Ahogy írod, 0-20w. És ha eszi az olajat picit akkor is 0-20w ameddig normális határon belül van, utána meg felújítás. A vastagabb olajjal csak gyorsul a folyamat, a lelki békének tesz egyedül jót, mert látszólag azt már nem eszi annyira.
Sziasztok prius3 2011 olajcsere elött áll. A kérdésem milyen specifikációjú olajat tehetek bele. Márkaszervízben mondtak 0w-20, de azt modták 380000km után inkább mehetne bele az 5w-30. Mit tanácsoltok jó az 5w-30?
Az alap verzió biztosan nem. A jbl-est nem tudom így kapásból. De szerintem 2020-ban cd lemezeket írogatni eléggé kínlódás. 15 ezerért tudsz venni egy yatour cd tár emulátort, azzal pendriveról tudja játszani az mp3-at.
P2 vásárlás előtt állok és azt szeretném megkérdezni, hogy a 2004-2005 körüli, tehát facelift előtti cd-rádiók tényleg le tudják játszani az MP3-as cd-t?
Jól csinálták az tény. Talán ők az egyetlenek, akik szinte semmit nem fizetnek majd az új EU-s környezetvédelmi normák miatt. Vagy amit fizetnek is majd szépen bejön nekik a többi gyártóttól (Ford, Suzuki), akik az ő hajtásukat használják a saját hibridjükbe. Nem tudom lesz-e P5, ha a többi "normális" autóban benne a hibrid, akkor megéri-e azt a nagy felárat. Bár asszem, hogy még annyi kiskaput hagytak maguknak hogy talán csak a prius ami plug-in a flottában (és nincs is belőle talán sima hibrid) a többi kocsijukban viszont nincs plug-in csak normál.
Nekem is nagyon bejött ez a hibrid vonal és a fokozatmentes.Van aki utálja hogy bőg,de nemrég ültem egy automata S-max-ban, nevetséges ahogy elindul,érződik a rángatás. Viszont egyre jobban tetszenek a plug in hibridek,de itt a csaka P4 játszik,ennek viszont alig van csomagtartója,és hát az ára...
OFF, de az Ampera nekem jobban tetszik küllemre,mint a P3-am,viszont az csak 4 ülés..
Ha Prius, akkor a kisakksi a csomagtér rendezői jobb oldalán van a burkolat alatt. Kiszeded az alsó tálcát és meg is látod. Az akkupakk szerviz dugója meg a jobb hátsó kerékdob magasságában a kocsi szélességének rendezői jobb harmadában. Narancssárga, kiüti szinte a szemet.
A Toyotának nagyon bejött ez a hibrid hajtás, így hogy mindenféle autóba berakja, jóval nagyobbat kaszál. Mondjuk nekem fura ízlésem van, mert nagyon tetszenek az új hibridek, de a Prius is. Igaz hogy a kettes eleinte fura volt, de ma már azt mondom, főleg abban a színben ami nekem van, szerintem nem csúnya. És a Plug-in négyes is pofás.
Szerintem ha még tudna a Toyota reszelni a hajtáson, akkor csak kijönne egy P5, és abban lenne először az újdonság. De lehet hogy ennek a hajtásláncnak elérték a határait.
A logikátlan döntést nem ott látom hogy kivezették, az ésszerű ha nem veszik, hanem hogy ha már tudták, előre hogy ennyire tolják más modellben is a hibrid hajtást, akkor minek feccöltek energiát a típusba. A forma - lehet hogy csak európai szemmel - kicsit extrém. És mivel ugyanaz a hajtáslánc már megvan más kulturáltabb kinézetű modellben is, akkor elveszti az egyetlen indokot hogy vegyék. Így nem csoda hogy idő előtt ki kell vezetni a típust. Kérdés, hogy a már eladott példányok behozzák-e a befektetett összeget.
Megtörtént amitől annyira aggódtam és bele tolattak az autó hátuljába . Annyira nem vészes de a bal hátsó lámpát cserélni kell és a sárvédőt is egyengetni+fújni a lökhárítót és a sárvédőt. Inkább mégis vészes a helyzet és persze rettentően bosszantó. Parkolóban történt betétlap sehol!!!
Valahol olvastam, hogy ha esetleg hegeszteni kell az autón valamit érdemes az akkumulátorokra odafigyelni mert elég nagy galiba keletkezhet. Kérdezném, hogy elégséges a két normál aksit lekötni, vagy a "meghajtó" akkukkal is kel foglalkozni amennyiben hegesztik a karosszériát????
Van egy hardveres illesztődoboz, meg némi vezeték, amit ha beleinstallálnak, akkor képest lesz a tükrözésre. Az árát ne kérdezd, mert nem akarod tudni.
Az jó kicsire sikerült. Én akkor mondtam hogy nem kellene, amikor beültem hátra és bevertem a fejem az ajtónyílás tetejébe. Pedig nem vagyok csak 175 cm magas.