Azt látom, hogy az első és az utolsó forgóváz felett nem alacsonypadlós, de azt nem találom, hogy a hatvan méteres verziónál is csak a két szélső forgóváz hajtott-e. Vajon jár már a hosszú verzió Mannheimben?
Például az off BDVmot 001 és 002 szedőinenk nyílazási iránya volt fordított a sorozat többi darabjához képest, nekem az volt a "nem normális", messziről fel lehetett ismerni őket :)
Ízlések és pofonok... javul a Skoda, az kétségtelen.
Viszont ami durva, hogy a Combino dizájn (a kinézet főbb vonalait tekintve, nem a járműszerkezetet) közeledik a 30-hoz. Korban nincs sokkal messzebb az ICS-től, mint a Skodától.
Sok hírértéke nincs, inkább érdekesség, meg lehet pár posztot ellőni rá, de búcsúzhat Budapest egy "címtől".
Ugyanis amíg a Combínókat a hosszú CAF-ok házon belül taszították le a "trónról" hosszúságukat tekintve, az új "címet" a mannheimi RNV új 38T villamosai viselhetik, ugyanis 3,5 méterrel hosszabbak, 58,69m-esre nyúltak a CAF-jainknál. Így most már ezek a világ leghosszabb egyterű villamosai.
Csak az a két vágányzári ütemlesz, amit a BKV megigényelt.
Egyfelől most szombattól jövőhét vasárnapig Közvághíd és Népliget között (1-es pótló Infopark-Népliget között jár) nem jár a villamos, majd 08.05-én üzemkezdettől szeptemberig 1-jén üzemzárásig Népliget és Puskás között nem lesz villamosközlekedés.
Próba felirattal a kijelzőjén láttam ma délelőtt ott egy Tátrát mocorogni, zöldmellényesek szálltak le róla, nézegették a pályát a Hegyalja saroknál, gondolom, kész lehetnek vele.