'Reggelt!! Ezeket a változtatásokat ajánlatos szervízben csináltatni, vagy kis ügyességgel otthon is meglehet??? Mert én szervízben nem nagyon bízom /lehet én hibám/, mert azt mondja mindent megcsinált, de lehet csak a felét csinálja meg. Vagy tudtok egy megbízható, és olcsó szervízt ahol ezeket megcsinálják?? Más: Tudtok vmi boltot a hol be lehet a tunning cuccokat szerezni?? Mert én csak webáruházakat találtam eddig.
Ha sport kipufogó megy bele és sport (direkt) szűrő, akkor a karbiban a főfúvókát ki kell cserélni mondjuk 8-al nagyobbra és teljesen át kell hangolni majd a karbit! Erre figyeljetek majd oda, mert akkor lesz jó! kicsit erősebb lesz, dinamikusabb és a felsőbb tartományban jobban húz majd.
A 70-es cucc valóban megnöveli a fogyit, akár 6 lityi is lehet simán. De nagy élmény..
A variátor tulképpen a fokozatmentes váltoja. Ebben vannak a görgők.
Ezt érdemes kicserélni egy tuning változatra és jól eltalálni hozzá a görgősúlyokat.
Dinamikusabb lesz, jobban indul majd és a végseben is dob jobb esetben.
A membrán: Gyárilag valami szar fém van benne, ezt kell karbonra cserélni. Az sem baj, ha az egész házával cseréli az ember. Ez a szívócsonk alatt van ezen át megy be a keveréked a forgattyúsházba.
Na, ez már a másik véglet. Én autóba rohadok nap mint nap és 50.000 km /év . Az is elég.
Van egy Haerly-s ismerősöm Ő kb 20.000/évet megy . Szépen veszt is az értékéből a moci. Egy 1200-es Electric Guide ! Ki vesz meg egy ilyet 50.000 km-errel?
Ha gázzal indul , akkor huzzál neki .nembaj az . Vannak motorok amik pont azt nembírják hogy ha gázt huzunk mellé . Régen az én robogóm is kért gázt az önindító mellé .
Igen , szerintem is elég lesz a sportkipuf +sport légszűrő . így még marad a gazdasgos üzemelés .
70es hengernél már a fogyasztás nó , meg szervizigényesebb is lesz . sűrűbb olajcsere stb .
Karbonmembrán sem szükséges . Az csak 70es henger esetén kéne . ez egy kis membránlapocska , ami a henger és a karburátor közötti torokban van elhelyezve . ez pontosabban adagolja a benzint . kb ennyi .
Viszont megfelelő görgőkkel még lehet dobni a teljesítményen ( mivel ez olcsó , gazdaságos marad az üzemelése a motornak )
Azt a szervizben megtudják mondani hogy hány gramos görgőt javasolnak .
Ha könnyű görgőket rax bele jobban gyorsul sokkal , ha nehezebbet akkor lassabb gyorsuás , nagyobb végsebesség . asszem így van . De ezt a szervizes pontosabban tudja .
A tuningkipufogóhoz is adnak egy ajánlott görgőt majd .
Hát...én egy elég koca robogós vagyok. Egész nap autóba rohadok és ha tehetem akkor is biciklire pattanok. (Hétvégén) Most 4.200 km (!) van a robogóba és ha jól emlékszem 2001 őszén 3.500 km-errel(és 350.000-ért) vettem. A robogó természetesen olaszból jött. Amit cserélnem kellet az akksi volt,de mivel annyira ritkán használom mindig lemerül és tönkre megy,így mára már berugós lett. Pöccre indul. Annak idején nézegettem a malagutti firefox-ot is, de nekem is ez jobban tetszett. Szempont volt az is, hogy 187 cm-emmel és 135 kilómmal ne úgy nézzek ki a robogón mint az ukrán cirkuszban a medvék a rolleron ! Alattam 60-nál jobban nem megy. (A malagutti jobban ment) .Mondjuk a fojtás még benne van, mert azt mondták szarabb lesz a hangja és amugy sem használnám ki.
Szerintem ez a moci kinézetre korát megelőző volt (3-4 éve nagyon megnézték) , ma is megállja a helyét. Ja , és állítólag a legnagyobb méretű az 50 cc-esek között.
Nagydaraboknak ajánlott!
Van most egy Derby F1 (azt hiszem) robogó aminek az ára 800.000 körűl van , na az is pengén néz ki, de az ára durva !
Remélem 80-90 lesz!! Legalábbis ezt mondták többen. 23 Én csak sportkipuff, és sportlégszűrőt szeretnék bele. Voltam motorkiállításon, ott azt mondta a pofa hogy ezek elegek ahhoz, hogy megfelelő pluszt adjanak sebbességben. A 70-es hengerre azt mondta naggyon megnő a fogyasztása!!! A variátor meg a karbonmembrán mit takar? Mennyivel növelik a teljesítményt??
Hali! Tegnap végre átvettem a robogóm!! Naggyon állat!! Még csak csínján megyek vele, de 50-ig simán megy. Emelkedőn is szépen teljesít!!! Alig várom mit bír folytatlanítva:D
Amit meg kérdezel azt asszem nem értem pontossan ! Mire is vagy kiváncsi ?
KRESZ szabályokra ?...
Mire van jogsid ?????
Hát figyelj ilyenek vannar hogy pl :... 50ccm-is motorral
- nem szabad utast szállíttani ( tehát hiába van 2 ülés rajt , utast nem vihetsz vele )
- nem mehetsz vele autópályán , és autó úton .
- megengedett legnagyobb sebesség 40km/h ( de ezt rendszerint senki sem tartja be , szal nem gond ha 50el vagy 60al mész , trafipax ugysem mér le mert nincs rendszámod :)))
-értelem szerüen ahová motorral nem lehet bemenni oda nem mehetsz
szal véglis városban jó használni , a szabályok nagyrészt u. azok mint autóra .
Nem ismerem a GPR -t nincs vele tapasztalatom . De mivel derbi biztosan szuper .
Mivel 2T a motorja , nagyon jól mehet . Kb mint egy Aprilia RS 125 vagy egy Cagiva Mito 125 . Most 125 sportmociban a legjobbak a Derbi a Cagiva és az Aprilia . Mivel ezek 2T motorok . Nemúg mint a 15 Le -s Honda CBR ami 2T .
Szerintem jóválasztás a GPR . Főleg ha újan veszi a boltban az eladó mindenről tájékoztatja majd , meg ott szervizeleik is .
Meg szerintem ez jól is néz ki az ülés alatti kipufogó ...stb .
Fojtás nélkül 160km/h körül tutkó megy . Jógép az egészbiztos
Nem tudom volt-e már itt szó róla, mert nem volt kedvem visszaolvasni az egészet, de érdekelnének a tapasztalataitok a GPR 125R-rel kapcsolatban, ha vannak. Megbízható, jó motor? Fojtás nélkül hogy megy? Kényelem szempontjából mennyire lehet kibirni a kemény ülést?
Én személy szerint egy Senda50R-t hajtok, amivel maximálisan meg vagyok elégedve. A gpr-t unokatesóm nézte ki, és valszeg vesz is egyet, ezért kérdezném, hogy mikre figyeljünk esetleg a bejáratás/használat során. Vannak jellemző típushibái?