Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jooleetes Creative Commons License 2015.04.10 0 0 2575

Le kell bontani az első lökhárítót. A jobb oldali motortartó bakot. A motort alátámasztani. Emelni, vagy süllyeszteni a motort, így le lehet a vezérmű fedelet venni. Közben az ékszíjat is le kell venni. Elsőre meg voltam vele három óra alatt(szét-össze szereléssel).

Előzmény: 40ua (2570)
40ua Creative Commons License 2015.03.31 0 0 2574

Üdv!!

Szervízkönyvet, letolthetot honnan tudnék szerezni?

Ezek a linkek itt már egyik jem jó.

Egyébként ha valaki cserélt már vezérműszíjat Altón, hogy lehet hozzáférni?Lehet billenteni a motort?

Előzmény: I k r e k (2175)
aronpapi Creative Commons License 2015.03.30 0 0 2573

 

A szervizkönyv alapján pollenszűrő nincs benne.

A benzinszűrő a tankban van, azt le kell venni, kivenni belőle az AC pumpát, ami tartalmazza a benzinszűrőt.

Ha jól tudom, külön nem is kapható.

 

Előzmény: Eltscher (2572)
Eltscher Creative Commons License 2015.03.26 0 0 2572

Igen, ez indiai gyártmány.

Meg tudná nekem mondani, hogy hol találom a benzinszűrőt meg a pollenszűrőt? 2003as évjáratú, klímás.

Kifakadt Végbélsipoly Creative Commons License 2015.03.08 0 0 2571

ez indiai kocsi?

40ua Creative Commons License 2015.03.06 0 0 2570

Cserélt már valaki vezérmûszíjat Altón és meg tudná mondani,  hogy lehet,  mit kell lebontani minimum,  hogy hozzáférjek?

Torrente Creative Commons License 2015.03.04 0 0 2569

10 pár itt, Monroe, nekem is innen lettek:

http://www.suzukialkatresz.com/spl/354067/Ajtoteleszkop

Előzmény: Csopi79 (2568)
Csopi79 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 2568

Sziasztok!

 

2004-es altom van. Keresnék hozzá (normális áron) csomagtartó ajtó teleszkópokat! Opelhez, Audihoz már 3-4000 Ft-ért van, kis altohoz 12000 alatt nem találtam és az nekem sok. 

 

Nem tudtok valami online piacot vagy üzletet esetleg, ahol elfogadható áron vehetnék?

 

Köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Csopi79

Torrente Creative Commons License 2015.02.17 0 0 2567

Nekem mondjuk olyan 70-30 a város és országút, és 7 körül mozog az elmúlt hetekben. Nem túl jó, de elfogadom, nincs is tojás a talpam alatt, szeretek haladni.

Előzmény: norbi0325 (2566)
norbi0325 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 2566

Azt tedd hozzá hogy hol milyen körülmények között használod !

Mert nekem csak rövid városi utakon majdnem 8 !

 

Előzmény: Torrente (2565)
Torrente Creative Commons License 2015.02.16 0 0 2565

Ugyanilyenem van, szintén abs nélkül. A 6-os fogyi ilyenkor tök jó.

Előzmény: 40ua (2563)
40ua Creative Commons License 2015.02.15 0 0 2564

Ja és mennyire reális 6.0 literes fogyasztás ilyenkor télidőben kb 2/3 városi és 1/3 nyílt úti forgalomban?

Asszem veszek egy ilyen  ELM327 Bluetooth V2.1 Car Diagnostic Scanner-t és belenézek, hogy mit hogy csinál a masina....

 

40ua Creative Commons License 2015.02.15 0 0 2563

Sziasztok!

 

Pár hete van egy 2003-as 1,1-es GLX-em.Előtte csak futólag ismertem, most sem nagyon még, ezért kérdezném, hogy lehet hogy az enyémben nincs ABS? ESP van, bár nem tudom hogy az mikor és hogy működik, (gyújtást ráadom akkor világít az ESP lámpa).Most akkor mi van ebbe és mi nincs? Egyébként Ausztriából hozták be MO.-ra.

jucus3/3 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 2562

Szia .

Én is nagyon remélem hogy szerencsém lesz.

Holnap kiderűl,megnézem.

Köszi.

 

Előzmény: Mi.La. (2559)
jucus3/3 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 2561

Szia.

A termosztát tiszta vízkő volt. Ahogy a "nagykönyvben meg van írva"Vizben melegítettem...nyitott.A termosztát házban lévő érzékelőt is megtisztítottam.Hűtötisztító folyadékkal is megjárattam.

A hőfokvisszajelzőm a hengerfejeztetés óta nem mutat semmit...kifeküdt.

Segítséged előre is köszönöm. 

Előzmény: norbi0325 (2557)
Eltscher Creative Commons License 2015.02.11 0 0 2560

Sziasztok!

 

Keresek 2003as modellhez magyar Kezelési útmutatót. Ha tudna ebben segíteni azt megköszönném! :)

 

Üdv: Milán

Mi.La. Creative Commons License 2015.02.06 0 0 2559

Kedves jucus3/3!

 

A leírtakból következtetve, vagy a kis hűtő van eldugulva.

1.  Motortér felől két csövet leszerelni és átmosni a hűtőt. (nagy munka)

Vagy csak a hőfok állító csúszka végén lévő bovden van fellazulva.

(hiába tolod át a pirosba, nem megy csak a fehér feléig)

2. Műszerfal alá bújni és a kar mozgatásával nézni, megtörténik-e a teljes nyitás. (csavart meghúzni, kis munka)

 

Ha egyik sem segít. (nagyon nagy munka)

- Műszerfal, ki

- Hűtő - fűtő rendszer ki

- Darabokra szedni (hiba meglesz)

- Mindent visszaszerelni

( egy napot rászánni!)

 

Vagy! Szerviz...  Remélem szerencséd lesz és csak a 2.

 

 

 

Előzmény: jucus3/3 (2556)
Mi.La. Creative Commons License 2015.02.06 0 0 2558

Szia!

 

Küldöm! De ha elolvasod biztos nem fogod kikapcsolni. Ezt az autót nem erre tervezték. (kép az alján)

 

A LÉGZSÁKRENDSZER KIIKTATÁSA

 

1) Fordítsuk el úgy a kormánykereket, hogy a gépkocsi (mellső)

kerekei egyenesen előre álljanak.

2) Fordítsuk a gyújtáskapcsolót „LOCK” (kormányzár) állásba és

vegyük ki a kulcsot.

3) Vegyük ki a (2) „AIR BAG” (légzsák) biztosítékot az (1)

biztosítékdobozból.

4) Kapcsoljuk szét az érintkező tekercs és a kombinált kapcsoló

szerelvény (3) sárga csatlakozóját az alábbiak szerint.

a) Oldjuk ki a reteszelő csúszka biztosítását.

b) Kireteszelés után húzzuk szét a csatlakozót.

5) Húzzuk ki a kesztyűtartót, miközben megnyomjuk mind a jobb,

mind a bal oldali rögzítőjét, és kapcsoljuk szét az utas oldali

légzsák (felfúvódó) egység (4) sárga csatlakozóját.

a) Oldjuk ki a reteszelő csúszka biztosítását.

b) Kireteszelés után húzzuk szét a csatlakozót.

 

A LÉGZSÁKRENDSZER AKTIVÁLÁSA

 

1) Fordítsuk a gyújtáskapcsolót „LOCK” (kormányzár) állásba és

vegyük ki a kulcsot.

2) Toljuk össze az érintkezőtekercs és a kombinált kapcsoló

szerelvény (1) sárga csatlakozóját, amíg kattanó hangot nem

hallunk.

MEGJEGYZÉS:

Kivett „AIR BAG” (légzsák) biztosíték és bekapcsolt gyújtás

mellett az „AIR BAG” (légzsák) figyelmeztető lámpa

világítani fog.

Ez a normál üzem, és nem jelenti a légzsákrendszer rendellenes

működését.

3) Csatlakoztassuk az utas oldali légzsák (felfúvódó) egység (1)

sárga csatlakozóját, amíg kattanó hangot nem hallunk.

4) Szereljük be a kesztyűtartót.

5) Tegyük be az „AIR BAG” (légzsák) biztosítékot a

biztosítékdobozba.

6) Kapcsoljuk be a gyújtást és győződjünk meg arról, hogy az „AIR

BAG” (légzsák) figyelmeztető lámpa hatszor felvillan, majd

kialszik-e.

Ha nem így működik, akkor hajtsuk végre „A LÉGZSÁK

DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK ELLENŐRZÉSE” c. pont

utasításait.

 

 

A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK ELLENŐRZÉSE

 

VIGYÁZAT:

A légzsákrendszer vizsgálatakor a légzsákok felfújódásának elkerülése érdekében ne használjunk a jelen

kézikönyvben megadott műszerektől eltérő típusú villamos műszert, például elemmel vagy hálózatról

működő feszültségmérőt, ellenállásmérőt stb. Ne használjunk tápáramforrás nélkül működő, tapintó típusú

vizsgálóműszert.

A jelen kézikönyvben található előírásokat gondosan be kell tartani, egyébként személyi sérülés

következhet be.

 

 

FIGYELEM:

Nagyon fontos a diagnosztikai hibakódok ellenőrzésének sorrendje. A nem megfelelő sorrendben végzett

ellenőrzés megnövekedett ellenőrzési időt, hibás diagnózist vagy téves alkatrészcserét eredményezhet.

 

A jelen fejezetben leírt diagnosztikai eljárás rendeltetése a légzsákrendszerben előforduló működési

rendellenességek megtalálása és kijavítása.

A legjobb eredmény eléréséhez fontos a diagnosztikai folyamat-táblázatok használata, és az alábbi sorrend

betartása.

1) Hajtsuk végre A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK ELLENŐRZÉSI FOLYAMAT-TÁBLÁZATA

utasításait.

(A légzsákrendszer bármilyen célból végzett diagnosztizálását „A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK

ELLENŐRZÉSI FOLYAMAT-TÁBLÁZATA” c. ponttal kell kezdeni.

A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK ELLENŐRZÉSI FOLYAMAT-TÁBLÁZATA az „AIR BAG”

(légzsák) figyelmeztető lámpán keresztül ellenőrzi, hogy az „AIR BAG” (légzsák) figyelmeztető lámpa

megfelelően működik-e, és hogy létrejött-e valamilyen légzsákkal kapcsolatos diagnosztikai hibakód.)

2) A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK ELLENŐRZÉSI FOLYAMAT-TÁBLÁZATA alapján keressük

meg és olvassuk el a megfelelő diagnosztikai táblázatot.

(A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK ELLENŐRZÉSI FOLYAMAT-TÁBLÁZATA elvezet bennünket

a megfelelő diagnosztikai táblázathoz, amellyel a légzsákrendszer bármilyen rendellenes működését

diagnosztizálhatjuk. Ennek elmulasztása hosszabb diagnosztizálási időt, helytelen diagnózist és téves

alkatrészcserét eredményezhet.

3) Minden javítás vagy diagnosztizálási eljárás elvégzése után ismételjük meg A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI

RENDSZERÉNEK ELLENŐRZÉSI FOLYAMAT-TÁBLÁZATA utasításait.

(Azáltal, hogy minden javítás és diagnosztika után elvégezzük A LÉGZSÁK DIAGNOSZTIKAI RENDSZERÉNEK

ELLENŐRZÉSI FOLYAMAT-TÁBLÁZATA által előírt ellenőrzéseket, meggyőződhetünk arról, hogy a javítás

megfelelő volt-e, és hogy nincs-e más hiba a rendszerben.)

 

A FOLYAMAT-TÁBLÁZAT VIZSGÁLATAINAK LEÍRÁSA

1. LÉPÉS: Ellenőrizzük, hogy az „AIR BAG” (légzsák) figyelmeztető lámpa világít-e.

2. LÉPÉS: Ellenőrizzük, hogy az „AIR BAG” (légzsák) figyelmeztető lámpa világít-e.

3. LÉPÉS: Ellenőrizzük a diagnosztikai kapcsoló áramkörét.

4. LÉPÉS: Ellenőrizzük, hogy az „AIR BAG” (légzsák) figyelmeztető lámpa a gyújtás bekapcsolása után felvillan-e

hatszor.

6. LÉPÉS: Ellenőrizzük, hogy vannak-e régebben feljegyzett hibakódok az SDM memóriájában. (SUZUKI vizsgálókészülék

segítségével)

7. LÉPÉS: Ellenőrizzük, hogy vannak-e régebben feljegyzett hibakódok az SDM memóriájában. (monitorcsatlakozó

alkalmazásával)

9. LÉPÉS: Ellenőrizzük, hogy vannak-e az SDM memóriájában pillanatnyilag érvényes hibakódok. (SUZUKI vizsgálókészülék

segítségével)

10. LÉPÉS: Ellenőrizzük, hogy vannak-e az SDM memóriájában pillanatnyilag érvényes hibakódok. (a monitorcsatlakozó

alkalmazásával)

 

Előzmény: Beccyke1 (2554)
norbi0325 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2557

Mi az hogy a termosztátot kipucoltam ? ilyent nem halottam még ..mit kell azon pucolni? az vagy jó vagy nem ,és átereszt ..

----

gondolom víz van benn elegendő..ellenőrizted .

A vízhőfokmérőd mit mutat ?

 ha jó a termosztátod a hűtőnek a kocsi elején  nem szabad melegednie míg ki nem nyit !

milyenek a csövek melegek? ha igen rossz a termosztátod ,és átenged ..

 

 

 

Előzmény: jucus3/3 (2556)
jucus3/3 Creative Commons License 2015.02.02 0 0 2556

Sziasztok.2004-es alto-m van.Nincs fűtésem vagyis csak nagyon gyenge.3-as fokozatban már szinte hideg.Termosztátot kipucoltam,kicseréltem, hűtőbe is eljut a melegvíz.Szervízkönyvet átolvastam,nincs több ötletem..Kérlek segítsetek.Előre is köszi.

jucus3/3 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 2555

A miénkben a vezető felöli oldalon találtuk meg balra fenn kislámpával.Kis doboz teteje levehető de az ellenörzéshez be kell feküdni a pedálokhoz

Előzmény: Szogradi Jozsef (2553)
Beccyke1 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 2554

Sziasztok. Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy kis 2006 évelejei Altom, amiben van légzsák. Nemrég született meg a kislányom, és szeretném valahogy kikapcsolni az utas oldali légszákot, hogy egyedűl is tudjak vele utazni, és be tudjam kötni előre. Van valakinek ötlete, hogy lehetne megoldani? Előre is köszönöm: Beccyke

Szogradi Jozsef Creative Commons License 2015.01.26 0 0 2553

sziasztok suzuki alto 99 es kerdesem van hol talalom a biztositekokat nem megy az iranyjelzom es a duda sem mukodik koszi elore

norbi0325 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 2552

Kérdés :

-- milyen diagnosztikai szoftverrel lehet kiolvasgatni az agyát az obd2-es csatin keresztül a gépnek?

 

Esetleg tudtok helyet ahonnan letölthető ?

 

Torrente Creative Commons License 2015.01.07 0 0 2551

Olvasd el az előtted megjelent hsz-t, tényleg ez van. Óvatosan mentem az elmúlt hetekben, de csak városban, 6,7 lett, ez ilyen, majd tavasszal és nyáron jobb lesz...

Előzmény: San80 (2550)
San80 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 2550

Sziasztok,új vagyok még ezen az oldalon,és egyből egy kíváncsisággal jönnék.Vettünk 3-om hete egy 2005-ös Suzuki altó kis autót,38000 km-el.Amit ígértek róla hogy 4 litert fogyaszt.Amit akkor úgy valósnak,és reálisnak hittünk,utána némi nagyobb távok meg tétele után produkálta is ezt az adatot.Vége lettek az ünnepeknek,és ismét vissza a nagy életbe meló óvoda stb.. Majd itt jött a meg lepetés 7-8 liter 100-on,7 km szakaszokon.Kérdésem,hogy ez reális fogyasztás?Nejem Ford fókusz kombi 1.6 benzinese is, ennyit fogyasztott  ezen a szakaszon.Nejem kapta ezt a kis autót,a Jézuskától,én meg az övét használom elő szeretettel.Amúgy szuper kis autó,nem zörög,nem kopog semmi benne, szinte (új).A kormány kissé nehézkes,némi zsírozás,és egy kicsit lehet el is van lustulva,be tervezek majd vele,majd ha jobb idő lesz egy kis kormolást 110-120-as tempóval.Ha vannak tapasztalatok az autó vezetési teknikáirol szívesen el fogadom,hátha le lehet csalni vele némi üzem anyagot..Válaszokat előre is köszönöm!

aronpapi Creative Commons License 2014.12.15 0 0 2549

Hát ezek tényleg nem nagy távok.

Ekkora távok alatt nem lesz üzemmeleg a motor, a szívató szinte folyamatosan megy, így ebben a hideg időben nem kizárt a 8 l/100 km.

Tegnap tankoltam, a pároménak most 5,6 a fogyasztása.

Előzmény: norbi0325 (2548)
norbi0325 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 2548

igen garázs nélkül !

A távok :  itthonról suliba 3km ott leáll 5percre  onnan 5km ovi  leáll 5 percre , onnan melóhely újabb 5km ...

aztán meló után ugyanez visszafelé

 

Előzmény: aronpapi (2547)
aronpapi Creative Commons License 2014.12.08 0 0 2547

Garázs nélkül van az autó?

Mekkora az a rövid táv?

 

Előzmény: norbi0325 (2546)
norbi0325 Creative Commons License 2014.12.06 0 0 2546

Helló

Mennyire normális a mostani 8 literes fogyasztás ,csak városi rövid utakon való figyelembe vételével együtt is ??

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!