Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.09.16 0 0 137360

 

 "Csak az első indításos dolognál kellett vigyázni a gázadással."

 

Ha 15-30perc múlva megint beindul rendesen, akkor kitámasztanak a hidrók.

Előzmény: coupe-sTibi (137358)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.09.16 0 0 137359

Nekem szeria adagolo, 502, szeriaturboval volt egy muanyaghazas vezerlöm, ami azt jatszotta, h vagy nem volt alapjarat, vagy elkezdett felpörögni, vagy jo volt. Ha beszereles utan egyszer jo volt akkor jo is maradt. De mar igy került hozzam a vezerlö, h ez a hiba ismert volt. Nem foglalkoztam vele tovabb

Előzmény: coupe-sTibi (137358)
coupe-sTibi Creative Commons License 2019.09.15 0 0 137358

Üdv mindenkinek! 

Egykis segítséget szeretnék kérni.

 

A napokban sikerült hozzá jutnom egy 96os 3mas golfhoz

(2052; 502; afn adagolo; ezek összeírva alu vezérlőbe) de amugy 1.9ahu

 

Na a probléma az lenne hogy indítom, beindul szépen jár stb. Nyomok egy határozottabb gázt és utána leáll, nem indul, féktisztítoval sem, csak ha elütöm a fedelet. De akkor elkezd felpörögni. 

Itt rálett dugva gépre, azt momdta fedél hiba. Akkor mondom legyen, úgyis van pár itthon. 

Nem segített. Tettem fel másikat. Az sem segített, aztán megint egy másikat. Ugyan az a probléma. 

Közben feldobtam egy másik vezérlőt (müanyag immo nélkül) de semmi. Aztán mondom adagolo csere (hdk hibásként vettem de a hdk egy másik kocsin jo volt)

Megint nem változott semmi

Így levettem egy másik autorol az adagolot és feltettem azt, és jo lett, tudtam állítani a hdk-t pöccre indult meg minden.

Akkor mondom kiprobálom, de 3000 nél betilt és ha leveszem a lábam a gázrol akkor leáll és keservesen indul be.

Akkor megint hdk cserebere, vezérlő cserebere. De maradt ez a 3000nél "popcorn" dolog

 

Így visszaolvasva látom hogy nem említettem azt, hogy mikor hozzámkerült még a hdk cserék elött, ha megvártam hogy jol bemelegedjen akkor műkődött ahogy kell. Csak az első indításos dolognál kellett vigyázni a gázadással.

 

Az előző tulajnak a megkérdezése alapján egyik reggel kijárt az udvarárol, nyomott egy gázt hogy tegyen egy 2.dikat és megállt.

(a fentebb említett probléma) 

 

Köszönöm hogy szánt időt arra, hogy elolvassa ezt a bejegyzést.

Ha valaki ùgy gondolja hogy nem ide írna bejegyzét, az nyugodtan írhat emailt is.

De a továbbiakban szép és hibakód mentes napot kívánok! 😂🤣

sarmos55 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 137357

szi aztok tudjae valaki hogy a t4 es 98 as kiadás holvan a üzem anyag tápszivattyúja

Armogur Creative Commons License 2019.09.10 0 0 137356

Sziasztok!

 

A kocsim egy 1999-es Audi A4 1.9 TDI AFN motorral, jelenleg gyári alkatrészekkel.

Most jött el az a pont, hogy diesel szerelőhöz kell vinnem a kocsimat, mivel elég durván folyik már az adagolóból a gázolaj, hidegen nagyon nehezen indul, mire felszívja a gázolajat. Tehát teljes adagoló felújítás lesz.

Viszont akkor már egyúttal megrendelem a DTP502-es csúcsokat is, amit beszabályoztatok a szervizben. Itt tulajdonképpen nyitónyomást állítanak be egy rugó előfeszítésével? Ha igen, milyen nyomásra érdemes állíttatni, ezt mi alapján határozzák meg?

Az jutott eszembe, hogy ha már szétkapják az adagolót, lehetne-e rajta tuningolni? DTP502-höz szükséges-e, ha a turbó a gyári marad? Persze lesz íratva rá egy olyan chip, ami odalépve a maxot hozza ki a rendszerből. Kérdés, hogy mi a szűk keresztmetszet, van-e értelme az adagolót tuningolni, egyáltalán lehet-e? Villanyos adagoló, ha jól tudom VE... Alapból nyugisan, kímélve vezetek, és szeretném megőrizni a jó fogyasztást, de ha odalépek, akkor szeretném érezni az ERŐ-t... :-D

manta-z Creative Commons License 2019.09.10 0 0 137355

Egy kis segítséget szeretnék kérni motorátalakítás engedélyeztetéssel kapcsolatban. Más autótípus és évjáratból szeretnék motort átrakni.

Akinek lenne működő kontaktja kérem, hogy ossza meg akár jöhet e-mailben is. 

 

Előre is köszönöm a segítséget. 

balabmw Creative Commons License 2019.08.26 0 0 137354

Ez több volt, mint válasz. Megpróbált a javítás felé terelni.

Előzmény: [fidelio] Bismarckooo (137353)
[fidelio] Bismarckooo Creative Commons License 2019.08.26 0 0 137353

A kérdésre nem válaszoltál... helyette csak... hmm.

Előzmény: atuc (137352)
atuc Creative Commons License 2019.08.26 0 0 137352

Azzal hogy lehúztad, kb. semmit nem csináltál.

Csatlakoztasd a kézi vákumpumpát, és ellenőrizd a mozgást hidegen és melegen is.

Előzmény: [fidelio] Bismarckooo (137351)
[fidelio] Bismarckooo Creative Commons License 2019.08.26 0 0 137351

Nagyérdeműek

 

1.9 , AFN 110LE motor ( Passat 96-os 220ekm ) , lehúzva a rúdmozgató dobozáról a vákumcsövet ugyanúgy túltölt.

Ez egyértelműen azt jelenti, hogy a geometriát tisztítani kell, vagy van más lehetőség is még ?

 

 

köszönettel:

 

409 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 137350

 

 Ez nagyon egyszerű. Mikor szétszeded megszámolod a fordulatokat, majd ugyanoda tekered vissza.

Ha ez kimaradt a szétszedésnél, akkor sincs semmi baj, fogod az adagolót és elviszed egy adagolóshoz. Ő majd beállítja próbapadon.

Előzmény: mlaci96 (137347)
mlaci96 Creative Commons License 2019.08.17 0 0 137349

Előzmény: mlaci96 (137348)
mlaci96 Creative Commons License 2019.08.17 0 0 137348

Lemaradt a kép

Előzmény: mlaci96 (137347)
mlaci96 Creative Commons License 2019.08.17 0 0 137347

Sziasztok! Tudnátok segíteni hogy hogy kell beállítani a röpsúlyos fordulatszám szabályzó tengelyt VE adagolós 1.9szívó dízel volkswagennél? Előre is köszönöm a válaszokat! 

Kék Villám Creative Commons License 2019.08.08 0 0 137346

Nem, nem jó, sőt nincs is.:D Gyárilag ilyen a konfig. A két fenekű tank bal oldalában van egy átemelő szivattyú, ami szinttől függően, kb. 1/2 tank alatt folyamatosan dolgozik és balról jobbra, a szivókosárba pumpálja az anyagot. Onnan az adagolóban lévő szárnylapátos szivattyú (?) szippantja fel a motorhoz a nyálat. A leállás csak alacsony(abb) üa szintnél (1/3) történik, a teljesítmény visszaesés/hibaüzenet teli tanknál is!

Előzmény: no_holy_shit (137345)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.08 0 0 137345

alacsonnyomasu AC pumpa a tankban jo?

Előzmény: Kék Villám (137344)
Kék Villám Creative Commons License 2019.08.08 0 0 137344

2001-es 543.000 km-t futott Volvo V70 2,5D típusú, D5252T motorkódú (VW/Audi soros 5 hengeres dízelmotor), Bosch EDC rendszerű adagolóval. Fél tank alatt nehezen indul, 1/3 tanknál menet közben is leáll, alacsony fordulatnál hibajelzés a műszerfalon "Engine System Fix Next Service ill. Engine System Fix Urgent". Időnként a hiba jelzéssel egyidőben teljesítmény visszaesés. Amikor megy, megy rendesen. A fogyasztás jó, sőt nagyon jó (5-6l között ha a maxrpm: 2500). Cseréltünk légtömegmérőt, ledugóztuk a vákuumcsövet, cseréltük a vissza ágas by-pass szelepes gyári szűrőt egyszerű kétcsöcsűre. A szerelő adagoló hibára gyanakszik.

 

Tudtok ajánlani valakit, aki rendbeteszi? Megbízható, minőségi munkát szeretnék, ahol nem kell heteket várni és korrekt áron dolgozik, garanciával (jó tapasztalatok, referenciák pl.).

gtuby77 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 137343

Szia, ha nem vagy tisztában a turbó működésvel akkor elég annyit tudnod, hogy a turbó tengelye eltört, ki kell cserélni.

youtube-on nézz utána hogy működik a turbó utána világos lesz hogy egy tengelyen van két "járókerék" azaz turbina lapát. A "meleg oldali lapátot" a kipufogó gáz hajtja meg a közös tengelyen lévő "hideg oldali" lapát pedig a levegőt nyomja a motorba a szívó oldalon.

Előzmény: Flix (137342)
Flix Creative Commons License 2019.06.19 0 0 137342

Sziasztok! Mit jelent az, hogy "a meleg oldali lapát az öntvényben található"? Totál laikus vagyok, nekem a turbóról a rajzfilm jut eszembe, viszont értelmeznem kellene a lenti mondatot.

Mi az a meleg oldali? És az öntvény itt az öntöttvas házat jelenti? A mondat elejét értem.

 

"Megbontás után azonnal kiderült hogy a jobb oldali turbó tengelye törött, meleg oldali lapát az öntvényben található."

409 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 137341

 

 Nekem ez így nem mond semmit, meg egyébként is lényegtelen, hogy alapjáraton/indításkor hogy mozog a geometria karja.

 Csodálkozom, hogy ezek így 20évvel a gyártásuk után még gondot tudnak okozni a "szakmabelieknek". ://

Előzmény: B.Attila88 (137340)
B.Attila88 Creative Commons License 2019.06.12 0 0 137340

Itt a videó az indításról.

valamint, ha sikerül képet is, menet közben.

https://www.youtube.com/watch?v=_VkHXmXbx6k&feature=youtu.be

 

409 Creative Commons License 2019.06.12 0 0 137339

 

 Mindegy mit karcolt össze, az a lényeg, ha jól van összerakva és működik a geometria, akkor vákuum nélkül nincs turbónyomás. Így értelemszerűen, ha ilyenkor is magas a nyomás, az a turbó hibás.

Előzmény: B.Attila88 (137338)
B.Attila88 Creative Commons License 2019.06.11 0 0 137338

Különösebben nem értek hozzá, csak annyit, amennyit utána olvastam, és youtube- videókon látok.

Aki kitakarította igazából nem értett hozzá, de azt mondta, hogy összekarcolta, hogy szedte szét. 

A lapátos részét, vagy a mozgató gyűrűt? hogy lehet rosszul összerakni?

Előzmény: 409 (137337)
409 Creative Commons License 2019.06.07 0 0 137337

"A turbóról lehúztuk a vákuumcsövet, így  is túltölt, a legutolsó szerelő szerint nem jól lett összerakva a turbó."

 

Úgy tűnik, igaza lehet annak a szerelőnek. Vákuum nélkül nyitott a geometria, gyakorlatilag semennyit sem tölthetne.

Előzmény: B.Attila88 (137336)
B.Attila88 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 137336

Szép napot mindenkinek!
Sajnos nagy problémám van.  VW Passat B5 variant 1998 , 110 le, AFN. túltöltés, Turbó letilt...
Laikus vagyok, de megpróbálok mindent leírni, (ha hülyeségnek hangzik, bocs).
A turbó le lett véve, ki lett takarítva.

Ekkor érezhetően jobban gyorsult az autó, de 130-nál így is letiltott.

Ezután vákuumcsövek, N75 szelep, légtömegmérő, MAP szenzor cserélve. Élő adat alapján mégis túltöltés miatt tilt le. 
Alapjáraton 0.35 bar vákum jön ki az N75 ből, gázadásra viszont felmegy 0,6 ra. ha jól tudom, alap ennyin kéne lennie.

Ennek hatására indításkor nem is szívja fel a druck labdát, csak félig, és gázadásra még feljebb szívja.  Ha a tűzfalból kijövő vákuumcsövet teszem a turbóra, akkor szépen felzáródik. (most dolgozok, később teszek fel videót róla)
Mit lehet még ellenőrizni? Eléggé el vagyok már keseredve, sajnos 3 szerelőnél volt eddig, de nem derült ki a hiba. 
A turbóról lehúztuk a vákuumcsövet, így  is túltölt, a legutolsó szerelő szerint nem jól lett összerakva a turbó. de ilyenkor teljesen nyitva a geo, ?
Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2019.06.01 0 0 137335

ez is volt a kérdés hogy ott nem-e tudok belenyúlni de akkor ezek szerint nem.

Hogy ösznte legyek az ilyen dolgok újak eddig csak 1-2 golfal foglalkoztam. 

Előzmény: 409 (137334)
409 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 137334

 

 Valamit benéztél, csak egy dikó az meg lópokróc, nem paplanos ágy.

Előzmény: Törölt nick (137333)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.01 0 0 137333

Sziasztok.

Van egy golf 3 1.9 td-m 

Az adagolómon és a tubóhoz is van valamilyen szintű elektronikám. Ha én ezekkel én

Hozzá tudok nyúlni valamilyen szinten a kocsi ágyán keresztül? 

Gondoltam vnt 15 vagy pedig 1749v turbón vagy egy mezei k14 turbó csak nem tudom hogy ezzel az adagolóval lenne-e változás.

Vagy maradjak meg ezeknél a dolfoknál és próbálják meg az ágyába belenyúlni? 

 

motronic Creative Commons License 2019.05.29 0 0 137332

Kapcsold a Katit ON állásba. :) Enyém is kb ez a konfig és az sem huhog. Nem elég nyitott a rendszered..

Előzmény: sanstus (137330)
JAMIE222 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 137331

Biztosan kihagytatok a baglyot belöle:)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!