Keresés

Részletes keresés

sirarcheer Creative Commons License 2006.05.07 0 0 610
'Reggelt!!
Ezeket a változtatásokat ajánlatos szervízben csináltatni, vagy kis ügyességgel otthon is meglehet???
Mert én szervízben nem nagyon bízom /lehet én hibám/, mert azt mondja mindent megcsinált, de lehet csak a felét csinálja meg. Vagy tudtok egy megbízható, és olcsó szervízt ahol ezeket megcsinálják??
Más:
Tudtok vmi boltot a hol be lehet a tunning cuccokat szerezni?? Mert én csak webáruházakat találtam eddig.
Előzmény: fiktív (606)
fiktív Creative Commons License 2006.05.06 0 0 609

..Háát, ötvenessel nem igazán lehet szivatni, de mag lehet valamennyire bolondítani

 

Előzmény: jenli (608)
jenli Creative Commons License 2006.05.06 0 0 608

ja , szép dolgokat ki lehet hozni egy 50es robogóból . úgy hogy nagy motorokat is könnyen megszégyenít gyorsulásba .

pl 70es henger 125re fúrva . az egyik srác sr-je így 130at ment . Csak álandóan tankolni kell .

Meg ilyenhez már elkel egy kis rici.olaj . de még igysem egy életbiztosítás .

 

Előzmény: fiktív (606)
jenli Creative Commons License 2006.05.06 0 0 607
ja 50cc-b 1év alatt 10.000km az nem rossz . De sikerült árban adnom szerencsére .
fiktív Creative Commons License 2006.05.06 0 0 606

Sir!

 

Ha sport kipufogó megy bele és sport (direkt) szűrő, akkor a karbiban a főfúvókát ki kell cserélni mondjuk 8-al nagyobbra és teljesen át kell hangolni majd a karbit! Erre figyeljetek majd oda, mert akkor lesz jó! kicsit erősebb lesz, dinamikusabb és a felsőbb tartományban jobban húz majd.

A 70-es cucc valóban megnöveli a fogyit, akár 6 lityi is lehet simán. De nagy élmény..

 

A variátor tulképpen a fokozatmentes váltoja. Ebben vannak a görgők.

Ezt érdemes kicserélni egy tuning változatra és jól eltalálni hozzá a görgősúlyokat.

Dinamikusabb lesz, jobban indul majd és a végseben is dob jobb esetben.

 

A membrán: Gyárilag valami szar fém van  benne, ezt kell karbonra cserélni. Az sem baj, ha az egész házával cseréli az ember. Ez a szívócsonk alatt van ezen át megy be a keveréked a forgattyúsházba.

Előzmény: sirarcheer (599)
Cornetto33 Creative Commons License 2006.05.06 0 0 605

Na, ez már a másik véglet. Én autóba rohadok nap mint nap és 50.000 km /év . Az is elég.

Van egy Haerly-s ismerősöm Ő kb 20.000/évet megy . Szépen veszt is az értékéből a moci. Egy 1200-es Electric Guide ! Ki vesz meg egy ilyet 50.000 km-errel?

C.

Előzmény: jenli (603)
jenli Creative Commons License 2006.05.06 0 0 604

Ja a GP1 re gondolsz ?

Az tényleg durván néz ki .

mint egy váltós gyorsaságimotor .

Előzmény: Cornetto33 (601)
jenli Creative Commons License 2006.05.06 0 0 603

Király gép !!!

700km ??? akkor tényleg nem sűrün használtad .

én egy év alatt közel 10.000 Km -t tettem az 50es enduromba .

Előzmény: Cornetto33 (601)
jenli Creative Commons License 2006.05.06 0 0 602

Ha gázzal indul , akkor huzzál neki .nembaj az . Vannak motorok amik pont azt nembírják hogy ha gázt huzunk mellé . Régen az én robogóm is kért gázt az önindító mellé .

 

Igen , szerintem is elég lesz a sportkipuf +sport légszűrő . így még marad a gazdasgos üzemelés .

70es hengernél már a fogyasztás nó , meg  szervizigényesebb is lesz . sűrűbb olajcsere stb .

 

Karbonmembrán sem szükséges . Az csak 70es henger esetén kéne . ez egy kis membránlapocska , ami a henger és a karburátor közötti torokban van elhelyezve . ez pontosabban adagolja a benzint . kb ennyi .

 

Viszont  megfelelő görgőkkel még lehet dobni a teljesítményen ( mivel ez olcsó , gazdaságos marad az üzemelése a motornak )

Azt a szervizben megtudják mondani hogy hány gramos görgőt javasolnak .

Ha könnyű görgőket rax bele jobban gyorsul sokkal , ha nehezebbet akkor lassabb gyorsuás , nagyobb végsebesség . asszem így van . De ezt a szervizes pontosabban tudja .

A tuningkipufogóhoz is adnak egy ajánlott görgőt majd .

Ja a görgők a kuplungért felelőssek .

 

Előzmény: sirarcheer (600)
Cornetto33 Creative Commons License 2006.05.06 0 0 601

Hali!

Hát...én egy elég koca robogós vagyok. Egész nap autóba rohadok és ha tehetem akkor is biciklire pattanok. (Hétvégén) Most 4.200 km (!) van a robogóba és ha jól emlékszem 2001 őszén 3.500 km-errel(és 350.000-ért) vettem. A robogó természetesen olaszból jött. Amit cserélnem kellet az akksi volt,de mivel annyira ritkán használom mindig lemerül és tönkre megy,így mára már berugós lett. Pöccre indul. Annak idején nézegettem a malagutti firefox-ot is, de nekem is ez jobban tetszett. Szempont volt az is, hogy 187 cm-emmel és 135 kilómmal ne úgy nézzek ki a robogón mint az ukrán cirkuszban a medvék a rolleron ! Alattam 60-nál jobban nem megy. (A malagutti jobban ment) .Mondjuk a fojtás még benne van, mert azt mondták szarabb lesz a hangja és amugy sem használnám ki.

Szerintem ez a moci kinézetre korát megelőző volt (3-4 éve nagyon megnézték) , ma is megállja a helyét. Ja , és állítólag a legnagyobb méretű az 50 cc-esek között.

Nagydaraboknak ajánlott!

Van most egy Derby F1 (azt hiszem) robogó aminek az ára 800.000 körűl van , na az is pengén néz ki, de az ára durva !

C.

1
Előzmény: jenli (598)
sirarcheer Creative Commons License 2006.05.06 0 0 600
Köszi!!
Egy kérdés. Indításnál kell egy kis gáz ugye??
Mert nekem anélkül állandóan lefullad. 12
Előzmény: jenli (597)
sirarcheer Creative Commons License 2006.05.06 0 0 599
Remélem 80-90 lesz!! Legalábbis ezt mondták többen.
23
Én csak sportkipuff, és sportlégszűrőt szeretnék bele.
Voltam motorkiállításon, ott azt mondta a pofa hogy ezek elegek ahhoz, hogy megfelelő pluszt adjanak sebbességben.
A 70-es hengerre azt mondta naggyon megnő a fogyasztása!!!
A variátor meg a karbonmembrán mit takar?
Mennyivel növelik a teljesítményt??
Előzmény: fiktív (595)
jenli Creative Commons License 2006.05.06 0 0 598

Üdv a fórumon !!!

Hogy mennek ezek a Predátorok ???

Nem igazán ismerem őket . Mit bírnak ???

Én is elégedett voltam a Derbimmel . Igazábol nem volt baja a 10.000Km alatt soha .

 

Szép géped van . Külföldről hozták használtan ???( a rendszámtartó táblából gondolom csak )

vagy Újan vetted .

Amúgy a sportrobogók közül talán ez a legszebb .

Előzmény: Cornetto33 (596)
jenli Creative Commons License 2006.05.06 0 0 597

Gratu a géphez :)))

Képeket kérünk !!!!!

Fojtatlanítva mégjobb lesz , sokkal jobb lesz a gyorsulása . nameg a vége is .

Kellemes és balasetmentes motorozást az új gépeddel !!!!

Cornetto33 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 596

Hali !

Szerintem jó motorok a Derby-k nekem ez a 50cc predator már 5.-ik éve van meg (2000 -es évj.) és hibátlan.

C.

a
fiktív Creative Commons License 2006.05.05 0 0 595

 

Jó lesz, sokkal jobb! 75 meglesz, lehet 80 is!

Gratula! Hány éves vagy?

 

..szépen jöhet mostmár a 70-es henger, a sportkipuff, a nagyobb karbi, a karbonmembrán és a variátor, valamint a sportkuplung a durvább rugókkal!..:-)

 

Előzmény: sirarcheer (594)
sirarcheer Creative Commons License 2006.05.05 0 0 594
Hali!
Tegnap végre átvettem a robogóm!!
Naggyon állat!!
Még csak csínján megyek vele, de 50-ig simán megy. Emelkedőn is szépen teljesít!!!
Alig várom mit bír folytatlanítva:D
jenli Creative Commons License 2006.04.29 0 0 593

Juj , ez kétszer ment el , valami baj volt az előbb . bocs .

jenli Creative Commons License 2006.04.29 0 0 592

Eddig egy használt 125sendát láttam , annak is ketté volt törve a váza .

Szal neincs sok használt eladó senda .

Amúgy a 2006os 125sendába Yamaha XT 125ös motor van már .

jenli Creative Commons License 2006.04.29 0 0 591

Eddig egy eladó használt 125ös sendát láttam , de annak ketté volt törve a váza :)))

Szal nincs túl sok használt példány még belőle , ha látok akkot irok .

Olyan jó gép , hogy senki sem akarja eladni :)))

Amúgy a 2006 os sendába már nem sajátfejlesztésű a motor , hanem Yamaha XT 125 motor van benn . azt hallottam .

drdaniel Creative Commons License 2006.04.29 0 0 590

valaki tud használtan egy senda 125-öst???????????

nagyon kéne!

drdaniel Creative Commons License 2006.04.29 0 0 589

sziasztok! va negy eladó derbim igen baráti áron!

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=570243&command=ugras&screenwidth=1280

 

itt a link! olvassátok el és vegyye meg valaki sztem nagyon baráti és jó kis motor ez!

az éadom el mert sportra váltok!

 

aki ismeri a derbit tudja hogy nem szar!

jenli Creative Commons License 2006.04.28 0 0 588

Csá !

akkor gratu a géphez !

 

Amit meg kérdezel azt asszem nem értem pontossan ! Mire is vagy kiváncsi ?

KRESZ szabályokra ?...

Mire van jogsid ?????

 

Hát figyelj ilyenek vannar hogy pl :... 50ccm-is motorral

 

- nem szabad utast szállíttani ( tehát hiába van 2 ülés rajt , utast nem vihetsz vele )

- nem mehetsz vele autópályán , és autó úton .

- megengedett legnagyobb sebesség 40km/h ( de ezt rendszerint senki sem tartja be , szal nem gond ha 50el vagy 60al mész , trafipax ugysem mér le mert nincs rendszámod :)))

-értelem szerüen ahová motorral nem lehet bemenni oda nem mehetsz

 

szal véglis városban jó használni , a szabályok nagyrészt u. azok mint autóra .

sirarcheer Creative Commons License 2006.04.27 0 0 587
Üdv!
Végre lefoglaltam Derbi Caja Madrid robogót!!
Az első szállítmányt elkapkodták. :(
Az enyém jövő héten jön.

Nem tud vki neten egy helyet ahol le van írva a robogó közlekedési szabályai?/ Mit szabad és mit nem/Caja Madrid
jenli Creative Commons License 2006.04.21 0 0 586

Csá !

Nem ismerem a GPR -t nincs vele tapasztalatom . De mivel derbi biztosan szuper .

Mivel 2T a motorja , nagyon jól mehet . Kb mint egy Aprilia RS 125 vagy egy Cagiva Mito 125 . Most 125 sportmociban a legjobbak a Derbi a Cagiva és az Aprilia . Mivel ezek 2T motorok . Nemúg mint a 15 Le -s Honda CBR ami 2T .

Szerintem jóválasztás a GPR . Főleg ha újan veszi a boltban az eladó mindenről tájékoztatja majd , meg ott szervizeleik is .

Meg szerintem ez jól is néz ki az ülés alatti kipufogó ...stb .

Fojtás nélkül 160km/h körül tutkó megy . Jógép az egészbiztos

_szeki00_ Creative Commons License 2006.04.20 0 0 585

Szevasztok Derbisek!

 

Nem tudom volt-e már itt szó róla, mert nem volt kedvem visszaolvasni az egészet, de érdekelnének a tapasztalataitok a GPR 125R-rel kapcsolatban, ha vannak. Megbízható, jó motor? Fojtás nélkül hogy megy? Kényelem szempontjából mennyire lehet kibirni a kemény ülést?

Én személy szerint egy Senda50R-t hajtok, amivel maximálisan meg vagyok elégedve. A gpr-t unokatesóm nézte ki, és valszeg vesz is egyet, ezért kérdezném, hogy mikre figyeljünk esetleg a bejáratás/használat során. Vannak jellemző típushibái?

Válaszokat előre is köszi.

jenli Creative Commons License 2006.04.07 0 0 584

nálam is ez van .

pedig már kéne menni pályára eddzeni , 2 hónap mulva vann egy verseny , azon indulnék .

de eddigi eddzésem szinte 0

BacsiTibi Creative Commons License 2006.04.07 0 0 583
Ő is meg tudná csinálni, csak mindig másra megy el az ideje. :-(
Én meg nem kezdek hozzá.
Előzmény: jenli (582)
jenli Creative Commons License 2006.04.07 0 0 582

Én mondjuk , megtudnám azt csinálni egy hétvége alatt ha kézben lennének az alkatrészek . na mindegy .

Mert az enyémet viszont nemtudom megcsinálni . Mivel ez 4T gép és 400as kicsit bonyolultabb szerkentyű , itt már nemválalok be egy blokkszéthúzász .

A szerelő meg csak igérget , de a munka nemhalad . ideges vagyok már .

Hétfőn lehet át is viszem egy egy másik szerelőhöz , ha még akkor sem nyult hozzá . 

BacsiTibi Creative Commons License 2006.04.07 0 0 581
Kap egy új hengerszettet, lánc-lánckerékszettet, olajcsere, átnézés.
De még mindig nincs kész!!!
:-(
Előzmény: jenli (580)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!