Keresés

Részletes keresés

bpo-169 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 1802

Köszönöm, hamarosan korrigálom.

Előzmény: geissler (1801)
geissler Creative Commons License 2012.05.23 0 0 1801

köszi

 

jók a "tábláid"... :) tetszik az oldal

de találtam benne egy olyan gyári hibásat, amiről ezt a tényt nem említetted meg:

 

NÉPLIGET, METRÓÁLLOMÁS helyett NÉPLIGET, MERTÓÁLLOMÁS van szitázva...

 

Népliget, mert ó-állomás... :D

Előzmény: bpo-169 (1800)
bpo-169 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 1800

Ez a címe (a 2 személy viszont csak szerkesztő volt, nem szerző)

Előzmény: geissler (1799)
geissler Creative Commons License 2012.05.23 0 0 1799

Ha jól tudom, ugye ez a pontos címe?

 

A főváros tömegközlekedésének másfél évszázada

Sudár Kornélia - Koroknai Ákos

Előzmény: geissler (1798)
geissler Creative Commons License 2012.05.23 0 0 1798

Köszi az infót, majd utánaérdeklődöm.

Előzmény: toto92 (1796)
geissler Creative Commons License 2012.05.23 0 0 1797

Köszi az infót, utánaérdeklődöm.

Előzmény: Blöky2 (1795)
toto92 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 1796

A II. és III. kötetet szerintem árulják az akácfában is, én tavaly a trolis nyílt napon vettem meg. Első kötethez meg szerencse kell, hogy találjon valahol az ember egy ilyet.

Előzmény: Blöky2 (1795)
Blöky2 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 1795

Nem tudom, van-e még egyáltalán, anno a Deák téri vagy a szentendrei töm.küz. múzeumban volt kapható.

Előzmény: geissler (1794)
geissler Creative Commons License 2012.05.22 0 0 1794

Sziasztok!

Talán tud valaki segíteni...

Rengetegszer felmerült itt a topicban a "háromkötetes"...

Hol, mi módon tudnám ezt beszerezni?

Köszi előre is.

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.05.13 0 0 1793

2012.05.11.-vel:

 

22E megszűnt

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.04.29 0 0 1792

Pontosabban 2012.05.01.-én hajnali 1:04-kor... :)

Előzmény: * * BPO-700 * * (1791)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.04.29 0 0 1791

2012.04.30.

 

964 Hűvösvölgy – Solymár, PEMÜ

Előzmény: * * BPO-700 * * (1790)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.03.26 0 0 1790

Ha már...

 

2012.03.03-tól:

 

900 Délpesti autóbuszgarázs - Airport 2

918 (Óbuda autóbuszgarázs -) Óbuda, Bogdáni út - Kelenföldi pályaudvar

968 Kispest, Kossuth tér - Cinkota autóbuszgarázs

Előzmény: r_tamas (1789)
r_tamas Creative Commons License 2012.03.26 0 0 1789

Április 2-ától új autóbuszjárat közlekedik az Aquaworld vízi élményparkba.

http://iho.hu/hir/uj-jarat-az-elmenyparkba-120326

bpo-169 Creative Commons License 2012.01.29 0 0 1788

1974-75 fordulóján szűnt meg. (elnézést, hogy beleokoskodok) A korabeli menetrendi könyv és a 74-es vonalhálózati is jelzi.

Előzmény: Táblacsere (1786)
Blöky2 Creative Commons License 2012.01.27 0 0 1787

Általában Újpesthez, illetve annak bezárása után Angyalföldhöz.

Viszont 1971 után volt egy pár éves időszak, amikor a 10-eseket Stukával adták ki; lehetséges hogy azok óbudaiak voltak.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1785)
Táblacsere Creative Commons License 2012.01.27 0 0 1786

A 3A villamos kb 1971-72-ben szűnt meg...

forrás: BKV vonalhálózati térkép 1970, illetve maradt pár fotó a neten fekete alapon fehér számú domború homlokszám táblákkal

(a 60-as években többször is megszűnt, majd újra indult, legutóbb 1964-ben indult újra meg)

 

 

Előzmény: * * BPO-700 * * (1776)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.01.26 0 0 1785

A 10-es villamos Óbudához tartozott?

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.01.02 0 0 1784

Én úgy tudom, hogy Zugligeten volt valami trolibusz, de az is csak próbázás alkalmával.

191-es vonalon az én tudomásom szerint nem volt trolibusz sem forgalmi menetként, sem pedig próbaként. Budai oldalon a trolibuszok három helyen voltak:

 

- maga az óbudai, ami menetrend szerint közlekedtek

- a Pálffy telepnél, körbe-körbe felújítások, javítások után próbafutások alkalmával

- zugligeti rövid szakaszon próbafutás, tervezett vonalkiépítés kapcsán

 

Ugye jól tudom?

 

Ha igen, akkor ez a "191-es hozzászóló" nem tudom honnan tudja. Vagy tényleg lehetett ott valami, akát próbamenetek kapcsán, még annó...?

 

Előzmény: * * BPO-700 * * (1782)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.01.01 0 0 1783

Boldog Új Évet Kívánok minden kedves topictársnak!

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.01.01 0 0 1782

A 191-es nincs a tervben, már ott már korábban is közlekedett trolibusz, és ha azt nézzük, egy troli könnyebb, mint egy autóbusz, tehát mehetne.

 

Tessék? Erről miért nem tudok? :o

 

Forrás -> alul a hozzászólások között

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.27 0 0 1781

Igen.... Visszafelé nem haladunk! :)

Előzmény: Blöky2 (1780)
Blöky2 Creative Commons License 2011.12.26 0 0 1780

Talán 1962.11.21-ig?

Pontos időpontot nem tudok.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1779)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.25 0 0 1779

Üdv!

 

A végállomásnevek az akkori állapotoknak megfelelőjeként lettek feltüntetve. Tervezem egy olyan oldalt, ahol utalással elolvasható, hogy az melyik is volt! :)

 

A 6A járattal kapcsolatban ez lehet az időpont amire gondoltál?

1959.04.30. - 1952.11.21.

 

A javaslatodat, észrevételedet ezúton is köszönöm!

Előzmény: Blöky2 (1778)
Blöky2 Creative Commons License 2011.12.24 0 0 1778

4) Végre valaki korrektül leírta, hogy a 60-as évek elején egy ideig az Albertfva kitérőig járt!

Viszont itt (és 4A-nál is): "Margit híd, budai hídfő" illetve "Török utca" egy és ugyanaz a végállomás volt.

(úm.pl. "Rákospalota, Pestújhely", "Pestújhely, MÁV-telep", "Rákospalota, MÁV-telep", "Mézeskalács tér")

Ugyanígy Varga J. tér = ex Dózsa Gy. tér (a mai Városház tér), ezeket nem kellene útvonalváltozásként feltűntetni szvsz.

 

6A) A 60-as években is létezett: Moszkva tér - Nagykörút - Petőfi híd, budai hídfő (csúcsforgalomban)

Előzmény: * * BPO-700 * * (1776)
bpo-169 Creative Commons License 2011.12.24 0 0 1777

Előtte is pirosak voltak már, de nem ragaszkodtak görcsösen a színhez, hiszen a 100-as előjel már eleve megkülönböztette a gyorsjáratokat, míg 1977.01.01 után már csak a szín. Tehát a táblákból is többféle volt 1977 előtt (színes és nem színes), a járatokat piros számmal pedig csak a bkv térképei jelölték (abból sem az összes). Viszont keretük nem volt sosem 1977 előtt!

Előzmény: * * BPO-700 * * (1774)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.24 0 0 1776

További történetek:

 

Villamosok: 2  2A  3  3A  4  4A  4B  4É  6  6A  6B  6É

 

Boldog Karácsonyt!

Előzmény: **BPO-700** (1091)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.24 0 0 1775

Felkerült! :)

 

1  1A

 

Boldog Karácsonyt!

Előzmény: **BPO-700** (963)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.24 0 0 1774

Szeretném megkérdezni, hogy a 2008-ban megszűntetett, több éven át tartó piros számmal és kerettel jelölt gyorsjáratokat mikor vezették be?

1977.01.01.-én?

 

Maga a piros szín mióta van? Mert láttam nem egy olyan felvételt, amik 1977 előtt készültek és a 100 feletti számtartományban a gyorsjáratok ekkor is pirossal voltak megjelölve.

 

Tehát maga ezek a piros gyorsjáratok mióta pirosak, mikor lettek így bevezetve?

 

Boldog Karácsonyt!

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.12.10 0 0 1773

Ahham! A Kerepesi út... A stadion kavart be! :P

Köszi!

Előzmény: Peto (1770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!