Nemrég sikerült utaznom a kolozsvári Agorákkal.Ezek sokban különböznek ettől mert a végszerelésük Aradon történ és a leginkább azért mások ,mert szóló buszok.Néhány évesek, van belőlük troli is, 100% alacsonypadlósak,a rosszabb utakon billegnek (a szintkiegyenlítő miatt) és zörögnek mint állat.Viszont a többi Renault, Saviem(ez utóbbi már ritka) és Dac buszokhoz képest gyorsabbak, halkabbak, kevésbé füstölnek és alacsonyak és kényelmesebbek mint a műanyag üléses román gyártású buszok de a Renault vastag párnázott műbőrbevonatú üléseit nem éri utol csak az első néhány szék.Szerintem jobbak mint a BKV-s gép.Persze jobban is össze lehetnének rakva de alapjába véve nem olyan rosszak.De egy Citaro,vagy Volvo esetleg egy vele egyidős (tudom hogy ilyen nem lehet ,mert akkor már nem készítettek ikarust, de azért elképzelni lehet) 412-es is veri.
Képem sajnos nincs a buszokról de jövőre majd ismét megyek és akkor lesz belőlük.
Te akartál annyira minden Ikarust! Óbudáról,Kispestről...... Most pedig kapott,és nemkell Neki! :)))))))))))) :DDDDDDDDDDDDD Sziasztok! Később benézek még!
Felőlem oda viszitek az össze IK200ast, ahova akarjátok, de akkor ide helyettük az összes 415-öst, 435-öst, és volvot. (Ha már hülyék vagyunk fokozzuk.) :)
Igen pár éve azért jöttek beugrós 260-asok, mert azt hitték, hogy talán azok jobban bírják. Volt olyan nap, hogy egy időben 3, összesen 5 busz maradt fekve 136-oson. Azért ez mókás!