Keresés

Részletes keresés

voros istvan karoly p8 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 26251

az előbbi alkatrészek jawa 350 638hoz valók és eladók

voros istvan karoly p8 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 26250

használt karburátor,fesz szabályzó benzincsap ,uj gyújtás kapcsoló,úszó,és szénkefe,tartó ,apró alkatrészek karburátorhoz.tel78 600 597.

 

Zalán Pusztai Creative Commons License 2020.10.17 0 0 26249

Szervusztok!
Egy kis további segítségre lenne szükségem ha nem probléma.
Ahogy írtam vettem egy utángyártott karburátort de sajnos ez sem oldotta meg a problémát. Kipróbáltam, hogy a hengerbe egy kis benzint löttyintek hátha történik valami,és a motor egyből beindult. Viszont amint elégett a belelöttyintett benzin megállt. Ebből gondolom,hogy valami üzemanyag baja lehet már csak az a kérdés, hogy mi.
Ha valakinek volt már hasonló, vagy van valami tippje azt szívesen venném.
Még annyi, hogy az utángyártott karburátor fő fúvóka mérete 80-as a kiegészítőé pedig 75-ös (a gyári 92 és 72 helyett) nem tudom, hogy ez okozhat-e ekkora problémát?

abes Creative Commons License 2020.09.08 0 0 26248

abes Creative Commons License 2020.09.08 0 0 26247
Zalán Pusztai Creative Commons License 2020.09.06 0 0 26246

Karburátorra gondoltam, hisz miután elmegy az alapjárat utána (pár óra múlva mikor már hideg a motor) utána hidegen sincs alapjárat. Nem tudom helyes-e gondolatmenetem , de mindenesetre megpróbálom egy új karburátorral. 
Köszönöm a segítséget!

bervas Creative Commons License 2020.09.05 0 0 26245

Látatlanban lehet bármi. Főtengely szimmering, kopott labirint, kopott henger-dugattyú, kosz a karburátor járataiban, kifújó hengertalp vagy fej, gyenge akku, elállított gyújtás, zárlatos gyertya-pipa-trafó. Tényleg bármi.

Előzmény: Zalán Pusztai (26244)
Zalán Pusztai Creative Commons License 2020.09.05 0 0 26244

Köszönöm a gyors választ!
Tolásra indul csak hidegen ( miután alapjárat sincsen) szívatóval se indul rúgásra)! A járatok is ki lettek takarítva sűrített levegővel de attól tartok vagy maradt benne valami amit nem tudok rendesen kifúvatni belőle vagy teljesen más problémája van. A szívócsonk gumi nem repedt, a csavarokat minden karburátor tisztítás után kicsavarom meg vissza (nem a szívócsonk gumiból húzom ki, hogy azzal is kíméljem). Alapjárat egyáltalán nincs tehát nem esik vissza lassan nem pörög fel előtte hanem egyenletesen (visszaesik) majd leáll. 

bervas Creative Commons License 2020.09.05 0 0 26243

Megnézném, nem repedt-e a szívócsonk gumi, meg meg vannak-e húzva a szívócsonk csavarok.

 

Karburátor takarítás a fúvókák kiszedését és a járatok sűrített levegővel kifújását is magába foglalta?

 

A levegőcsavar tekergetésére reagál alapjárat környékén? Szívatóval indul hidegen vagy anélkül?

 

Előzmény: Zalán Pusztai (26242)
Zalán Pusztai Creative Commons License 2020.09.05 0 0 26242

Jónapot kívánok!
Segítséget szeretnék kérni egy jawa 638-sal kapcsolatban.(tudom, hogy távolból nehéz bármit is mondani de én már egy tippnek is örülnék).
A probléma a következő: beindítom tökéletes az alapjárat de amint megyek vele 400-500 métert utána is tökéletesen húz ,nincs semmi baj viszont alapjárat az nincsen. Többször kitakarítottam a karburátort de mindig, takarítás után ugyan ez következett 400-500 motorozás 400-500 méter haza tolás.  Tankot kimostam szűrőt tettem bele minden de semmi sem változott. Egy karburátor csere (után gyártottra) megoldaná a problémát vagy teljesen rossz irányban tapogatózom?
A segítséget előre is köszönöm!

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2020.08.30 0 0 26241

baowah_ Creative Commons License 2020.08.28 0 0 26240

szerintem lassan lecserelem valami veteran kismotorra, nincs ertelme ennyi rendszamos gepet tartogatnom.

Előzmény: abes (26239)
abes Creative Commons License 2020.08.27 0 0 26239

Ha nem lenne a CZ, már megvettem volna.

 

Előzmény: baowah_ (26238)
baowah_ Creative Commons License 2020.08.27 0 0 26238

mar vagy masfel ev felujittatam, ma ment bele a 80. kilométer azóta. :( :( :(

(Tul sok a motorom???)

Az oldaldekli direkt nem volt fönn, a VAPE-t figyeltem menet közben.

abes Creative Commons License 2020.08.27 0 0 26237

Finnországba megérkeztek az első darabok:
https://tinyurl.com/yyuztcvn

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.20 0 0 26236

Az MZ-nek volt hasonló kinézetű irányjelző kapcsolója. De amcsi JAWA-kon CEV kapcsolót használtak, abban integrálva volt minden, míg az MZ-nél úgy tudom a kormányszarv két oldalára került két kapcsoló. A CEV kicsit szögletesebb fémházakkal dolgozott, mint a szoci gyártók, de szerintem nem kiabálna hogy nem oda való.

Előzmény: billbor (26235)
billbor Creative Commons License 2020.08.18 0 0 26235

Viszont az már pár kilométer után világos, hogy hiányzik az index - nem érzem magam biztonságban.

Tudtok esetleg ajánlani valamilyen kapcsolót, amit szépen be lehet építeni a világítás kapcsoló helyére? - index-refi-duda kombináció.

Pár hete talán láttam valahol hasonlót mint a gyári, csak volt rajta index is - de sajnos nem mentettem el a linket...

Előzmény: billbor (26234)
billbor Creative Commons License 2020.08.18 0 0 26234

Köszi a tippet - mentem pár kilométert, immár rendszámmal - úgy tűnik az óránál az hiba, mert a megtett kilométert jelzi, csak a sebesség-mutató nem működik. Télen szétszedem és meglátjuk lehet-e orvosolni.

 

 

Előzmény: Törölt nick (26233)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.10 0 0 26233

Én kiszedném az órából a bowdent és tolnám a mocit. Közben lehet látni, hogy a bowdenszál forog-e. Ha nem, akkor vagy a bowden halott, vagy a kihajtásnál van a gond.

 

De visszafelé is működhet a dolog: leszeded az óránál a bowdent és megpróbálod megforgatni a szálat a bowdenben. Ha ellenáll, akkor valószínűleg nincs a kihajtással hiba, hanem az órát nem éri el rendesen.

Előzmény: billbor (26232)
billbor Creative Commons License 2020.08.10 0 0 26232

és még egy kérdés - a kilométer óra nem meg valamiért - hol keressem a hibát? - az óránál vagy a blokknál?

Előzmény: billbor (26231)
billbor Creative Commons License 2020.08.10 0 1 26231

Köszönöm - nagyon jó érzés!

 

innen jutottunk el ide:

 

 

Még van pár dolog, ami csinosításra szorul - pl a mikiegér-tükrök, kipuffok, kerekek - de lényeg, hogy átment szépen.

A vizsgasoron azt mondta a vizsgabiztos - "nagyon egyben van még ez az öreg Jawa" - nagyon jól esett.

 

A lámpa foncsorozás egyébként a komlóiaknál történt - az ígért 6-8 munkanapban benne is volt. Mire érdeklődni kezdtem már csöngetett is a postás, ugyanabban a csomagolásban jól becsavarva jött vissza, ahogy küldtem.

 

 

Előzmény: Törölt nick (26229)
juhiat Creative Commons License 2020.08.09 0 0 26230

Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni,van egy 634-es jawam cseréltem kuplung láncot mert a régi meg volt nyúlva.

Rendeltem rá újat gyárit,mikor raktam fel azt tapasztaltam nagyon feszes,és nem fut egy síkban a főtengely és a kuplung fogaskerék,valószínű azért is feszült.

Levettem a kuplung kosarat és ami a kosár alatt található hézagoló karika ha azt leveszem akkor szalad a két fogaskerék egy vonalban.

Kérdésem az lennel az a hézagoló a kuplung tányér alatt lehagyható e,vagy az szükséges oda,vagy mi lehet a probléma esetleg tudja e valaki.

Most vásároltam a motort nem tudom az előéletét ,viszont azt látom hogy a főtengely fogaskerék már levolt véve,illetve főtengelyszeimeringet már cseréltek a motorban.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdvözlettel:Attila

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.08 0 0 26229

Gratulálunk!

 

És töltsön el büszkeséggel, hogy nem adtad fel, hanem megmentettél egy darabot a múltból!

Előzmény: billbor (26228)
billbor Creative Commons License 2020.08.07 0 0 26228

Kedves Mindenki!

 

Ma nagy örömömre meglett a műszaki vizsga - az NKH ceglédi kirendeltségén. Nagyon normálisak és korrektek voltak, megvizsgálták amit kell (fék, lámpák.. stb. )

sok motor volt ennek ellenére 3 óra alatt megvolt - ez sztem nem olyan rossz.

A vizsga után fogadott egy kedves eredetvizsgáló - ez is megvan.

 

jövő héten rendszám és gurulás!

 

Köszönöm mindenkinek a sok tanácsot, infót! holnap teszek képet a gépről is

zozo6465 Creative Commons License 2020.08.04 0 0 26227

Gratula! Gyönyörű lett!

Előzmény: adamcroh (26225)
baowah_ Creative Commons License 2020.08.03 0 0 26226

csak el ne kezdjetek vele beszelgetni, mert iszonyat bobeszedu az oreg, gyakorlatilag fogva tart es csak mondja.

Előzmény: lací (26224)
adamcroh Creative Commons License 2020.08.01 0 1 26225

Sziasztok! Nem tudom emlékeztek e még, én kerestem új ráfot a cetkámra. Na vègülis szakemberre bíztam, köszönet a kerékcitynek. Nagyon jó ára létt végül, elvileg spanyol ráffal új küllőkkel. (56 ezer volt postával és csapágycserével, fékfelszabályzással. Örülök, hogy nem én álltam neki🙂)


lací Creative Commons License 2020.07.21 0 0 26224

Köszönöm !

Előzmény: baowah_ (26222)
abes Creative Commons License 2020.07.19 0 0 26223

Köszönöm. Viszem én is a cuccaimat.

Előzmény: baowah_ (26222)
baowah_ Creative Commons License 2020.07.19 0 0 26222

Csomó Tibor Foncsorozás. 1981-ben kezdtem el vákuum-fémgőzölő ... 1162 Budapest, Szénás utca 50. Tel.: 06-1-405-2248. Mobil: 06-20-363-1276.

Előzmény: lací (26220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!