Keresés

Részletes keresés

english2012 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 174
Másfél évitizedes oktatási tapasztalattal rendelkező, diplomás angol nyelvtanár vagyok. Kezdőtől haladó szintig (A1-C1) vállalok magántanítványokat és max. 3 fős csoportokat. Választható: nyelvvizsga-felkészítés (főleg Origo, Pitman, ECL és BME nyelvvizsgák), készségfejlesztés, korrepetálás, érettségire felkészítés, illetve angol nyelvű állásinterjúra és külföldi munkára felkészítő nyelvi tréning.
Házhoz megyek, az oktatást a IV., V., VI., VII., IX., X., XIII. és XIV. kerületekben vállalom. Hívj(on) bizalommal: 0630/340-9075
Gmese Creative Commons License 2012.10.03 0 0 173

Október 6-14 között és október 21 november 4 közötti időszakra felsőfokú üzleti nyelvvizsga (BEC Higher) KIZÁRÓLAG SZÓBELI részére felkészítő angoltanárt keresek Budapesten. Kérem az ár megjelölését. Köszönöm. jenei.henriett@freemail.hu 

10evefelsofokig Creative Commons License 2012.10.02 0 0 172

Sziasztok! FELSŐFOKIG tanítok skype on 10 éves tapasztalattal, van egy szólistám a leggyakoribb angol szavak sorrendben, első 6 ezer ebből 1500 kb elég középfokhoz, sok időt lehet vele spórolni, ! Tisztelt tanulók, akit érdekel hívjon 30/2247719  60 perces óra 2e!

kaktuxka Creative Commons License 2012.10.01 0 0 171

Sziasztok!

Angol tanárt keresek Budapesten, főként a XI. kerületben, vagy a környéki kerületekben.

Kb. 5 éve csináltam meg az írásbeli vizsgát (BME). Most pedig szeretném a szóbelit, a márciusi nyelvvizsgára szeretnék elmenni.

Munkámból adódóan 6-fél hét után tudnák járni az órákra. Heti maximum 2 alkalommal tudnék járni. Csoportos oktatás kizárva.

Várom tanárok jelentkezését, óradíjat feltüntetve.

email: mirko.anita@gmail.com

Köszi

A.

kriszti0409 Creative Commons License 2012.08.31 0 0 169

Sziasztok!