt, de nem árt, ha helytállóan. Most tanultál belőle, legközelebb ismerni fogod a szabályokat. 

 

Én is voltam úgy, hogy órákat ültem a reptéren kisgyerekkel, mert késett a gép, hidd el, nem voltam boldog. De vannak olyan helyzetek, amik ebben a történetben benne vannak. És van, amikor jár kártérítés, van, amikor nem. Ha jó előre értesítenek, mert változik a menetrend, akkor azért nem jár. Túlbeszéltük ezt.

Előzmény: adásvétel (1132)
adásvétel Creative Commons License 2016.06.09 -3 0 1132

Nem tudom mit szólnátok hozzá,ha férfi esetében Miss, nő esetében Mr World Universe showra fizetnétek be, és a szabadegyházi nyugdíjas otthon tisztelt tagjai lejtenének előttetek.Fizettetek,megkaptátok a szolgáltatást,,peep show-n voltatok nem? Akkor mit reklamáltok? Nem mindegy ?Hát nem.Ha kiírják,hogy kik fognak vonaglani,valószínű nem fizetnénetek be.Mindenki aki pozitívan áll hozzá,gondoljon arra,hogy mi lenne,ha velel csesznének ki.Egyébbként azér ülnek ott,hogy ne csak a pozitívumokról,hanem a negatívumokról is tájékoztassák a fizető utast,hisz belőlük élnek,és az lenne az érdekük,hogy legközelebb is hozzájuk menjenek.

..CALA.. Creative Commons License 2016.06.08 0 0 1131

Gondolom, azóta már talán az utazás is megtörtént. Mi Izlandon voltunk az irodával, konkrétan botrány volt az egész "szervezés". Programok maradtak el, nem biztosítottak lehetőséget sem pénzváltásra, sem bevásárlásra, napi 8 órákat buszoztunk olyan úton, ahol a sebességkorlát 80 km/h (nem véletlenül) egy városnéző mikrobuszban, személy szerint leghátul.

Néha a sofőr nyomott egy satuféket, hogy irány a wc, mire hátulról kikecmeregtünk, addigra elhangzott a "vissza" vezényszó. Ez mind az 5 nap alatt így volt, a 15-20 perces megállók felértek egy komolyabb kardioedzéssel, annyira kellett rohanni minden látnivalóval. Soha többet nem utazom velük, most fogalmazom a panaszlevelet is.

Előzmény: mindenes88 (1120)
TR FX Creative Commons License 2016.06.08 0 1 1130

Csatlakozva az elöttem szólókhoz, legközelebb érdemes még otthon, foglalás előtt elolvasni a majdani utazási szerződést. Ez a legtöbb iroda honlapján elérhető és akkor eleve akkorára nagyítod magadnak amekkorára jólesik és már felkészülten tudsz menni, jó előre bekészítve a trükkös kérdéseket, hogy kevesebb kellemetlen meglepetés érjen.

 

 

Előzmény: adásvétel (1127)
zsizsikke Creative Commons License 2016.06.08 0 1 1129

Okusabát kiegészítve ( mert a lényeg persze abban van, hogy ez ennek a műfajnak a sajátja, bármikor lehet menetrendváltozás, ez nem egy utazási iroda "hibája" vagy sara), no de ezen túlmenően még fontos lehet Neked máskorra:

 

általuk nem elmondott,csak aláírt szerződésben

 

Ilyenre nemcsak utazás, semmilyen más esetben sem tudsz hivatkozni. Ha aláírsz egy szerződést, nem mondhatod, hogy de kérem, nem tudtam elolvasni, nem volt nálam szemüveg, rosszul gondoltam vagy kicsi volt a betű. Ha aláírtad, annak jogkövetkezménye, hogy elfogadtad a feltételeket.

Előzmény: adásvétel (1127)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!