Keresés

Részletes keresés

XANTIi Creative Commons License 2018.03.24 0 0 7081

Kösz az infókat.

Előzmény: Trog_Air (7080)
Trog_Air Creative Commons License 2018.03.23 0 0 7080

Milyen 2? Egy van ott, aminek van papirja. Az a kabinos "jatek" nem szamit. (Ennyi erovel az Erzsebet teren levo 737 szimmel repult orakat is beirhatnad...)

Muszeres repules oktatasara 3 azaz harom szimulator van az orszagban. Egy Nyir1en, egy Tokolon, egy meg a BME-n. Van meg ezen kivul 3 nagygepes, az egyikkel csak MCC-JOT-ot lehet csinalni, a masik ketto Boeinges meg Airbus-os. (Azokkal nem tudom, mi van papir ugyileg, hallani lehetett olyan mendemondakat, hogy az egyiknek a szoftverevel vannak/voltak gondok, a masikban meg nem volt mozgato-szerkezet...)

Meg persze van a Wizz Air szimulatora, de az a hatosagi listaban nincs bent. (Talan csak nem azert, mert kulfoldi papirt szereztek neki inkabb? ;) )

Előzmény: XANTIi (7079)
XANTIi Creative Commons License 2018.03.23 0 0 7079

Ferihegyen is volt egy jó kis 154-es szim. Persze csak arra.

A Műegyetem 2 szimulátora benne van az országos elérhetőségben?

Előzmény: Trog_Air (7077)
bagolyember Creative Commons License 2018.03.23 0 0 7078

Szia. Köszönöm neked is a választ!  

Előzmény: Trog_Air (7077)
Trog_Air Creative Commons License 2018.03.23 0 0 7077

Hello,

 

A szim az cca. 35-40 orat "ut ki". Szim eleg sok helyen van, Pesten es Nyiregyhazan is. (Utobbi helyen volt eloszor hatosagilag engedelyezett szimulator az orszagban). A problema annyi, hogy alt. annyiba szokott kerulni, mint egy repulogep orankent. Ezert van, hogy max. ME-IR-nel kepzodik megtakaritas (400 € vs. 100-120 €), SE-IR-nel olcsobb repulogepen lerepulni az egeszet.

Előzmény: bagolyember (7074)
bagolyember Creative Commons License 2018.03.22 0 0 7076

Köszönöm a választ!

Előzmény: XANTIi (7075)
XANTIi Creative Commons License 2018.03.21 0 0 7075

Nem lesz kisebb értékű semmiben a tudásod. Az alapokat legalább olyan jól be tudod gyakorolni. Szimulátorban olyan szélsőséges dolgokat is le lehet utánozni, ami a valóságban nem megoldható.

Előzmény: bagolyember (7074)
bagolyember Creative Commons License 2018.03.21 0 0 7074

Köszi a választ. Én eddig csak a PAS honlapján láttam szimulátort is tartalmazó konkrét ajánlatot, viszont az valahogy ezzel együtt is drágább mint a többi (9999eur). A többi szervezetnél általában mind az 50 óra repülésben van megadva. Ha jól emlékszem akkor a jogszabály lehetővé teszi, hogy ebből az 50 órából bizonyos mennyiséget szimulátoron végezzenek. Elsőroban ez iránt érdeklődnék, hogy kinek mi a tapasztalata. A teljes 2.5+ milliós ár azért elég húzós, ha ebből ki lehetne váltani pár órát szimulátorral, már az is elég nagy könnyítés lenne. Viszont a másik kérdés az, hogy érdemes-e, vagy így a megszerzett tudás kevésbé less értékes mint ha végig valódi repülés során történt volna a képzés.

Előzmény: XANTIi (7073)
XANTIi Creative Commons License 2018.03.21 0 0 7073

Általában van szimulátor az IFR képzésben. Az alapokat ott adják. Úgy is vannak beárazva, hogy egy része arra van kalkulálva.

Előzmény: bagolyember (7072)
bagolyember Creative Commons License 2018.03.20 0 0 7072

Sziasztok! Van valakinek tapasztalata olyan IFR képzéssel, ami részben szimulátorral történt? A megszerezhető gyakorlati képességekben nagy a különbség? Illetve mennyivel lehet így mérsékelni a költségeket?

XANTIi Creative Commons License 2018.03.16 0 2 7071

Florida nevű település.

Előzmény: RNZoli (7070)
RNZoli Creative Commons License 2018.03.16 -1 0 7070

Sajnos a betonos pálya sem oldja meg azt a problémát, hogy idehaza télen a felhőalap és a látótávolság nagyon pocsék szokott lenni mostanában.

Ez sokkal komolyabb és veszélyesebb korlátozó tényező, mint a füves vagy betonos pálya. 

Most már lassan minden évben előfordul emiatt halálos baleset is. 

Ha sürgős és gyorsan kell, inkább valamilyen délebbre fekvő, a téli időszakban is napsütéses órákban gazdagabb országot javaslom. 

Előzmény: Trog_Air (7069)
Trog_Air Creative Commons License 2018.03.11 0 0 7069

Budaors annyibol jobb lehet, hogy ha felazik, akkor az alagcsovezes miatt eleg gyorsan hasznalhato lesz a palya, ha nincs utanpotlas.

 

De valoban, a beton mindig elonyosebb ilyen szempontbol.

Előzmény: VéPeti (7067)
Viragszirom22 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 7068

koszonom

Előzmény: VéPeti (7067)
VéPeti Creative Commons License 2018.03.09 0 0 7067

Ez a két hely pont füves reptér, nem tudom hogy ott szünetel-e esetleg, ha nagyon felázik a talaj, de pölö Tökölön nincs szünet, ha repülhető kondíciók vannak.

Előzmény: Viragszirom22 (7066)
Viragszirom22 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 7066

Budaors / Godollo

 

 

 

Koszonom

Előzmény: Roltii (7065)
Roltii Creative Commons License 2018.03.09 0 0 7065

Nem túl nagy az országunk, de elég komoly eltérések vannak a repülhető napok számában repterenként... Legalább várost adj meg 😀 egyébként elég kiszámíthatatlan mostanában

Előzmény: Viragszirom22 (7064)
Viragszirom22 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 7064

Erdeklodni szeretnek a magyarorszagi repulesi idoszakokrol. Mint mar irtam a lanyom magyarorszagon szeretne pilotavizsgat tenni  PPL/CPL ami egy hosszu folyamat. Erdeklodnek hogy mennyire van az orszagban repulo uzem oktatas oktober es marcius kozott? Az az erdemes e elkezdenie oktoberben vagy inkabb varjon marcius aprilisig ( idojaras )

 

Koszonom a valaszotokat.

DrCarter01 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 7063

Kedves XantIi! 

Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszod.

Sokat Segítettél! :P

Előzmény: XANTIi (7062)
XANTIi Creative Commons License 2018.02.03 0 0 7062

Majdnem eltaláltad. Bár 2 év mindenképp kevés, de 7-en belül el lehet jutni a célodhoz. Döntően idő és befektethető pénz kérdése. De 12-15 millió alsóhangon belemegy. Inkább több. Akkor is ha van korlátlan tanulásra fordítható időd. Sok repülőiskola van az országban ahol üzleti alapon képeznek. Budaörsön, Gödöllőn, Szegeden. Jelenleg nagyon keresik a kereskedelmi pilótákat.

Persze vannak egészségügyi feltételek is. Valamilyen műszaki felsőfokú végzettség mindenképpen előny.

Előzmény: DrCarter01 (7059)
DrCarter01 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 7061

Szerkeszteni nem tudom hol kell, és ha nem tudom, akkor talán nem is lehet, szóval bocsi, ha vagytok olyan kedvesek, írhatnátok képzőintézményeket "gyorstalpallókat" is. Szóval a főiskolán kívüli képzések érdekelnek. És csak magyarországi intézményekbe szeretnék tanulni, és magyar wizznél dolgozni. köszönöm szépen. 

DrCarter01 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 7060

Ja és menyni időbe kerül, úgyhallottam hét (7) (:ha véletlen " H " helyett " K " -t írtam volna:) év.

DrCarter01 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 7059

Sziasztok! A PPL, CPL, és ATPL Repülési engedélyeket magán-oktatóközpontoknál szeretném megszerezni. (egyetemi képzéseken kívül) 

Mennyi pénzbe kerül ez körülbelül?

Van e esély, ha nincs mérnöki diplomám, akkor eltudok helyezkedni utasszállító pilótaként pl. a wizz (hungary)-nél? Nem hátrány, hogy nem vagyok mérnök/Nincs diplomám? 


Angolul felsőfokon beszélek, matekozni egyáltálán nem tudok,a többi stimmel. 

Üdv és köszönöm a válaszokat.

csekl Creative Commons License 2018.01.11 0 0 7058

Heló!

 

Tudnál mesélni a BME-s képzésről? Én is oda mennék 2019-ben. Lehetőleg az ecklmatyas [kukac] gmail.com-ra.

Köszi előre is!

Előzmény: Dextro27 (6911)
Sz.Gyu Creative Commons License 2018.01.11 0 0 7057

A Nyíregyházi Egyetem szakmérnök képzésére jelentkezők figyelem!

A jelentkezők között van olyan, aki azt jelezte, hogy az oklevelét csak ősszel kapja meg. A FELVÉTEL FELTÉTELE, HOGY A FÉLÉV KEZDETE ELŐTT (FEBRUÁR 3-IG) AZ OKLEVELÜK MÁSOLATÁT LEGALÁBB E-MAILBEN A felvi@nye.hu CÍMRE ELKÜLDJÉK. AZ OKTATÁSI INTÉZMÉNYÜKBEN JELEZZÉK EZT A PROBLÉMÁT ÉS ÉRJÉK EL, HOGY AZ OKLEVELÜKET MEGKAPJÁK!

Előzmény: Sz.Gyu (7056)
Sz.Gyu Creative Commons License 2018.01.10 0 0 7056

A Nyíregyházi Egyetem szakmérnök képzésére jelentkezők figyelem!

A  jelentkezők közül aki már volt a Podmaniczky utcában Zerkovitz Dávidnál pályaalkalmassági vizsgálaton és megfelelt, az január 26.-án hozza magával ezt az igazolást és neki csak azok a vizsgálatok lesznek elvégezve a repülőtéren, amikre ott nem került sor (pl. csapatmunka). Ennek a vizsgálatnak a díja 6000 forint lesz. 

A szakmérnöki képzésre a jelentkezési határidő 2018.01.19. és postán kell beküldeni a Jelentkezési lapot, a diploma, az angol nyelvvizsga és az orvosi alkalmasság másolatát, de mindezt beszkennelve a felvi@nye.hu-ra is küldjétek el a biztonság kedvéért.

Előzmény: Sz.Gyu (7055)
Sz.Gyu Creative Commons License 2018.01.05 0 0 7055

Javítom: www.nye.hu/felvi/ a helyes honlapcím

Előzmény: Sz.Gyu (7054)
Sz.Gyu Creative Commons License 2018.01.04 0 0 7054

FIGYELEM!

Már csak két hét van január 19-ig a Nyíregyházi Egyetemen február elején induló 3 féléves Légiközlekedési-hajózó szakmérnöki képzésre történő jelentkezéshez. Ha a BSc okleveled még addig nem kapod meg az nem kizáró tényező, a tanév kezdésig elfogadjuk. Az angol nyelvvizsga igazolás és a reporvosi igazolás viszont kell. Tudnivalók az nye.hu/felvételizőknek oldalon.

Előzmény: Sz.Gyu (7048)
Sz.Gyu Creative Commons License 2018.01.04 0 0 7053

Jó hírem van, mert jól látta: a szakmai helyettesítő tárgyak között valóban szerepel a közgazdaság ismeretek tantárgy, de fontos, hogy valóban ez legyen az érettségi bizonyítványba is beírva!

Előzmény: FTomi9 (7052)
FTomi9 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 7052

Jó estét kívánok! 

Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy a 2018 szeptemberében a Nyíregyházán induló pilótaképzéshez átnéztem a felvételi követelményeket, és az ágazati érettségik közül a közgazdaságtant is elfogaják. 

Ez valóban így lenne? Hatalmas segítség lenne a mihamarabbi válasz. 

Előre is köszönöm szépen! 

Tisztelettel Farkas Tamás

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!