Valamikor írtál ide ..."bontatlan 2 és fél milliós" km-es motorokról , ... na akkor merült fel az első hitelt érdemlőség kérdése az aknából .De nem vita nyitónak szánva , csak ilyenkor szokott gond lenni ,hogy álljuk már az aknára , gond nélkül rá . ,-)) 'oszt'...,nem szokott sikerülni .És jön a szakszervezeti zéé ... (??)
- Mi ez az előítélet , felszólítás ?? (beskatulyázás?) ... nem "német" és semmilyen központi(tuú) ...meg- yu ... ,nem vagyok , csupán abból kiindulván , hogy a világ vezető a thg. és haszon jármű cége márpedig a mercédesz .De (még akkor is ha és amennyiben a részvények pl. 49% -a néha más érdekeket mutatnak is néha napján .
Aki ilyen pozícióban van ,az nem fogja az én elgondolásom szerint ...pl. csak úgy ,kiadni a kezéből ezt a helyzetét . (...már uram bocsánat a gondolatért ?) .
A deimlerék ..., iszonyatosan bedarálták a konkurenciákat anno... ,de ez most nem sofőr idevalósi és inkább legyen mondva , történelem ma már .
Technikailag elmondtad , hogy (indirekte) ,egy villanymotoros "kamionról" van szó ...,ami ugye hydrogén fúzióval fog müxeni . (pont) . ok-ok... ezt is elképzelem .
Erre most én , mint egyéni öreg szerelő és pilóta bátyó ... csak annyit rá, hogy :
We-hee-hee ... (ez nem tenger alatt járó) , ipar ág . Kicsit ...izé ,nagyon nehéz elképzelni is ,ennek a technikának a világ járványosságát úgy vizionálni , hogy elsöpör majd mindent ,10-15 -év múlva .
Csak ennyire utaltam volna ...,(meggyleves mentesen és nem több) .
A kollégák között van valaki akit megkérdezett valaki fentről, hogy mit szól a tervezethez? Engem nem. Az országgyűlési képviselőm szerintem azt sem tudja, hány kamionost kêpvisel. Mondjuk én nem számítok. Nem csinálok kabotázst, nem hetelek, úniózok de az egyenlő feltételeket értékelném.😁
A hidrogénnel áramot termelnek és az áram hajtja a villanymotorokat. Ha nem így van majd helyreteszi aki tudja a frankót. Nem vagyok birtokában a statisztikai adatoknak ezért visszakérdezek! Miért a Mercedes vezetőit kéne tájékoztatni? Szerinted nem tudják? Ők a vezérek a világpiacon kamioneladásban? Volvo, Scania, Renault, Iveco, amerikaiak? Ne legyél ennyire német központú! Értem, hogy ott éltél meg dolgoztál(most is?) de van más nagytőkés is a világon és a németek szerintem árgus szemmel figyelik a piac változásait, hogy reagáljanak ha kell!
Nekem ezen eredményeket látva úgy látszik a koreai gyártók teljesen lemásolták a 30-35 évvel korábbi japán módszert. Ellenben a kínaiak most tartanak ott ahol a koreaiak 15 éve, de nekik nem nagyon megy a piaci részesedés növelés Európában, USA.-ban. Talán nem erőlködnek annyira a hatalmas saját piacuk miatt? Koreának, japánnak nem volt opciójuk. Ha sikertelen az export, nem maradnak életben a szűk belpiac miatt. Mivel itthon elhalt a Rába-Csepel nekünk csak jó ha van versenytársuk a régi kapitalistáknak.
A személyautó ágazatban is kiröhögték őket, pont a pökhendi németek.
"A Hyundai sorban ötödik alkalommal ünnepelhetett éves eladási rekordot Európában. Ezúttal is nagyobb ütemben növekedtünk, mint a piac, miközben az autóipar jelentős változásokon megy át" -
Én még törekszem. Kik a 'megyóék'? Medgyesi Péter volt miniszterelnök? Évek óta semmit nem hallottam róla. A tőzsdei áremelkedést látom, a fiatal kollégák körében mi terjeszt pánikot?(a távol keleti kamionok megjelenése? Hidrogénhajtás, ami miatt megszűnik a nyállal okoskodás?) Miért? Nem tök mindegy? Csak legyen jó a zseton! Mit akar jelenteni a pisztoly táska?? Mi a satöbbi? Ezek az én dilemmáim.
úgy ...de úgy begyulladtak a 'megyóék' ... ,hogy az értékek ... izé !! ..de csak nézd meg az ucsó hetit . Mielőtt piszkálódásnak vennéd részemről !! ,-))
Szóval ...mielőtt valamit "pánikot" *gerjeszeténk* a fiatal kollégák irányában ... ,azéé nézzünk már egymás úgymond ..."pisztoly táskájába" ... ,vagy a börze helyzetére mindig manapság , ... meg stb.
A teherautó(mármint a Hyundai meg a KIA) koreai gyártmányok. A hidrogénhajtás szerintem előremutatóbb mint a dög nehéz akkuk felesleges cipelése. A nagy hangon beharangozott, Nikola, Semi meg esetleg valami szerintem hosszú távon zsákutca. Persze én is tévedhetek. Meg aztán amíg 155ft/liter a nyál ára átszámítva az óceán túloldalán addig marad a jó dízelmotor. Ezek meg szép kísérletek.
Ma még talán nem, de kb. 10-15 év múlva - szerintem - a koreai, kínai, vietnami, japán kamionok megszokott látványok lesznek Európa és benne Magyarország útjain.
Dadogás miatt van a "..." , esetleg nem szeretném tömören mondani az eszenciát . Majd tartozkodom tölle .
KIA , az nálam a koreai ipar és autógyártást értelmezi . A hydrogén meg max. fűteni .(mai ismereteim szerint) + gazdasági kivitelezés terén . Természetesen tévedhetek is .
Kérdésem , hogy pl. nem egy koreai technológia lenne ez a teherautó ?
Mondjuk úgy, hogy fogalmam sincs mire akarsz kilyukadni. A sok pontot, vesszőt sem vágom de biztos jó poén! A KIA miért van idéző jelben? Főleg, hogy fel sem merült.
A "denevér fingot" ... is komolyan vették már sokan . ,-)) Bocsi , ...nagyra becsülöm a "KIA" technikát , de azért , ... nézzünk már egymás hydrogén tartályaiba .
Már tegnap olvastam és meg is ütöttek a súlyadatok. A szóló teherautók"önállóan 19 tonna szállítására alkalmasak, pótkocsival együtt pedig 36 tonnával terhelhetők" Ez az Andróczi Balázs elég sok fogalmazás gátlót vehetett be. Hülyeséget ír meg nem is. Biztosra veszem, hogy a szóló nem terhelhető 19 tonna hasznos teherrel, pedig ez jön le első blikkre de azért igaz mert szállítja az önsúlyát is. A 36 tonna meg biztos, hogy megengedett legnagyobb össztömeg szerelvényben! Szintén félre érthető annak aki nem ért hozzá és elhiszi, hogy 36 tonnával terhelhető. Ebben a formában az USA piacára megfelelő a szerelvény. Európában egy 3 tengelyes pótkocsival 40 t. is lehetne a m.l.ö.!
Egy telefon hívás és mindent megmondanak hazai pályán és aktuálisan :
Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság H -1149 Budapest , Mogyoródi út 43
Mivel a vázolt esetben "névleges űrtartalomról" van szó , én így kérdeznék rá ,és pedig literben , valamint a "rögzitésre vonó szabályra" ,csak egy tipp volt és akkor ellenőrzés esetén lesz hivatkozási alapod) .Csak egy vélemény volt részemről .
2018 -19 - ig a kis mennyiségű folyékony gyúlékony gázokra "privát cvek" esetén a max. 1 palack / 60 liter ,és összesen 240 litert nem meghaladó mennyiség lehetett .
Vállalkozó esetében a telephelyről az építkezésre ,vagy kiállításra , javító telephelyre 450 l per palack felett már nem . Ez a mezőgazdasági gépekre is vonatkozhat (?).
Az "ADR" az nemzetközi értelmezés , számomra elsődlegesen , de keresek neked IBC előírásokat és konkrétan a jelenlegi előírások ott benne lesznek . 10 éve lassan már kiestem a DEKRA vizsgáztató anyagokból . Jobb megelőzni a nagyon drága büntetést ,és le is állíthatják igen könnyen a tovább utazást .