Keresés

Részletes keresés

Jahno Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14084

Na, munkásosztály végül nem ment semerre. Én kicsit rá akartam pihenni, 7kor felkeltem, aztán tudomásul vettem, hogy asszony meg a fotelban alszik. Kis hümmögés után inkább idehaza döglünk.

Előzmény: Jahno (14081)
Csimpolya Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14083

Én sem, de elismerem, nem sok jogcímem lenne rá. Bár ki tudja. Moldova szerint a kitüntetést nem megérdemlik, hanem adományozzák.

Előzmény: Jahno (14081)
giornalista Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14082

valakinek van esetleg tapasztalata csepeli kajak-kenuról? felnőttként, csak kikapcsolódni, nem versenyezni járnék le, de eleinte mindenképp csoportban, mert újrakezdő vagyok. árak, időpontok érdekelnének elsősorban. 

Jahno Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14081

Nem én az biztos. Ellenben a koncertre odanézek, mert csak. Remélem a nagy tömeg ellenére lesz sör is :-D És inkább az Arénás bohócságban tartják, mint a téren.

Előzmény: Csimpolya (14080)
Csimpolya Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14080

Köszönöm! Érdekelne, kik lettek Csepel díszpolgárai, de ennek később utánanézek.

Előzmény: Jahno (14079)
Jahno Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14079
Előzmény: Csimpolya (14078)
Csimpolya Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14078

Igazad van, nem gondoltam a legegyszerűbb dologra!

Amúgy most hallottam a hírekben, hogy a Szent Imre téren valami rendezvény lesz. Tudja valaki, ez mit jelent konkrétan? 

Előzmény: bakibaby (14076)
Jahno Creative Commons License 2016.07.17 0 0 14077

Ezzel is inkább a mellette lévő Aldi járt jól. Ahogy néztem a tömeg/fogyasztás kombó nekem nem tetszett volna annyira, ha maszek vendéglátós lennék.

Előzmény: bakibaby (14076)
bakibaby Creative Commons License 2016.07.17 0 0 14076

Bódét a buszmegállóba? És abban hol a bevétel? Talán ha sört árulnának benne...

Előzmény: Csimpolya (14075)
Csimpolya Creative Commons License 2016.07.17 0 0 14075