Keresés

Részletes keresés

nyebojsza Creative Commons License 6 napja 0 0 49113

Albertirsa-Cegléd között se kellet "hozzányúlni" a régihez, és mennyi idő alatt készült el?

De Cegléd-Abony között meg mihez kellett hozzányúlni, eleve 2x2 sáv volt, és mennyi idő alatt készült el?

 

Eleve van 3 csomópont/felüljáró, amik messze vannak a késztől (megint szétmosta őket az eső), kerítés sehol, a vezetékek Újszilvás után nem biztos, hogy le vannak fektetve, de Újszász után biztosan nincsenek.

Nem azt mondom, hogy nem lehetne megcsinálni, de ezek nem úgy haladnak...

Előzmény: drummond (49111)
nyebojsza Creative Commons License 6 napja 0 0 49112

Minden nap ott járok el, látom mit csinálnak, hogy haladnak...

Előzmény: Gyurma73 (49104)
drummond Creative Commons License 6 napja 0 0 49111

Annyi előny van, hogy a régi útpályán nem kell nyúlni a koronaszélességhez, mert az már eleve a 26.6 méter felélre készült. Az új részen ha az időjárás is engedi, már csak kisebb munkák vannak. Szerintem március végén átterelik a forgalmat.

Előzmény: RadiX (49106)
troglodita Creative Commons License 6 napja 0 1 49110

rossz belegondolni, hogy mi van emögött ;-)))

Előzmény: mauzi (49109)
mauzi Creative Commons License 6 napja 0 1 49109

Az OpenStreetmap-en be van rajzolva az új szakasz, ott is az egyes nagyítási rétegek renderelésére várunk.

 

Előzmény: troglodita (49100)
Pompiere Creative Commons License 6 napja 0 0 49108

A 47-esen ezt egyszerűen megoldották.

Előzmény: hegyaljai3 (49095)
pentium10 Creative Commons License 6 napja 0 1 49107

Most jott az email, felkerult a Google Maps-re az M4. 

Meg a routing nem mukodik rajta az kb meg ujabb 24-48 ora.

A live traffic pedig kb 2 het amig megjelenik. 

Előzmény: pentium10 (48869)
RadiX Creative Commons License 6 napja 0 0 49106

A régi útpálya felújításával együtt? Mert ahhoz heteken belül át kellene terelni a forgalmat az új pályára végig.

Előzmény: drummond (49105)
drummond Creative Commons License 6 napja 0 0 49105

Szerintem is tartható a 2020. június 30-ai határidő a műszaki átadásra.

Előzmény: Gyurma73 (49104)
Gyurma73 Creative Commons License 6 napja 0 0 49104

Végig le van aszfaltozva a 4-M4elválási pontjáig az elválasztókat szerelik 

Előzmény: nyebojsza (49088)
Landsmann_ Creative Commons License 6 napja 0 0 49103

Valóban 481 az az út, de valahogy ez nem passzolt a logikába, pedig éreztem, hogy valahogy sántít a két általam leírt útszám. :)

Most egyelőre nem vállalom be a Mikepércs felé vezető utat, mert az nekem óriási kerülő lenne. De ha úgy lesz dolgom, hogy arra kell menni, akkor lesz felvétel. :)

Előzmény: dimelo (49097)
troglodita Creative Commons License 6 napja 0 0 49102

Nem a műholdképekről van szó, hanem az útrétegről. Avval küzdenek az olvtársak a guglinál, hogy akkor most melyik út milyen számot is visel. Jelenleg az M4 van 4-essel jelölve, a 4-esnek pedig nincs neve és száma, illetve Albertirsáig 40-es, utána semmi.

Előzmény: nyebojsza (49101)
nyebojsza Creative Commons License 6 napja 0 0 49101

tökmindegy, hogy telefon vagy asztali gép, azok a "bitmap"-ek (bmp-k) egy szerveren (felhőben) vannak tárolva, nem a műholdról jönnek onlány... amíg ott le nem cserélik az összes nagyításhoz tartozó fényképet, addig ilyen lesz...

Előzmény: troglodita (49100)
troglodita Creative Commons License 6 napja 0 0 49100

Nálam asztali gépen és telefonon is egyformán sz@r, szóval nem a befrissülési rátával van itt a baj...

Cserébe az https://www.openstreetmap.org/search?query=monor#map=12/47.3418/19.4465 sem tudja meglépni azt, hogy végre valaki öntevékenyen és közösségileg berajzolja az új szakaszt...

Előzmény: Ashi Valkoinen (49098)
RadiX Creative Commons License 6 napja 0 0 49099

Szerintem nem a légifotókról beszél, hanem a térképlapokról, viszont azok is előre generált bitmap-ek, kell valamennyi idő amíg minden nagyítási szint befrissül.

Előzmény: Ashi Valkoinen (49098)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 6 napja 0 2 49098

Egyszerű a magyarázat pedig - más felbontáshoz más magasságból készülnek a légifotók. Egyes felbontáshoz tartozó repülési magasságból készült már újabb kép, egyes felbontásokhoz meg régebbi felvételek vannak.

Előzmény: józsi24 (49094)
dimelo Creative Commons License 6 napja 0 0 49097

A többször átbeszélt elmélet után mindig a gyakorlat bizonyít.

 

Érzéseidet objektivizálhatnád egy friss videóval:)))

 

Az M35-47. út összekötője: 481.

A 48. úthoz ugyan semmi köze,

a 4. főút alatt van, de a mellékutak is 48-cal kezdődnek a térségben.

Előzmény: Landsmann_ (49087)
Altea123 Creative Commons License 6 napja 0 0 49096

Aki azt hiszi h baleset miatt terelik el..

Előzmény: józsi24 (49089)
hegyaljai3 Creative Commons License 6 napja 0 0 49095

Ugye a mindenki által elismert elv, hogy a túlsúlyos járművek többet fizessenek. Erre a célra szolgál a menet közbeni tengelysúlymérő hely, ami egyúttal beazonosítja a vétket, és mellesleg kideríti, hogy fizetett egyáltalán útdíjat. A valóság viszont az, hogy aki tudja, hogy túlsúlyos a járműve, kikerüli a mérőállomást, úgy, hogy fél kerékkel lehajt a padkára, és a mért súly mindjárt nem lesz magasabb mint a megengedett. Egy példa Sátoraljaújhely előtt a 37-es útról:

 

 

józsi24 Creative Commons License 6 napja -2 1 49094

Zsenialis ez a guglimap:

 

Nagytotalbol indulva (bp-cegled szakaszt latva) latszik az ujM4...

 

Ahogy zooomolok befele eltunik, majd tovabb zoomolva ujra megjelenik, majd ujra eltunik, majd ujra megjelenik...

 

Meg jo hogy nem atomeromu iranyito rendszeret keszitik...

 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 6 napja 0 0 49093

Úgy tűnik, túl drága lett a magyar munkaerő...

Előzmény: józsi24 (49090)
Landsmann_ Creative Commons License 6 napja 0 0 49092

Győrben is van egy flik-flak. A 81-esen a Fehérvári úton a két körforgalom között északnyugat felé az istennek sem tervez, a főútról letervez alsó utcákra. Vagy másfél hónapja van így. Január elején még jó volt. Pedig nincsen semmiféle útépítés vagy lezárás.

Előzmény: józsi24 (49090)
troglodita Creative Commons License 6 napja 0 0 49091

Ez jó, gondolom valami alultáplált szikh garázscégbe szervezték ki ezeket az intelligenciát nem igénylő feladatokat, aztán ez lett az eredmény ;-)))

Előzmény: józsi24 (49090)
józsi24 Creative Commons License 6 napja 0 0 49090

Ez a magyar gugliscsapat valami hihetetlen kreten...

 

Mintha kifejezetten olyanokat vettek volna oda fel, akik nem tudnak terkepet ovasni...

 

Osszevissza jelolgetnek fassagokat, tesznek be utvonaltervezest hazavago lezarasokat, es lassuak, mint a reumas lajhar...

 

Most pl. az uj m4 szakaszt miafaxer jelolik 4nek?!?

Előzmény: Altea123 (49075)
józsi24 Creative Commons License 6 napja 0 1 49089

Monnyuk en nemertem mifele agyhalottak jonnek le a palyarol, amikor vakon is lathato, hogy folytatodik a palya...

 

Raadasul ezeknek meg ki is irjak a matrixtablan, hogy ullo/gyomro jobbra, romania meg igenyesen elore!

Előzmény: radio100jozsi (49069)
nyebojsza Creative Commons License 6 napja 0 0 49088

Szerintem idén nyáron biztos nem lesz meg az abonyi elkerülő, nem úgy állnak...

Előzmény: radio100jozsi (49001)
Landsmann_ Creative Commons License 6 napja 0 0 49087

Egyre többen használják az M35-ö déli részét. Sőt, volt amikor meglepően nagy volt rajta a forgalom. A mikepércsi kritikát leginkább arra alapozom, hogy a rövid táv ellenére gyakran hallom a közlekedési információkban, hogy baleset történt azon a szakaszon. Sáránd, Mikepércs ingázói, illetve a 47-esen délről érkezők és Debrecen déli felében lévő célpontokhoz igyekvők nem fognak az M35-re menni. Mint ahogy a repülőtérre igyekvők, illetve onnan hazafelé tarók sem, bár mondjuk Békéscsaba felől a debreceni repülőtérhez szerintem gyorsabban el lehet érni az M4-M35-?358-as úton. Utóbbi számozásában nem vagyok biztos, hogy 358, vagy 471. Szóval az M35 és a 47-es közötti átkötő út.

Előzmény: dimelo (49086)
dimelo Creative Commons License 6 napja 0 1 49086

Tapasztalatod szerint sokan nem mennek fel az M35-re?

Mert ez a Mikepércsi kritika arra mutat.

 

Van olyan fórumozó, aki a mellékutak felújítását tartja megoldásnak a 100 km feletti távok leküzdésére? (Nézz rá az alább mellékelt útvonalra)

 

Felújítani kellene, de nem ezért.

Nyomvonal korrekciók nélkül és lassú járművekkel tetézve, csak 30-40 km-en lehet alternatíva. (Persze, van ahol semmi más nincs)

 

Írom úgy, hogy több, mint 1 millió levezetett kilométerem nagyrészét kátyús, kanyargós mellékutakon tettem meg 30-40 km-en belül:)))

 

Nem volt - és ma sincs - az Alföld közepén egy centi autópálya sem...

https://www.google.com/maps/dir/47.4240757,19.9690192/47.4326856,19.9550989/@47.4126091,20.5800888,9z/data=!4m49!4m48!1m45!3m4!1m2!1d20.1750928!2d47.1695628!3s0x4741416fb59d058b:0x1197c129e2d50c6e!3m4!1m2!1d20.4654154!2d46.9993444!3s0x4746ad36ee876505:0x593d4a00c8608c64!3m4!1m2!1d21.4151098!2d46.8960456!3s0x474663b2f88e9647:0xee9c02947aaa06f2!3m4!1m2!1d21.570826!2d47.101189!3s0x474659aeafeefca7:0x960f7354bbc1f28d!3m4!1m2!1d21.3544661!2d47.2353761!3s0x4746e4cbe0e894a5:0xc9e2bb8a93fe365d!3m4!1m2!1d21.2589646!2d47.3458947!3s0x4746e03100bdd235:0xbc18fee80de8eb9c!3m4!1m2!1d21.3717975!2d47.4324059!3s0x47471945f20eca27:0x7173b7559ce120ea!3m4!1m2!1d21.116039!2d47.6853022!3s0x4747366876c6060f:0x2a108fbcebd777df!3m4!1m2!1d20.5422716!2d47.5757047!3s0x4740dbe7be04dd4d:0xc602155bd6961558!1m0!3e0

 

Ha van, mint Hajdúnánás felett, akkor kerülgetheti Görbeházát az M3-M35-ön az, akinek nincs jobb dolga, vagy marad a 4 számjegyű rettenetes utakon.

Előzmény: Landsmann_ (49083)
NAR Creative Commons License 6 napja 0 0 49085

A budakalászi úti csomópontban már át lehet menni a 11-esen és onnan a 11-esen lehet menni a patakig, majd jobbra. Aki nem bírja a forgalmat, az mehet a benzinkút mögött a rázós úton, az csak 2x1 sávos részen keresztezi a Dobogókői utat, nem olyan nehéz ott átjutni. Persze aztán le a patakparthoz majd fel a másik oldalon szívás. Tény, hogy nem ideális a helyzet, de azért a "kész lesz a régóta várt Budapest-Szentendre kerékpárút is" kijelentés ebben a formában elég erős, főleg, hogy az új út magas vízállás idején nem lesz használható.

Előzmény: Rodney Harrison (49070)
Landsmann_ Creative Commons License 6 napja 0 0 49084

A Gúúúgl tervezője is így tervez. Váégülis egy kézben van mindkettő. Pár nap alatt szerintem helyreáll a rendes tervezés

Előzmény: mauzi (49080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!