Na ennek sztem lesz értelme, a full gazdagoknak egy exhibition, jó kis pénzdíjjal, jótékonykodás, jófejkedés és végre egy igazán figyelemfelkeltő dolog promózni a szezont! Taps-taps!
Négyen kaptak rajthelybüntetés, így Dixon (5), Vips (7), Canapino (13) és Ferucci (11) sorolódtak 6 hellyel hátrébb.
Vips mindössze 0,04 mp-vel maradt le a top6-ról tegnap, nagyon kíváncsi vagyok rá. Úgy szárnyal mint anno Lungaard a bemutatkozásakor... persze ő azóta mégjobban :)
Az IndyCar egy pont nélküli versennel fogja betölteni az 1 hónapos hézagot az első két verseny között. A kaliforniai The Thermal Clubban egy egymillió dolláros challenge versenyt fognak tartani. A versenyt az NBC fogja közvetíteni. A valószínűsíthető két pont nélküli verseny közül ez lesz az első az IndyCar 2024-es kalendáriumában.
Valszeg Robbékkal ki fogják fizettetni Grosjean ülését is. Mondjuk engem érdekelne, hogy Robb és a menedzsmentje honnan szedi össze a pénzt, mert a család elmondása szerint nem ők állják és nem is tudnák fedezni a számlát, így jön is a kérdés, hogy mégis ki a fene lát fantáziát ebben a srácban?
Pruett elmondása alapján Sato iránt több csapat érdeklődik az Indy500-ra, és, ha nem lesz jövőre negyedik Andretti autó, és ezáltal felszabadul egy Honda lízing, akkor vélhetően a japán az 5. Ganassi vagy pedig a 3. Coyne autóban fog versenyezni. Pagenaud IndyCar karrierje szerintem végleg befejeződött.
Egyébként elég gyorsan dőlnek a dominók, a top csapatoknál lassan minden hely elfogy, tulajdonképpen csak a 4. Andretti autó kérdéses, hogy egyáltalán lesz-e és ha igen, kivel?
Sting Ray Robb menedzsmentje nagyon komoly pénzeket szedett össze, Pruett beszámolója szerint 8-9 millió dollárról is szó lehet, amivel nyilvánvalóan bárhová be tudja magát vásárolni.
Ami viszont nekem szembeötlő, hogy mennyi veterán, régi arctól köszönünk el, talán örökre:
- Castroneves (még két Indy 500 fix)
- Kanaan (befejezte)
- Sato (valszeg befejezte)
- Pagenaud (kétséges a visszatérése)
- Hunter-Reay (EVR-től távozik, max. Indy 500)
Igazából már nagyon kevés olyan arc van, aki a 2000-es évek eleje óta a mezőnyben van, Dixon és Power maradtak szinte az egyetlenek.
Ők viszont még biztos maradnak pár évet, az ővisszavonulásukkal viszont elköszön az összes olyan versenyző, akiket anno először megismertem... durván telik az idő..
David Malukas több éves szerződést írt alá a McLarennel. Én nagyon pozitívan csalódtam tavaly a srácban, és a személyisége alapján ő lehet az új Hinchcliffe, és a McLarennek hála nagyobb publicitást is fog kapni, mint eddig, így talán majd be tud majd vonzani néhány új rajongót a szériába.
Will Power went nearly four seconds below his record-setting 2022 pole time at WeatherTech Raceway Laguna Seca on Thursday as the NTT IndyCar Series field christened the track’s new surface with a test day ahead of this weekend’s season finale.
Power set a 1m.07.2762s in Team Penske’s No. 12 Chevy, comfortably shading the 1m11.6127s lap that took him past Mario Andretti’s all-time pole record at the classic Californian road course during qualifying last year.
Jó de azt nem írta Pruett hogy melyikük mente azokat a 12-es köröket? Vagy mindketten?
Amúgy a '98-as pole idő, pont az idősb Hertától és ezáltal akkor pont azzal az autóval amivel tegnap is köröztek 1:08.146 volt.
És akkor ezek a 1:12-es idők sok-sok körülményt figyelembe véve egyáltalán nem rosszak, főleg ha a legfontosabbat vesszük, tehát hogy nyilván eleve nem is akartak azért teljesen a határon menni vele.
Köridőkről amúgy került ki valami nyilvánosságra? Jó tudom tegnap nyilván nem arra mentek, nyilván egyikük se akarta összetörni a paripát. De azért én csak kíváncsi lennék rá hogy mégis hány másodperccel volt lassabb Colton az apjától, illetve maga Bryan meg a 25 évvel ezelőtti önmagától. Mert ugye ha jól tudomBryan is nosztalgiázott vele egy kicsit.
Along with the name change, the current Andretti Autosport shield will be replaced with the Andretti Global logo.
The team will finish the NTT INDYCAR SERIES and INDY NXT by Firestone seasons under the Andretti Autosport name Sept. 10 at WeatherTech Raceway Laguna Seca. Andretti Formula E will be the first of the Andretti Global teams to take on the new branding as the reigning Drivers’ World Championship team kicks off Season 10 with testing in October.
Pagenaud agyrázkódásos története nyilvánvalóan sokkal súlyosabb következményekkel járt, mint előzetesen lehetett gondolni.
Remélhetőleg egyszer felépül belőle, és nem szenved maradandó károsodást. Szerintem az sem biztos, hogy folytatni tudja versenyzői karrierjét. :(
Nekem sose volt egy nagy kedvenc, de azért sajnálnám, ha így kellene befejeznie. Úgy járna, mint Dario, pedig benne is ki tudja mennyi év maradt még...
Hivatalos: Felix Rosenqvist lesz Tom Blomqvist csapattársa a MSR-nél! A svéd a 60-as autót fogja terelgetni, amivel eddig Simon Pagenaud versenyzett. Ezzel összeállt a qvist csapat.
Engem Roóssal is ki lehet kergetni a világból, főleg azzal, ahogy kiejti egy-két versenyző nevét, meg ő is rohadt felületesen látja a versenyzők teljesítményét.
Kezdetben bírtam Baskit, de kezd egyre jobban idegesíteni. Rossz kifejezések, bornírt közhelyek, bennfentesnek tűnő okoskodások, közben lemaradnak egy csomó mindenről.
Nem bánnám, ha Kun Zsolt egymaga közvetítene, esetleg Roós Andrással.
Egyelőre szimpatikus ez a Palou, még nem nyert túl sokat ahhoz, hogy kezdjek ellene drukkolni, úgyhogy nagyon örülök a bajnoki címének!
És azt hogy ezt győzelemmel tudta ünnepelni, különlegessé is teszi. Majdnem két évtizede nem avattunk bajnokot a szezonzáró előtt.. túlzás nélkül történelmi győzelem.
Beszédes volt az a statisztika is amit beraktak róla, hogy ilyen eredményes karrierkezdést még Power, Dixon és Michael Andretti sem produkált, csak Foyt és Mario.
Rahalékat nem is értem hova lettek, nagyon nem volt meg a tempó, de legalább azért már elindult a jó irányba, hiszen kezdenek jönni az eredmények.
Lagunában pedig remélem lesz egy jó kis Palou-Herta összecsapás, utóbbi a fater 98-as Reynardjának színeiben fog versenyezni!
Hát, gyerekek, szerintem ez egy méltó futam volt a bajnok avatáshoz. Ennél jobb portlandi versenyt még nem is láttam, sőt, szerintem ez volt az idei legjobb épített pályás nagydíj. Palounak gratula, VeeKay tegnap bikavért ivott, nagyot versenyzett azért a 6. helyért. Newgarden nem tudom, hogy a rajt utáni kalamajkából hogy lett 5., de lottózhatna. Malukas is nagyon szép versenyt futott, a 23. helyről rajtolva lett 8. Rossi barom volt, Rahalék meg benézték a taktikát. És persze a legfontosabb, hatalmas gratula Alex Palounak! Ez a verseny volt az idei évének a vetülete. Okos, higgadt és némi mázlis versenyzéssel agyonverte a mezőnyt.