Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

thnn951 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 49097

Szóval, ha azt a csatit lehúzom az indítóbillentyűzetről, ugye, azzal nem magát az indításgátlót kapcsolom ki, hanem csak azt oldom meg, hogy nem kell beütögetni a kódot. Jól gondolom?

Előzmény: thnn951 (49096)
thnn951 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 49096

Igen, erre én is gondoltam, de ha mindkét led egyszerre világít, az immo hibára utal. Ha lehúzom, nem lehet, hogy csak a billentyűpanelt kapcsolom le és ugyanúgy nem akar majd  indulni, csak ha visszakötöm  és beütöm a kódot újra? Vagy, ha lekötöm az aksit, aztán visszakötöm, és olyankor úgy néz ki, mint ami normálisan viselkedik, mert ilyenkor nem jelez hibát, akkor megoldás lehet a csati lehúzása? Tehát beütöm a kódot és mikor zölden világít, rajta lévő gyújtásnál húzom le a csatlakozót? Az a leállás gond is csak a riasztó hülyéskedéssel egyszerre jelentkezett, egy nappal előtte meg a kilométeróra kezdett szerencsétlenkedni, le-föl ugrál a mutató....néha nullán áll, olyankor a számláló se megy, aztán meg normálisan működik, néha meg álló helyzetben gázadásra kilendül olyan 30-40 km/h sebességig. Ezek elég egyszerre jelentkeztek. Valamikor régen is volt gondom a kilométerórával, akkor kimérték és kesztyűtartó mögött lévő PPE-GF10 jelű cucc hibáját jelezte. Átforrasztgattam az benne az összes forrasztást és megjavult. Ez kb 7-8 éve volt, most megint az a hiba jelentkezett először, pár óra múlva az indításgátló.......... Most hiába forrasztgattam megint nem javult meg. De ez a kisebbik gond - ha nincs összefüggésben az indításgátlóval, de attól félek, nem tudom, meddig tudom még indítani. Megpróbáljam lehúzni, zöld jelzésnél, nem lesz belőle baj?

Előzmény: FeZ_ (49095)
FeZ_ Creative Commons License 2018.05.12 0 0 49095

Ha első indításnál a kód beütése- és a motor beindítása után lehúzod a csatlakozót a kódbillentyűzetről, akkor legközelebb elvileg be fog indulni simán, kód nélkül is.

A motorkontroll lámpa felvillanása nem biztos, hogy összefüggésben van a kódpaneles csipogással, inkább a nem azonnali leállással van összefüggésben: hibát érzékelt és jelzett. Ezeknél a legtöbbször a leállító szelep szokott vacakolni ilyenkor.

 

Előzmény: thnn951 (49094)
thnn951 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 49094

Sziasztok! Segítséget kérnék! 1996-os 2,1-es STDT Hogy tudom a gyári indításgátlót kikapcsolni? Ha ráadom a gyújtást, világít a piros és a zöld led is. A kódot elfogadja, zöldre vált és csipog négyet. Ezután indítható, de a műszerfalon világít a sárga motor visszajelző lámpa. Ha leállítom, és azonnal újraindítom, normálisan működik, motorlámpa se világít. Ha megint leállítom és az indítással várok kb fél percet, míg bekapcsol az indításgátló, ugyanez történik megint. Még annyi, leállításkor a gyújtás levétele után néha egy-két másodperccel tovább jár a motor. Tudnátok segíteni, mit tegyek?  Ja, és még valami: ha kiveszem az aksit, majd kis idő múlva visszakötöm, első indításnál teljesen normális, de ha leállítom, újra megbolondul. Hosszabb állás után bekötött aksi esetén  is normálisan indul elsőre, aztán szintén bolond. Megköszönöm, ha foglalkoztok a problémámmal. :)

gaboroo Creative Commons License 2018.05.11 0 0 49093

Köszönöm,megcsináltam.

Minden Peugeot-om-nak a diffi kis fogaskereke adja fel a szolgálatot,nagyon zajos tud lenni ha lejönnek a fogai.

Előzmény: ábrus (49092)
ábrus Creative Commons License 2018.05.09 0 0 49092

Ha még mindig kell akkor úgy néz ki hogy van.

Előzmény: gaboroo (49071)
FGB007 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 49091

Sziasztok. Új vagyok az oroszlános fronton, 406 SV 2.0 benzin s1, üzemanyag szűrőt hol találom?

Illetve, magyar nyelvű szerelési útmutatót is keresek, hogy az ilyen amatőr kérdéseket ne kelljen feltenni. Köszönöm

FeZ_ Creative Commons License 2018.04.25 0 0 49090

Még nem. Egy évben kb. egyszer látom a gépet időszakos karbantartásnál, nem szokott vele baj lenni. 

Előzmény: luqe (49089)
luqe Creative Commons License 2018.04.25 0 0 49089

Visszakerült hozzád a masina, volt esetleg lehetőséged képet csinálni a benzinszűrő rögzítéséről?

Nagyon köszi és elnézést a türelmetlenkedésért :) (úgy néz ki, hogy most a hosszú hétvégén lenne időm foglalkozni vele, a csatlakozók is megjönnek addigra).

Előzmény: FeZ_ (49080)
H Tamas Creative Commons License 2018.04.24 0 0 49088

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Hidegen beindítom az autót rendesen jár,kb fél perc múlva elkezd dadogni,olyan mintha egy-két henger kihagyna. Gyujtótrafó új, injektor új,gyertyák újak, összes érzékelő tisztítva. melegen már semmi baja. Mi lehet? 2003 1.8. 6fz.

zsocca20 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 49087

Többen is mondták hogy ez lehet a probléma. Nem cseréltem benne még szettet, de szét huzatom akkor és teljes csere lesz biztos ami biztos. 

Köszi a segítséget.

Előzmény: FeZ_ (49086)
FeZ_ Creative Commons License 2018.04.22 0 0 49086

No, a 90 LE-s változaton másképpen is lehet, mint ahogy írtam, de 100% biztosat az alvázszám utolsó 8 karaktere ismeretében tudnék mondani. (mert attól függ milyen váltóval szerelték)

Ettől függetlenül a szimptómák nagyon gyanúsan arra mutatnak, amit korábban vázoltam.

 

Ha ez az eset áll fenn, akkor ahhoz kuplungot kell cseréltetned. (kompletten)

(Kivéve, ha esetleg 1 hónapon belül cserélték. Ekkor lehet szerelési hiba is vagy kuplung hiba, de azt még lehet javítani ill. talán gariba kicseréltetni)

Előzmény: zsocca20 (49085)
zsocca20 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 49085

2000-es hdi 90 lóerős. Ezt milyen módon javítják? Egész szerkezet csere vagy csak a csapágyat kell? 

Előzmény: FeZ_ (49083)
blaze334 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 49084

Sziasztok.
A kuplung és a fékpedál nektek egy vonalban van ?
Nekem a fékpedál jóval benntebb van a kuplung pedálnál ?
Jó ez így ?
Köszi a válaszokat előre is.

FeZ_ Creative Commons License 2018.04.21 0 2 49083

Jó lenne tudni pontosan milyen gépről is van szó ! 

Pl. A HDi-nél ha kiugrik a szerkezetből a csapágy, az pont ilyen tünetekkel jár. 

Előzmény: zsocca20 (49082)
zsocca20 Creative Commons License 2018.04.21 0 0 49082

Sziasztok lenne egy olyan gondom a 406-mal. Váltás közben be esett a kuplung. Vissza húztam kézzel utána meg fel keményedett és nem lehet be nyomni. én a váltóbovdenre gyanakszom mer ha üresbe teszem és el indítom nincs semmi gyanús hangja az autónak. légyszíves segítsetek. köszönöm a segítséget. 

BChromE Creative Commons License 2018.04.03 0 0 49081

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni, mert lett egy kis problémám.

 

A P406 motorház teteje nem nyílik. A benti kart meghúzva elengedi a motorháztetőt, de a tényleges nyitás nem lehetséges, mert a kis kart már nem tudom elmozdítani... Súlyosbító körülmény, Nem járóképes, mert az akku lemerült egy hosszabb állás miatt. Vasárnap még nyitható volt, minden gond nélkül.

Javítás megoldható "tábori" körülmények között (parkolóban áll)? 

 

Előre is köszönöm! 

FeZ_ Creative Commons License 2018.04.02 0 0 49080

A rögzítést gyorskötözővel csináltam, az üzemanyagcsőre csatlakozást meg gyorscsatlakozóval - azzal, amivel eredetileg is csatlakoznak a csövek.

Nálam ebből van bontott, mert a tönkrement csőrendszerekből ki lehet nyerni ilyet. Gyári új csődarabot is lehet rendelni megfelelő csőmérethez.  Persze  ebből a legrövidebbet érdemes rendelni, mert az olcsóbb. :-)

 

Előzmény: luqe (49078)
406 supreme Creative Commons License 2018.04.02 0 0 49079

Sziasztok Car-társak!!!

 Keresek  99 évj 2000 benzines  5 óracsoportost, megvételre!!! SOS!!! Hátulján 2 csatlakozóval!!!

előre is köszi

luqe Creative Commons License 2018.04.02 0 0 49078

Uhh, ez eddig nem esett le. Mármint, hogy alvázszám alapján is lehet keresni a serviceboxban. Én mindig a típusra, motorra szűrtem. Így most már valóban nem mutatja cikkszám szinten a benzinszűrőt.

 

Nagyon megköszönném a képet ha lesz majd rá lehetőséged, a járt utakra esküszöm. :)

(Gyorscsati alatt gyorskötözőt értesz, vagy azt az oldalt benyomható gyári gyorscsatlakozót, amit egyébként is használnak a kocsin? Ha utóbbi, akkor olyat honnan lehet szerezni?)

Előzmény: FeZ_ (49077)
FeZ_ Creative Commons License 2018.04.02 0 0 49077

Sajnos nincsen képem róla, de ha visszajön a gép, majd csinálok róla képet. :-)

Ezen a gépen biztosan nincsen gyárilag szűrő, de el tudom képzelni, hogy létezik olyan, amin meg van. Ilyesmi előfordult már más típusnál is, az okát max. csak a gyárban tudhatják. Alánézni nem nagy ügy, hogy kiderítse az ember. Az alvázszám szerint ha megnézem az autót a programban, a rajzon ugyan szerepel a benzinszűrő a tank mellett, de a hozzátartozó cikkszám már nincsen a listában, pont azért, mert ezen nincsen ilyen alkatrész. :-)

Betenni úgy tettük be kb. ahogy írtad. El lett vágva, rátéve egy gyorscsati és kész.

A toronyhoz van rögzítve egy gyorskötözővel, ott pont volt egy megfelelő hely neki.

 

 

 

Előzmény: luqe (49076)
luqe Creative Commons License 2018.04.01 0 0 49076

Szia!

 

Erről esetleg van képed, hogy a tűzfalra hogyan rakjátok fel pontosan a benzinszűrőt utólag? Levágod a gyorscsatlakozót meg a vezetéket és direktben bilinccsel rákötöd? Hogyan rögzíted a helyén ezután?

 

(Egyébként több olyan hozzászólást láttam, hogy gyárilag nincsen benne, de a servicebox szerint a 2.2-es benzinesben van. 3ZF a motorkód. A hátsó ülés alatt, a szivattyútól a vezeték elindul úgy, ahogy a servicebox képén van, oldalra a jobb hátsó kerék felé. Akkor az simán megy előre, biztos hogy nincs szűrő?)

 

 

Előzmény: FeZ_ (48258)
HZS91 Creative Commons License 2018.03.28 0 0 49075

Ha valakit érdekelne egy jó alap, akkor dumálhatunk róla (studio.croom@gmail.com)
azért nem írok rola semmit mert úgyis megbeszéljük ha érdekel, nyílván ár alatt, mert törődni is kell vele, csak most szükségessé vált egy transit, ezért válok meg tőle, bár ha nincs kiváncsiskodó inkább megtartom az udvar hátuljába :D
de ha valaki lát benne valamit nyugodtan írjon, bőven ár alatt kell érteni. Hírdetve nincs, csak gondoltam ide berakom.
jelenleg még napi használatban van.


2000, 2000ccm hdi

Bocs a sok képért de azt hiszem meg kell osztanom :D

ábrus Creative Commons License 2018.03.16 0 0 49074

Köszi a választ, de megunva a keresgélést, tegnapelőtt vettem 4 új gumit a gyári lemezfelnikre. (195/65-15)

Előzmény: tipoatti22 (49072)
tipoatti22 Creative Commons License 2018.03.16 0 0 49073

5 db. gyári Coupé Starfish, 7x16 ET12 felni eladó, Brembora is felmegy. Kupakok nélkül, dobandó gumikkal, 8 db. kerékcsavar. Egy nagyon szép állapotú, a többi közepes. Felrakhatóak egyből, nem üt, nem ráz egyik sem. Képek túl nagy méretűek ide, küldeni tudok. Hetven676nullaöt22 vagy tipoatti22 kukac freemailponthu. 30000.- forint.

tipoatti22 Creative Commons License 2018.03.16 0 0 49072

Nem igazán, nagyon bent lesz. Nyomtáv kell hozzá.

Előzmény: ábrus (49069)
gaboroo Creative Commons License 2018.03.13 -1 0 49071

Sziasztok

Lenne valakinek kuplung tárcsa és estleg szerkezet 96' benzin 2.0 16v xu10j4r motorhoz.

Hátha maradt valakinek garázsban vagy bontástból.

Már 22 éves,újat nem igazán vennék bele,igazából csak életben tartom.

Bazer Creative Commons License 2018.03.07 0 0 49070

Már volt több embernek is ilyen köztük nekem is de nem foglalkoztam vele.. A felnit meg nézd meg et szám miatt ha stimmel akkor felmegy sztem

Előzmény: ábrus (49068)
ábrus Creative Commons License 2018.03.06 0 0 49069

307-es 16-os felnije jó a 406-ra? (ET méret miatt)

Előzmény: ábrus (49068)
ábrus Creative Commons License 2018.03.06 0 0 49068

Talán tudsz olyanról hogy volt már ez másnál is? (ugyanitt 16x7"-os felnin gondolkodom keveset használt nyári gumival)

Előzmény: Bazer (49067)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!