Mármint az eredeti pályákból vennék texturákat.
+ lenne még 1 kérdésem: texturákat lehet forgatni?
csinálok 1 pályát és ha ráteszem a texturát a brushomra, akkor azt eldölve teszi rá.
eh. en ilyennel meg nem talalkoztam. tobb lehetoseg van:
kamu/poen az egesz, hasznalod. ez valoszinutlen
a csavo tenyleg komolyan gondolja, de te nem, nem hasznalod
a csavo is es te is komolyan gondolod, fizetsz neki.
milyen oldalon volt ez? mashol megnezted?
mas palyajabol csorni etikatlan, kerd a keszito engedelyet. (prefabot mastol amugy kicsit bonyolult....)
Nos. Elolvastam azt az égről, és rájöttem hogy ezt én tudtam csak hülye voltam mert az eget nem csak fentről, hanem oldalirányokból is meg akartam csinálni. (eztán meg halálra idegeskedtem hogy bele lehet gyalogolni az égbe.) :)))) hads.
Na de most lenne 1 kérdésem. Ne nézzetek hülyének a kérdés miatt.
De elmentem 1 weboldalra, és letöltöttem perfabokat. Nagyon örültem meg minden. Na de ekkor jött a hidegzuhany. Elolvastam a redame filokat és mindegyikbe bele volt írva: "Ha bele akarod tenni a pályádba akkor fizess nekem pénzt."
Na ekkor az ütő megállt bennem. Na jó, visszanéztem az oldalra, elkezdtem keresgélni meg minden és látom, fizetni kell mindenért amit be akarsz tenni a pályádba.(texturákért is)
A kérdésem az lenne, hogy ha kiveszek letöltött pályákból textúrákat meg perfabokat meg hasonlókat, azokért is kell FIZETNI?
bocs hogy ilyen gyökér kérdét tettem fel, de nem akarok fizetni.
Helo. Lenne 1 kérdésem hozzátok WC vel kapcsolatban.
Hogy kell eget normálisan csinálni?(fényjöjjön belőle, árnyékot vessenek a brushim tőle....stb...)
Remélem tudtok segíteni.
U.I.: honnan tudok Perfabokat letölteni?Segítségeteket előre is köszönöm.
bye
Tök jó WinNT alatt Dr. Watson nyomul ha fordítom a mappot.
Win2000 alatt nem tudom módosítani a textúrákat sehogy és a 3D -s nézetben nem tudok kijelölni elemet.
Marad a WinME ott még nem próbáltam. :)
De már mindenem kivan az egésszel hogy nem tudok egy jó CS pályát csinálni mert valami gáz van állandóan. :(
Adott egy pálya bspben ami bezony telefragban szenved és 7 és fél mega. Mi a teendő hisz elromlott a status parancs? :
Először leszívod (:)) a bsp-ből az entity adatokat és az .ent file már megvan.
Bsp-t map-e alakítod ez egyszerű WINBSPC
Fogod megnyitod Worldcraftal, letörölsz minden startpontot róla. Elhelyezed rajta hibátlanul a 20 darab startpontot (10 ct 10 t). Nos a köv. lépés az hogy fogod és a Worldcraft file menüjéből kiválasztod az export to .MAP menüpontot. Ezután kilépsz worldcraftból mert nem lesz már rá szükség. Belemész a .ent fileba és letörlöd belöle az ÖSSZES startpontot. ezekután text editorral szintén belemész a .map fileba. Ebből szépen kimásolod a startpontokat és beleteszed az .ent-be. Ezt szépen hlcsq.exe -onlyents parancssorral lefordítod és kész vagy. Ezzel a módszerrel nem csak startpontokat hanem fegyvereket,spriteokat,robbanásokat tehetsz a pályára. Ha szerencséd van még a pálya típusát is módosítani tudod (asból debe :D)
Na ennyi dióhéjban fáradt vagyok megyek folytatom a melót
szerintem az egymas fejere (vallara) allas elethu, igaz nem 3-as toronyra kell gondolni.
masreszt ami SOKKAL fontosabb, segiti a csapatjatekot, hiszen ketto vagy tobb embernek kell EGYUTTMUKODNIE.
es szerintem a csapatjatek sokkal fontosabb mint az elethuseg.
tetoremaszas ellen oda kell hajitani egy clip brusht, es kesz. komolytalan dolog, egy tetore maszas-vedelmet egy full mapon max fel ora alatt meg lehet csinalni, raadasul nincs szenvedes texturakkal, vilagitassal, semmivel.
Tetőremászás ellen az lenne a legjobb ha Gúzmen (bár inkább a Valve) megoldaná hogy ne tudjanak a ppl-ek egymás fejére állni... eléggé érdekesen néz ki :D
Hát, igen az arányok okozzák a legnagyobb problémát, én is próbáltam már földszinti alaprajz és egy hosszmetszet segítségével pályát csinaálni egy épületről, de nem sikerült igazán jóra, az ajtóktól kezdve a lépcsőfokok fellépő, belépő méretéig minden aránytalan volt, abba is hagytam gyorsan :)
Nem tudom, hogy hozzd visssza a 4-es osztású képernyődet, régen foglalkoztam én ezzel.
Eltünt a négyes osztású képernyőm. Tudod a három nézet és az izometria. Hogy tudom visszahozni?
A játékos méretek nem igazán érdekelnek mert onnan se tudom visszavezetni hogy a játékban 1 méter az mennyi egység a WC -ben. Van ugyanis egy alaprajzom és ott van pontos méret méterben és szeretném a lehető legarányosabban visszahozni a pályát a WC-ben. Amúgy CS-hez készül a pálya de majd DM -re is alkalmas lesz talán csak ahhoz nagy. :)
1. Fel akartam a hétvégén venni egy cilindert 8 oldallal sikerült is csak a mapfordításnál hibaüzenet figyelt be és nem felyezte be rendesen.
Ki is jegyeztem a szövöget majd beillesztem ha megtalálom.
2. Anno amikor csináltam az első pályámat akkor oldalanként különböző textúrákat tudtam beállítani és tudtam forgatni meg aátméretezni mindet. Most valahogy nem sikerül. Beállítom a textúra elforgatásának a szögét de nem tudom felrakni a textúrát. Ha jól tudom 3D -ben jobb egér gombbal kattintottam és akkor arra az oldalra rátette a beállított textúrát de most nem megy.
3. Hogy tudok pl.: egy DIE FREEMAN decalt felrakni az általam kiválasztott területre? Mert az addig jó hogy kiválasztottam a textúrák közül de hogy alkalmazom? Most a { jellel kezdődő textúrákta gondolok.
4. Van valami átváltási lehetőság hogy 1 méter a valóságban az hány egység a pályán? Vagy tapasztalat alapján meg tudnátok mondani?
sehogy.
de leginkabb ircen, icqn, majd mailen.
ajanlani? tf2. unreal2. masba nem erdemes belekezdeni. jelenleg csak cs-hez van ertelme, mert itthon massal nem jatszanak az emberek, az uj mapokat is nehez atvinni.
Random, remelem jol kovetkeztetek a smileydbol, es megertetted, hogy a pocsos duma csak vicc volt.
Magyarul: mapforditasnal (compile) ne jelold be, hogy inditsa el a jatekot, miutan kesz van, hanem kezzzel toltsd be a mapot, sajat inditasu CS-vel. Kulonben nem respawnolsz a palyara...