Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

keytrapp Creative Commons License 2019.01.17 0 0 34646

Sziasztok! Segítség kellene. Mazda 6 2004 Diesel RF5c-s autóm hengerfej felujitas óta 0C alatt rettenetesen indul es P0016 hibakódot dob, majd akadozva működik. Amint üzem meleg abban a pillanatban elmúlik minden baja. Aki végezte a szerelést, hozzáteszem nem olcsón az most azt mondja hogy a porlasztok szarok es azért csinálja. esetleg valakinek valami ötlet? Mit érdemes megnézni, nézetei. Köszönöm!

M.Jocó Creative Commons License 2019.01.09 0 0 34645

A 018 Mcs. mit mutat?

Előzmény: Hablicsek Ákos (34643)
409 Creative Commons License 2019.01.09 0 0 34644

 

 Vagy az ablakok alá oda van írva a két határérték, vagy a kurzort fölé húzva kiírja egy buborékban.

Ha nem, akkor nincs az adott motorhoz (motorcsaládhoz) címke a programodban. Általában +/- 2.8 a határérték, de 1.5 fölött már nem az igazi.

A rángatás passz, ennyiből nem hiszem, hogy ezt bárki megmondja.

Előzmény: Hablicsek Ákos (34643)
Hablicsek Ákos Creative Commons License 2019.01.09 0 0 34643

Sziasztok!

 

Jàratlan vagyok a témában szeretnék egy kis segitséget kérni.

Van nekem egy 1.4 AMF motorkódú autóm.

A probléma a következő vele: motorfék üzem után a gàzra lépve rànt egyet, hol kettőt,hol hàrmat.

Olyan mintha darabos lenne az üzemanyag. Ez 1-2 mp.-ig terjed ez a rántás,hol gyengébb,hol erősebb,s van amikor teljesen jol veszi a gàzt,és semmi rántás nincs.

Az biztos,hogy nem fordulatszam fuggvénye.

Van nekem egy vcsd programom. Az biztos,hogy mind a 3 henger megy,viszont a pd elemeknél a korrekcios értékek között van differencia.

Honnan tudom,hogy mi a jó ,és a rossz korrekciós érték? 

Ha döglödik a pd elem,csinálhat ilyen dolgokat?

Mely értek jelenti a döglödő pd elemet?

 

Koszonom

 

mica-r Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34642

Attól nem durran el ha lekötöd

 

Előzmény: b_robi (34640)
b_robi Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34641

Az baj, hogy semmi esemény nem történt. Amikor először előjött, akkor lépésben haladtam a fogalomban (semmi ütés, rázás bármi). Akkor töröltem, eltűnt, majd pár nap múlva BP felé az M-on nyugodt tempóban, megint semmi esemény, beírta. Utána már nem lehetett törölni. akkor csak az egyiket hozta hibának. Valamennyi idő múlva megint megnéztem, akkor már mindkettő benne volt. Egyet sem lehetett törölni. Tegnap töröltem, csak az egyik jött vissza. Nézegettem a mérőcsatornákat a garázsban, akkor láttam, hogy egyszer csak ami jó volt elment, 1mp múlva vissza, mint ami kontakt hibás. Mozgattam az autót, ajtót, biztonsági övet, ülés alatti csatlakozókat, de erre nem lett rosszabb-sem jobb. De a vezető oldalit nem tudtam még szakaszosan sem visszahozni. Arra gondoltam, hogy le kellene öltöztetni az oszlopokat és megnézni az övfeszítőket, mert darabra, ha az Advanced Measure-ben végig nézem, akkor a légzsákok indítói rendben vannak, másra meg már nem tudok gondolni. A gépháztető meg a hagyományos zsanérokkal van feltéve, nem a dugattyússal, mert ebben az évjáratban még ez volt.

 

Amikor egyébként jó volt egyik, akkor ezek a csatornék így álltak:

 

IDE01357-ENG102113 Bal oldali gyalogosvédelem indító-Measured values Rövidzár testre
IDE01358-ENG102113 Jobb oldali gyalogosvédelem indító-Measured values Helyes
IDE01634-ENG102168 Bal oldali gyalogosvédelem kioldóegység: ohm-érték-Measured Value Resistance Nem áll rendelkezésre mért érték
IDE01635-ENG102168 Jobb oldali gyalogosvédelem kioldóegység: ohm-érték-Measured Value Resistance Túl nagy

Előzmény: Vaves (34639)
b_robi Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34640

Elvileg VCDS-el nem lehet. Viszont ezt a hibakódot megtaláltam 1-2 fórumon, de a végleges megoldás már nincs leírva. Egyiken azt írják, hogy ott is szét tette a dealer a kezét, a másik pedig azt mondja, hogy szerinte a biztonsági öv feszítő patronja lehet. Az a baj, hogy félek lehúzni, nehogy elsüljön valami, de lehet, hogy csak ott kéne a kontaktokat rendbe tenni.

Előzmény: mica-r (34638)
Vaves Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34639

Köthető valamihez a hibakód(ok) megjelenése?

Előzmény: b_robi (34637)
mica-r Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34638

Nem lehet lekódolni valahogy a gyalogosvédelem patronokat?

Előzmény: b_robi (34637)
b_robi Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34637

Sziasztok!

Segítséget szeretnék tőletek kérni, mert a Prémium minőségű márkaszervízes tudás megbukott. Van egy 2012-es Audi A6 (4G)-m, aminek a légzsák rendszere hibát produkál. Két ilyen hibakódom van:

 

Address 15: Airbags (J234) Labels:| 4H0-959-655.clb
Part No SW: 4H0 959 655 C HW: 4H0 959 655 C
Component: Airbag10.43 H40 0040
Revision: -------- Serial number: 003JG00542PV
Coding: 30323436313330303431554A304C34473053
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirbaAU10BPAAU64X 001014
ROD: EV_AirbaAU10BPAAU64X_AU57.rod
VCID: 36621E4489477CF660-8062

Crash sensor for side airbag: driver side:
Serial number: 3575HRB405F0SM2O91LY

Crash sensor for side airbag: front passenger side:
Serial number: 3585HRB405R0SM2MH14-

Crash sensor for side airbag: rear: driver side:
Serial number: 3515JRB405V0Q8K4EH2U

Crash sensor for side airbag: rear: passenger side:
Serial number: 3525JRB404R0P7AO718H

Crash sensor for front airbag: driver side:
Serial number: 3554VRB404T0P4N2IPIN

Crash sensor for front airbag: front passenger side:
Serial number: 3564VRB404V0P4N27GVJ

2 Faults Found:
9451537 - Igniter 1 for pedestrian protection
B1038 11 [137] - Short to Ground
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Mileage: 185956 km
Date: 2018.07.08
Time: 20:41:00

9451793 - Igniter 2 for pedestrian protection
B1039 11 [137] - Short to Ground
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 36
Mileage: 188410 km
Date: 2018.09.13
Time: 15:13:53

 

A történet pikantériája, hogy ebben az évjáratú autóban még nincs Gyalogosvédelmi rendszer, így a márkaszervíz álláspontja, hogy ez a hiba ott sem lehet. Tegnap este megint felmérgeltem magam és kiolvastam a hibatárolót. Azt vettem észre, hogy most az Igneter 2 nem volt hibás, illetve hol bedobta, hol nem. Amikor először hibát jelzett, semmi extra körülmény nem volt, lassan haladtam a városban.

Még annyi, hogy ezek a mérőcsatornák tartoznak a problémás elemekhez:

 

IDE01357-ENG102113 Pedestrian protection trigger: driver side-Measured values Short circuit to ground
IDE01358-ENG102113 Pedestrian protection trigger: frt.pass. side-Measured values Short circuit to ground
IDE01634-ENG102168 Pedestrian protection trigger: driver side ohmic value-Measured Value Resistance no measured value present
IDE01635-ENG102168 Pedestrian protection trigger: frt.pass. side ohmic value-Measured Value Resistance no measured value present

 

 

Ha lenne ötletek, hogy merre keressem a problémát, nagyon megköszönném.

 

Bocsánat a hossza miatt..

Üdv. R.

Pulysse Creative Commons License 2019.01.06 0 0 34636

Hát ez pedig elég vidám, 1.9 pd 131 +chip 4motion passat nem megy egetverően jobban volt szerencsém próbálni ma. Holnap kicserélem az N75-öt, van egy új, aztán meglátjuk. 

Előzmény: 409 (34635)
409 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 34635

 

 Meg a szakadt N75-tel se menne valami "vidáman".

Előzmény: mica-r (34634)
mica-r Creative Commons License 2019.01.06 0 0 34634

Az elektromos hibák eredetét kéne megkeresni. 

Az furcsa, hogy beírja a magas töltőnyomást és nem megy vészprogramra a kocsi. Ott nem stimmel valami.

Előzmény: Pulysse (34633)
Pulysse Creative Commons License 2019.01.06 0 0 34633

Jogos a 2 pont :-D,

2002 Seat Alhambra 1.9 PDTDI (AUY) 

És véleményem szerint megy rendesen, bár nem használtam hosszú távon ilyen autót, nincs viszonyítási alapom. Annyit tudok, hogy 120 ig egész jól húz méreteihez képest, 120-tól 160-ig már ráfogom a légellenállásra meg a súlyára. Ott már szinte semmi. 

Előtte 2.2 HDI chippelt ulyssem volt. Ahoz képest egy lom. Az 170-ig ment rendesen, onnan 200-ig lassult be.

 

Előzmény: 409 (34632)
409 Creative Commons License 2019.01.05 0 0 34632

 

 

  "Mi lehet a hiba?"

 

Talán az, hogy azt gondolod, tudjuk milyen autóról beszélsz.....   ???

 

Aztán meg az, hogy ezekkel a hibákkal (kivéve az izzítást és a hűtőventilátort) rendesen megy az autó.

Ha mégis, akkor szerintem valaki csúnyán belenyúlt és elbaxta a szoftverét.

 

Ergo, többet kellene erről elmondani.

Előzmény: Pulysse (34631)
Pulysse Creative Commons License 2019.01.05 0 0 34631

Sziasztok! Mi lehet a hiba? Geometria le volt tapadva, de 200 km pálya 150km/h óta megy rendesen. Viszont ezeket a hibákat vissza dobja. Köszi a választ.

C20NE Creative Commons License 2019.01.04 0 0 34630

Tedd az akkufeszültséget aminél letiltja, 12,1V-ra vagy a környezeti hőmérsékletet ami alatt letiltja +50 fokra.

Előzmény: robika1 (34629)
robika1 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 34629

Sziasztok!
VW Passat B7 2.0CR 12' 
Hogyan tudom a Start-Stopot kikapcsolni? A motorban,illesztőcsatornánál van egy lehetőség ,de hiába állítom át (Nem aktívra), újrainditásnál Aktivra vált..

Kasszáló Creative Commons License 2018.12.25 0 0 34628

boldog Karácsonyt!

 

merre keresgéljek, ha adott egy 2011-és Seat Ibiza és azt szeretnem beállítani, hogy a műszerfal világítás mindig be legyen kapcsolva, mert az órák olyan melyen vannak, hogy szinte sosem látszanak rendesen. Mindig sötét. A tompított lámpa már az indulástól ég, de a műszerfal csak ha manuálisan raadom a világítást. Ötlet? Köszi. 

direx Creative Commons License 2018.12.21 0 0 34627

Szia.

 

 Azért mert valoszinü hogy a:34620 sz hozzászolás szerint kell megoldani 

 

Előzmény: kari-m (34626)
kari-m Creative Commons License 2018.12.21 0 0 34626

Köszönöm mindenkinek az információt. Szerda délután megoldódott a probléma. Kijött a tulaj, a srácoktól elkérte a kulcsot (éppen nem voltam a műhelyben) és elvitte az autót, pedig megbeszéltem vele, hogy csütörtökig marad a gép. Mivel, hogy vw szervizesek is megfeküdtek vele, mondtam neki, hogy ne várja, hogy fél óra alatt meg tudom neki oldani ... Azért kiváncsi lennék, hogy a logint miért nem fogadta el, de talán majd valamikor kiderül. :)

direx Creative Commons License 2018.12.20 0 0 34625

Szia.

Igen pontosan erre gondoltam.

Előzmény: mica-r (34620)
cam aro Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34624

bocsi, latom mar probaltad. 

Előzmény: cam aro (34623)
cam aro Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34623

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration

 

az alja fele.. 3.0 cr tdi usd. 

probald a 21295-ot..

de elotte nezd meg mennyi a soot mert ha magas akkor felesleges a regen inditas.  

Előzmény: cam aro (34622)
cam aro Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34622

pontositok. 

 

 a nullazasnak mukodnie kell telitettlensegtol fuggetlenul.. 

HA az allomotoros egyeb ertekek hataron belul vannak. 

(pl, egy rossz diff.press szenzor masfel baron nincs hataron belul ) 

Előzmény: cam aro (34621)
cam aro Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34621

20 grammig indithatsz uzemkozbeni regent, az felett mar csak statikus allot. 

40 gramm felett egyiket sem engedi, vw szerint dpf csere. (tuzveszely, stb ) 

pontositok, ez a 2.0 motorra ervenyes, de ugyremlik a 3.0-nal is ez a hatar. 

 

ha a logint nem fogadja el, az nem telitettseg hiba. 

ott valami bug van az sw-ben. 

 

a nullazas megint mas dolog, mint a regen inditas.. itt -nekem- nem vilagos mit is szeretnel ? 

a nullazas dpf allapottol fuggetlen, mukodnie kell.

(legfeljebb uj ertek hataron kivul hibat vissza dobja. )  

Előzmény: kari-m (34613)
mica-r Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34620

Most pont gépeztem egyet és belenéztem. Lehet hogy ez:

Előzmény: direx (34619)
direx Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34619

Most , hogy kérded elbizonytalanodtam. Nem biztos, mert ugy rémlik másképp is kell inditani a regenerálást mint ahogyan belinkeltem .

Előzmény: mica-r (34615)
kari-m Creative Commons License 2018.12.19 0 1 34618

Nullázni nem lehet?

Előzmény: Attila0123 (34617)
Attila0123 Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34617

pár hete jártam így egy 2008-as évjáratú 2,0 cm3 crtdivel, bizonyos eltömődés után már nem engedi elindítani a regenerációt, le kellett szerelni a részecskeszűrőt tisztításra.

Előzmény: kari-m (34613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!