Keresés

Részletes keresés

janoszeged Creative Commons License 2019.01.16 0 0 33095

Én nem próbáltam szétszedni, de olyan nincs, hogy valami nem enged az erőszaknak:-)

Előzmény: aladar644 (33094)
aladar644 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 33094

A dual rendszer szétszedhetőségére utalsz? Nekem azt mondták,hogy nem szedhető szét a két fék,ezért próbálok belenyugodni.

Előzmény: janoszeged (33092)
hbo111 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 33093

Szia!

 

Meg tudnád mondani, hogy mennyi olaj kell egy SD02 2003 ABS nélküli teleszkópba? Nekem ami van service manual az 529 cm3 +-2,5 cm3 ir ill. 114mm-ert de a manual az 1998 - 2003-as varákhoz való.

 

köszi

Zsolt

Előzmény: zsifiwonder (33090)
janoszeged Creative Commons License 2019.01.16 0 2 33092

"Csak azt nem értem, hogy mi figyeli a kerék forgását?"

Nézd meg jobban az első féket! Előre billen a féknyereg, és hátra pumpálja az olajat.

Akinek nem tetszik ez a rendszer, szétszedheti, és külön-külön tud fékezni majd.

Előzmény: hbo111 (33091)
hbo111 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 33091

Csak azt nem értem, hogy mi figyeli a kerék forgását? Az enyémben nincs ABS. Azt tudja valaki milyen sorrendben kell a légtelenitést elvégezni (távolabbitól visszafelé)? Kell hozzá vákuumos légtelenítő vagy simán pumpálással elvégezhető? 

Előzmény: janoszeged (33086)
zsifiwonder Creative Commons License 2019.01.15 0 0 33090

Az olajmennyiség biztos? 

Csak mert nem mindegy, hogy 2003-as, esetleg későbbi, netán ABS is van benne..mert ezeknek mind más és más az olajmennyisége..

 

Előzmény: Pezo2 (33077)
aladar644 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 33089

Hátul eleve gyenge a fékhatás,ha az elsővel fékezel,szerintem nem is érvényesülhet,mivel a főfék,a súly előretevődése miatt az első.Ilyenkor éppen az lenne a baj,ha blokkolna a hátsó.

Engem különben zavar a dual, mivel éppen a hátsófék kanyarban-stabilizáló hatása nem érvényesül (mert fékezi az elsőt is),amit a korábbi VStromon nagyon megszoktam.

 

Előzmény: hbo111 (33076)
1 Bandi Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33088

A gyárit javaslom. Mindíg ezt használom. Volt benne Athena 2x, de a 2. szett folyt. Ha jól sikerül legyártani az utángyártott simmeringet akkor az is ok. De több köztük a széria hibás.

Előzmény: Pezo2 (33085)
1 Bandi Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33087

Egyénenként nagyon eltérő, hogy kinek mi a jó. Én csak a tank felőli részből kértem, hogy szedjen ki 1 kicsit a szivacs vastagságából. Azért, hogy előrébb csúszhassak picit. Nekem a Vara ülése pont jó és hátul is kényelmes, az utasomnak. Viszont az Africa Twinem ülését nagyon át kellett szabnia és az profi lett.

Előzmény: 1 Bandi (33083)
janoszeged Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33086

"A dual fék csak akkor fékezi a hátsó kereket, ha forog az első".

Tegyük hozzá, hogy ha ELŐRE forog az első. Ez nem vicc, a működés miatt van így. Megtréfálhatja a vezetőt, ha emelkedőn megáll a motorral, két lába a földön, csúszik hátra a gép, kétségbeesetten markolja az első féket, a motor pedig csak csúszik tovább...

Előzmény: Pezo2 (33077)
Pezo2 Creative Commons License 2019.01.14 0 1 33085

Az attól függ mennyire van szétkopva vagy repedezve a porvédő.

Szerintem mindegy melyik márkát választod.  ..  a tourmax talán ismertebb, több helyen forgalmazzák...

Előzmény: hbo111 (33082)
Csalak Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33084

Igen fel is vettem a Zsolttal a kapcsolatot. Nektek mi vált be mint forma és szivacs vastagság?

Előzmény: 1 Bandi (33083)
1 Bandi Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33083

Én is csak ajánlani tudom a Zsoltit. Sok ülésguru után nála kötöttem ki és elégedett vagyok a munkájával.

 

http://www.motorkarpit.hu/index.html

Előzmény: Csalak (33075)
hbo111 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33082

Porvédőt is kellene cserélni? Találtam saito márkájú szimeringet porvédővel, elvileg Japán gyártmány. Van tapasztalat ezzel a gyártmánnyal kapcsolatban?  Találtam még tourmax-ból is készletet, szerinted tourmax vagy saito? Athena-ból nincs porvédő csak szimering.

Előzmény: Pezo2 (33081)
Pezo2 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33081

teleszkóp olaj.    10w-s viszkozitású.

 

van olyan aki az általad felsoroltak közül rakja bele valamelyiket, de az nem az igazi.  még ha érzésre nincs is különbség

Előzmény: hbo111 (33078)
Repa1975 Creative Commons License 2019.01.14 0 1 33080

Szia!

 

Szerintem kerdezd meg Varapapat (Laczko Istvan), tavaly juliusban dontott ugy hogy megvalik a paripatol, nem tudom megvan e meg neki...

2003-as, injektoros, 88 ekm, 1.2 mFt-ert, szinte gyari allapotban.

Az egyik legmegbizhatobb ember akit ismerek, o az elso gazdaja a Varanak. Egy lovest meger...laczkopi@gmail.com

 

udv

Repa

Előzmény: Wave71 (33061)
johnny77 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33079
Előzmény: Csalak (33075)
hbo111 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33078

Köszi a válaszokat. Több mint fél liter olaj kell bele? Milyen az a 10w? Jó bele a hidraulika olaj vagy esetleg a kormány szervó vagy az automata váltó olaj?

Előzmény: Pezo2 (33077)
Pezo2 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33077

Szimeringből athena, tourmax vagy esetleg vesrah amit fogsz találni.

Van gyári is de az lényegesen drágább.

 

olaj 531ccm kell bele   10w az ajánlott.

 

A dual fék csak akkor fékezi a hátsókereket, ha forog az első.

Ahhoz hogy a hátsó blokkoljon igen csak tiporni kell. ... nem jellemő hogy csíkot húzol vele...

 

Fékolajcsere mindenképp ajánlott ha nem tudod  mikor volt utoljára.

Előzmény: hbo111 (33076)
hbo111 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33076

Sziasztok!

 

SD02-höz keresek első teleszkóp szimeringet. Milyet érdemes beletenni ill. mennyi olaj kell bele? 

A dual fékkel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy ha behúzom az első féket a hátsót nem fékezi, de fordítva működik. (ABS nélküli). Hátsó fékkel nem is tudok blokkolni és elég gyenge a fékhatás. Ez ilyen vagy a fékkel van valami? Érdemes fékolajat cserélni?

 

Csalak Creative Commons License 2019.01.14 0 0 33075

A Varaderom ülése elérte hogy felújítsam, de nem tudom, hogy hova, kihez lenne érdemes vinni megcsináltatni?? Továbbá kíváncsi lennék a tapasztalatotokra, hogy milyen mértékben és hogyan változtassam meg az ülést, mit rakassak bele vagy milyen vastag legyen a szivacs, milyen széles stb. Nektek mi volt ami a legjobban bejött vagy mi az amit másképp csinálnátok ha újra lehetne.

Köszönöm előre is a segítséget.  

mex64 Creative Commons License 2019.01.13 0 0 33074

Szia! Már biztosan el is kezdtél visszaolvasni. Minden itt van...

Előzmény: scania88 (33072)
droford Creative Commons License 2019.01.13 0 0 33073

Szia! Én is Hornetről váltottam Varára. Nagyon más, pontosabban nagyon jó!!! Én 180cm vagyok, de 2 személlyel kicsi a Hornet illetve a 180cm sok :)

Ha teheted 2007 utánit vegyél, én is ilyet vettem. Érdemes körül nézni osztrákba, németbe. Hiba nincs :D de szerintem a Hornetnél sincs :)

Előzmény: scania88 (33072)
scania88 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 33072

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék illetve segítséget kérni!😊 Jelen állapotban egy 600as hornet tulajdonosa vagyok, (186cm magas). Az a helyzet , hogy két személlyel kényelmetlen sajnos , és ebből az okból cserélni szeretnék és  a varaderoval szemezgetek (1000-el)! Azt szeretném kérdezni valakinek hasonló tapasztalt ilyen téren? Milyen évjáratot érdemes nézni? ( a 2003 -2007 ig vagy 2007 utáni között van e akkora különbség mint amit az ár különbség mutat? Tipushibák? Előre is köszönöm

-Mosquito- Creative Commons License 2019.01.11 0 0 33071

Kíváncsiságból ma felhivtam a Karasnát aksi ügyben. 09-es ABS Varához 56eFt lenne a gyári Yuasa Honda  :D Pár perc beszélgetés után már 51eFt is megkapnám. Első kérdése az volt miért akarok én arany áron ilyet,amikor lehet venni 1/2 áron Banner, Varta, Exide aksit. :) Idén lesz 3 éves az Exide aksi, köszöni jól van,kivancsi leszek mennyit fog kibírni. 

-Mosquito- Creative Commons License 2019.01.10 0 1 33070

A Varából létezik "sima" és ABS verziós is. Ez utóbbi extra volt. (Pl 2007-től DL 650) Mostani motoroknál,ami lehet 2x drágább is,ott is találni olyat amin nincs üzemanyagszint jelző. 

Előzmény: Wave71 (33065)
Barbazsi Creative Commons License 2019.01.10 0 0 33069

Keress viberen!

Előzmény: JULES (33052)
Barbazsi Creative Commons License 2019.01.10 0 0 33068

Szerintem nem, de ez a saját véleményem. A korábban leirt elérhetőség - viberen kis videó.

Előzmény: JULES (33052)
johnny77 Creative Commons License 2019.01.10 0 1 33067

A tartalékot jelzi csak egy piros lámpa a műszerfalon, hogy onnantól kezdve van még benne 3-5 liter (már nem emlékszem pontosan mennyi).

Előzmény: Wave71 (33065)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.01.10 0 1 33066

Meg lehet szokni, hogy csak tippeled az tankban levo benzin mennyiseget. Nalam 21 liter utan kivillan a szegenysegjelzo, a tank 25 liter. Ha megallsz 300-350 kilometer utan tankolni (nalam olyan 5.8 korul van a szumma atlag, de 6 literrel szamolok) akkor boven jo vagy.
Ez a fogyasztas kulonosen akkor "kellemetlen", ha van egy F800 vagy NC700 is a brigadban es majd' a felet tankoljak hozzad kepest. :-(

Az ABS jo dolog, biztonsagerzetet ad. Szamomra egy furcsasaga van, hogy "nem rug vissza", azaz ha fekezel csak azt veszed eszre, hogy a motor nem lassul, mintha zsirral lenne a tarcsa bekenve, de nem erzed a kezeddel/labaddal, hogy megy az ABS. A kombifeket en szemely szerint imadom, nem erzem semmi hatranyat, meg lassu menetben, "vezetestechnika" kozben sem.

Ha rendben levo motort valasztasz, akkor csak a TMK-ra kell koltened jo esellyel. Ha visszaolvasol a topicban szinte minden apro tipushiba, tapasztalat le van irva. A hozzaszolasok tobbesege a plexi-olaj-gumi-bukocso vonalon mozog. :-)

Szoval van pro es kontra a DL650-nel szemben, itt a Varat ajanljuk. :-)

Előzmény: Wave71 (33065)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!