Korszerűbb karburátorosokat nem ismerek, de szerintem nincs rajtuk ilyesmi, esetleg sportautóknál.
Ladán sincs, szériában nem pörög többet 8000-nél ott a vezérlőmechanizmus "leszabályozza".
Nagyon hülye kérdés, de én már nem emléxem apám karbis Wareszára...Egyáltalán karbis autó, az volt az utolsó!:) Szóval egy karbis gépen van fordulatszám-leszabályozás úgy általában?
Általánosságokat fogok mondani, nekem csak Dellortóm van.
A Dellorto utcai karbi, sport(os) kocsikon szolgált eredetileg. Aránylag keveset eszik, megbízható, viszont kicsit bonyolult.
A Weber versenykarburátor, jó sokat zabál viszont jobban is tol mint a Dellorto. Mivel versenycélra tervezték egyszerűen és gyorsan javítható.
A Solexről nem sok mindent tudok, a Dellortóhoz áll közelebb inkább, talán modernebb kicsit de nem tudom ez miben nyilvánul meg pontosan.
A Szonyi uti karburatorosnal lehet kapni fuvokat, de keszulni kell penzzel rendesen. Inkabb venni kell fuvoka dorzsarat es kalibert ( egyutt kb. 8-10 ) es akkor a kiserletezest olcsobban meg tudod uszni. Persze ha tulfurod akkor venni kell megintcsak, de megsem kell megvenned egy sorozatot. :-)
Üdv!
Sok-sok kérdés:
Melyik a "jobb"? A Weber 40/45/stb DCOE,DCOM, a Dellorto 40/45 DHLA, esetleg a Solex 40 ADDHE? Melyik alkalmasabb utcára, versenyre, melyiket lehet könnyebben beállítani, és nem utolsó sorban hol kapok fúvókákat a karbihoz?
És egyáltalán egy karbis topic vajon el fog süllyedni??:o)