Keresés

Részletes keresés

CB Híres Creative Commons License 2020.04.01 0 0 232518

Elmentem ma tekerni a gyerkőcökkel. Úgyhogy a kezdeti teszt megvolt,...nem esett szét😎,ezek szerint jól raktam össze😁. Kicsit furi ez a "biopace" hajtómű,de szokható. Gyerekkoromba Campingem,meg Csepel outim volt,aztán a következő már trekking,aztán a mostani trekking. Úgyhogy ez az első montim. ....ég és föld. A terep,amin járok,az inkább földút,erdei utak,ösvények. A trekking az aluvázas,elöl egy lock-olható mezei teló,utcai mintázatu gumi.  Felszerelve sárvédö,csomagtartó,váztáskák,l+ minden ami kell. Terepen ráz,zörög,kemény. Ez a monti meg csupasz,hangtalan,....és nem is tudom hogyan fejezzem ki,de kényelmesebb vele haladni a szar uton. Mondják,hogy a trekking a mindenes. Elmegy a földuton is. Ja,elmegy az mindenhol,na de nem mindeggy,hogy hogyan. Milyen gumi,mennyi levegővel fújva,mennyi a sok zörgő sallang. Úgy látszik ez a megfelelő megoldás😉! Van egy monti terepre+marad a trekking országútra,és nem gond neki,ha közbejön egy kis terep is. Meg még egy gondolat...hátizsák. Most furi volt hátizsákba cipelni szükséges dolgokat,de biztosan szokható az is. Egyszerübb a váztáskába,oldaltáskába pakolni,viszont a hátizsákba nem csörgött -lógott ki semmi. Úgyhogy kezdetnek jó.

Előzmény: drotszamaras (232515)
Re:barbara Creative Commons License 2020.04.01 0 0 232517
CB Híres Creative Commons License 2020.04.01 0 0 232516

Igen,a hiba okozója én voltam,mert rossz helyre tettem az 5 db.távtartót🙂. Tegnap visszaszedtem a hajtóművet,lánckeréksor le,csavarok-távtartó jó? helyre vissza,és most nem ér bele semmi-semmibe-sehol👍! Ettől függetlenül tényleg helytelen váltási pozícióban volt a bicó az állványon,bár az igazat megvallva nem figyelem ezt görcsösen. Persze nem mászkálok keresztbe válltva,de biztos sokszor nem ideális a lánc helyzete. Mint már említettem,....kocabringás vagyok😎.(de lelkes😁). Ja,elég ritka,ahogy nézem. Francia. Mbk. Ott sok fórum van a biciklivel kapcsolatban,hiába,nekik hazai. A csapágyakat kitisztítotram,újrakentem,beállítottam,nem lóg/lötyög. Váltója jól dolgozik,fékek faszán fognak. A festése ütött kopott,a matricák már foszlanak le róla. Majd meglátom,hogyan válik be,lehet előbb-utóbb apránként rendberakom. A hátsó kereket kellene kicentírozni,mert arra ráférne. Szimpla falu szegecselt Araya alufelni van rajt,rozsdamentes küllőkkel. A gumik is öregek,a hátsót le is cseréltem egy "jobb" szarra😁. Egyenlőre a trekingemre akarok rendelni hátsó fogaskoszorút,láncot,2gumit,+pár apróságot,hogy rendbe legyen,ez meg bizonyítson előbb....

Előzmény: drotszamaras (232515)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.31 0 0 232515

Elég egy ritka márkájú a bringád , nem igazán jött ilyen márka Dániából . Hiba okozója az te vagy vagyis te okoztad . Egy helytelen váltási pozícióba váltottál . Csak ez a hiba . De remélem nem így fogod hasznalni .

Előzmény: CB Híres (232514)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.31 0 0 232514

Itt már néztem a hiba okát.... 

Előzmény: drotszamaras (232513)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.31 0 0 232513

De remélem nem úgy fogod hajtani ahogy a képen van ! Mert elégé keresztben fut így a lánc és így gyorsabban fog meg oldal iranyba is hajlani a láncod .

Előzmény: CB Híres (232512)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.31 0 0 232512

Igen. Szépen,lassan🙂😎!

Előzmény: drotszamaras (232511)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.31 0 0 232511

Szupi ! Jó csapatást ! Terepre fel , no meg ha megvetted hajtsad is ! Bocsi ez utóbbit felénk arra mondják aki bringát vesz de csak azért, hogy legyen neki is .  Remelem szet fogod hajtani azt a hajtóművet szépen lassan 😉

Előzmény: CB Híres (232510)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.31 0 1 232510

A bicaj összeállt🙂! A hajtóműnél szerintem a nagy és középső lánckerék csavarjának alátétét rossz helyre tettem vissza,mert amikor a kislánckeréken volt a lánc,terhelésnél hozzá-hozzáért az alátét széléhez. Szétszerelésnél az olajsárba nem is láttam alátétet,a tisztításkor jött elő😎. Hétvégén elmegyek csapatni vele. A trekkinghez képest furi🙂!

 

CB Híres Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232509

Vicceltem az újszerüvel🙂. Köszi a képet. Előbb-utóbb összelegózom,aztán majd beszámolok a próbakörröl.

Előzmény: Ati_66 (232508)
Ati_66 Creative Commons License 2020.03.30 0 1 232508

Új szerűnek nem mondanám így a fénykép és a hajtókar állapota alapján, de nem is ilyen egy használhatatlanra kopott, ezért kell kipróbálni. Az enyém így nézett ki amikor már emelkedőkön ugrott néha:

 

 

 

Ezek az egyértelműen használhatatlanra kopottak

 

  

Előzmény: CB Híres (232507)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232507

Jobban megnézve a képet.....az enyémen is hasonlók a fogak🙂....lehet újszerű???😎

Előzmény: Ati_66 (232505)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232506

Egyenlőre semmiképp nem veszek rá semmit🙂,aztán majd elválik!

Előzmény: Ati_66 (232505)
Ati_66 Creative Commons License 2020.03.30 0 1 232505

Amíg nem próbálod ki, hogy milyen addig szerintem ne költs új hatóműre.

Nekem országútin van 3 tányéros Ultegra. A középső tányéron sokkal kopottabbnak látszódtak a fogak és amikor már időnként ugrott a lánc akkor vettem egy gyári új középső tányért. Alig magasabbak a fogak mint ami már ugrik, a már kopott nagy tányérhoz képest is kopottabbnak tűnik az új középső.

Szóval ha nem ugrik rajta a lánc addig szerintem hobbi tekerésre alkalmas lehet. A sokkal kisebb fogak a váltás könnyítés miatt vannak.

Így néz ki a gyári új 

Előzmény: CB Híres (232504)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232504

Valószínüleg az lesz. Nézegettem a használt árakat,és tényleg olcsón kapni használt hajtóműveket,az új meg annyi amennyi/amilyen. Majd elválik,ha összerakom,hogy milyen. Nem akarok rá nagyon áldozni,mert akkor szinte mindent IS ki lehetne cserélni🙂,de még az is lehet,hogy apránkét majd újjítgatom. Nem vagyok az a versenyző tipus,inkább csak a koca  hobbi bringás...a trekkingjeimmel elbohóckodtam idáig majdnem mindenhol. Ez a monti inkább csak kedvtellés...szeretek bütykölni.

Előzmény: dhpage (232503)
dhpage Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232503

nekem volt ilyen régi hajtóművem, neten rendeltem hozzá lánckereket, de csak mert eszmei értéke volt a dolognak  számomra.

a lánckerék kb. 2/3 volt, mint amennyiért egy új shimano hajtóművet kapni. :)

kár szenvedni vele, vegyél egy újat.

eladni fene tudja, elég régi ahhoz, hogy valakinek megérje megvenni, de azért ne bízz benne, hogy elmegy.

Előzmény: CB Híres (232492)
dhpage Creative Commons License 2020.03.30 0 1 232502

a rossi motoros :D

Előzmény: megré felügyelő (232501)
megré felügyelő Creative Commons License 2020.03.30 -7 1 232501

ez az bmeg, dugd csak homokba a kobakodat.

egy betűt emeljél ki , ami nem az igazságot takarja!

tudom nem teccik, de nekem sem tetszik amit  az önjelölt rossik művelnek.

Előzmény: e-cet (232498)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232500

De 1 hete volt a Német ( de lejet Osztrákon )ebay-n egy új fogaskerék az LX volt . S mindössze i26 körül volt szállítással egybe . 

Előzmény: drotszamaras (232499)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232499

Már mint a te hajtóműved ? 

Nos erre nem igazan tudnék választ adni . Meg azt sem merném garantálni ,hogy elkel . Viszont az Ebayn 10000 től indulnak az aliviok az STX ,LX 15000 körül kezdődnek + szállítás . Persze ezek használtak de még nem elnyűttek . Én amikor vettem az új 3 db fogaskereket Japánból közel 60000 ben volt 

Előzmény: CB Híres (232496)
e-cet Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232498

Először meg akartam érteni. Aztán megnéztem pár hozzászólásodat. Sajnállak. És X

Előzmény: megré felügyelő (232497)
megré felügyelő Creative Commons License 2020.03.29 -5 1 232497

korábbi bukás

elnézve a szpídeseket némelyik ahogyan megy,megy?, robog mint állat, egy esetleges bukás után akár még 

a talpát is földobhatná.

nagyképűen, nem a kijelölt kerékpárúton , az is szar minőségű, hanem az úton a gépjárművek között 

csalangázik, kerülgetve az úthibákat, lesüllyedő víz lefolyókat

persze, nyomja neki inaszakadtából, vele nem történhet baj.

Előzmény: SzeZo (232493)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232496

Egyébként ez a hajtómű ezekkel a fogaskerekekkel nagyjából milyen értéket képviselhet a használt piacon?

Előzmény: drotszamaras (232494)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232495

A bovdent már megoldottam...😉! A monti meg majd alakul...kiváncsi vagyok milyen lesz vele csapatni😎! Nem mentem ilyen bringával már vagy 20 éve😁! 

Előzmény: drotszamaras (232494)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232494

Az a középső eleg le van írva ,de a nagy is kapott már . Az 5 ös rögzítést 2002 körül kikerült a simano gyártásából . Vagy is nehez beszerezni ,és elég draga is .  Bovden végére 25- 30 ft közt lehet venni véget , de addig is egy küllő fejet rá tudsz nyomni . Addig az is megteszi 😉.

Előzmény: CB Híres (232492)
SzeZo Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232493

A "csúcsaim" sehol sincsenek másokéihoz (nem profik) képest. Biztos, hogy nem tudnék 7-800 km-t tekerni egy túrán, pláne nem 1200-at. És vannak, akik megteszik, csak nem ír róluk a sajt. Ó.

Azt sem kéne figyelmen kívül hagyni, hogy a 400-as távot kb. 22 - 23-as átlaggal teljesítem, nem úgy, mint Viktor. Tavaly kétszer sikerült letekernem, de nagyon kényelmesre sikeredtek.

Idén meg örülök, ha teljesíteni tudom a Strava-n a havi GF-et (100 Km), mert egy korábbi bukás miatt majdnem használhatatlan a jobb csuklóm.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (232489)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232492

A kicsi egész jó. A közèpső az gáz,az ovális részekenszinte fog sincs,a nagy az tűrhető. Gondolom ezeket lehet pótolni hagyományos lánckerekekkel is,nemde?! Márha találok majd olyat,ami passzol a hajtókarra. Bár ahogy az árakat nézem,lehet érdemesebb valami jobb állapotú használt hajtóművet nézni bele. Nincs jó bicikliszervizes ismerősöm egyébként. Magamnak csinálgatom. Egyébként egy Trekking biciklit használok,amivel tavaly ősszel eljutottam egy szervízbe. Felkapott a kerék egy faágat az erdőbe,beküldte a hátsó kerék/ váltó környékére. Hiába állítgattam aztán a váltót,szar maradt. Elvittem egy szervízbe,ahol kicserélte a srác a váltótartó fület,váltóbovdent,kerék agyat megzsírozta,kicentírozta. Azért a váltón még lehetett finomítani,a bovden végéről pik-pakk leesett a kis bovdenvég kupak,,a kereket talán jól kicentírozta,viszont a zsírzás....az szerintem nem történt meg...Na mindegy is,amit tudok magam megoldok. Eddig még nem hagyott az út szélén👍! Most a trekkingre költök majd picit,mert már igényli...Ennek a montinak egyrészt kedvtellésből álltam neki,másrészt kellene valami határbajáró,mert a trekkingem kezd leélődni. 

Előzmény: drotszamaras (232485)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232491

Én szét szoktam szedni max 3 évente ,tisztítás után egy pici zsírral összerakom . Nekem is kezd a hátsó váltókar már megkopni , és lassan vált fel . De 13 éve szolgál . 

 Altusból én a ST AT10 est ismerem ,de az a felkarral egybe épített . 

Előzmény: RadiX (232488)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232490

Ez mindig igaz, mindig kell vigyázni. Én konkrétan 1-esben jöttem fel automobillal a dombunkra egy bringás család után a tegnapi bringázásunkból, és nem dudáltam le őket, úgyhogy nem veszem magamra. :)

Előzmény: oleandro (232486)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232489

SzeZo, döngetik a csúcsaidat a profik.

De te miért nem kerültél a címlapra?

https://index.hu/sport/bringa/2020/03/29/filutas_viktor_402_kilometeres_edzes_orszaguti_kerekpar/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!