Szeretnék segítséget kérni, hogy 1999 A4 b5- höz milyen gyári rádió való, ami 4 hangszórót tud, vagy hogyan lehet megoldani. A jelenlegi gyári rádiójával csak az első ajtóban lévő hangszórók működnek, a kalaptartóban lévők nem.
A softver a korményszög jeladót adta ki, de már egy jeladót kicsréltünk, aminek működnie kellett volna és nem javult a dolog. Így aztán visszatettük az eredeti jeladót. Vannak időszakok, amikor a műszerfalon nem jönnek a hibajelzések (ESP és követő reflektor) Ez lehet, hogy egy két óráig tart és ismét jönnek a jelek, de lehet, hogy még napok múlva sem jön hiba. Vagy hetekig folyamatosan ott a hibaüzenet. Azt hallottam, hogy a qutroban van valahol egy hosszanti stabilizátor jeladó is, ami az első és hátsó kerekeket figyeli. Lehet hogy ott a hiba, de nem tudjuk, hogy hol van ez a jeladó. A szervizben azonnal kiakarták cserélni az ESP -t, de annak nincs baja. (potom 300e) Itt sokminden függ össze és hat egymásra. Ha ezek közül bármelyik meghibásodik, akkor az feldobja a hibajelet a másikra is. pl. ha a kormányszög jeladó lenne a hibás, akkor kijelez az ESP is, de senki nem tudja, hogy valójában hol a hiba. Vagy ez vagy az. De ez egy elég költséges mutatvány, ha csak próbálkozunk kitalálni (kicsrélni), hogy mi is lehet az.
Ha valaki tudja, kérem, hogy ossza meg velem a titkot, hogy hol találhatók egy Audi A4 quatroban (2005 150 LE) érzékelők amelyek az ESP működésének hibáját okozhatják. Egy van a rádió alatt a hamutartó mögött. Ez biztos, de állítólag a quatróban van még máshol is.
Világit az ESP és a követő (adaptív) reflektor hibáját jelző lámpa a műszerfalon. Az ESP -t már kicseréltem. Most várom a kormányszög jeladót, amit szintén ki fogok cserélni, de van még valami, ami ezt okozhatja, ha az említett két dolog elvileg jól működik?
Sikerült kicsit haladni a problémákkal, megnézték Nyíregyen a rádió tunert és klíma elektronikát is, mind kettő kuka lett(zárlatosak lettek). Vettem bontott rádiótunert a kocsiba sorozatszám alapján, amit azóta beraktam és végre működik a rádió és a hangfalak, de most meg az a probléma áll fent, hogy 3-5 másodpercenként megszakad/megakad. Esetleg ti találkoztattok ilyesmivel?
Rendben köszönöm, majd beszélek vele. Szerinted ez a 2014-es Audi A5 sportback részegység védett? Ha igen akkor, ha rádió tunert kellene cserélni akkor hogy lehetne megoldani, hogy felismerje ?
Tanácsra lenne szükségem, adott egy Audi a4 B7 2.0 pd tdi (170Le) világít a check engine és a dpf lámpa és olyan hibakódot hoz hogy, "légáram alacony a regenerálás során". Légtömegmérőt cseréltem de nem segített a dolgon, valami tapasztalat tanács hogy merre induljak el jól jönne!
Abba a kábelkötegbe adtam a 8V-t amit bele kell kötni a rádiónak a tunerébe, persze ezt egyesével és akkor külön-külön sikerült megszólaltatni a hangszórókat.
A rádió nem szól hangerőt sehogy se lehet állitani az MMI-ban, telefon hivásnál sincs semmi visszajelzés csörgésre, ha felveszik akkor se ad hangot. De parkolásnál adja a sipoló hangot és azt ugyanúgy betudom állitani MMI-on belül. Rádió tuner-t megnéztem, hogy mit reagál ha kap 8 volt áramot és akkor szóltak a hangszórók(vagyis inkább jelét adták annak, hogy nem döglöttek be :D ).
Számitógépes diagnosztikával néztük a kocsit, de semmi releváns hibát nem adott vissza rá. Egyedül egy ilyen hibát: DTCs: 00927 -Végpont 30 -Nyitott áramkör -Állandó
Van egy Audi A5 2014-es faceliftes autóm alap Audi Music interfésszel. Az a problém jelenleg, hogy sehogy se tudok rádiót hallgatni, próbáltam kormányon lévő hangerő szabályzóval illetve konzolon is, de nem reagál rá. Menüben próbáltam állitani fader-t és balance-t is, de arra nem adott vissza semmiféle reakciót az MMI azok teljesen levannak véve. Az MMI rádió tuner kap áramot, szerintetek mivel lehetne megoldani, hogy valami hangot csikarjak ki a rádióból? Park radarnál add vissza hangjelzést és annak a hangerejét tudom állitani.