Van egy 1.8 Xsara Picassom, normális hogy kemény a kuplung? Teljesen lent fog be kell nyomni erősen ,viszont vesz minden sebességget, ismerős azt mondta ne foglalkozzak vele,mert Picasso ilyenek ,de a többi autóba mint a vaj a kuplung!! Infó valakinek? Mennyibe kerül a szerviz? Normális? Mit próbáljak ki? Köszi mindenkinek
Nemrég tulaja lettem egy 2003-as 1.6B-nek, viszont nem volt hozzá távirányító, csak egy sima kulcs. Körülnéztem picit, hogy hol, mennyiért tudnának távirányítós kulcsot készíteni és felmerült a kérdés, hogy utángyártottat (30e) vagy gyárit (45e) szeretnék-e...
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári távirányítós kulcs kb. milyen hatótávval rendelkezik? Illetve ha utángyártottat választanék az különbözik-e ilyen szempontból?
Ér-e annyit a gyári kulcs amennyivel drágább?
Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, kérem ossza meg.
Sziasztok valaki megtudná mondani hogy 4 napig sémi problèma az 5 re valami leszivja az aksit multimèterel mérve nincs fogyasztás de mégis lemerül az aksi
A kijelzőkben ha jól emlékszem a visszajelző izzók nullával vannak kapcsolva, azaz folyamatosan kapnak feszültséget, egy helyről kapja, ott lehet a baj. Szóval ez szerintem kijelző hiba.
Valami hasonló hibára valamelyik kocsimnál emlékszem. Annál a légzsák ikon világított. A bal első ülés alatt a csatlakozót kellett megmozgatni. A végén bő kontakt spray beáztatás oldotta meg a problémát.
Egy kérdésem van. Jött ki olyan sorozat, amiben nem volt kartámasz, (lehajtható könyöklő) Tegnap vettem egy 15 éves picet. Nincs benne. A háttámla oldalán ki sem tudom tapogatni a helyét.
Ülés csere lehetett benne? De mindkettő? A mintázata sem olyan, mint amiket én láttam, de az ülőlap varrás mintája ismerős. A harmadik ilyen kocsim van. A derekam miatt nem is váltok tipust.