Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

András952 Creative Commons License 2021.07.27 0 0 159

Köszi szépen , remélem ennyivel megúsztam .

Előzmény: barbon1 (158)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.26 0 1 158

A pillangószelep tisztításhoz teljesen felesleges volt levenni az akku sarut. Próbáld meg a kormányszög kalibrálást.Ha nincs géped akkor marad a hagyományos módszer.

Kormány középállásban,gyújtás rá és tekerd ki egyik végpontba a kormánykereket,pár másodperc után a másik végállásba és szintén pár másodperc után kormánykerék középre. Gyújtás le,újraindítás után ki kell aludni a hibalámpának,ha más gondja nincs.

Előzmény: András952 (157)
András952 Creative Commons License 2021.07.26 0 0 157

A 140 w168  99-es . Pillangószelep tisztítás-nem volt annyira vészesen koszos , koksz nem volt . Viszont tisztítás után megszünt az alkalmankénti motorleállás , kereszteződésben , lámpánál .  Munka végeztével negatív saru vissza- nagy hangos szikra , azután próba 5-10 perc után már nem világít a két sárga visszajelző sem< ESP - ABS .  Amúgy minden sarulevétel - viszatétel után nehzen tünt el az a két visszajelző . Másnap jött a meglepetés ,rövid utak voltak és megint világít a két égő majd egy kis idő után elalszik . Tegnap 20 km út megtétele után , 1 óra elteltével indulás, ismét világít -azóta egyfolytában..............            Járt már így vki , esetleg tanács...       Üdv

barbon1 Creative Commons License 2021.07.23 0 0 156

Inkább valami vezeték kidörzsölődés,esetleg,valamelyik ajtózár pl.a vezető oldali

Előzmény: Dydand (155)
Dydand Creative Commons License 2021.07.22 0 0 155

Sziasztok! A140, 2000-es. Menet közben feljönnek az ajtózárak és kigyullad a belső világítás, amikor pl. körforgalomban balra megyek. Miután kij9v9k a k9rforgalomból (jobbra ugye) akkor visszazáródnak és elalszik a belső világítás. Biztosíték lesz vagy valami más gond? Nappal nem zavaró (annyira....), de sötétben baromi bosszantó tud lenni :) 

barbon1 Creative Commons License 2021.07.01 0 0 154

Ezt valóban szinte minden autószerelő meg tudja csinálni,de nem ez volna a megoldás és főleg ezzel nem kellene leírni,dicsekedni,mert még akár lehet belőle komoly problémás is.Egyre közelebb vagyunk ahhoz,hogy ezeket műszaki vizsgán nagyon egyszerű módszerrel ki tudják szűrni és akkor kezdődnek majd a gondok .

Előzmény: Szvazy (151)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.01 0 0 153

Nem tartozéka de viszonylag olcsón beszerezhető

Előzmény: Szvazy (152)
Szvazy Creative Commons License 2021.07.01 0 0 152

Sziasztok,

 

Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan nézzem meg az olajszintet a CVT váltóban?

Néztem videókat, de ott egy hosszú nívópácával nézik, ami szerintem nem tartozéka az autónak :(

 

Sajnos gyorsításkor olyat csinál, hogy kb. 2000-es fordulatig minden ok, aztán elkezd hirtelen fölszaladni fordulat az autó pedig nem gyorsul. Valaki tapasztalt már ilyet?

Váltó hibára gyanakszom. Megnéztük gépen, de semmi hibakód, így mechanikus hiba lehet.

Valahol olvastam, hogy kevés olaj is okozhat ilyet, ezért a fenti kérdés.

Szvazy Creative Commons License 2021.07.01 0 0 151

Nekem nem rég volt gondom a dpf-el, teljesen eltömődött, nem tudott regenerálni, ehhez hozzájött még az egr meghibásodása is :(

Mérlegelve az alkatrészek árait, és hogy nagyrészt városban jár az autó mindkét alkatrész ki lett iktatva és ki kett írva a motorvezérlőből.

Így töredék áron megúsztam.

Előzmény: barbon1 (144)
pelbika Creative Commons License 2021.06.11 0 1 150

A menet közben hallható kopogás oka: fékbetét cseréjekor nem csiszolták be az új fékbetét vezető füleit, emiatt szorul a lemezrugókon és menet közben szépen kattog-pattog. Ha letekered az ablakot akkor hallod is a kerék felől.

Előzmény: B170 (101)
pelbika Creative Commons License 2021.06.11 0 1 149

Az A és B Mercibe bőven elegendő a 95-ös, sőt még a 91-es sem okoz benne kárt. Viszont időnként nem árt az öntanuló ECU szoftvert újraindítani. Gyújtás be, gázpedál le, számolj tízig, gyújtás ki, gázpedál fel, várj két percet a szoftver indulásáig.

Előzmény: B170 (107)
pelbika Creative Commons License 2021.06.11 0 1 148

Csinálj egy szoftveres resetet:

Add rá a gyújtást.
Nyomd le a gázpedált.
Számolj tízig és kapcsold ki a gyújtást.
Engedd vissza a gázpedált.
Várj két perce a szoftver újraindulásáig.

Előzmény: A és B osztaly (134)
F_Zolee Creative Commons License 2021.06.06 0 0 147

Nem is elsőnek vettem csak tájékozódok. B180as változatok is jók?

Előzmény: barbon1 (146)
barbon1 Creative Commons License 2021.06.01 0 0 146

Aki Mercedest vesz nem feltétlen ez az első szempont.

Előzmény: F_Zolee (145)
F_Zolee Creative Commons License 2021.05.31 0 0 145

Drágább fajlagosan fenntartani egy ilyen mercit egy kommersz márkához képest?

Előzmény: barbon1 (144)
barbon1 Creative Commons License 2021.05.28 0 0 144

Van mindkettő természetesen,de soha nem szokott velük gond lenni.

Előzmény: F_Zolee (143)
F_Zolee Creative Commons License 2021.05.27 0 0 143

Ezekben van dpf, kettőstömegű?

Előzmény: barbon1 (142)
barbon1 Creative Commons License 2021.05.27 0 1 142

Annyinál már szerintem mindenképp  a dízel gazdaságosabb,nincs vele gond ,a benzinesnek jó étvágya van.A kétezres CDI-t agyon sem lehet ütni.

Előzmény: F_Zolee (141)
F_Zolee Creative Commons License 2021.05.26 0 0 141

Évente 15-20ezret elmegyek így gondolom a dízel jobb lenne. Van ajánlott dízel motor?

Előzmény: barbon1 (140)
barbon1 Creative Commons License 2021.05.25 0 0 140

Mindkét motor jó,attól függ a választás,hogy mire akarod használni.Rövid távokra a benzines,hosszú utakra a diesel

Előzmény: F_Zolee (139)
F_Zolee Creative Commons License 2021.05.24 0 0 139

Sziasztok!

Kis infó gyűjtés(agyér tágítás) végett jöttem. Családiasabb autó után nézelődnék és el vagyok veszve. Felmerült az ára végett is(1.5m-ig) a B osztály. Viszont halvány gőzöm sincs a márkával kapcsolatban. 2literes benzines és dízel motorokról van valakinek infója? DPF és társai. Melyiket érdemes venni? Köszi!

A és B osztaly Creative Commons License 2021.05.21 0 0 138

Köszönöm, hétvégén szétkapom...ha tudom.

Előzmény: barbon1 (137)
barbon1 Creative Commons License 2021.05.20 0 2 137

Lehet,hogy berohadt a mechanika tengelye.Elsőként próbáld meg csavarlazítóval vagy WD40-el mefújni a tengelyeket párszor.Volt már,hogy megindul.Amennyiben nem akkor viszont ki kell szerelni a mechanikát és szétszedi,átkenni.

Előzmény: A és B osztaly (136)
A és B osztaly Creative Commons License 2021.05.19 0 0 136

Köszönöm szépen, sikerült életet lehelni bele 100-as benzinnel. Most az ablaktörlő mondta be az unalmast 3-4 alkalommal törölt, de utána már csak rándult egy kicsit és áll mind a kettő. Ez relé probléma lehet vagy kuka a motor szerinted? Próbáltam kézzel rásegíteni a ránduláskor, hallok is egy halk kattanást, de mint a beton állnak a lapátok...

Előzmény: barbon1 (135)
barbon1 Creative Commons License 2021.05.19 0 1 135

Próbáld meg százas benzinnel teletankolni és becsületesen meghajtani,esetleg még pluszba egy üzemanyag rendszer tisztító adalék sem ártana bele.A mostani 95-ös benzinek pár hónap után képesek megbuggyanni és akkor csinálhat hasonló gondot.

Ez a módszer semmiképpen sem árt az autónak.

Előzmény: A és B osztaly (134)
A és B osztaly Creative Commons License 2021.05.19 0 1 134

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2009-es 1.5 ös B osztály és egyik napról a másikra megmakacsolta magát, konkrétan elindulni is alig akart, majd a max tempó 5 km/h volt. Szerintetek mi lehet a gond, MOL- os 95-ös benzinnel jár vele anyós, csak rövid távon és nem nyomja ki akkor sem a szemét. Akksi kb 1 éve lett cserélve mert meghalt a 2 éves használattól. Előre is köszi a tanácsokat.

w168 1.6 Creative Commons License 2021.05.16 0 0 133

Igen ezt a megoldást beszéltük a szerelőmmel, csak el kellene vinni hozzá! Kicseréltem a kuplung csövön a tömitéseket, kipróbáltam úgy légteleníteni hogy alulról fecskendővel nyomtam bele a fékfolyadékot, ilyen jó még nem volt a kuplung, de kb 15-20 váltás után megint bentmarad a pedál. Még egyszer fel lehet pumpálni aztán annyi neki! 

Előzmény: barbon1 (132)
barbon1 Creative Commons License 2021.05.15 0 0 132

Sok fajta megoldás van. Pl.a Merci szerint az első féknyereg légtelenítőjét össze kell csövezni a kuplung légtelenítőjével és a fékpedál pumpálásával visszafele kinyomja maga előtt a levegőt.Ha nem ismered a dolgokat inkább vidd el szakemberhez.

Előzmény: w168 1.6 (131)
w168 1.6 Creative Commons License 2021.05.14 0 0 131

Hogy szokták légteleníteni? 

Előzmény: barbon1 (130)
barbon1 Creative Commons License 2021.05.11 0 0 130

Biztos,hogy rendesen le lett légtelenítve?

Előzmény: w168 1.6 (129)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!