Mi lehet a gond, ha az ACV kódos 2,5tdi T4-es nem reagál a gázra, de ha befújok egy kis égésgyorsítót és picit felpörög a motor, onnantól szépen veszi a gázt és egész nap működik?. Csak reggel nem akarja az első indulásnál, amikor pont sietne az ember. Tippek?
T1-T2-T3 vagy Bogaras facebook csoportokban erdeklödj ök biztos tudnak segiteni. Ha vegkepp nem talalsz aki segit majd adok par cimet, de en több mint 10 eve sajnos mar nem mondhatom el hogy aktiv bogaras buszos lennek, bar bogarak meg vannak a tulajdonomban.
Gyári volkswagen transporter 1996-2003-ig ACV motor kódoshoz komplett gyári T4 kipufogórendszer jó állapotában 3 részből álló (katalizátor csővel,középső dob csővel,hátsó dob csővel) + még egy katalizátor .Lehetőleg egyben eladó,! Kompletten 49e Ft! Újonnan kb.165e
Adott egy Transporter platós, 3 személyes, 1X motorkódú, 65 LE-s. A vezérműszíj cserénél, a vezérműtengely, főtengely, adagoló beállítási pontjait merre találom? Sajnos a szíjtárcsa levételekor elugrott.. Tudna valaki képeket küldeni a beállítási pontokról? Köszönöm a segítséget előre is!
Azért ilyen a kocsi, mert speciális felszereltsége van és így került képbe. Tehát nincs mozgástér, vagy megveszem ezt (és akkor még rendbetétel, felújítás, satöbbi), vagy semmit.
Lenne egy olyan kerdesem,hogy menet kozben kiirta a Service Jetz feliratot es azonnal mutatni kezdte az uzemanyag fogyasztast.Alig mentem 10 km/h sebesseggel es azt mutatta hogy 13,7 l/100 km.
Tudna valaki aban segíteni hogy mért villan ki az olaj lámpa és nem mutat semmit a fordulatszámmérő egyszere, menet közben még néha a sebeség mérö ora mutatoja is le esik edig hidegen csinálta csak most már mindig előfordul , pár ujra inditás és már minden jó rajta.
CNG-vel szeretnéd hajtani ? Nem lenne akkor már jobb egy vr6 vagy a sor5 hengeres ? (csak mert egy ekkora bódéhoz egy kétliteres szívó benzines szerintem gyenge vagy taposva többet enne mint egy nagyobb )
egy e-mail címet küldenél? - lenne pár kérdésem ha nem gond
Olyasmikre emlékszel a véleményekből, hogy pl. típushibák vannak-e, meg karbantartásigény, a megtett km-ekre mennyire háklis (20 éves autó, azt sem hinném el róla amit én hazudoznék:-DDD) és így tovább. Alkatrész árak (drága-olcsó, csak ilyen szinten), effélék.
A kereső tényleg elég körülményes, nekem is beletört a bicskám.
Viszont volt itt egy(de lehet, hogy több is) rendszeres hozzászóló, akinek volt ilyen motorral szerelt T4-e.
A Nick nevére sajnos nem emlékszem, de 2015 előtt volt aktív. Ha lapozgatod a hozzászólásokat és megtalálod, akkor a Nick névhez tartozó összes hozzászólást meg tudod nézni, hátha találsz benne hasznosat.
Nekem egyébként van egy hosszú-magas 2.5-ös benzines sinkro T4-em(1994-es, még közös az injektor vezérlése). Hát, nem a fogyasztásáért szeretem(14l/100km országúton), de nagyon-nagyon óvatos vezetéssel egyszer le tudtam tornázni 10l alá (csúszósra égett kuplunggal voltam kénytelen nagyobb távot megtenni).
az auto hidegen nem indul csak húzásra izzítógyertya jó izzítórelé is működik lámpa elalszik relé kattan lemegy az áram a gyertyához van valami ötletetek
A mi kisfiunk születésekor vettem anno a T4-est , az első sor középső ülésre is raktam 3 pontos övet , és ott középen fel is nőtt a csemete ! A gyerekülést is oda raktuk később , nagyon élvezte a gyerkőc hogy ő is "vezethet" elöl . Rendőr soha nem szólt érte , pedig többször is ellenőriztek , látták hogy normálisan be van övezve és semmi gond nem volt ! Long verzió volt , és ha épen elaludt a babakocsiba , nem keltettük fel , hanem babakocsistól beraktam hátra , anya a 3 sorba ült , és figyelt rá , míg átmentünk a városba A-ból B-be , de nem 100 km-eket ! : ) Most hogy kicseréltük Caravelle T5-re , elöl csak két karfás fotel van a gyerek nagy bánatára , mert csak akkor tud előre ülni , ha anya nincs ott !
Családos T4-esesektől kérdezném, hogy újszülött szállítását (pl kórházból az első út hazafelé, de akár későbbi utazásokhoz is) hogyan oldották meg, milyen babahordozót vettek, mire kell figyelni a babahordozó kiválasztásánál, melyik ülésre érdemes azt rakni? Az autó egy közönséges 9 személyes Caravell 1995-ös gyártású. Ő lesz az első gyerekünk, van egy kis bizonytalanság a témában...
a 102 lovas kap nagyobb csúcsokat és egy kisebb program módosítást(meg utána egy kevláros fix kuplungot) onnan élvezhető is lesz...(nem koromgyár sokszázlóerős széthúzott gép hanem egy normál haladós autó...)
olyan frankó válókkal jött ki a gyenge motorhoz és hogy súlyt bírjon, hogy szinte mind rövid váltós... ami hosszú az ritka, vagy maszek 5.fokozatos....
volvo váltóval vagy sharan 6 gang váltóval lenne nagyon jó, de az megint zsebbenyúlós...
Szedtem szét 2.4d motort.....fejhűtéses a dugattyú... nagyon foglalkozós és sokat nem hoz, de turbósítható. 0,5Bar nyomással és egy kis plusz üzemanyaggal kb plusz 15-20 lóerő tartósan kijönne.
Nekem is ez a motor van gyárilag a dokámban... most dobom ki és rakok a helyére 1.9 tdi-t. Fényévekkel jobb és megbízhatóbb!
Motorszám alapján elérhető valahol robbantott rajz, vagy csak "általánosabb" motorkód-évjárat szerint létezik letölthető rajz? Ha Bárdinál/Unixnál/máshol keresek alkatrészt, ott a motorkód-évjárat alapján elég sok és különböző alkatrész van találatban, ha megadom a motor számát, akkor ott pontosan be tudják azonosítani az alkatrészeket?
Fékrendszerben, ha van ABS és csak egyedül megyek a t4 long busszal, száraz úton közepes fékezésnél is érzem, hogy "dolgozik" az ABS, ez normális? Ha nem, mit nézzek meg rajta?
Albertirsán és környékén tudtok ajánlani elfogadható ár-érték/szolgáltatású (megbízható) szervízt?