A II. és III. kötetet szerintem árulják az akácfában is, én tavaly a trolis nyílt napon vettem meg. Első kötethez meg szerencse kell, hogy találjon valahol az ember egy ilyet.
Én úgy tudom, hogy Zugligeten volt valami trolibusz, de az is csak próbázás alkalmával.
191-es vonalon az én tudomásom szerint nem volt trolibusz sem forgalmi menetként, sem pedig próbaként. Budai oldalon a trolibuszok három helyen voltak:
- maga az óbudai, ami menetrend szerint közlekedtek
- a Pálffy telepnél, körbe-körbe felújítások, javítások után próbafutások alkalmával
- zugligeti rövid szakaszon próbafutás, tervezett vonalkiépítés kapcsán
Ugye jól tudom?
Ha igen, akkor ez a "191-es hozzászóló" nem tudom honnan tudja. Vagy tényleg lehetett ott valami, akát próbamenetek kapcsán, még annó...?
A végállomásnevek az akkori állapotoknak megfelelőjeként lettek feltüntetve. Tervezem egy olyan oldalt, ahol utalással elolvasható, hogy az melyik is volt! :)
A 6A járattal kapcsolatban ez lehet az időpont amire gondoltál?
1959.04.30. - 1952.11.21.
A javaslatodat, észrevételedet ezúton is köszönöm!
Előtte is pirosak voltak már, de nem ragaszkodtak görcsösen a színhez, hiszen a 100-as előjel már eleve megkülönböztette a gyorsjáratokat, míg 1977.01.01 után már csak a szín. Tehát a táblákból is többféle volt 1977 előtt (színes és nem színes), a járatokat piros számmal pedig csak a bkv térképei jelölték (abból sem az összes). Viszont keretük nem volt sosem 1977 előtt!
Szeretném megkérdezni, hogy a 2008-ban megszűntetett, több éven át tartó piros számmal és kerettel jelölt gyorsjáratokat mikor vezették be?
1977.01.01.-én?
Maga a piros szín mióta van? Mert láttam nem egy olyan felvételt, amik 1977 előtt készültek és a 100 feletti számtartományban a gyorsjáratok ekkor is pirossal voltak megjelölve.
Tehát maga ezek a piros gyorsjáratok mióta pirosak, mikor lettek így bevezetve?