Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2020.11.01 -1 1 464122

Ugyanazok a keresztbemászkálandó vonatok ma Keleföld váltókörzetében mászkálnak keresztbe + a gépük körbejár + Kelenföldön vágányt foglalnak.

Előzmény: uJohng (464111)
paca664 Creative Commons License 2020.11.01 -1 1 464121

Persze forduló- és járműfüggő...

Az hogy a Déliből indítsd étkezőkocsi járatokat a Balatonra, miközben az Utasellátó a Keletiben, a műszaki bázis pedig akár ugyanott, akár Rákos(rendező)n van, logikailag is tovább erősíti hogy átállítós menetekkel bizony számolni kell.

Előzmény: 1047 005-2 (464115)
Zolas Creative Commons License 2020.11.01 -1 0 464120

Fótók 1916 -ból és 1937 -ből.

Előzmény: Zolas (464119)
Zolas Creative Commons License 2020.11.01 -1 0 464119
Előzmény: jwkllr (464118)
jwkllr Creative Commons License 2020.11.01 -2 0 464118

Link?

Előzmény: Zolas (464113)
r1232 Creative Commons License 2020.11.01 -1 2 464117

A Déli visszafejlesztése az összekötő alagút esetén léphető csak meg komoly érdeksérelem nélkül. Ennek hiányában a központi előkészítő telep épp hogy indokolná a deltát. Nyilván ma már nincs realitása, hogy megépüljön.

Előzmény: 1047 005-2 (464115)
uJohng Creative Commons License 2020.11.01 -1 0 464116

Én se érzem ezt ma annyira létszükségletnek. 

Előzmény: 1047 005-2 (464115)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.11.01 -1 1 464115

Meg azt se,hogy a kiinduló kapacitásbővítés és a központi előkészítőtelep és a Déli visszafejlesztése mind okafogyottá tenné ezt a deltát.

 

 

Az üzemi menetek száma meg erősen forduló-,járműfüggő.

Előzmény: uJohng (464111)
uJohng Creative Commons License 2020.11.01 -1 0 464114

A buszgarázsba is volt egy ideig vágány nem ? (üzemanyagot szállitottak)

Előzmény: Zolas (464113)
Zolas Creative Commons License 2020.11.01 -1 0 464113

A 44 -es légifotók alapján valóban ott ment a delta, de már az 1937 -es térképen is csak a helye van meg.

Előzmény: korpi41 (464110)
1000milliárd vasútra Creative Commons License 2020.11.01 -1 0 464112

Forgalmi technológia szempontból ez pont hogy kedvezőbb lenne, mert egy Fradi-Déli vonatnak is, és a párjának is csak egy forgalmi vágányt kell kereszteznie. Az Érd alsó-Érd átkötésnél jelentős szervezési nehézség, hogy az egyik iránynak kétszer is kereszteznie kell, és hiába könnyebbség, hogy a másik iránynak meg egyszer sem, mert a besorolás Érd alsó megállóhelyre szintén körülményes. Ha állomás lenne, könnyebb lenne a helyzet.

 

Előzmény: uJohng (464111)
uJohng Creative Commons License 2020.11.01 -2 0 464111

azt se feledjük hogy a Déli felé baloldali közlekedés van (amire szükség is van a Déli tárolója miatt) a hid felé vezető vágányokon meg nem, és ott nem is lenne jó keresztbe mászkáló vonatokkal szórakozni, igy is szűk a kapacitás. 

Előzmény: r1232 (464109)
korpi41 Creative Commons License 2020.11.01 -1 5 464110

A Jászóvár utca nyomvonala nagyjából 300 méter sugarú, ezen lehetséges az általad említett nem nagysebességű deltát kialakítani. A teniszpályák helyén egy 40 méter sugarú deltavágány fér el, azon legfeljebb villamosok (nem piros) közlekedhetnek 15 km/h sebességgel.

Előzmény: -Smiley- (464107)
r1232 Creative Commons License 2020.11.01 -1 3 464109

Ettől függetlenül hasznos lehetne egy delta az üzemi meneteknek, úgy nem kellene érintenie Kelenföldet és nem kevés ilyen van egy nap, amik ott foglalják a kapacitást.

Előzmény: zjakabfi (464108)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.01 -1 2 464108

Azért a déli se üres, főleg nyáron...

3 szabad indulás van óránként.

Előzmény: -Smiley- (464107)
-Smiley- Creative Commons License 2020.11.01 -6 0 464107

Régen volt delta, kb a teniszpályák helyén meg lehetne oldani (nem muszáj nagy sebességű, elég egy 40-es is, amúgy a Délibe jobban beférne az a pár vonat, mint most a Nyugatiba, ahova pl a reggeli Ócsai vonatok egyáltalán nem férnek be. 

Előzmény: uJohng (464099)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.10.31 -2 2 464106

Minek válaszoltok rá? Sosem olvassa, csak néha ideír. :(

Előzmény: _Nyuszi (464098)
siófoki35 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464105

Jaj, most látom Egernek vas perontető oszlopai vannak, míg itt beton. Akkor mégsem :(

Előzmény: siófoki35 (464104)
siófoki35 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464104

Eger hasonló:
https://goo.gl/maps/MAVMwNq3NCuMVTmY6

 

Az utcán buszállomás is van, de olyan tornyos ház nincs mögötte (lehet hogy lebontották, az Egervin telephely épületeivel együtt?)
https://goo.gl/maps/ABGoZDQ1tqyN6Ref9

Előzmény: napocza (464103)
napocza Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464103

Újra segítséget szeretnék kérni, ha lehet, hogy ez melyik állomás lehet? Talán a hatvani vonal??

  (fp 140141)

r1232 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464102

A Jászóvár út íve kb. az egykori delta ívét adja ki.

Előzmény: r1232 (464100)
uJohng Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464101

Igaz hogy ott a Jászóvár utca vonala elég gyanús is. 

Előzmény: r1232 (464100)
r1232 Creative Commons License 2020.10.31 -1 2 464100

Mondjuk pont itt volt anno a delta, de akkor még sem buszgarázs, sem más épület nem volt.

Előzmény: uJohng (464099)
uJohng Creative Commons License 2020.10.31 -2 0 464099

Meséld már el hova épitenéd be a deltát, normális ivsugárral, a rendelkezésre álló helyen megoldva a kb 10 méter szintkülönbséget is? 

 

Előzmény: -Smiley- (464089)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464098

Mert a Déliben akkora a szabad kapacitás?

Előzmény: -Smiley- (464089)
r1232 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464097

valami ferencvárosi kerületi lap szerint nem számol a kerület a nyomvonal korrekcióval (150-es) belátható időn belül. Ha ennek van alapja, akkor ez a rajz csak részben valósul meg.

 

Van egy 3. ezen oldalt érintő tervezés is folyamatban a körvasúti irány különszintű átemelésével a váltókörzet felett.

Előzmény: CsP50k (464094)
uJohng Creative Commons License 2020.10.31 -2 0 464096

Minek, és hol, és hogyan? 

Előzmény: -Smiley- (464089)
CsP50k Creative Commons License 2020.10.31 -1 1 464095

Bár "válasz"-nak írtam így sejthető, de a rajz a Forgalom című lapból való.

Előzmény: CsP50k (464094)
CsP50k Creative Commons License 2020.10.31 -1 1 464094

 

Ezen látszik a lényeg.

A Duna híd elvileg Fradi állomási terület lesz?

Általam utóljára hallott pletyka: valami ferencvárosi kerületi lap szerint nem számol a kerület a nyomvonal korrekcióval (150-es) belátható időn belül. Ha ennek van alapja, akkor ez a rajz csak részben valósul meg.

Előzmény: Rollende Landstrasse (464090)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.10.31 -3 0 464093

Mert Millér állomás vagy személy- vagy teherforgalomra meg van nyitva.

Ohh, várjunk csak....

Előzmény: Rollende Landstrasse (464091)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!