Isminél, aki Telenor-os mobilneten lóg, nála a telóján, szinte hibátlanul megy, a levél betöltése, ahogy néztem nála. Nem, vacakol. Ki érti ezt??? De, mintha már kezdene javulni a helyzet. De, nem akarom elkiabálni. Ugyanott, ő nála Tarr-os neten is lomha vagy gyorssabb időnként már, a mai napon. Öcsém se tapasztalt különössebb zűrt, ugyancsak a Tarr-nál, állítása szerint. De, meg kéne prószálni Firefox alatt is, hátha ott jobb, ahogy mondogatták. Netán, lokális hardverzűr van valahol, amely netszolgáltató/régió (több megye) függő?
Irányítsd át a leveleidet egy másik email-címre! Én kipróbáltam, és meg is kaptam.(hosszútávon meg szolgáltató váltás)
Másoknak is ezt ajánlom, minél előbb lépni, mert nincs garancia rá, hogy hosszútávon jobb lesz. Ha sokan áttérnek másik szolgáltatóra, akkor vagy észbe kapnak, vagy ha nem, akkor nem is kár értük. Annyi jó levelező van.
Én egyelőre várok, mert a nagyon fontos leveleim nem ide mennek, de addig is apránként átíratom a másik, bevált email címemre.
Azt kell mondjam, hogy a betárcsázós internet korában nem volt ennyi szopás a freemaillal, mint a szarrá fejlesztett rendszer óta 120 MB/s sebességen. VICCC!
Nincs lehetőség jogi lépésekre? Konkrétan kárt okoznak cégeknek. Nem tudom mit szólnának egy per indításhoz. Hetek óta használhatatlan a szolgáltatás. Ha nem megy mondják meg, hogy keressen mindenki más megoldást. A betárcsázós időszakban nem volt ilyen szopás egy levelet megnyitni, annak pedig 20 éve!
Hetek óta tart és fokozódik a lassulás. Minden kattintás, leütés után már egy percet is tekereg.
Valami történt, hogy egyszer csak elkezdődött. Na, de miért nem csinálnak valamit vagy küldjenek egy levelet, hogy " meghalt" végleg és mentsük a menthetőt.
Egész hivatali kapcsolatok, hivatkozások erre lettek építve.
A koronavírussal egyenértékű a károkozás, nem lehet mozdulni vele, és még csak egy " bocsi, türelem, dolgozunk rajta vagy mi várható" üzenet sem jön.
Csudálatos módon a régi felületen levő fiókom működik (bár levelet oda se kapok). Az új felületen már egy hete egyre lassabb és lassabb, ráadásul egy csomó levelet be sem töltött, hanem dobott egy hibaüzenetet, hogy levélhiba. Kábé fél óránként azt mondta, hogy a szerverhez kapcsolódás sikertelen, próbáljam újra. A gépház meg Bad Gateway 502-t ad...
A héten írtam már nekik pár e-mailt, persze a szokásos semmitmondó "Mi is észrevettük, dolgozunk rajta, 2 napon belül helyreáll", meg "Dolgozunk rajta, előbb-utóbb helyreáll" meg a nem is válaszolnak vol a reakció. Megpróbáltam áttölteni a leveleimet gmailba, lokális MailStore-ba, lokális kliensbe (POP3 vagy IMAP), persze az se ment, kértem exportot, az se. Nem tudom, hova lehetne még fordulni... Csak egyszer szabaduljak meg tőlük. Sajnos nekem is vagy 20 éve megvan, és mindenhol ez a másodlagos címem...
Nagyon bosszantó, legalább ki lenne rakva valami tájékoztatás, hogy meddig lesz használhatatlan. Van több mail címem, a freemailest, kb 20 éve használom, és nem is igazán volt vele problémám, az utóbbi egy évet leszámítva. Az a gond, hogy sok helyen nem tudok email címet változtatni, máskülönben nem szenvednék vele, megint hetek óta botrányos. Kliens folyamatosan leáll hibakóddal, weboldaluk is alig töltődik be, napról napra rosszabb, ma pl a freemail szerint, reggel 4:54-kor kaptam utoljára mailt, ez egy vicc.
Ugyanez van mint az előttem szólóknál, szinte képtelenség levelet megnyitni, főleg meg válaszolni rá, fél óráig "karikázik", utána ad egy hibaüzenetet többnyire.
Nagyon idegesítő. Főleg hogy mindenhol a világon ezzel a freemailes címmel vagyok regisztrálva, ergo mindenki oda ír.
Ez az átirányítás amit írtak páran, hogy átirányítom a freemailes címre érkező emailjeimet egy másik email címre, az hogy működik pontosan? Hol kell azt csinálni és hogyan?
Muszáj lesz valamit kezdeni mert ez használhatatlan így gyakorlatilag miközben napi több emailre kellene válaszolnom. Azért is kellemetlen mert persze, csináljak új email címet mondjuk gmail-en, de nem sorolom hány embernek, cégnek stb. kell majd szólni ezért hogy hahó, már nem az az emailem.
Ami lemaradt vagy elveszett útközben, 2-vel lentebb: (Van még valamilyen magyar e-mail szolgáltató, a fentebb írtakon felül?)
Grabbe: Igen! Pontosan! Levelet, eléggé nehéz elküldeni, ha sikerül. A csatolmányok elveszéséről nem is szólva, hogy elszállnak a semmibe. Egyszerűen, rémes az egész, a PR-jukkal együtt. Már, jó pár kommenttel lentebb írtam amúgy, hogy ha a sajtó/TV lehozná, az NMHH vizsgálódna, már észbe kapnának a dolgokat illetően. Hamar, gatyába ráznák akkor. A sajtóból nem rémlik, hogy lenne róla valahol cikkezve. A Google-val semmi cikket nem találok, hogy a honi sajtó írt volna erről, 1-2 topikot leszámítva.
Sziasztok! A probléma nálam is állandó jelleggel fennáll, furcsa módon én leveleket kapok, küldeni nem tudok semmit, illetve csak úgy, hogyha előtte szépen egy doksiban megírom, utána beillesztem, azonnal a piszkozatra nyomok, frissítek és elküldöm. Így működik. Jóllehet a XXI. században nagyon nem így kellene működnie egy levelezőrendszernek. Mivel ez az elsődleges e-mail címem, ez volt a legelső, amit regisztráltam, nem válnék meg tőle, ha nem muszáj.
Azt furcsállom egyébként, hogy a sajtóban, éppen itt az Indexen nem írnak róla semmit, hogy többszáz-ezer felhasználó most emiatt szívja a fogát napi szinten. Ha több figyelem irányulna a problémára, talán rajtunk is segítene. A robot üzenetet én is megkaptam az áramszünetről, a kommunikáció ettől eltekintve egy kalap szar, elég csak megnézni a Facebook oldalukat, ahol ilyen semmitmondó posztokat raknak ki minden nap, ahelyett, hogy ezzel a problémával foglalkoznának - PR, ha van náluk olyan, szintén egy kalap szar.
Várom már, hogy megjavuljon, de ha máshogy nem megy, szépen lassan átteszem a leveleimet a másodlagos Yahoo-s címemre. Az legalább működik.
A Citromail-re is szoktak panaszkodni. Az Indamail, meg lehet nem is üzemel már, hiába lehet regizni rá. Legalábbis a PH-s kommentek erre utal(hat)nak. A Gmail-el jobban jársz. (Van, még val)
Köszönöm neked. Valóban meggondolom, és csinálok egy új fiókot a Citron magamnak.
Az az igazság, hogy Aliról vártam levelet már egy hete, ami megjött 3 levél formájában. Megnyithatatlan. Pénzemre mehet a játék, és én nem tudok kommunikálni velük. Akartam egy levelet írni egy másik ügyben. Ez sem délelőtt, sem most nem jött össze. Kb. ettől telt meg nálam a pohár.
Remélem, az olvashatatlan levél-hibát is javítják!!! Van, egy pár db belőlük. Februárban, 600+ levélből, 40-nél is több volt olvashatatlan! Meddig, kínlódnak még???
A levelemre ezt a választ kaptam pár perce a freemail csapatától.
[freemail] ügyfélszolgálat ([freemail])
2020. máj. 19. 21:41:08 CEST
Kedves Felhasználónk!
A hónap folyamán, a rendszerben tapasztalt problémákról fejlesztő munkatársaink tudnak, és folyamatosan dolgoznak a hibás működés javításán, a tapasztalt problémák elhárításán. A javító munkálatok mellett erőfeszítéseket tesznek arra, hogy a jövőben a freemail rendszere stabilabb lehessen. A munkálatok ideje, sajnos előre kiszámíthatatlan, ezért szíves türelmét kérjük, az okozott kellemetlenségekért pedig elnézést kérünk!
Csak, hát ugye ami nem magyar, hát abban valahogy, nincs annyira bízhatnékja az embernek, a gmail/FB,stb...-ket illetően. Különösképp, a FB-os botrányok és a Snowden-féle eset után. A Freemail/Citromail/Indamail és ami még volt/van magyar földön, az azokon a szervereken tárolt adatok, elvileg nem kerülhetnek amcsi/kínai kezekbe. Túlságosan elszemtelenedtek, a tech-cégek ami azt illeti. Másokról nem is szólva.
Reklámok: Már írtam, hogy nálam 1 sincs. Spam is szökőévente, ha bekerül 1-1db. 1-2-4 reklámlevél havonta, meg csalós vackok félévente, ha beesik belőlük, egy-egy darab. E téren, szerintem abszolút jónak mondható. Anyém Gmail-jén, azért akad ilyen szemét dögivel.
Televágták a felületeket reklámokkal, ami persze hidegen hagy, hisz egy konkrét és fontos funkciót akarnék itt használni. Az pedig lehetetlen. Tele van a hócipőm vele. :-(
Valaki segítsen nekem! A már meglévő g-mail fiókomra hogy tudnám átirányítani a leveleimet? És ami fontosabb. Az itt lévő levelezésemet át lehet e "vinni" innen az új helyre? (Elnézést, de ezekben nem vagyok jártas)
Most már használhatatlanná vált a fiókom. Levelet szinte képtelenség küldeni olyan lassú, hogy kivág a rendszer azzal, hogy 139 Hibakód vagy "Hiba történt a szerverhez való kapcsolódás közben. kérjük próbálja újra". Ugyanez csinálja, ha levelet szeretnék megnyitni. Már 1,5 órája próbálok egy levelet elküldeni, de sikertelenül. FELADTAM!