de persze, simánhogy. csakhogy kell a hírverés, az exkluzivitás, az előpremier is....amúgy is a filmek egy markáns részét előbb-utóbb látni lehet, sőt minden évben növekvő számú filmet eleve a forgalmazója ad oda, nem? Amúgy meg a többi fesztivál filmjeit is bemutatják előbb-utóbb...
He-he, hat ez az, a legjobb nem torodni senkivel, csak az en polommal :)) Morgas ugyis lesz, en viszont nem morgok, csak varok turelmesen, es kozben kinovom a polot!!
kérni már egy hete is késő lett volna, mostanra kénytelen-kelletlen össze kellett hogy álljon a program:-(
a két ázsiai filmmel kapcsolatban meg csak annyit, hogy nagyon jó ötlet (bár azért megmosolyogtató a gondolat, hogy a bufitól a titanic bármilyen filmet megkapjon:-), a konkrét művekkel is minden rendben, de nem az az egyik panasz folyton, hogy minek vetít a Titanic olyan filmket, amiket pár hónap múlva úgyis lát a nagyközönség?
Én úgy hallottam, lesz.Jó lenne, mert tavaly épp'külföldön voltam, és lemaradtam róla, de idén el akarunk menni, sőt egy barátom még bérletet is akar venni,és minden filmet megkukkantani...
nem emlékszik valaki arra, hogy a tavalyelötti(?) koreai Sziget című filmben van-e szöveg egyáltalán, vagy csak pár sor? most láttam osztrákoknál dvd-n, de csak német/koreai hangsáv van rajta, német felirattal.
michael winterbottom - in this world
wolfgang becker - good bye, lenin!
niki caro - whale rider
josé henrique fonseca - man of the year
burr steers - igby goes down
Mér nem nyúljátok le a moképtől az infernal affairst a bufitól pedig a the eye-t? máris lenne két trendi, mégis rendhagyó, szupersikeres, ezenkívül kifejezetten jó ázsiai filmetek, amiket max a letöltőbajnokok láttak leginkább itthon...?
higgyétek el, annyira szeretnék valami lelkesítő magot itt elpottyantani, de idén jelen pillanatig szinte SEMMI infóm nincs a filmekről, azt tudom mondani, hogy mit szeretnénk nagyon, azt viszont nem szabad, esetleg mindenkinek négyszemközt:-)
egyébként meg egy kis mosakodás, de tényleg igaz sajonos: hatalmas eltérés van aközött, hogy mit kérünk és mit kapunk, ez a feszt is tele van opportunista döntésekkel, amik hol a lelkünkön száradnak, hol abszolút nem,
pl. az ázsiai felhozatal nagyon érdekes, mert őket a legnehezebb becserkészni, két évben rimánkodtunk annak idején a Battle Royalért, elsőben meg sem hallgattak (még túl felkapott volt), a másodikban úgy volt, jön, aztán a büdös nagy semmiből kaptunk helyette egy másikat, amit SENKI sem kért. szóval ilyenek vannak. talán nehezen hihető, de pl. nem szándékosan kértük a Musából a rövidebb verziót, én is ahelyszínen lepődtem meg a szomorú hírtől.
egyszerűen ha kétszer olyan hülyék és tájékozatlanok lennénk, mint amilyennek tartanak minket, akkor is már tavalyelőtt műsorra tűztünk volna egy Miike-retrot, idén is kértük már a Wonderful Days-t és persze hogy mindenki álma a Zatoichi, új Johhnie To-kért is könyörgünk egy ideje, de egyszerűen nem kapjuk meg.
Persze néha nem baj, hogy megszegik. Viszont épp a Születésnapban penetráns és ostobán klisé-snittel szegi meg a rendező elég az elején. A nagy ebédlőasztalnál ülnek, és hopp egy snitt egész fölülről, kb a bejárat tetejéről egy nagy totál: hogy kerül oda a kamera, ebbe a "természetes" helyzetbe? Elképesztő. És hogy senki észre se vette.
nem tudom, miért szopogatják egyesek ennyire a dogmások lőcsét: vinterbergék leültek egy sör mellé, leírták egy papírra, hogy mit utálnak a filmekben, aztán ezt mind betiltották, s mire kiürült az üveg [o.33-as], már meg is születtek a dogmafilmek alapszabályai. az a vicc az egészben, hogy eddig még egyetlen olyan dogmafilmet sem láttam, amiben ne szegték meg volna valamelyik szabályt...