Keresés

Részletes keresés

serfy Creative Commons License 2011.11.11 0 0 2679

Szia.

Én az ebayt szoktam nézni, de ez sem drágább, szal ittsem olcsó. a szürő szerintem nem fér el, azt ne vegyél hozzá.

Valahol megvan nekem  tipusszám szerint melyik mire való.  De kell pár nap mig meglelem.

Előzmény: old-rider (2678)
old-rider Creative Commons License 2011.11.03 0 0 2678

Üdv!

 

Érdemes innen bogarászni a junakra karbit?

 

http://www.hitchcocksmotorcycles.com/carburation-carburettors

serfy Creative Commons License 2011.11.02 0 0 2677

 Ja a balos az én verzióm, a belső anya menetrögzitővel van fixálva. Igy tudja húzni a tengelyt.

A jobb oldali képen az eredeti , ott egy pici gyűrű  és sasszeg  van úgy feszit. Csak az a bibi, hogy oda egy erős stift kellene mert állandóan elszakad.

Sok sikert.

Előzmény: fulti (2676)
fulti Creative Commons License 2011.11.02 0 0 2676

Köszi.Ez volt az első tippem,de felülkerekedett az ostobaság.Az alátét+sasszeg(nálad 8-as anya)helyére pont beillik egy 10-es anya,és ez nem hagyott nyugodni.Kicsit döcögősen,de megy az összerakás.Köszönöm a segítséget.

serfy Creative Commons License 2011.11.01 0 0 2675

 

Az eredeti nem pont ilyen, a lemez mögött egy alátét van egy sasszeggel. Balra tekerve fesziti a láncit. 8x1 -es menete van.

Előzmény: fulti (2674)
fulti Creative Commons License 2011.10.16 0 0 2674

Köszönöm a segítséget,és bocs hogy annyit,kérdezek,de így van ez ha az ember ismeretlen márkának ugrik.Újabb kérdés:Valaki le tudna fényképezni nekem egy láncfeszítőt.Amatőr dolog,de megmondom őszintén nem értem hogy működik.Szerintem valami hiányzik.

Dákesz Creative Commons License 2011.10.07 0 0 2673

Sziasztok!

 

Ha van tudomásotok arról,hogy valaki Junakot keres ,gyárit szép állapotban,nekem lenne egy.Alku nélkül 350000+egy két extra tartozék,friss vizsgával!

Köszönöm!

 

D

serfy Creative Commons License 2011.10.05 0 0 2672

1/4",  ( 6,35 mm)  40 db.

Előzmény: fulti (2671)
fulti Creative Commons License 2011.10.03 0 0 2671

Valaki esetleg le tudná mérni nekem a kormány csapágygolyók átmérőjét.Találtam egy marék golyót de nem vagyok biztos benne,hogy oda való.

serfy Creative Commons License 2011.09.30 0 0 2670

Szia, és köszönöm.

Az egyhengeres gyujtását ha kétfelé osztom, gyengül.

Olyant keresek ami eleve kéthengeres , kétütem, jeladós, és nem akkus.

Előzmény: szőrmók (2669)
szőrmók Creative Commons License 2011.09.29 0 0 2669

Ja és a csónakmotor lendkerekek nagyok ! De elektronika is van kinai csónakmotorhoz, amit itthon forgalmaznak.Nekem is kinaim van 5 lovas 4 ütemü Parsun. Trinexus .hu -n érdeklődj árakról nekem még nem romlott nem tudom mibe kerül.

szőrmók Creative Commons License 2011.09.29 0 0 2668

Szerintem vegyél kinai robogóét. Egyszerüen ahova neked jó oda teszel még egy jeladó tekercset + 1 elektronika +1 trfó. Ez a legolcsóbb. A csónakmotor elektronikák arányaiban a létező legdrágábbak. Végülis ha 180Fokkalvan elékelve a gyujtás meg lehet oldani 2 párhuzamos jeladóval,ha az elektronika birja a dupla impulzusszámot  ( Ha tekercses és nem hall szondás a jeladó)).

Előzmény: serfy (2667)
serfy Creative Commons License 2011.09.28 0 0 2667

Szia Szőrmók.

Lehet hogy tudnál nekem segiteni. Kéthengeres gyujtást keresek, csónakmotoréra gondoltam, jeladós, belsőrotoros. Nem tudom merre keressem.

Előzmény: szőrmók (2666)
szőrmók Creative Commons License 2011.09.28 0 0 2666

Ezt mondom én is avizirendőrnek ! Elsüllyeszthetetlen vagyok ! beépitett úszógumi.

Előzmény: serfy (2665)
serfy Creative Commons License 2011.09.25 0 0 2665

Hasprotektort.:-))

Előzmény: szőrmók (2663)
szőrmók Creative Commons License 2011.09.22 0 0 2664

Bocs de ez lemaradt :(:-))))

szőrmók Creative Commons License 2011.09.22 0 0 2663

Most néztem a képeket ! Elöl mit hordasz? Mentőövet ?

Előzmény: serfy (2662)
serfy Creative Commons License 2011.09.22 0 0 2662

Szia. Igen.

Előzmény: szőrmók (2661)
szőrmók Creative Commons License 2011.09.22 0 0 2661

Hali  serfy ! 19-es számon kék fehérben te voltál gyarmaton ?

serfy Creative Commons License 2011.09.14 0 0 2660

Néha megvicceli az embert az öreglány.

 

Olajlelőhelyek:

a váltókar zsák perselye, a müanyag el tud repedni,

a léptető lemezét leszoritó egyik süllyeztett fejü csavar furata átmenős,

a berugóracsni terelő acéllvezetöjének szegecselése,

" órarugó" támasztó csavarjának menete,

szimmering tömitő felületea tengelynél,

dekli egyenetlenség, akár a motorolaj felől is,

olajszint, váltó 4 dl,

kukactengely perselyezése

persely-dekli kapcsolat

 

Röviden ennyi.

Egyszer én még a váltót is felfújtam levegővel, az olajbetöltönél.  A szegecs nél átjött az olaj.

Előzmény: Dákesz (2659)
Dákesz Creative Commons License 2011.09.09 0 0 2659

Sziasztok!

 

Új a berugótelgely,új hozzá a pelsely(megdupláztam az o-gyürűk számát) és az olaj mégis az oldaldekliben köt ki.

A  f.....sz ki van!

 

u.i.:a lehető legpreciziósabban raktam össze és ez a hála

serfy Creative Commons License 2011.08.15 0 0 2658

Szia.

Én is raktam össze normál csapággyal dymanót. Kicsit nehézkesebb a szerelése, de müxik. Sok sikert

Előzmény: fulti (2657)
fulti Creative Commons License 2011.08.04 0 0 2657

Nemcsak menni,suhanni fog...Más:Próbáltátok már a dinamó csapágyakat rendes zárt golyósra cserélni?Szerintem így hosszabb életű lehet,mert nem folyik ki belőle a zsír.vélemény?

serfy Creative Commons License 2011.07.26 0 0 2656

Eszem megáll, szerencsétlen főtengelycsapágy vajon mikor látott olajat.a puklungról nem is beszélve. És mindezek ellenére indúl, veszi a fordulatot , és nem tüsszög.

Fog gurulni is?

Előzmény: fulti (2655)
fulti Creative Commons License 2011.07.22 0 0 2655

Hozzám került egy szétfonnyadt padláslelet,és érdekes dolgot tud.    

serfy Creative Commons License 2011.06.20 0 0 2654

Szia.

A szerszám szinte tökéletes, és nem is kell rimánkodni az esztergályosnak.

 

A perselynek az ólombronz nagyon szuper , ha van.

A juciban én úgy tudom sima húzott bronzból készitik a perselyt. De ez nem 100%-os infó. Nekem még soha nem volt gondom vele, de még lehet.

 

a hajtókar nem sikló csapágyas , hanem görgőzött, kétsorosan, kosár nélkül.

Néhány elvetemült polák átalakitotta ford hajtókarral siklócsapágyasra  a hajtókart, emelt szivattyú teljesitménnyel. Én nem sok értelmét látom.

A sürübb olajcsere bőven elég, és a hatókar alsó csapját is néha ki kellene pucolni, de ez már szinte fantasztikum. Hihetetlen mennyi kemény iszap gyülik ott össze.

 

 

Előzmény: SzeKi B. (2653)
SzeKi B. Creative Commons License 2011.06.20 0 0 2653

...illetve az előbb elmaradt képek:

Előzmény: SzeKi B. (2651)
SzeKi B. Creative Commons License 2011.06.20 0 0 2652

Üdv Fulti!

 

Szívesen!

A fényszórós fejtörődre is megvan a válasz, illetve a megoldás!

Újabb jó hír: Az első kerék kis porvédő tárcsára is!

 

Hamarosan küldöm az e-mail-t!

 

Leghamarabb szerdán tudok képeket feltenni a fékkulcsról!

 

 

Üdv: SzeKi B.

 

Előzmény: fulti (2650)
SzeKi B. Creative Commons License 2011.06.20 0 0 2651

Szervusztok!

 

Van egy tapasztalatom, gondoltam megosztom veletek.

 

A hajtókar bronzpersely kioperálását (Célszerszám hiányában) én a következő képpen csináltam:

 

Hozzávalók:

 

- 2db CroVa fej ( Esetemben 16-os és 27-es )

- 1db minimum 130mm hosszúságú M8-as menetes szár, vagy csavar

- 2db M8-as fakötésű alátét

- 2db M8-as anya

 

A hozzávalókat az 1. kép mutatja.

Az összeállítást a 2. kép.

A 3. kép pedig "rendeltetési helyén" árbrázolja a "szerkezetet".

 

Használata nem igényel különösebb szakértelmet, mindössze arra kell ügyelni, hogy a CroVa fejek pontosan illeszkedjenek a felső hajtókar "szem" külső-, illetve belső méretéhez.

 

Ha esetleg a menetes szár megforogna, egy "kontra" anya segítségével orvosolhatjuk a problémát

 

Figyelem! A hajtókart melegíteni, ütlegelni, szeszes itallal kínálni :-) TILOS!!!

 

Tudom, hogy nem túl szakszerű módszer (Szégyellem is magam miatta :-) ) , de nekem bevált!

 

A hejtókar bronzpersely pótlására (nem túl friss) tanulmányaim szerint csak az ún. ólombronz anyag a megfelelő! (Javítsatok ki, ha rosszul emlékszem!) Az anyagminőség itt nagyon fontos!!!

 

Egyébként egykori szakoktatóm szerint egy jó esztergán, jó anyagból, egy közepesen idomított csimpánz meg tudja csinálni:-)!!!

 

Komolyabbra fordítva a szót: Valamelyikönknek esetleg van tapasztalatai a Juci sikló hajtókarcsapágyának tűgörgőssé alakítása terén???

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

SzeKi B.

 

Előzmény: Dákesz (2646)
fulti Creative Commons License 2011.06.18 0 0 2650

Köszi a küllőket.Más:esetleg valaki tudna képet tenni a fékkulcsról(ami mozgatja a fékpofákat)Szétszedtem az enyémet de elég bitang.Szerintem maszek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!