Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.06.15 0 0 32
Azért mert te mondod?
Előzmény: nemthomi (30)
nemthomi Creative Commons License 2008.06.15 0 0 30
Viszont irónikusan beszélni Istenről esztelenség.
Előzmény: Törölt nick (28)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.15 0 0 29
Ez engem is érdekelne, mert a hétvégén némileg meginogtam - még most is sajog a felyem.
Előzmény: AAARGH (25)
nemthomi Creative Commons License 2008.06.15 0 0 26
Ha valóban érdekel akkor igen. Bár az előző hozzászólásodból nem úgy tűnt, hogy ez téged valóban érdekelne.
Előzmény: AAARGH (25)
AAARGH Creative Commons License 2008.06.15 0 0 25
A hited stabil lábakon áll? Az mit jelent? Fel tudnád nekem vázolni?
Előzmény: nemthomi (24)
nemthomi Creative Commons License 2008.06.15 0 0 24
Üdv!


Az, hogy kezdő vagyok az talán abból is látszik, hogy figyelmen kívül hagytam a 2002- es dátumot. Talán azért is, mert valóban nagyon megörültem annak, hogy valakikkel Istenről beszélgethetek. Nem tudom, hogy újra lehet e éleszteni, vagy, hogy miért maradt abba, de a bejelentkezésednek akkor is örülök. A hitemről csak annyit, hogy stabil lábakon áll, és nem valószínű, hogy bárki is kárt udna tenni benne. Ha úgy gondolod, hogy érdemes, akkor kérlek válaszolj, vagy esetleg értesíts arról, hogy milyen fórmok vannak még, ahol nem évek távlatából tudnék beszélgetni.

Köszönöm.
Előzmény: oncogito (23)
oncogito Creative Commons License 2008.06.15 0 0 23
Szia!

Ha valóban kezdő vagy a fórumozásban, itt aztán szerezhetsz tapasztalatot az elutasításban, a vitában és a versengésben.
Ez a fórum inkább edző ring.
Ha komolyan veszed a témát akkor is és ha nem, akkor is.

Nem tudom, hogy bukkantál rá erre a régi topikra (talán nem is vagy annyia kezdő) de ha már felhoztad, talán láthattad, hogy korábban sem volt éppen vitamentes, élcmentes, elutasítás mentes, akárcsak jelenleg.