Sziasztok. Kérdésem lene egy peugeot 307 1.6 hdi. Menet közben elindult magátol az ablaktörlö lapát, kigyuladt a stop viszajelző a motor nem ált le ez kb 300 métere történt a háztol hazafele jövet a kapuban motor leálitás után nem indul. Gyujtás ráadásakor elindul az ablaktörlö lapát vilog a stop és az üzemanyag lámpa is vilog világit a kézifék viszajelzö meg az esp. Önindito teker de nem indul. És nem reagál a központi zár se semire. Ja meg a lámpa is felkapcsol gyujtás ráadásnál mi lehet a baj? Elöre is köszönöm.
Problemam a kovetkezo: utasteri ventillatorom akadozott, alacsony fokozaton nem indult, nyoszorgott. Csak nagyobb fokozatokban indult el. Aztan egy reggel mar teljesen meghalt. Legnagyobb fokozaton sem mukodi(elotet ellenallas hiba miatt gondolom a legnagyobb fokozatban menne). Akinek esetleg van otlete hol kezdjem a keresgelest, esetleg mar talalkozott ezzel a hivaval es tud segiteni azt megkoszonom! 307 sw, 2002, 2 hdi, 107le. Szep napot mindenkinek! :)
Szia! Teljesen kiszámíthatatlanul, menet közben, egyszer csak rángatott pár másodpercig, de volt amikor leállt a motor, azaz egy pillanatra megtorpant az autó, ez például előzés közben elég kellemetlen volt. Nem volt állandó a jelenség, de mindig akkor jött elő, amikor a legkevésbé szerettem volna.
Az index és világítás problémád nagy valószínűséggel az indexkar elkopása. Ez cserélhető, rendelhető hozzá. Az autó leszabályozása az EGR lehet. Hiába tisztítod ki, ha maga az elektronika nem jó benne, de fel is akadhat egy egy pillanatra még tiszta állapotban is ha régi, és a tengely kicsit kopottabb benne.Indításkor az autó teszteli az EGR-t és ha bármi eltérést tapasztal, akkor dobja a környezetvédelmi hibát. Ilyenkor letiltja a turbóvezérlést és 3000-es fordulatszám a max. Ezek a hibák már nálam 2x 3x előfordultak a 400.000Km alatt.
A turbónál már jártam úgy is, hogy a turbón a vákuumos szabályzóban volt a membrán elkopva így fals levegőt szívott és a geometria nem működött megfelelően, nem húzott az autó.
Van egy Peugeot 307 sw-m, 2006-os ráncfelvarrott 1.6 HDI.
Valamelyik nap elaludt a jobb hátsó féklámpám. Áram nem megy ki az izzóhoz
A biztosíték táblákon leírás szerint sem találni féklámpa biztosítékokat.
Tehát sem a motortérben , sem a műszerfal biztosítéktáblán.
Esetleg nem-e tudja valaki, hogy ezeknek az autóknak van-e valahol elrejtve valahol máshol biztosíték.Illetve találkoztatok-e már ilyen jellegű hibával. Számítógépes hibakeresés nem dobott féklámpahibát, csak a szokásos egr-t. Válaszokat előre is köszönöm.
Köszönöm a választ, lehet valahogy ellenőrizni őket? Injektor hídon van egy szelep, ha megnyomom és nem jön belőle a benzin, akkor valószínű visszafolyt?
Párom 1.4 KFW Peugeot 206-osa nem mindig indul elsőre. Indítás után pár fordul és megáll, második vagy 3. indításra meg már egyből indul. Általában reggel a napi első indításnál ill. hosszabb állás után.
Valaki tapasztalt már ilyet, mi lehet a problémája.