A teljesen új erős túlzás. Valóban teljes számítási mechanizmusokat cseréltek le, de te ebből leginkább annyit látsz, hogy más mondjuk egy lövés eredménye. Ami teljesen más, az az Urban Chaos, de az is kötelező darab:)
ezt asszem kihagyom, nincs most kedvem újra megtanulni az egészet. viszotn azt be lehet valahogy kapcsolni, hogy a halottak cuccait össze lehessen szedni mindenképp?
en steroidot vettem fel erosembernek, de igorral egyetemben nem valtottak be a hozzajuk fuzott remenyeimet (steroid erosnek eros volt, de buta is, mint a fold, ugyhogy szepen eltanacsoltam, miutan kinyitott mindent :))
A legfontosabb, hogy egy rakás fegyvert tettek bele. Igazából sok apró csiszolás van benne, a fegyverek lőtávjától a sebzésszámításig sok minden. Meg az optionsben is van változás.
Tudtommal sehogy. Mondjuk én úgy játszok, hogy az indulócsapaton kivül nem nagyon bérelek mást, csak akit a szigeten szedek össze, így sose voltak anyagi gondjaim....
A későbbi harcokra megfontolhatnád valami Grizzly-szerű nagydarab ember alkalmazását is. Jól jön az, amikor cipekedni kell, mondjuk 2-3 rakétavetőt tankok ellen:) Persze, pont Grizzly-t az elején kell felvenni, ne második szintűként szenvedjen a végén...
Barry lecserélhető, csak legyen helyette más. Azért szeretik, mert viszonylag jól hoz többet (explosives, lockpicking, mechanic) is, és olcsó. Később, ha gyengének érzed a harcokra, még mindig szerelgethet, meg lejjebb levő városokba mindig őt küldöm körbenézni (padlássöprés:) ), mert ő nem fut bele csapdákba.
a h2h/knifing/martial arts éppen nappal nem megy.:) Éjszaka sokkal rövidebb távokat kell befutnod. Egyébként szvsz kb. bármilyen felszereltséggel, a játék bármelyik szakaszában könnyebb éjjel. Óvatos, defenzív taktika: szép lassú osonás a sötétben, lehetőleg mindig fedezés alatt realtime, amint körökre vált, szinte semmi mozgás (fegyveres harc esetén), hanem megpróbálni lerendezni a látható ellenfelet, aztán megint realtime osonás.
1.13-as patchnél nincs meg az az előnye a leütésnek, hogy felszedhetsz minden cuccot az ellenféltől, mert simán, az options-ból is állíthatod ezt.
ebben mi a pláne? :) pont az az érdekes a játékban, hogy felszedsz pár embert az elején, és ők szerzik a TP-t. azon monnyuk gondolkodtam, hogy 2 kettes csapatban járatom őket, az egyik arra a másik a másik irányba.ennek látom értelmét. de nem hajt a török. :)
Chitzena - Chitzena SAM - San Mona - Drassen - Drassen SAM
(chitzena szerintem nagyon kiesik, mikor be van védbe milicistákkal, többet arra sem nézek.)
Esetleg (max közepes fokozaton) meg lehet azt játszani, hogy Chitzena-t és Drassen-t is elfoglalod az első nap:
- felbérelsz legalább két profi zsoldost, olyat, akinek van jó felszerelése, 1 napra
- Ira-t felszedet
Ira és az egyik fullos zsoldos megtisztítja Chitzena-t, az IMP és a másik zsoldos meg Drassen-t. Mivel első nap van, alig fogják védeni :)
Ira és IMP rögtön elkezd miliciát képezni.
Így elméletben a második napon már lesz két védett városod és két bányád, és jöhetnek azok a zsoldosok, akikkel igazából akarsz játszani.
(amíg megérkeznek meg meg lehet oldani a San Mona-i questeket)
Ehhez az eljáráshoz azok a srácok a legjobbak, akik magas szintűek jó fegyverekkel, és magas a leaderhipjük, vagy van teaching (így besegítenek a milicia képzésbe).
Tehát: Len, Scope, illetve kicsit drágábban Gus és Scully
Persze, hogy nem a tanítás miatt kell:) Csak pl. a marksmanship, medical, explosives vándorol felfele harcok közben, a leadership viszont emlékezetem szerint csak oktatáskor. Ezért szeretek inkább arra adni 10-el többet, a többivel szemben.
hát én eddig drassen - drassen sam - san mona questek - chitzena - chitzena sam vonalon mozogtam. chitzenára már voltak megfelelő fegyvereim. almába egyszer mentem, nekem elég húzósnak tűnt.
- aknamezőn áthaladáshoz (az akna kiszúrása szint függvénye, de ha hatástalanítani akarod, ahhoz kell robbantás)
miert akarnad? egyvalaki bezaszlozza, utana senki nem megy nekik :) egy szektor alaaknazasaval meg a fene se fog vacakolni, tehat nem kellenek aknak, azt a par tnt-t meg hasonlot pedig osszeallitom olyannal, aki valamennyire azert ert hozza.
a ldr-re meg lehet, hogy rosszul emlekszem, de nekem akkor is az remlik, hogy nem ment minden flottul a custom 40-es ertekevel.
A játék első harmadában (drassen-san mona-chitzena)
mar ha ezt veszed elso harmadnak. nalam drassen-alma-cambria-san mona-chitzena a sorrend. almarol eloszor nem is tudtam, hogy egy rohadt nagy katonai komplexum az egesz, de ennek megfeleloen tele van jo cuccokkal, san monaban meg a shady ladys menekito akcion kivul nem nagyon csinaltam mast (kingpint nem bantottam, boxolni nem akartam, mas volt?).
hát így asszem marad a csapat, csak a cust merc lesz más. mi az a max leadership ami ahhoz kell, hogy bizonyos karakterekkel hatásosan tudjak kommunikálni? 5 város után ugye jön migel, akkor már nem fontos.
A játék első harmadában (drassen-san mona-chitzena) nem kell se electronics, se explosives.
Később azonban kelleni fog:
explosives:
- aknamezőn áthaladáshoz (az akna kiszúrása szint függvénye, de ha hatástalanítani akarod, ahhoz kell robbantás)
- meg van néhány tahó felállítású szoba/ház, ahová egyszerűen nem lehet bemenni ajtón (valaki az ajtóra céloz, és aki odalép az tuti megfekszik), ott érdemesebb kirobbantani a falat
electronics:
- van pár dolog, aminek a javítása electronics nélkül 2X annyi idő (éjjellátó, laser sight, extended ear, stb.)
- az elektronikus csapdák eltávolításához
- mozgásdetektor összerakásához
- a robot javításához
Nálam legkésőbb a játék közepétől szokott lenni robbantós, egy embernél hasznos szakértelem. Több zsoldosnál felesleges.
(néha felveszem Red-et vagy Barry-t rögtön, és ők maradnak végig. Mindkettőnek van a robbantáson kívül hasznos tudása. Barry egyértelmű, Red meg jó milicia kiképző)
ja, azon filóztam, hogy egyáltalán fontos e a magas EXP. kell e valamire. ugye a jelenlegi csapatomban fox, spider és barry van. (+cust merc). namost fox jó, mert ambidexes. spider night ops és stealth. barryval kapcsolatban viszont nem vagyok meggyőződve arról hog y téllleg kell e. lockpicking és electronics a két skillje. a cust mercet is valszeg inkább ambidex és auto weapons kombóra képezném. (tetősre nem lehet asszem.)
Az ellenfélnek alapvetően a játék második napjától az utolsó negyedig jobb fegyverei vannak
nem ezt tapasztalom. chitzenában járok még csak, és már vannak messzire lövő puskáim (meg SMG mindenkinek emellé), a gépnek sincsenek jobbak sztem, legalábbis az eldobáltak nem jobbak, és a lövéseikből sem tűnik úgy. a látótávolságot már be tudom lőni. a h2h-val meg egyébként meg lehet szerezni ezeket az ellentől elég könnyen - csak az kell, hogy egyedül legyen.. :) ami viszont ritkán teljesül..
a késelés-h2h-martial arts szerintem elég nehezen használható a játékban.
mivel nem volt pénzem, az elején a felfogadott három emberem minden cucc nélkül kezdett, az első pályán minden ellent leütöttem a fegyveréért. :) akkor kellett. drassent valszeg meg lehetett volna csinálni ezzel a trükkel (odaszaladnak, leütöd, elveszed), de nem volt rá szükség, nem voltak jó cuccaik. szóval hajlok arra hogy igazat adjak, de a topik elején Norby (szerintem már rég nem olvassa a fórumot se) többször megemlítette, hogy milyen jó dolog. Az meg egy másik probléma, hogy ha leütöd az ellent,akkor nem fejlődik a marksmanship. szal nemtom, lehet hogy újrakezdem. :)