Szóval, ha azt a csatit lehúzom az indítóbillentyűzetről, ugye, azzal nem magát az indításgátlót kapcsolom ki, hanem csak azt oldom meg, hogy nem kell beütögetni a kódot. Jól gondolom?
Igen, erre én is gondoltam, de ha mindkét led egyszerre világít, az immo hibára utal. Ha lehúzom, nem lehet, hogy csak a billentyűpanelt kapcsolom le és ugyanúgy nem akar majd indulni, csak ha visszakötöm és beütöm a kódot újra? Vagy, ha lekötöm az aksit, aztán visszakötöm, és olyankor úgy néz ki, mint ami normálisan viselkedik, mert ilyenkor nem jelez hibát, akkor megoldás lehet a csati lehúzása? Tehát beütöm a kódot és mikor zölden világít, rajta lévő gyújtásnál húzom le a csatlakozót? Az a leállás gond is csak a riasztó hülyéskedéssel egyszerre jelentkezett, egy nappal előtte meg a kilométeróra kezdett szerencsétlenkedni, le-föl ugrál a mutató....néha nullán áll, olyankor a számláló se megy, aztán meg normálisan működik, néha meg álló helyzetben gázadásra kilendül olyan 30-40 km/h sebességig. Ezek elég egyszerre jelentkeztek. Valamikor régen is volt gondom a kilométerórával, akkor kimérték és kesztyűtartó mögött lévő PPE-GF10 jelű cucc hibáját jelezte. Átforrasztgattam az benne az összes forrasztást és megjavult. Ez kb 7-8 éve volt, most megint az a hiba jelentkezett először, pár óra múlva az indításgátló.......... Most hiába forrasztgattam megint nem javult meg. De ez a kisebbik gond - ha nincs összefüggésben az indításgátlóval, de attól félek, nem tudom, meddig tudom még indítani. Megpróbáljam lehúzni, zöld jelzésnél, nem lesz belőle baj?
Ha első indításnál a kód beütése- és a motor beindítása után lehúzod a csatlakozót a kódbillentyűzetről, akkor legközelebb elvileg be fog indulni simán, kód nélkül is.
A motorkontroll lámpa felvillanása nem biztos, hogy összefüggésben van a kódpaneles csipogással, inkább a nem azonnali leállással van összefüggésben: hibát érzékelt és jelzett. Ezeknél a legtöbbször a leállító szelep szokott vacakolni ilyenkor.
Sziasztok! Segítséget kérnék! 1996-os 2,1-es STDT Hogy tudom a gyári indításgátlót kikapcsolni? Ha ráadom a gyújtást, világít a piros és a zöld led is. A kódot elfogadja, zöldre vált és csipog négyet. Ezután indítható, de a műszerfalon világít a sárga motor visszajelző lámpa. Ha leállítom, és azonnal újraindítom, normálisan működik, motorlámpa se világít. Ha megint leállítom és az indítással várok kb fél percet, míg bekapcsol az indításgátló, ugyanez történik megint. Még annyi, leállításkor a gyújtás levétele után néha egy-két másodperccel tovább jár a motor. Tudnátok segíteni, mit tegyek? Ja, és még valami: ha kiveszem az aksit, majd kis idő múlva visszakötöm, első indításnál teljesen normális, de ha leállítom, újra megbolondul. Hosszabb állás után bekötött aksi esetén is normálisan indul elsőre, aztán szintén bolond. Megköszönöm, ha foglalkoztok a problémámmal. :)
Visszakerült hozzád a masina, volt esetleg lehetőséged képet csinálni a benzinszűrő rögzítéséről?
Nagyon köszi és elnézést a türelmetlenkedésért :) (úgy néz ki, hogy most a hosszú hétvégén lenne időm foglalkozni vele, a csatlakozók is megjönnek addigra).
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Hidegen beindítom az autót rendesen jár,kb fél perc múlva elkezd dadogni,olyan mintha egy-két henger kihagyna. Gyujtótrafó új, injektor új,gyertyák újak, összes érzékelő tisztítva. melegen már semmi baja. Mi lehet? 2003 1.8. 6fz.
No, a 90 LE-s változaton másképpen is lehet, mint ahogy írtam, de 100% biztosat az alvázszám utolsó 8 karaktere ismeretében tudnék mondani. (mert attól függ milyen váltóval szerelték)
Ettől függetlenül a szimptómák nagyon gyanúsan arra mutatnak, amit korábban vázoltam.
Ha ez az eset áll fenn, akkor ahhoz kuplungot kell cseréltetned. (kompletten)
(Kivéve, ha esetleg 1 hónapon belül cserélték. Ekkor lehet szerelési hiba is vagy kuplung hiba, de azt még lehet javítani ill. talán gariba kicseréltetni)
Sziasztok. A kuplung és a fékpedál nektek egy vonalban van ? Nekem a fékpedál jóval benntebb van a kuplung pedálnál ? Jó ez így ? Köszi a válaszokat előre is.
Sziasztok lenne egy olyan gondom a 406-mal. Váltás közben be esett a kuplung. Vissza húztam kézzel utána meg fel keményedett és nem lehet be nyomni. én a váltóbovdenre gyanakszom mer ha üresbe teszem és el indítom nincs semmi gyanús hangja az autónak. légyszíves segítsetek. köszönöm a segítséget.
Segítséget szeretnék kérni, mert lett egy kis problémám.
A P406 motorház teteje nem nyílik. A benti kart meghúzva elengedi a motorháztetőt, de a tényleges nyitás nem lehetséges, mert a kis kart már nem tudom elmozdítani... Súlyosbító körülmény, Nem járóképes, mert az akku lemerült egy hosszabb állás miatt. Vasárnap még nyitható volt, minden gond nélkül.
Javítás megoldható "tábori" körülmények között (parkolóban áll)?
A rögzítést gyorskötözővel csináltam, az üzemanyagcsőre csatlakozást meg gyorscsatlakozóval - azzal, amivel eredetileg is csatlakoznak a csövek.
Nálam ebből van bontott, mert a tönkrement csőrendszerekből ki lehet nyerni ilyet. Gyári új csődarabot is lehet rendelni megfelelő csőmérethez. Persze ebből a legrövidebbet érdemes rendelni, mert az olcsóbb. :-)
Uhh, ez eddig nem esett le. Mármint, hogy alvázszám alapján is lehet keresni a serviceboxban. Én mindig a típusra, motorra szűrtem. Így most már valóban nem mutatja cikkszám szinten a benzinszűrőt.
Nagyon megköszönném a képet ha lesz majd rá lehetőséged, a járt utakra esküszöm. :)
(Gyorscsati alatt gyorskötözőt értesz, vagy azt az oldalt benyomható gyári gyorscsatlakozót, amit egyébként is használnak a kocsin? Ha utóbbi, akkor olyat honnan lehet szerezni?)
Sajnos nincsen képem róla, de ha visszajön a gép, majd csinálok róla képet. :-)
Ezen a gépen biztosan nincsen gyárilag szűrő, de el tudom képzelni, hogy létezik olyan, amin meg van. Ilyesmi előfordult már más típusnál is, az okát max. csak a gyárban tudhatják. Alánézni nem nagy ügy, hogy kiderítse az ember. Az alvázszám szerint ha megnézem az autót a programban, a rajzon ugyan szerepel a benzinszűrő a tank mellett, de a hozzátartozó cikkszám már nincsen a listában, pont azért, mert ezen nincsen ilyen alkatrész. :-)
Betenni úgy tettük be kb. ahogy írtad. El lett vágva, rátéve egy gyorscsati és kész.
A toronyhoz van rögzítve egy gyorskötözővel, ott pont volt egy megfelelő hely neki.
Erről esetleg van képed, hogy a tűzfalra hogyan rakjátok fel pontosan a benzinszűrőt utólag? Levágod a gyorscsatlakozót meg a vezetéket és direktben bilinccsel rákötöd? Hogyan rögzíted a helyén ezután?
(Egyébként több olyan hozzászólást láttam, hogy gyárilag nincsen benne, de a servicebox szerint a 2.2-es benzinesben van. 3ZF a motorkód. A hátsó ülés alatt, a szivattyútól a vezeték elindul úgy, ahogy a servicebox képén van, oldalra a jobb hátsó kerék felé. Akkor az simán megy előre, biztos hogy nincs szűrő?)
Ha valakit érdekelne egy jó alap, akkor dumálhatunk róla (studio.croom@gmail.com) azért nem írok rola semmit mert úgyis megbeszéljük ha érdekel, nyílván ár alatt, mert törődni is kell vele, csak most szükségessé vált egy transit, ezért válok meg tőle, bár ha nincs kiváncsiskodó inkább megtartom az udvar hátuljába :D de ha valaki lát benne valamit nyugodtan írjon, bőven ár alatt kell érteni. Hírdetve nincs, csak gondoltam ide berakom. jelenleg még napi használatban van.
2000, 2000ccm hdi
Bocs a sok képért de azt hiszem meg kell osztanom :D
5 db. gyári Coupé Starfish, 7x16 ET12 felni eladó, Brembora is felmegy. Kupakok nélkül, dobandó gumikkal, 8 db. kerékcsavar. Egy nagyon szép állapotú, a többi közepes. Felrakhatóak egyből, nem üt, nem ráz egyik sem. Képek túl nagy méretűek ide, küldeni tudok. Hetven676nullaöt22 vagy tipoatti22 kukac freemailponthu. 30000.- forint.