Keresés

Részletes keresés

gigabursch Creative Commons License 2020.10.02 0 1 22503

Nem csak ott.

A horgászok pofátlansága vetekszik a gyorsasági motorosok pofátlanságával, azzal a különbséggel, hogy nem olyan hangosak, viszont a bosszantási képességük iszonyatos.

Folyamatosan úgy gondolják, hogy nekik "jogaik vannak".

Előzmény: smith (22502)
smith Creative Commons License 2020.09.30 0 0 22502
twohandedtweener_ Creative Commons License 2020.09.29 0 0 22501

mára visszabillent

Előzmény: smith (22500)
smith Creative Commons License 2020.09.28 0 0 22500

Uhhhh. 5:00-kor egy Keszthely 143, Fűzfő 66 kilendülés sikeredett, ami 77 cm difi!

twohandedtweener_ Creative Commons License 2020.09.26 0 0 22499

lényeg a lényeg, nem nagyon lejt a lejtő .... (egyelőre)

Előzmény: smith (22498)
smith Creative Commons License 2020.09.26 0 0 22498

Vedd figyelembe, hogy közben a Kis-Balatont is eresztik 6-8m3/s-el, plusz 10-20mm közvetlen csapadék érkezett a tóra tegnap óta. Ez még aligha lesz a trendváltás.

Aztán meg nem is baj, ha nem lesz szituáció egy ideig, mert a siójuti művön van még tennivaló dögivel...
https://www.facebook.com/abraham.gabor1/posts/10213703611943339

Előzmény: twohandedtweener_ (22497)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2020.09.26 0 0 22497

aha .... 91cm   :))

Előzmény: smith (22493)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2020.09.22 0 0 22496

mára viszont már 90cm

Előzmény: twohandedtweener_ (22494)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.21 0 0 22495

A KBVR rányitása talán egyensúlyban tartja majd.

 

Előzmény: smith (22493)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2020.09.21 0 0 22494

89/89/88 mellett maradt a 91

Előzmény: smith (22493)
smith Creative Commons License 2020.09.20 0 1 22493

Még egy hónap a lejtőn...

Előzmény: twohandedtweener_ (22492)
twohandedtweener_ Creative Commons License 2020.09.20 0 0 22492

91cm

 

valahol itt remélem az alját.

Előzmény: smith (22491)
smith Creative Commons License 2020.09.18 0 0 22491

92 cm

Előzmény: twohandedtweener_ (22462)
edesviz Creative Commons License 2020.09.17 0 0 22490
Előzmény: Vezo228 (22489)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 22489

300-as általában, azaz 30 cm + némi perem a toldásoknál.

Előzmény: edesviz (22486)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22488

Ez van.

A kötött pálya más tészta, ezexerint....

 

Előzmény: smith (22485)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22487

Szentgyörgy és bármi más.

Nyírád egyre valószínűtlenebbnek tűnik.

Előzmény: gigabursch (22483)
edesviz Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22486

Mekkora az a cső?

Előzmény: gigabursch (22484)
smith Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22485

Ívkorrekció? Ez vicces. A lejáró út kb. a felezőjében fekszik egy 1100-1200m hosszú egyenesnek. Persze kifogásnak jó...

Előzmény: Vezo228 (22480)
gigabursch Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22484

Az drága.

Meg valamilyen szinten fölösleges is.

Így szilárd mérten lehet behúzni a csövet, visszér még úgyis folyik a lutyátlanított  lötty.

Előzmény: edesviz (22475)
gigabursch Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22483

A 2×2 sáv vagy a szentgyörgyi megoldás?

Előzmény: Vezo228 (22481)
gigabursch Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22482

Naaa, tudom és nemvita tárgya, hogy MÁV olyan-amilyen. De ott a vasút déli oldala szerintem telibe állami terület.

Nameg azok a 'rettentő'* tempóval száguldó vonatok még ívkorrekció nélkül sem tudnának leszédülni a pályáról...

 

___

*inkább elkeserítő tempó

Előzmény: Vezo228 (22480)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22481

Képben van ez is.

 

Előzmény: gigabursch (22478)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22480

A MÁV álláspontja az, hogy ívkorrekció kell a főpályán ahhoz, hogy kitérőt lehessen építeni.

Ehhez terület kellene, mert az sincs.

Aztán még azon kívül, hogy erre kb senkinek nincs pénze, még lenne vágányzár, közúti-vasúti csomópont építés, tiltakozás, szóval, maga apokol.

Meg aztán a MÁV-val elérni bármit.

Szóval, letettek róla.

 

Előzmény: smith (22479)
smith Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22479

Kell oda építeni egy rakodóvágányt, akkor nem.

Előzmény: gigabursch (22478)
gigabursch Creative Commons License 2020.09.16 0 0 22478

Csak halkan mondom - hogy az is hallja, aki később olvassa - Balatonszentgyörgy meg bő fél éve próbálja elérni, hogy a két kiürült agyaggörét, amit a helyi téglagyár "mert ki", ugyanmár töltsék már tele iszappal, mert azokkal a gödrökkel mit se tud lezdeni.

Külön érdekessége a dolognak, hogy olyan rettenetes távolság és szintemelkedés sincs.

Szóval ez egy win-win-win-win-win-... szitu lenne.

 

A szovjet mintára "ideiglenes" györöki kikötő meg alsó hangon gázos történet.

 

A nyirádi bányászattal keletkezett gödrök rekultiválása nem rossz elképzelés, de az a közúti terhelés ami ezt feldolgozza gyakorlatilag egy 2×2 sávos utat igényelne...

Előzmény: Vezo228 (22472)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2020.09.15 0 0 22477

"Forgatni kell a területet, szikkasztani, szállítani, hogy legyen hely a friss iszapnak."

 

A szikkadt iszapnak ott van a rengeteg kubikgödör a vasút mentén. Legalább a szunyogtenyészet is gyengülne. 

Előzmény: Vezo228 (22472)
edesviz Creative Commons License 2020.09.14 0 0 22476

Bocs rosszul fogalmaztam 10 cm zöld alga, némi  vízzel.

Előzmény: edesviz (22475)
edesviz Creative Commons License 2020.09.14 0 0 22475

Akkor a Séd medrét kell először kikotorni. Itt a vasút  meg csak csak, 47.062355, 18.032161  de a régi kerékpárút alatt zűrös kb eddig 47.058865, 18.033486 . most kb 5 cm víz van.

Előzmény: Vezo228 (22474)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 22474

A Fűzfői-séd medrében és a műtárgyain megoldható a becsövezés és a visszavezetés is.

Előzmény: edesviz (22473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!