Keresés

Részletes keresés

janoszeged Creative Commons License 2019.04.01 0 0 33261

Szinkron sok mindent megmutat, kiindulásnak a legegyszerűbb.

Előzmény: gyuladrum (33260)
gyuladrum Creative Commons License 2019.03.31 0 0 33260

Sziasztok!

 

Tegnap óta egy 2003-as SD02-es Vara boldog tulaja vagyok. Mint friss belépő, üdvözlök mindenkit a fórumon.

Rögtön lenne is egy kérdésem. Szolnokról Győr mellé hoztam a motort. Volt időm tesztelni. Megy mint a távirat.(egy 93-as 750-es super tenere-ről ültem át. teljesen más.) Azt tapasztaltam, hogy egyenletes sebességen tartva 3000-4000 fordulat között, mintaha kicsit rángatna.Amikor kipróbáltam, rövid utcák voltak a környéken és nem tűnt fel. Átbogarásztam a fórumot. Olvastam is ilyesmi kommenteket, de arról semmit nem találtam, hogy megoldódott volna a probléma, illetve, hogy mi volt az. Mindemképpen el akartam vinni a szerelőmhöz, csak gondoltam előtte megkérdezem a rutinos kollégákat. Régi benzin, pucolás , gyertya(a pipa ami előlről látható például repedt), valamiféle szinkron?( nem volt még injektoros motorom)

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Sziasztok!

GyurisD Creative Commons License 2019.03.25 0 0 33259

Sziasztok,

 

Arra jutottam, hogy eladom a 2004, SD02 ABS-es Varámat. Az ok egész egyszerűen annyi, hogy visszatérek a sor 4-es csapathoz. A motor tökéletesen működik, jó állapotban van. Ha kérdés van hívjatok vagy írjatok.

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/xl_1000_v_varadero/honda_xl_1000_v_varadero_abs-14175084

 

 

Széles utat mindenkinek!

-Mosquito- Creative Commons License 2019.03.19 0 0 33258

A két akasztó középpontjától mértem,ennek távolsága felhajtva: 13,3cm lehajtva: 13,7cm

Rúgó tekercselt része, 8,5cm nyitva: 9,5cm

Rúgó teljes hossza kb 12,5cm lehet.

 

Esetleg ha jó nálad is ez a méret,akkor Petyától kérjél 2db rugót. 

 

Szerintem a biztonság miatt lehet két rúgó,ha netalán eltörne/fáradna az egyik. Az oldalsztender is két rúgós. 

Előzmény: Vassd (33255)
JULES Creative Commons License 2019.03.19 0 0 33257

Én Puig Vario-t vettem az SD01-re: http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303182

Ha a felső részét előre, az alsó részét hátra (magam felé) döntöm, akkor véd legjobban a menetszél ellen. Nélküle az egész bukósisakom tiszta bogár volt, most csak a tetején van egy-két nyom, a sisak plexim tiszta marad. 189cm...

Ha az MRA-t be lehet így állítani, akkor próbáld ki úgy is...

 

Előzmény: kissandras84 (33251)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.19 0 0 33256

"ha törik az egyik, ne potyogjon le a sztender menet közben"

Igen.

Előzmény: Vassd (33255)
Vassd Creative Commons License 2019.03.19 0 0 33255

Japp, ilyen, mondjuk SD01-en kicsit más a formája magának sztendernek, de a felfogatás stb. ugyan ilyen. Nagyobbik rugóm amúgy lesz gyári, legrosszabb esetben abból már ki tudom sakkozni kb.-re milyen menne bele?

(Amúgy ha már itt tartunk egy kis off topic: meg tudja valaki mondani miért raknak kb. minden motor sztendernél 2 rugót egymásba? Véleményem szerint ha a rugó erő miatt csinálnák azt 1 erősebbel is el lehet érni és nyilván olcsóbb a gyártás ha kevesebb az alkatrész. Esetleg még olyan tippem van hogy ha törik az egyik ne potyogjon le a sztender menet közben, de ennyi erővel meg mindent túl lehetne biztosítani, szóval nem találom a logikát)

Facebook csoportról eddig nem is tudtam, pedig anno még próbáltam keresni, de simán a Varadero szóra valamiért nem dobja ki a facebook, csak ha kiírod az egészet csoport nevet.

Előzmény: -Mosquito- (33253)
**ADAM** Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33254

Nekem annyira rossz helyen van a gyári plexi, hogy azonnal eladtam a motorról.
Kappa/Givi túraplexi van fent, össze sem lehet hasonlítani.

 

Próbálj ki egy ilyet, szerintem beválik.

Ha kell, olyan magasra is tudod állítani, hogy keresztül kell nézned rajta.

Előzmény: kissandras84 (33250)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33253

Bocs,eb@sztam. :)

 

Ez lenne az?

 

Facebookon fent vagy?  Honda Varadero Riders Hungary csoportot kéne megkeresni és ott megkérdezni, hátha van valakinek gyári sztendere. De az is nagy segítség ha a rugókat ahová beakasztod, nyitott/felhajtott állapotban hány centi a távolság. (ha segít megmérem az enyémet Petya féle)

 

 

Esetleg Petyát megkérdezni,ha méret megvan,hogy honnan szerzi be a rúgókat.

https://auto.jofogas.hu/csongrad/Honda_Varadero_kozepallvany_87899457.htm

Előzmény: Vassd (33249)
aladar644 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33252

Nem tudom,hogy van nálad,de a légterelő toldás éppen azért van,hogy feljebb terelje a szelet. Nekem határozottan bevált,sőt,amikor esőben megyek,akkor lejjebb állítom,és a szél,ablaktörlőként elfújja a sisakplexiről az esőcseppeket.

 Nekem is volt MRA toldalékom a korábbi VStromon,annak nagyobb volt a gyári plexije,mint a Varájé,ezért néztem ezt,ami most van. A neten találtam,azt hiszem kínai,rácsiptethető.

Előzmény: kissandras84 (33251)
kissandras84 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33251

Az én MRA plexim + legterelőm ilyen. Magasabb kb 5cm-rel, mint a gyári plexi. De akarhogy állítgatom ezt a kis extra terelőt rajta, mindig jóval hangosabb a sisak, mint kiállva a nyeregből.

Előzmény: kissandras84 (33250)
kissandras84 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33250

Köszi az infokat.

Ha 5-10cm-t kiállok a nyeregből, akkor hatarozottan csökken a zaj a sisakban, ezert gondoltam a probát az alacsony plexivel.

De egyebkent az en MRA plexi toldatom kb. fele olyan magas, mint a tied.

A tied milyen tipusu? Ha nem jön be az alacsonyabb, akkor lehet veszek ra én is egy ilyen nagyobb toldót, mert en is kb. 185cm vagyok.

 

 

Előzmény: aladar644 (33246)
Vassd Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33249

1. Létezik gyári Honda középsztender a Varakra, szimplán csak extraként árulták nem volt az alap része.

2. Nem az a kérdés hol tudom legyártatni, hanem hogy mekkora, mivel nincs mintám csak egy Honda cikkszámom. 

Előzmény: -Mosquito- (33248)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33248

Olyan, hogy "gyári középsztender" nem létezik szerintem. Vagy Hepco Becker vagy más márkájú lehet.

Itt nézd meg. Vigyed a rugót is. 

 

http://www.rugokeszites.hu

Előzmény: Vassd (33247)
Vassd Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33247

Sziasztok, szereztem egy gyári középsztendert, viszont a rugók sajnos nincsenek meg hozzá, ami gondoltam nem probléma, gyári alkatrészként sem egy nagy tétel. Viszont mégis problémába ütköztem, a kisebbik/belső (50520-mf2-610 cikkszámú) rugót már nem gyártja/forgalmazza a Honda, ami amúgy elég nonszensz, tekintve hogy a 2010-es varákat is még ezzel szerelték, ami azért nem volt túl régen.

Esetleg valaki aki éppen valamiért leszedi a középsztenderét le tudná nekem méregetni ezt a rugót (keresztmerszet, hossz, stb.) hogy le tudjam gyártatni? Vagy tökvéletlnül valakinek elfekvőben egy otthon? Esetleg tud valami helyet ahol még be lehetne szerezni? Köszönöm előre is.

aladar644 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 33246

Nekem simán kicsavarozhatóak a csavarok,szintén egy GPS tartót tettem a plexi alá. Viszont a sisakzaj az alacsony plexivel nem lesz kisebb,sőt.

Én a legmagasabb plexiállásban használom a gyári plexit,rajta van  a terelő (nem MRA),és rendben van. 185 cm vagyok

Ezen a képen látszik a legjobban a terelő-sisak viszony, és a tartó is

Előzmény: kissandras84 (33244)
mex64 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 33245

Szia!

Azok az óriás keresztfejű csavarok a gyáriak. Ha mindkét irányba forognak, baj van a menettel, lehet hogy valaki előtted túl erős volt. Az enyémből simán kijött mind a négy egy egyszerű PZ2-es csavarhúzóval.

Én a gyári helyett tettem fel az MRA-t, kisebb azzal a turbulencia a 188 centimmel. 

Előzmény: kissandras84 (33244)
kissandras84 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 33244

Sziasztok!

 

Meg csak nehany napja vagyok Varadero SD02 (2006) tulajdonos, de mar ennyi idö alatt is sok hasznos infot talaltam nalatok a forumban, köszi! 

 

Egy problemanal viszont elakadtam. A motort MRA allithato feltetes plexivel vettem, de megkaptam hozza az eredeti gyarit is.

A magassag+sisak kombinaciomhoz nem passzol az MRA, minden allasban nagyon hangos a sisak, ezert szeretnem kiprobalni az alacsony gyari plexit is. Hatha azzal a turbulencia a sisak ala kerül. Meg amugy is szeretnek egy tarto lemezt betenni a GPS-nek a plexi ala.

 

De plexi tarto csavarokat nem tudom kicsavarni. Eleg fura, orias "keresztfejü" csavarok vannak benne (egy kereszt 8mm hosszu es kb 2mm vastag, közepen kis csillag melyedes plusszban). Ehhez eddig nem sikerül talalnom passzolo csavarhuzot, feltetelezem ezek nem is a gyari imbusz csavarok, mert egyebkent az van benne mindenhol. Ha egy nagy lapos fejü csavarhuzoval probalom, akkor vagy egy fel fordulat utan elakadnak, vagy csak forognak körbe-körbe... Ahogy neztem a szerelesi könyvet, valami specko gumianya van rajta belül, de nem tudom mennyire eröltessem, vagy vmi mas trükkje van-e a dolognak?

 

Tudnatok segiteni, hogy normal esetben hogyan kellene kijönni a csavaroknak es az en esetemben mi lehet a megoldas?

 

 

/Bocs az ekezetekert, nincs magyar billenytyüzetem/

**ADAM** Creative Commons License 2019.03.13 0 0 33243

Az a gyanúm, hogy a Varán nem nagyon érezni, amikor bekapcsol az ABS. 

Nem olya, mint az autón, hogy össze-vissza kerreg, csak teszi a dolgát.

Szóval szerintem többször működik, mint mi azt gondoljuk.

 

Én is úgy gondolom, hogy ABS nélkül nem szabad motort venni, főleg ekkorát. Ezzel nem nagy élmény, amikor utolér a hátulja.

aladar644 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 33242

Tudom,hogy a hátsó a domináns,viszont az az egy dugattyú az első féken is már bezavar. Használom ennek ellenére,ahogy eddig szoktam,de sokkal gyengébb a hatás,mint a V Stromon volt.

Előzmény: JULES (33241)
JULES Creative Commons License 2019.03.08 0 0 33241

Dual CBS-nél sem veszti el a szerepét a hátsó fék. Ugyan az első fékre is hat a pedál, de a hátsó fék lesz a domináns, ahogy az első féknél is a fékkar főleg az első fékre hat.

Előzmény: aladar644 (33239)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.08 0 0 33240

Már hirdetem eladásra! De az enyém nem boxer! Igazi Kinában gyártott blokkal szerelt álló hengeres:-)

Előzmény: nagykunsági (33238)
aladar644 Creative Commons License 2019.03.08 0 0 33239

Combinalt van ráírva,az enyém dual combinated. Nekem speciel nem tetszik,mert így a hátsófék elveszti azt a szerepét,amire való kanyarokban stabilizál. A korábbi VStromomnál nagyon megszoktam,adott egy biztonsági érzetet.

 

Előzmény: janoszeged (33236)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33238

BMW az motor?  Azt hittem azt csak azért veszik, hogy legyen otthon mit szerelni :))))

Előzmény: janoszeged (33237)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33237

Az egyik Varaderom ABS volt, azzal 160.000 km-t mentem, nálam sem kapcsolt be egyszer sem. Annál inkább az F700 BMW-nél!

Előzmény: nagykunsági (33235)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33236

Én integrált féknek ismerem, a kombinált fék ua.

Előzmény: aladar644 (33232)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.07 0 1 33235

Nem azt írtam, hogy hülyeség az ABS, csak azt én még nem használtam. 

 

Jó dolog, persze, de szerintem sokkal többet ér egy vezetéstechnikai tréning ahol megtanítanak vészfékezni.

 

Egyébként jelenleg nekem is ABS-es motorom van, de eddig még nem kapcsolt be. 

 

 

Előzmény: jo_lenne_tudni (33233)
johnny77 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33234

+1

Én sem vennék már ABS nélküli motort.

Előzmény: jo_lenne_tudni (33233)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33233

Az ABS addig senkinek nem kell, mig van ideje felkeszulni fekezni.
Amint egy hirtelen veszfeket kell bemutatnod, mondjuk egy hosszu autopalyas menet utan, hidegben, szakado esoben az elgemberedett ujjaiddal mindenfele superhero kepessegek nelkul maris jol tud jonni.

Nalam egy pont az ABS mellett.

Előzmény: nagykunsági (33228)
aladar644 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33232

Kombinált fékre gondolsz?  Ha nem mi az integrált fék?

Előzmény: janoszeged (33229)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!