Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pavel Creative Commons License 2003.02.08 0 0 15
Korszerűbb karburátorosokat nem ismerek, de szerintem nincs rajtuk ilyesmi, esetleg sportautóknál.
Ladán sincs, szériában nem pörög többet 8000-nél ott a vezérlőmechanizmus "leszabályozza".

Sperem nincs mert drága :)

Előzmény: Dannert (13)
glbtech Creative Commons License 2003.02.08 0 0 14
Pont olyan amilyet te is vettel tolem. :-) Csak az enyem atesett egy kis fuvokazason Tischlermotornal.
Előzmény: bandura130 (7)
Dannert Creative Commons License 2003.02.08 0 0 13
Ahaaa. És a korszerűbb karburátorosokon akkor már ilyen módszerrel oldják meg?
Egy Ladán van ilyen? (OFF: a tieden van sperr?:) ON)
Előzmény: Pavel (12)
Pavel Creative Commons License 2003.02.08 0 0 12
Általában nincs.
De lehet, nem csak a benzinadagolással hanem a gyújtással is szabályozhatjuk a max fordulatszámot (sőt).
Előzmény: Dannert (10)
bandura130 Creative Commons License 2003.02.08 0 0 11
Elektronikára gondolsz?
Előzmény: Dannert (10)
Dannert Creative Commons License 2003.02.08 0 0 10
Nagyon hülye kérdés, de én már nem emléxem apám karbis Wareszára...Egyáltalán karbis autó, az volt az utolsó!:) Szóval egy karbis gépen van fordulatszám-leszabályozás úgy általában?
Előzmény: bandura130 (5)
Pavel Creative Commons License 2003.02.08 0 0 9
Hello!

Általánosságokat fogok mondani, nekem csak Dellortóm van.
A Dellorto utcai karbi, sport(os) kocsikon szolgált eredetileg. Aránylag keveset eszik, megbízható, viszont kicsit bonyolult.

A Weber versenykarburátor, jó sokat zabál viszont jobban is tol mint a Dellorto. Mivel versenycélra tervezték egyszerűen és gyorsan javítható.

A Solexről nem sok mindent tudok, a Dellortóhoz áll közelebb inkább, talán modernebb kicsit de nem tudom ez miben nyilvánul meg pontosan.

Üdv. Pavel

Előzmény: papa_130 (-)
bandura130 Creative Commons License 2003.02.08 0 0 8
Ja és 1 db! :))
Előzmény: Dannert (3)
bandura130 Creative Commons License 2003.02.08 0 0 7
Milyen az a nem Skoda fajta??
Előzmény: glbtech (6)
glbtech Creative Commons License 2003.02.08 0 0 6
Most nekem is Jikov, bar nem a Skoda fajta. :-) Van allo Weber 2 is, csak fuvokazni kellene...
Előzmény: bandura130 (2)
bandura130 Creative Commons License 2003.02.08 0 0 5
2 ütemű Warbi karbija! :)
Olyan, mint az eredeti Skoda karbi, csak a 2. torok mechanikus és kicsit nagyobb a torokátmárő és a fúvókák.
Előzmény: Dannert (3)
glbtech Creative Commons License 2003.02.08 0 0 4
A Szonyi uti karburatorosnal lehet kapni fuvokat, de keszulni kell penzzel rendesen. Inkabb venni kell fuvoka dorzsarat es kalibert ( egyutt kb. 8-10 ) es akkor a kiserletezest olcsobban meg tudod uszni. Persze ha tulfurod akkor venni kell megintcsak, de megsem kell megvenned egy sorozatot. :-)
Előzmény: papa_130 (-)
Dannert Creative Commons License 2003.02.08 0 0 3
Az az eredeti?:)
Hány db?
Előzmény: bandura130 (2)
bandura130 Creative Commons License 2003.02.08 0 0 2
Nekem Jikov van benne! :)
Előzmény: Dannert (1)
Dannert Creative Commons License 2003.02.08 0 0 1
Akkor mi van a gépedben?:)
Nekem karbinál a Weber ugrik be, sz'al Weber rulez!:)
Előzmény: bandura130 (0)
bandura130 Creative Commons License 2003.02.08 0 0 0
Nekem 0 van mindegyikből, pedig 2-t bármelyikből elfogadnék! :o)))))
Üdv. :)
Előzmény: papa_130 (-)
papa_130 Creative Commons License 2003.02.08 0 0 topiknyitó
Üdv!
Sok-sok kérdés:
Melyik a "jobb"? A Weber 40/45/stb DCOE,DCOM, a Dellorto 40/45 DHLA, esetleg a Solex 40 ADDHE? Melyik alkalmasabb utcára, versenyre, melyiket lehet könnyebben beállítani, és nem utolsó sorban hol kapok fúvókákat a karbihoz?
És egyáltalán egy karbis topic vajon el fog süllyedni??:o)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!