Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marco001 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 112489

Sziasztok. Volna egy problémám a Golf 4-el.Nem működnek a következők:csomagtartó zár,elektromos ablakemelők tükrök belső lámpák. Első ránézésre kicseréltem a 14 es biztosítékot  kb 1 napig jó volt. Természetesen összes biztositék jó volt ennek ellenére kicseréltem az összesset  egy darabig ismet jó volt de mostmár nem reagáll semmire. Van valakinek ötlete mi lehet a hiba oka? 

 

 

 

 

 

 

Milee Creative Commons License 2022.04.07 0 0 112488

Köszönöm a választ!

Előzmény: 409 (112487)
409 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 112487

 

A leírtak alapján a gyújtáshiba kizárható.

Inkább az 1-2km-es utak lehet az ok. Menni kellene vele egyhuzamban 150-200km-t, hogy az olaj rendesen átmelegedjen és elpárologjon belőle a benzin. Ha így sem áll helyre a szint/szag/tapogatás, akkor lehet tovább gondolni a dolgot.

Előzmény: Milee (112486)
Milee Creative Commons License 2022.04.06 0 0 112486

Sziasztok!

A következő a gondom a Golf 3 benzine 1,4-es 60LE gk-val. 150 ezer km van benne.

Az olajszint megemelkedett a nívópálcán kb 1,5-2 cm-el olajcserétől számítva, kb 1.500 km és 8 hónap telt el. 

Az olaj kissé sárgás színű és erősen benzin szagu. Kitapintva lehet érezni, hogy gyengébb viszkozítású. A gk nem garázsban áll, naponta kb. rendszeresen kb 2 x 2-3 km-es rövid távokra van használva, időnként 2-3 hetente kicsit hosszabb útat is megtesz. Hidegen melegen egyarán egy pöcre indul, nem tarakirozik a fordulat, rendesen gyorsul, nem rángat. Gyertya kb 10-12 ekm-el korábban volt cserélve.

Az egyik tippem, hogy kompressziogyűrű beragadkatott, vagy eltörhetett, esetleg valamelyik gyertya nem ad szikrát és a hengerbe kerülő benzin leszivárog a karterba. Jövőhéten megyek egy szerelőhöz leméretem a kompressziót. 

Van esetleg tippetek, hogy a leírt hibalehetőségeken mi okozhatja nég ezt a problémát?

Köszi előre is vaálaszokat.

 

409 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 112485

 

 

Szerintem kimondottan a Golfra nem lesz ilyen, de ha úgy keresed, hogy Bosch KE-Jetronik, akkor rengeteg képet ad a google.

 

Küldtem emailt.

Előzmény: harken (112484)
harken Creative Commons License 2022.04.02 0 0 112484

Sziasztok,

 

segítséget szeretnék kérni, Golf II 1.8 GTI 16V befecskendező rendszerének robbantott ábrájára lenne szükségem.

 

Köszönöm előre is.

Skodri84 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 112483

Nekem papíron is 55 liter a G2 tankja, és nekem van benne pöcök is, 60-at lazán benyel.....1985-ös 1.6 GL. Próbáltam már kúton is, kannával is, de azok nagyon csalókák, több liter többlet is belefér némelyikbe, és ha ez sokszorozódik mindjárt meg van a megoldás.

 

Előzmény: a_motor (112452)
Skodri84 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 112482

Nekem is OBD gondom lenne, van egy ilyen 3000 Ft-os kék KKL 409.1 kábelem, részben kommunikál is a kocsival, a légzsák-fék-rádió-immo-műszerfal stb. csoportok működnek, ott már töröltem is kódot gond nélkül, de a 01-es motor modullal nem bírom működésre bírni. Próbáltam már a baudot állítani mindenféle értéken a portbeállításokban, néztem már 32 bites Win7-el, 64-es Win10-el, semmi változás. Néha-néha beugrik egy ilyen össszevissza VAG-szám, de aztán csak próbálkozik, aztán vagy 15 alkalom után feladja. A kábelhez adott Vag-Com-magyart, és VCDS-Lite-ot használom.

Az autó egy korai 1998-as Golf4 1.416V AKQ, gyárilag még check engine led sincsen benne.

(Assszony 2000-es 1.6SR Leonján gond nélkül megjeleníti a motor-modult ugyanez a technika.)

409 Creative Commons License 2022.03.12 0 0 112481

Valahol még hibázik egy táp, bizonyára az adja DLC 16-os lábára is a feszültséget.

Előzmény: pisti2 (112480)
pisti2 Creative Commons License 2022.03.11 0 0 112480

Sziasztok. Segìtsèget szeretnèk kèrni. Vw golf 4 1.6 16 szelepes AUS motorkóddal. Nem csatlakozik az OBD-hez ès a climatronic sem kapcsol be. Menet közben felmelegedett motornál 1 henger kihagy. Mi lehet a problèma. Merre induljak el a javìtásban. Amit eddig èszrevettem hogy a fèklámpa kapcsoló vezetèke össze èrt ès a biztosìtèkot kiolvasztotta.

409 Creative Commons License 2022.02.17 0 0 112479

Nem tudom. Ha ír erre hibakódot a motorvezérlőbe, akkor esélyes, hogy nem regenerál. De max 1000-1200km múlva kiderül.

Előzmény: Nico888 (112478)
Nico888 Creative Commons License 2022.02.17 0 0 112478

Igen. Nem tudod véletlenül ,hogy a részecskeszűrő regenerálás elindul-e menet közben,ha nem működik a hűtőventilátor ?( zárlatos a vezérlő és le van húzva a nagy stekker ,különben lemeríti az aksit ) 2007 Golf 5 1,9 PDTd , BLS motor.

Előzmény: 409 (112477)
409 Creative Commons License 2022.01.25 0 0 112477

Így járás van. :) De legalább nem történt semmi kár.

Előzmény: Nico888 (112476)
Nico888 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 112476

Elkövettem a legpancserebb hibát amit lehetett. Összeszereléskor kimaradt a szivattyulapát. 😀😂 ( Elmostam szépen külön és ott is maradt félre téve).működik.köszönöm a segitséget

Előzmény: 409 (112474)
Nico888 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 112475

Értem és köszönöm. Hamarosan kiderül. A műanyag kimeneti csonkba van  valami szelep vagy az csak üres csonk?

Előzmény: 409 (112474)
409 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 112474

Nem írtam olyat, hogy nem forog. Arról van szó, ha pl. megszorulva rakod össze a vákuumpumpa részét, azt nem tudod ellenőrizni. A motor indítása viszont legyőzi a hibát és mint a ropi törik össze a műanyag lapát....

Előzmény: Nico888 (112473)
Nico888 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 112473

De a motor jár ( csak vakuum nincs ) ,ha a tengely nem forogna akkor üzemanyag se jutna a motorba. Vagy rosszul gondolom ? 

Előzmény: 409 (112472)
409 Creative Commons License 2022.01.22 0 0 112472

"HF ről le sem vettem a talpát..."

 

Az nem volt jó ötlet, mert így összerakás után nem tudod kipróbálni, hogy forgatható e a tengelye.

A lapátnak mindegy hogyan van benne, szimmetrikus.

Nem tudom mi történt, de mindegy is, le kell szedni és szétbontani, akkor majd kiderül.

 

Előzmény: Nico888 (112471)
Nico888 Creative Commons License 2022.01.22 0 0 112471

A HF ről le sem vettem a talpát mert középen a vakuumtérnél eresztette az olajat. Hol tud elveszni a vakuum? A lapát ha forditva kerül vissza attol lehet ez ?

Előzmény: 409 (112470)
409 Creative Commons License 2022.01.21 0 0 112470

"A szivattyulapátoknak..."

 

Lapátok??  Összesen 1db van benne.

 

 

 "Valamit rosszul raktam össze?"

 

Ha előtte működött, most meg nem, akkor nagy rá az esély.

 

 

Előzmény: Nico888 (112469)
Nico888 Creative Commons License 2022.01.21 0 0 112469

Sziasztok,

Golf V. 1,9 pd 105 LE. Tandempumpát szétszedtem mert dőlt belölle a motorolaj. Tömitéskészletet vettem és amit láttam kicseréltem.olajszivárgás megszünt,de most meg nincs vácum. Mit ronthattam el? Valamit rosszul raktam össze? A szivattyulapátoknak van iránya vagy mi lehet a gond. A csatlakozót lehozva az újjamon kellenék érezni vácumot ha jó a rendszer? Tapasztalat esetleg? Köszi előre is 

Pdudu Creative Commons License 2022.01.13 0 0 112468
Előzmény: Pdudu (112467)
Pdudu Creative Commons License 2022.01.13 0 0 112467
Előzmény: V.B.Laci (112466)
V.B.Laci Creative Commons License 2022.01.13 0 0 112466

Kedves Fórumozók. VW Golf 1.6 CR TDI 105le. autóba keresek, 7 sebességes D.S.G. sebességváltót. Váltókód:200DQO AM N.K.A. Váltóelektronika hibás is érdekel vagy sérült ,mert a jelenlegi gépkocsié , mechanikai problémás. (olaj nélkül megszorult) Az autó 2011-es évjáratú, valószínűleg használják ezt a váltót ,Skoda, Audi, vagy Seat hasonló motorral szerelt autókban is. Köszönettel Laci.

409 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 112465

Akkor jól gondoltam, ez egy alufedeles adagolós TDI. Nagy valószínűséggel az adagoló üzamennyiség szabályozásával van probléma. De az adagoló szétdöntése előtt nem árt ellenőrizni a csatlakozókat és a leállítószelep működését.

Előzmény: wartburg1963 (112464)
wartburg1963 Creative Commons License 2022.01.02 0 0 112464

ALH780630

Előzmény: balabmw (112463)
balabmw Creative Commons License 2022.01.01 0 0 112463

Pl. egy motorkód

Előzmény: wartburg1963 (112462)
wartburg1963 Creative Commons License 2022.01.01 0 0 112462

A típusnál a leírtak vannak megadva.

Mi kell ahhoz, h egyértelmű legyen?

S ha a hibakód alapján csaknem végtelen konkrét hiba lehet az okozója, közelebb visz-e minket a megoldáshz?

Előzmény: 409 (112461)
409 Creative Commons License 2021.12.31 0 0 112461

"A TDI injektoros motort jelent."

 

 Ez így egy tök értelmetlen mondat. A g4 esetében is két verziót jelenthet, mindkettő "injektoros", ahogy az összes diesel is. Ergo, továbbra sem tudni milyen motorról beszélsz.

Előzmény: wartburg1963 (112460)
wartburg1963 Creative Commons License 2021.12.31 0 0 112460

Köszönöm a választ.

Sajnálom, h nem jutottunk közelebb a megoldáshoz, mint ahogy azt sem tudom, a leírt tankolásnak esetleg köze lehet-e a hibához?

A TDI injektoros motort jelent.

Előzmény: 409 (112459)
409 Creative Commons License 2021.12.31 0 0 112459

 

 Ez egy semmit mondó hibakód, annyit jelent, hogy hiba van az üza rendszerben. A lehetőségek száma majdnem végtelen. Úgy néz ki, szükség lesz egy igazi diageszközre, és bogarászni kell a lehetőségeket. Elsőre a csatlakozókat, tápokat. (gondolom a TDI az adagolós motort jelenti. ?)

Előzmény: wartburg1963 (112458)
wartburg1963 Creative Commons License 2021.12.31 0 0 112458

Kedves Szagértő Topictársak,

 

pár napos élmény, elég megrázó:

 

VW Golf 4 Variant, 1.9 TDI

A kb. félig lévő tankot indulás előtt teletankolva, mindösszesen nyolc km megtétele után az autó megállt az autópályán. Semmi gyanús zaj, rángatás v más hasoló előjel, egyszerűen mintha levettem volna a lábam a gázról, majd a végén leállt a motor úgy, h nem is indult újra. (Várakozás, tréler, ezzel nem untatom a nagyérdeműt.)

Mivel az első gondolatom az volt, h hátha félálomban véletlenül benzint tankoltam bele, mennéztem a töltőállomás eltett blokkját is: tuti, h gázolaj ment bele (eltekintve persze attól az esettől, ha véletlenül a kútnál cserélték össze a tartályokat).

A kódolvasó P0252 hibát írt ki (injektor pumpa hiba).

Van valakinek tapasztalata ezzel a hibával kapcsolatban?

Köszönöm!

 

Zoltán Beszprémi Creative Commons License 2021.12.28 0 0 112457

Sziasztok!

 

Van egy Golf 6 2.0L CR TDI autóm amiben képtelenség meleget csinálni?A vízhőfok kb.10km után beáll 90 fokra,tehát az felmelegszik,de mikor arra állítom hogy mindenfele fújjon akkor alig érezhető a légmozgás!Ha csak szemből nyomatom a levegőt akkor jön,bár szerintem akkor is erősebben kellene jönni a levegőnek!Valaki esetleg valami tippet illetve szerelőt nem tudna? Köszönöm.

409 Creative Commons License 2021.12.23 0 0 112456

 

 Nem tudom, bele kellene nézni a vezérlőjébe, hogy van-e rá menüpont. Miután sok variáns van, még az is megeshet, hogy van amelyik tudja, van amelyik nem.

Előzmény: Pdudu (112455)
Pdudu Creative Commons License 2021.12.22 0 0 112455

Egy erdekes kerdes: lehet allitani az ultrahangos szenzorok erzekenyseget?

Amikor a kijelzo szerint pirosra valt, akkor meg tobb mint 30 cntimeter van a faltol.

Automatas autoval ezutan kvazi nem is engedi a kozelebb allast - nem akartam osszetorni, de finom gazadasra semmit sem csinal (2018 Golf Variant).

 

Arra gondoltam, lehet-e allitani az erzekenyseget vagy egyeb olyan parametert amivel kozelebb parkolast engedne.

 

Koszi!

 

 

 

a_motor Creative Commons License 2021.12.17 0 0 112454

köszi, én is ezt gondolom...

 

bejelentettem a shell központjánál is a panaszt, többet nem tudok tenni, ha érdekli őket a presztizsük, akkor lépnek (szerintem szarnak rá)

 

a leginkább az zavar, így én is bűnrészesnek érzem magam a lopásban, hogy nem teszek tőbbet  :(

Előzmény: 409 (112453)
409 Creative Commons License 2021.12.16 0 0 112453

 Volt így nekem is, ugyanezt mondták. Kamu volt a szöveg, simán ennyit csalt a kút. ):-((

Azt a tankot utána kimértem, tök üresről pont 60liter ment bele kannából. Ergo, amikor a kút 65litert mutatott, az 8-9liter csalás volt, mert még volt a tankban legalább 4liter. Más kutaknál sosem ment bele 60-61-nél több, tehát azok is csaltak, csak "szerényebben".

Némely VW-nak van a betöltőnél egy kis pöcök, azt nyomva feltölthető a tágulási tere is a tanknak, ez kb. 10-12liter plusz. A G2-nek emlékeim szerint nincs ilyen.

 Előfordulhat olyan, hogy valamerre lejt a kútnál a talaj, ilyenkor a tágulásitér egy része is feltöltődhet, ekkor azonban annyival többet is fog elmenni az autó. Akkor fogod ezt tudni, amikor elfogy ez a tank üza.

Előzmény: a_motor (112452)
a_motor Creative Commons License 2021.12.16 0 0 112452

Kicsit off, de nem teljesen.

Sikerült egy golf 2-be 57 litert tankolnom. (50L a tankja, huszonsok év alatt 50.5 nél többet nem tudtam bele tenni) A kutas azt mondja a wv-nél több fér a tankba, mint a gyári érték...Ok, 7 literrel?

 

(beírtam a vásárlók könyvébe, persze nincsenek illúzióim, hogy ér valamit)

 

 

Vaaagy, tényleg belemegy 57 ?

409 Creative Commons License 2021.12.15 0 0 112451

Nem kell.  Legalábbis én még sosem vettel le egyről sem ezért.

Előzmény: treverigall (112450)
treverigall Creative Commons License 2021.12.14 0 0 112450

Szép jó estét! Golf2 1,6 D szeretnék izzítógyertyákat cserélni. Ahogy néztem tényleg le kell venni az adagolót?

vakrepulo2 Creative Commons License 2021.12.03 0 0 112449
Pdudu Creative Commons License 2021.12.03 0 0 112448

Allo helyzetben mukodott a jobb oldali OK gomb hosszan megynyomasa.

De valoban, a leirasok szerint 100 ora utan nullazodik.

 

Előzmény: 409 (112447)
409 Creative Commons License 2021.12.02 0 0 112447

15óra múlva lenulláz magától.... :)

Előzmény: Pdudu (112445)
409 Creative Commons License 2021.12.02 0 0 112446

Vagy 20éve csináltam, de csak két csatlakozóst lehetett fellelni akkor is.

Előzmény: balabmw (112444)
Pdudu Creative Commons License 2021.12.02 0 0 112445

Tudja valaki hogyan lehet nullazni a hosszabb tavu kilometer es fogyasztas adatokat?

Golf 7,5 Variant. (4xxx km es 85 ora van benne - lenullaznam).

 

A 0.0 gomb nem jo ra (hosszabban nyomva az orat allitana be az auto), amikor a kijelzon irja ki akkor ott nincs se reset se 0.0 (egyik GTI videon ugy nullaztak).

A settings az auto bellitasait hozza be az adott kepernyon- szoval elakadtam.

Az ablaktorlon es a lampa kapcsolon nalam nincsenek gombok a vegukon - szoval nincs OK/reset button.

Azt is olvastam, hogy az OK gombot (kormany jobb felen) hosszan nyomva lehet resetelni. Nekem az se megy.

 

Konyveben sincs ilyenrol info.

 

 

 

balabmw Creative Commons License 2021.11.30 0 0 112444

Létezik 1csatis ,talán 87-től volt váltás a kötegben, de manapság beszerezni igen kicsi az esély.

 

Előzmény: 409 (112443)
409 Creative Commons License 2021.11.30 0 0 112443

Van olyanból 1csatlakozós?  Én inkább átalakítottam két csatlakozósra.

Előzmény: -Zéé- (112442)
-Zéé- Creative Commons License 2021.11.28 0 0 112442

Sziasztok!

Golf 2 be keresek diesel  óracsoportot ford szám merőst  1 csatist.

Köszi   mosonyi@gmail.com

Üdv

Pdudu Creative Commons License 2021.11.28 0 0 112441

Az enyemet viszont nem tudom hogyan fut kb 500m megtetele utan, viszont tetszik.

Kiegeszito (elektromos) futes lenne benne?

 

Winter package az van - futott ulesek, futott ablakmoso fuvoka - nem tudom ehhez jar-e valami extra futes is.

(a kesztyutarto az hutott, abban megtalaltam a szabalyzot az SD kartya es a CD mellett).

Előzmény: 409 (112439)
golf_iv_tdi Creative Commons License 2021.11.28 0 0 112440

Szia,

 

nincs benne.

Előzmény: 409 (112439)
409 Creative Commons License 2021.11.28 0 0 112439

Kályha van benne?  (ez csak akkor, ha kizárólag 12°C külső hőmérséklet alatt szagos)

Előzmény: golf_iv_tdi (112438)
golf_iv_tdi Creative Commons License 2021.11.28 0 0 112438

Sziasztok!

 

Van egy 2012-es Golfom, aminél egy olyan hibajelenség jött elő, hogy bizonyos időnként az utastérbe nagyon erős kipufogószag jön be.

Néha hetekig nem jön elő, de aztán van, hogy többször egymás után is lehet érezni.

Illetve ilyenkor az autó körül is lehet érezni ezt a szagot.

Az autó egy 2.0 CRTDI motoros Golf VI.

Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?

A szerelő már átnézte, minden cső és vezeték az autó alján sérülésmentes, így nincs meg a hiba oka.

409 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 112437

Pirul is az orcám rendesen. :DD

Előzmény: rvf400 (112436)
rvf400 Creative Commons License 2021.11.26 0 1 112436

...most egy világ omlott össze bennem....  ;-)

Előzmény: 409 (112435)
409 Creative Commons License 2021.11.25 0 0 112435

 

 Passz, ezt nem tudom.

Előzmény: zeroencore (112433)
409 Creative Commons License 2021.11.25 0 0 112434

Volt négyévszakos garnitúrám, nincs azzal semmi baj, emlékeim szerint elmentem vele 110ezret. Kicsit túl van misztifikálva ez a téligumi mizéria.

Előzmény: Pdudu (112432)
zeroencore Creative Commons License 2021.11.25 0 0 112433

Szia, köszönöm a gyors választ. Esetleg olyasmiről tudsz, hogyha valamilyen átépítés már létezik, és engedélyeztetve van, akkor azt precedens jelleggel le lehet másolni? Hátha szalad valakinek itthon valami jópofa dolog. A fék futómű nem probléma, természetesen az is cserélve lett annó. Illetve mindkét motorhoz, minden "gyári" megoldással lett annó beépítve. Gyári bakok, gyári nagyobb hűtő, ventillátorral, gyári kábelköteg bepinezve a CE1-es biztitáblába, Még a kipufogórendszer is gyári. Mindenhol csak finoman lett belenyúlva, vékonyabb hengerfejtömítéssel,  háromfokozatú szelepbemarással, apróságokkal.  Kb eredetei alkatrészekből összelegózva. A 2.0 16v motor megvan még valahol, lehet az lesz akkor a járható út, azt hiszem az usa modellekben volt 9A annó gyárilag. Bár a KE motronicot dühből elhánytam valahova azt hiszem :D 

Előzmény: 409 (112429)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.25 0 0 112432

Mivel a gumit en mar egyszer felszereltem otthon, es a nemet gumis cegnevvel, datummal, kilometerora allassal ellatott egyedi nyomtatott matricakat rakott minden gumira a kesobbi felszerelest megkonnyitendo - igy biztos vagyok benne, hogy a forgasirany jo volt. Legalabbis a gumis altal rairtnak megfelelt a felszereles utan (hinten rechts, vorne links, stb). Pont ezt mutogattam a gyereknek.

 

Sajat kezemet vegighuzva a belso elen levo mintak nem azonos radiuszon helyezkednek el.

Nem csak elolrol hatra, hanem visszafele is. Tippre ez nem forgasiranytol fugg.

 

Tehat a fureszfog kifejezes nem jo - mert ezen kiallo szigetek vannak amik kilognak a tobbi kozul.

Mintha nehany minta 1-2 millimeterrel magasabb lenne. Nem kopott se elolrol, se hatulrol, se oldalrol - szimplan magasabb a tobbinel.

 

Majd ha lekerult, lefotozom elrettentesul. (most a hangos elsot hatra rakta a gumis - aztan meglatjuk)

(nem nagyon ert ra, mindenki umit csereltet - ha nem jo jojjek vissza aztan talalunk ra gumit).

 

Azt hiszem kap egy fasza Crossclimate 2 gumit a gyari alufelnijen, es el lesz felejtve a teli/nyari mizeria. Evi 15K-t megyek.

Arra szerintem nem erdemes 2 szett gumit oregiteni.  Az elmult par evben olyat hasznaltam (elso es + szeriat is) - teljesen jo lesz.

Tel itt ugy sincs - ha meg megis mennek hoban akkor lehet azzal is. Ausztriaba es nemetekhez nem jarok, nem eszi meg a so az alufelnit.

 

Ellen velemeny a 4 evszakos gumira?

(telen, ejjel lemehet minuszba a hofok, de nappal mindig plusz van, ho erre nincs - evi 1x megyunk telen Magyarorszagra - arra szerintem jo lesz a Crossclimate2 is).

(vehetek teli gumit is - de nem latom ertelmet cserelgetni ha ugysem jarok teli korulmenyek kozott)

 

 

 

 

Előzmény: 409 (112431)
409 Creative Commons License 2021.11.25 0 0 112431

 

 Nem fog az "bekopni", mert a használattól kopik ilyenre.

 

"Tenyeret vegighuzva a futo feluleten erezni lehet a szint kulonbsegeket."

 

Minden gumi így kopik, ez törvényszerű, csak az nem mindegy mennyire és hogyan. Ezzel a "simogatással" lehet megállapítani egy ismeretlen gumi esetében az addigi forgásirányát.

Előzmény: Pdudu (112430)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.25 0 0 112430

Gumis megnezte, megmutatta mi a gond.

Fureszfog, de nem az oldalan.

 

A gumi felszinen ( henger palast) nehany minta magasabb.

Tenyeret vegighuzva a futo feluleten erezni lehet a szint kulonbsegeket. A vicc az, hogy a kerek belso iven van, igy kivulrol nem latszik.

 

Hogy a tobbi kopott gyorsabban vagy ez a par sziget dudorodik ki az nem derult ki.

 

Szoval megtalaltuk az okot, az okozza a hangot.

 

Ha zavar, akkor gumi csere, egyebkent be fog kopni a gumis szerint. 

Megoldaskent maskepp fujta fel, hogy jobban kopjon.

(Nem kerdeztem, hogy tobb vagy kevesebb levegot fujt-e bele az eloirtnal.)

 

Szerinte 2 gumi ilyen a negybol.

 

 

 

Előzmény: Pdudu (112428)
409 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 112429

A papírforma szerint olyan motort lehet beletenni legálisan, amilyennel készült is az adott típus. Ha az eredetinél erősebb kerül bele, akkor az ahhoz járó futómű és fék alkatrészeket is be kell építeni.

A típustól eltérő motor beépítését szakmérnökkel meg kell terveztetni, egyedi átalakítási kérem kell hozzá, majd azt szakműhelyben elvégeztetni. A motorok tulajdonjogát igazolni kell, vagy adásvételivel*, vagy számlával.

 

* az adásvételi esetében az eladó olyan személy kell legyen akinek igazolhatóan tulajdona is volt az adott motor.

 

Végtelen kötélidegek kellenek még a hatósággal (NKH) vívott reménytelen harchoz. ):-((

Előzmény: zeroencore (112427)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.24 0 0 112428

Na a guminyomas jelzo hazafele beszolt a jobb elso kerekre.

Szemre nem puha, megrugdosva sem.

 

Nejemmel mentem egy kort - o a laba alatt erzi a remegest. 

Azaz valoszinuleg a jobb elso les ami raz vagy puha. Es zajos.

 

Holnap megprobalom a gumisnal megtudni mit javasolnak.

(Ha nagyon felhuzom magam, atrakatom a masik automrol a Crossclimate gumikat - veletlenul pont ez a meret....)

Ennyit szivni egy teli gumi szettel....

Előzmény: Pdudu (112426)
zeroencore Creative Commons License 2021.11.24 0 0 112427

Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni motorcsere ügyben.

Van egy szép 1986-os jettám. Eléggé kötődök a vashoz, ez volt az első autóm. Azzal kezdte a pályafutását, hogy annakidején édesapámmal az egészet darabokra szedtük, és egy nyár alatt apránként rendbehoztuk. Ahogy teltek az évek (fiatal voltam) cserélődtak a motorok benne, először egy 2.0 16 KE motronic, majd késöbb egy 2.8 VR6 került bele. Majd született sorban 3 gyerek, és az autó lassan 7 éve a garázsban pihen letakarva. Időközben sajnos édesapám is itt hagyott minket, így főleg emiatt semmmiképpen nem szeretnék a kocsitól megvállni, egy kedves emléke egy sokkal felhőtlenebb életnek. Van valakinek abban tapasztalata, hogy milyen úton módon lehet bármilyen modernebb motort, vagy akár a benne lévőt hivatalosan vizsgával az autóba építeni? Nem igazán fontos, hogy milyen motor, bár ha lehet minél erősebb, és az sem hogy menyni idő vagy utánajárás. De szeretném az autót megtartani, és mai fejjel már rendes papírokkal használni. Jelenleg egy motorkódos forgalmija van, forgalomból ideiglenesen kivonva. Ha lehet akkor tényleg inkább a hivatalos megoldások érdekelnének máramenyniben van ilyen.  Köszönöm előre is, ha valaki tud segíteni. 

Pdudu Creative Commons License 2021.11.24 0 0 112426

En nem latok ilyesmit a gumikon. Lehet nem eleg szakerto a szemem.

Gumis sem mondott semmit a gumikra, pedig kerdeztem jo-e meg.

 

Kep1.  (jobb elso)

 

Kep2.  (jobb hatso)

 

Kep3. (bal elso)

 

Kep4. (bal hatso)

 

 

Dunlop SP Wintersport 4D. (elozoleg rosszat linkeltem)

Lattok valami ilyesmit a kepeken?

 

Előzmény: balabmw (112425)
balabmw Creative Commons License 2021.11.24 0 0 112425
Előzmény: Pdudu (112424)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.24 0 0 112424

Gumis kicentirozta, felrakta, mohogas megszunt (azaz mar nem sebesseg fuggoen zajong) - viszont nekem meg mindig zajos.

Letezik, hogy az alufelni helyett a gyari acel felnit hasznalva ez a gumi ennyire zavaroan hangos?

Mar siman gurulva is hangja van, nagyobb sebessegnel kifejezetten zajos.

Nem ko van benne, siman hangos ahogy gordul.

 

Dunlop SP Wintersport 5 gumirol van szo.

 

A teszt szerint is zajos. En lennek tul erzekeny?

 

Lehet kinezem a leghalkabb premium teli gumit - (eddig a Michelin Alpin 5 a 68dB zajaval a leghalkabb) es kicsereltetem a francba.

Ez nekem idegesitoen hangos. Gordulesi zaj. Mintha egy olajos hordot gorgetnek az aszfalton.

Előzmény: balabmw (112423)
balabmw Creative Commons License 2021.11.22 0 0 112423

Nem ismerem a konkrét típust.

Régebbi golfokon (az enyémen is) "sokszögre" kopnak a hátsók és zajosak lesznek.

Van aki cserélgeti az elsőkkel. De erről a megoszlanak a vélemények.

Előzmény: Pdudu (112420)
409 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 112422

Ha fűrészfogasra van kopva, az a gumisnál nem jelentkezik hibaként. Viszont durván zajos lehet tőle a kerék.

Előzmény: Pdudu (112420)
409 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 112421

A VW-nál ugyanaz a csavar való a lemez és az alu felnihez is. (mármint a gyári felni esetében) Nem kúpos, gömbszelet a felülete.

Előzmény: Pdudu (112418)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.22 0 0 112420

Gumisnal kiderul, nem?

Nincs laposra fekezve - kb 5mm mely a mintazat a 2 hatson.

 

Mindegy - ha kell venni teli gumit akkor majd veszek. Csak neznem kell par tesztet, mert random nem vasarolok gumit.

(amugy itt nalunk nem kotelezo a teli gumi - az elmult 11 evben egyszer esett a ho, akkor a taxisok sem jartak mert nekik sincs)

(szloveniai tengerpartrol van szo)

Előzmény: balabmw (112419)
balabmw Creative Commons License 2021.11.22 0 0 112419

Egyik sem. :)

A gumi futófelületének kopásával lesz gond.

Előzmény: Pdudu (112418)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.22 0 0 112418

Hetvegen felraktam az autoval egyutt vasarolt teli gumit. Gondoltam megmutatom a gyereknek hogyan kell kereket cserelni.

Hiba volt. Eloszor azt hittem valamelyik disztarcsa log - de leszedve is nagyon durva 'mohogas' volt hallhato.

Nyilvan hatulrol - mert a kormany nem razott.

 

Igy ma este vissza csereltem - gond megszunt. Legalabb nem agy csapagy problema.

Meg jo, hogy megzsiroztam a csavarokat, igy szepen le is jottek. Hetvegen kellett ugralnom nehany csavaron - pedig bivaly vagyok alapbol is.

Holnap lesz egy utam a gumishoz, centirozza ki a teli kerek szettet es tegye is fel. 

 

Mindket felni szett eredeti VW - ET szam stimmel a jarmulapon levohoz, gumit elozoleg felfujtam a benzinkuton.

Szoval 2 dolog lehet: valamelyik hatso gumi excentrikus. (nem padkazott - rosszul van a felnin).

A masik lehetoseg - az alu felni csavarja nem jo az acel felnihez. Ez utobbit nem tudom - latszolag stimmel a kupossag.

(utobbi esetben nem csak 1 gumival lett volna gond...).

 

Szerintetek melyik lesz a hiba oka?

Pdudu Creative Commons License 2021.11.22 0 0 112417

Igazad volt. R allasban lehajtja a tukorlapot tolataskor.

Soha nem jottem volna ra magamtol. ;)

 

 

Előzmény: balabmw (112414)
409 Creative Commons License 2021.11.21 0 0 112416

Hosszúkodolásban lehet be/kikapcsolni vagy a 09-es, vagy a 46-os vezérlőben. (az a kérdés az adott diageszközben van-e hosszúkódolás segéd)

Előzmény: balabmw (112414)
409 Creative Commons License 2021.11.21 0 0 112415

Hogy lehet-e vinni márkaszervizbe olajat az megbeszélés kérdése. Többnyire lehet.

A VCDS 200€-ért, ha legális, igen baráti ár. (kínai klónért meg sok) Az biztosan kezeli az autódat. A vag-com nem fogja*. Az OBDElevent nem ismerem.

Hááát, én meg kimondottan utálom azt a tükör forgatós lehetőséget. Nem tudok vele normálisan tolatni. Ki is kapcsoltam. :)) Ahogy a szinkron tükörállítást is.

 

* felmerül a kérdés, ki mit ért vag-com alatt. A vag-com a VCDS leánykori neve, amit a VAG konszern rosszallása miatt kellett megváltoztatni. Így lett VCDS. A vag-com nekem a 409.1-es verzióig vag-com. (2004. 9. hónapi kiadás)Ezek még nem kezelik a CAN-t, UDS-t stb. Neked meg pont ezek kellenek.

Előzmény: Pdudu (112411)
balabmw Creative Commons License 2021.11.21 0 0 112414

Próbáld végig L , 0 és R állásban hátramanet fokozatba kapcsolva.

Előzmény: Pdudu (112413)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.21 0 0 112413

Az ajton levo allitora gondolsz?

 

Azon ugye van a 0, a bal es jobb oldali tukor kivalasztasa - es van lent egy negyedik uzemmod.

Arra a negyedikre gondolsz? Az nem a futes?

 

Nekem ilyen van.

Neztem ma a menuben, nem talaltam ilyen jellegu beallitast.

Előzmény: balabmw (112412)
balabmw Creative Commons License 2021.11.21 0 0 112412

Ha átváltod a tükörállítót a másik állásába,akkor sem hajtja le a tükörlapot?

Előzmény: Pdudu (112411)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.21 0 0 112411

Amig garancialis, addig olyan olaj megy bele amit a szerviz jonak lat/engedelyez.

Utana mar szabadon varialhato a specifikacioknak (es a penztarcanak) mefeleloen.

Alfamba dragabb olaj megy - Selenia Racing sem olcso.

 

Nyilvan furan neznenek, ha vinnek nekik Eneos vagy egyeb erre fele ismeretlen markaju olajat - meg akkor is ha megfelelne az 507 00 specifikacionak.

Szervizkent nyilvan az az ajanlott amit toluk veszek - azon (is) van hasznuk ;)

 

Napokban rakerestem a forumon ajanlott DSG Febi olajra.

Amazonon rogton fel is dobta a VW sajat szettjet 6l olajjal, 1 szurovel es a cserelendo leereszto csavarral 184 Euroert ;)

 

 

Tegnap felraktam a teli gumi szettet. 4918 a DOT szama (2018-as gyartasu), ezek szerint kb az autoval egy idos. 5mm koruli a profil melysege.

Meg erre a szezonra szerintem jo lesz. Vagy akar tobbre is.

 

 

A szoftveres olvasahoz melyik iranyban erdemes elindulni? Vag-com, netan obdeleven?

Nyilvan nem celom a 200 Euros VCDS kabel megvasarlasa - letezik abbol jol mukodo utangyartott?

Szeretek barkacsolni, igy mindenkeppen beszerzek valamit. Nem tervezek belenyulni az autoba - de latom, hogy milyen opciokat allitgatnak masok.

(pl. nekem mutatja a Refueling Quantity-t (bar cirka 200km megtetele utan 5 litert mutat ami biztosan nem igaz) - masnal ezt OBDEleven alol kapcsoljak be.

 

Mondjuk tolatasnal jol jonne a tukor lefele allitasa (mirror dip) - az pl. nalam nem aktiv.

 

Ha valami kabelt tudnatok ajanlani, azt megkoszonnem.

 

Előzmény: 409 (112409)
mantec Creative Commons License 2021.11.20 -1 0 112410

T 409!

 

A fejlődés folyamatos. Az egyén akaratától független.
Nekem is volt egy ősöm, akinek a szomszédja úgy döntött, hogy fenn marad a fán.

Előzmény: 409 (112409)
409 Creative Commons License 2021.11.20 0 0 112409

 

 Sportot űzöl abból, hogy rábeszéld egy olyan olajra amire semmi szüksége??  ://

Előzmény: mantec (112408)
mantec Creative Commons License 2021.11.20 -1 0 112408

T Pdudu!

 

Németországban 2021. május 20-óta, Lengyelországban 2021. november 2-óta kapható a

Castrol Edge Professional Longlife III 0W-30.

SAE 0W-30, VW 507 00.

 

Egyszer, majd, talán M-on is elérhető lesz.

Előzmény: Pdudu (112407)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.18 0 0 112407

Ertem. Ugy tunik elirtam az olaj specifikaciojat.

Koszi az infot!

 

Meg nem volt idom atolvasni a nemet nyelvu kezikonyvet - magyart vagy angolt meg eddig nem talaltam.

11. kiadasu, 2017-es Owners manual amit keresek.

Olyan a nemet - de sajnos nemetbol nem vagyok annyira jo, hogy technikai leirast tudjak olvasni.

 

Minden esetre szepen haladok az infok begyujtesevel - hala ennek a forumnak is! 

 

Előzmény: mantec (112406)
mantec Creative Commons License 2021.11.18 -2 0 112406

T pdudu!

 

"... németeknél van ..."

 

Ez SAE 5W-30-as. Ilyen van. 

VW 507 00-s, SAE 0W-30-as nincs Castrol itthon. 

Előzmény: Pdudu (112405)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.18 0 0 112405

Nemet az auto. Van egy fel dobozzal a csomagtartoban.

Ezek szerint a nemeteknel van megfelelo.

 

Legalabbis ilyen van egy fel dobozzal a csomagtartoban. 

Mennyi olaj fogyasztas a normalis egy ilyen autonal?

 

Előzmény: mantec (112404)
mantec Creative Commons License 2021.11.18 -2 0 112404

T pdudu!

 

"... Castrol 0W-30 ..."

 

A BP konszern Castrol márkanéven, Mo-on forgalmazott motorolajai között jelenleg nincs SAE 0W-30-as, VW 507 00 elfogadással rendelkező motorolaj.

Előzmény: Pdudu (112403)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.18 0 0 112403

Koszonom az infot! Hasznos!

 

Megnezem mi van a motorterben levo cimken - az remlik, hogy Castrol 0w30 - tobb info nem.

 

Fagyallobol kiszivok egy fecskendovel, megy a melyhutobe. Ha nem fagy meg, nincs mit aggodni es megy vissza a tartalyba.

Ranezesre nem hianyzik belole (max-ig van toltve)  es rozsaszin - de az nyilvan nem jelent semmit (max a tisztasaga ad okot nemi bizakodasra, hogy nem hengerfejes az auto).

 

Tudtok ajanlani megbizhato VW szerelot Budapest kornyeken? Karacsony utan mennek, ujev elott csaladot latogatni.

 

Egy kodolvasast mindenkeppen megejtenek a helyi szervizen kivul is. Hatha elokerul valami amivel erdemes foglalkozni.

(netan rendelheto ehhez valami ertelmes kabel a netrol is?) (IT emberke vagyok, elektromos ismeretekkel, szoval meg az elkeszitese sem gond...)

Előzmény: 409 (112398)
mantec Creative Commons License 2021.11.18 -2 0 112402

T 409!

 

És ezek:

 

VW 507 00, SAE 0W-30:

 

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30
Mobil 1 ESP 0W-30
Motul Specific VW 504 00/507 00 0W-30
Eurol Syntence Fs 0W-30
Comma Eco-Vg 0W-30
Mol Dynamic Gold Longlife 0W-30

Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30 
Rowe Hightec Multi Synt Dpf SAE 0W-30
Ravenol Vsw 0W-30
Motorex Profile V-XL 0W-30
VW LongLife III FE 0W-30

Előzmény: 409 (112398)
409 Creative Commons License 2021.11.18 0 0 112401

Mielőtt még bárki is elhinné!!!

 

 Az 504.00 önmagában benzinmotor specifikáció.  !! Most viszont részecskeszűrős dieselről van szó.

Akkor jó az 504.00, ha szerepel utána az 507.00 is, tehát ottvagyunk megint, hogy csak az 507.00 minősítésű jó hozzá.

Előzmény: mantec (112399)
Nico888 Creative Commons License 2021.11.18 0 0 112400

1voltot mérek. Bár az lehet hibábol is az az 1 volt.

Előzmény: 409 (112396)
mantec Creative Commons License 2021.11.18 -2 0 112399

T 409!

 

És ezek:

 

VW 504 00, SAE 0W-30:

 

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30
Mobil 1 ESP 0W-30
Motul Specific VW 504 00/507 00 0W-30
Eurol Syntence Fs 0W-30
Comma Eco-Vg 0W-30
Mol Dynamic Gold Longlife 0W-30
Rowe Hightec Multi Synt Dpf SAE 0W-30
Ravenol Vsw 0W-30
Motorex Profile V-XL 0W-30
VW LongLife III FE 0W-30

Előzmény: 409 (112398)
409 Creative Commons License 2021.11.17 0 0 112398

Ja, kikerestem a váltódat, ez már az újabb fajta olajoskuplungos 7sebességes, azaz a szárazkuplungos korábbi hozzászólásom nem igaz.

120ezrente kell cserélni az olajat. 6liter a cseremennyiség VW G 052 182 minősítésű olaj kell bele.

---

Vezérműszíjat 210ezrente kell cserélni

Motorolaj 5W-30, de a VW 507.00 minősítésnek meg kell feleljen. !!

 

Fagyálló G13 van benne, nem illik mással keverni mint a VW TL-774-J minősítésnek megfelelővel.

Refrektométerrel nem mérhető a fagyáspontja. !!

 

 

Előzmény: Pdudu (112392)
409 Creative Commons License 2021.11.17 0 0 112397

"mert a puha gumi valahogyan maskepp viselkedik."

 

 Ahogy alább is elhangzott, a talajra mutató sugara kisebb lesz, ettől annak a keréknek magasabb a fordulatszáma mint a többié. Az ABS szoftvere ezt azonosítja defektként. Ebből adódóan ez a rendszer a keréknyomásokat nem tudja detektálni, csak a fordulatszámokat figyeli.

Előzmény: Pdudu (112392)
409 Creative Commons License 2021.11.17 0 0 112396

Párhuzamosan vannak kötve, így egyszerre kell mindkettőnek működni. (ha csak az egyik működik, akkor a másik rossz) A vezérlő a nagyobbik ventilátorban van, külön nem cserélhető. Szokták javítani, de nem minden hibája javítható.

Tehát akkor is működnek, ha a vékony vezetéken nincs semmilyen szintű feszültség??

Előzmény: Nico888 (112393)
409 Creative Commons License 2021.11.17 0 0 112395

A talajra merőleges sugara.  :P  :)

Előzmény: balabmw (112394)
balabmw Creative Commons License 2021.11.17 0 0 112394

 

"mert a puha gumi valahogyan maskepp viselkedik."

 

-Kisebb az átmérője. ;-)

Előzmény: Pdudu (112392)
Nico888 Creative Commons License 2021.11.17 0 0 112393

Köszönöm. Ha mind a 2 ventill. elindul az is lehet vezérlő hiba? 1,9 td golf 5 kombi BLS mot.kód. komplett ventill.csere vagy külön a vezérlő?

Előzmény: 409 (112387)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.17 0 0 112392

Sziasztok!

 

Akkor leirom amit eddig sikerult kideritenem - hatha mas majd hasonlo cipoben jar es hasznos lesz.

 

1:

A sport mod a valtokar hatra huzasaval aktivalhato - sem az infotainmentben sem a valto melletti gombokon nincs ilyen opcio.

Egyedul a kijelzon latni a megvaltozott szamozast Dx heleytt Sx kiiras lesz. Gyorsabban reagal, jobban porgeti a motort.

 

2:

A TPMS (kerek legnyomas ellenorzes) ennel passziv megoldas. Fel kell fujni a kerekeket az ajto nyilasban jelzett ertekre, ezutan a kijelzon a Car menuben lehet SET-et nyomni a TPMS menuben.

Innentol az ABS jeladok jelebol tudja kalkulalni a kerekek legnyomas eltereset - mert a puha gumi valahogyan maskepp viselkedik.

A SET gombot az indulastol szamitott 20 percen belul kell megnyomni.

 

(meg nem csinatam vegig - kutra kell mennem az ellenorzeshez. Elvileg az auto atadasa elott a legnyomast ellenoriztek).

(ez alapjan at rakhatom a teli gumit - megtalaltam az emelot es a kerek kulcsot is. A gyari helyen volt a csomagtarto bal oldalan levo feszekben.)

(kompresszort is kibontottam, latszolag erintetlen - de szemre hianyzik valami a flakonos anyag alatti reszen).

Pdudu Creative Commons License 2021.11.16 0 0 112391

A PR Kodokbol annyi derul ki, hogy G1C ami 7 sebesseges automata valtot takar. 

Letoltottem a 235 oldalas listat, kikerestem mindet.

 

A cimke szerint as 'SWU' lesz a valto tipusa (fenykepen latszik a cimke alatt melyik adat micsida) - nem sokat talaltam rola a neten.

Itt egy link a szerviz manuallal.

 

Nyolcadik oldalon irja, hogy ez a valto az SWU kodu a Variantoknal. 

6.8L olaj van benne gyarilag, kb 6 l a cserelheto mennyiseg, de nem derult ki milyen idokozonkent szukseges cserelni.

 

Az auto amugy QI6: Service indicator 30 000 km or 2 years ( variable ). 

Ha jol lattam Castrol 5W30 van benne, szintet megneztem, jo, nem budos, meg szinte tiszta (nem fekete)

Elvileg 9e koruli KM van az olajban.

Erdemes elobb csereltetni az olajat? 

 

Mar csak 2 kerdesem lenne. 

Honnan tudhato, hogy ehhez potkerek volt vagy kompresszor?

(egeszsegugyi csomagot es haromszoget adott a Porsche Koper ahol vettem)

 

Az kompresszor valoszinuleg ott a bal oldalon a csomagtartoban levo fedel mogott lesz egy preselt muanyag dobozban) - a kerek feszek ures.

Utobbi jo lesz szercsamokat es egyebeket bepakolni - megfelel a ma divatos dupla feneku csomagtartos trendnek ;)

Hosszabb utra erdemes egy valodi potkereket beledobni? Csak ahhoz a rogzito csavar is kellene.

(igaz emelot sem talaltam meg, nelkule  lehet at se tudnam rakni - szep uj vilag....)

 

Kerek csere: adtak hozza teli gumit acel felnin (Dunlop SP Wintersport 5) - meg disztarcsa is van hozzajuk.

A nemet nem ciganykodott, nyomtatott cimkek vannak a gumi feluleten ami a tulaj adatait illetve a datumot valamint az tartalmazza melyik hova valo.

Valoszinuleg  a gumis tarolta nekik.

 

Az autoban van kereknyomas ellenorzo. Gondolom ha leszedem a mostani kerekeket, akkor erosen valoszinu, hogy hianyolni fogja oket.

Hogyan lehet ezen tuljutni?

Ugy ertem lehet 2 garnitura gumit valtogatni (azaz az auto tarolja a 8 TPS szenzort), vagy minden esetben ra kell tanitani az aktualis kerek szettben levoket?

Hogyan derul ki van-e TPS a teli szettben? Szet nem szednem - max elviszem gumishoz centiroztatni es felrakatni (ha nincs kerek kulcs meg emelo).

 

Megvan a nemet nyelvu kezikonyv - errol egyelore nem talaltam infot.

 

Elore is koszonom!

Előzmény: Pdudu (112390)
Pdudu Creative Commons License 2021.11.15 0 0 112390

Igazad van, csak mar olvasni sem tudok mar.  ;)

Egy sorral feljebb olvastam a linkelt PDF-et - 0GC a valtoja ha jol emlekszem.

 

Erre gondolsz? Hatha neked mond valamit. Alvazszam nem titok, utcan is leolvashato.

Erdekes modon azok a 3 betus kodok nem a felszereltseget jelzik - az szinte tok mas az alvazszam szerint.

Van egyezes, de nagyon sok hianyzik az utobbi listarol.

 

A lampaja valami csoda. A kanyar kovetos, adaptiv led fenyszoro nagyon durva. 

Kormanyszog alapjan fordul. Es nappali fenyt csinal az auto elott.

 

Ha jon szembe valami, akkor ketfele szedi a paszmat, auto elott nappali fenyesseg, a kozeledo autot meg szepen egyre jobban kitakarja.

Igy le sem kell kapcsolni a tavolsagit - megsem vakitja el a szembe jovot. Eloszor lekapcsoltam, de aztan rajottem, hogy felesleges.

A tavolsagit 2x meghuzva all at adaptiv modba, akkor magatol csinal mindent.

 

Ha olyan az ut, akkor varialja a megvilagitast - peldaul nem a tavolabbi fasort vilagitja meg, hanem inakabb az utpadkat 2 oldalon.

Elsore fura, de legalabb latni lehet ha jon az oz vagy a vaddiszno.

 

 

 

 

Előzmény: 409 (112388)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!