A pillangószelep tisztításhoz teljesen felesleges volt levenni az akku sarut. Próbáld meg a kormányszög kalibrálást.Ha nincs géped akkor marad a hagyományos módszer.
Kormány középállásban,gyújtás rá és tekerd ki egyik végpontba a kormánykereket,pár másodperc után a másik végállásba és szintén pár másodperc után kormánykerék középre. Gyújtás le,újraindítás után ki kell aludni a hibalámpának,ha más gondja nincs.
A 140 w168 99-es . Pillangószelep tisztítás-nem volt annyira vészesen koszos , koksz nem volt . Viszont tisztítás után megszünt az alkalmankénti motorleállás , kereszteződésben , lámpánál . Munka végeztével negatív saru vissza- nagy hangos szikra , azután próba 5-10 perc után már nem világít a két sárga visszajelző sem< ESP - ABS . Amúgy minden sarulevétel - viszatétel után nehzen tünt el az a két visszajelző . Másnap jött a meglepetés ,rövid utak voltak és megint világít a két égő majd egy kis idő után elalszik . Tegnap 20 km út megtétele után , 1 óra elteltével indulás, ismét világít -azóta egyfolytában.............. Járt már így vki , esetleg tanács... Üdv
Sziasztok! A140, 2000-es. Menet közben feljönnek az ajtózárak és kigyullad a belső világítás, amikor pl. körforgalomban balra megyek. Miután kij9v9k a k9rforgalomból (jobbra ugye) akkor visszazáródnak és elalszik a belső világítás. Biztosíték lesz vagy valami más gond? Nappal nem zavaró (annyira....), de sötétben baromi bosszantó tud lenni :)
Ezt valóban szinte minden autószerelő meg tudja csinálni,de nem ez volna a megoldás és főleg ezzel nem kellene leírni,dicsekedni,mert még akár lehet belőle komoly problémás is.Egyre közelebb vagyunk ahhoz,hogy ezeket műszaki vizsgán nagyon egyszerű módszerrel ki tudják szűrni és akkor kezdődnek majd a gondok .
Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan nézzem meg az olajszintet a CVT váltóban?
Néztem videókat, de ott egy hosszú nívópácával nézik, ami szerintem nem tartozéka az autónak :(
Sajnos gyorsításkor olyat csinál, hogy kb. 2000-es fordulatig minden ok, aztán elkezd hirtelen fölszaladni fordulat az autó pedig nem gyorsul. Valaki tapasztalt már ilyet?
Váltó hibára gyanakszom. Megnéztük gépen, de semmi hibakód, így mechanikus hiba lehet.
Valahol olvastam, hogy kevés olaj is okozhat ilyet, ezért a fenti kérdés.
A menet közben hallható kopogás oka: fékbetét cseréjekor nem csiszolták be az új fékbetét vezető füleit, emiatt szorul a lemezrugókon és menet közben szépen kattog-pattog. Ha letekered az ablakot akkor hallod is a kerék felől.
Az A és B Mercibe bőven elegendő a 95-ös, sőt még a 91-es sem okoz benne kárt. Viszont időnként nem árt az öntanuló ECU szoftvert újraindítani. Gyújtás be, gázpedál le, számolj tízig, gyújtás ki, gázpedál fel, várj két percet a szoftver indulásáig.
Kis infó gyűjtés(agyér tágítás) végett jöttem. Családiasabb autó után nézelődnék és el vagyok veszve. Felmerült az ára végett is(1.5m-ig) a B osztály. Viszont halvány gőzöm sincs a márkával kapcsolatban. 2literes benzines és dízel motorokról van valakinek infója? DPF és társai. Melyiket érdemes venni? Köszi!
Lehet,hogy berohadt a mechanika tengelye.Elsőként próbáld meg csavarlazítóval vagy WD40-el mefújni a tengelyeket párszor.Volt már,hogy megindul.Amennyiben nem akkor viszont ki kell szerelni a mechanikát és szétszedi,átkenni.
Köszönöm szépen, sikerült életet lehelni bele 100-as benzinnel. Most az ablaktörlő mondta be az unalmast 3-4 alkalommal törölt, de utána már csak rándult egy kicsit és áll mind a kettő. Ez relé probléma lehet vagy kuka a motor szerinted? Próbáltam kézzel rásegíteni a ránduláskor, hallok is egy halk kattanást, de mint a beton állnak a lapátok...
Próbáld meg százas benzinnel teletankolni és becsületesen meghajtani,esetleg még pluszba egy üzemanyag rendszer tisztító adalék sem ártana bele.A mostani 95-ös benzinek pár hónap után képesek megbuggyanni és akkor csinálhat hasonló gondot.
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2009-es 1.5 ös B osztály és egyik napról a másikra megmakacsolta magát, konkrétan elindulni is alig akart, majd a max tempó 5 km/h volt. Szerintetek mi lehet a gond, MOL- os 95-ös benzinnel jár vele anyós, csak rövid távon és nem nyomja ki akkor sem a szemét. Akksi kb 1 éve lett cserélve mert meghalt a 2 éves használattól. Előre is köszi a tanácsokat.
Igen ezt a megoldást beszéltük a szerelőmmel, csak el kellene vinni hozzá! Kicseréltem a kuplung csövön a tömitéseket, kipróbáltam úgy légteleníteni hogy alulról fecskendővel nyomtam bele a fékfolyadékot, ilyen jó még nem volt a kuplung, de kb 15-20 váltás után megint bentmarad a pedál. Még egyszer fel lehet pumpálni aztán annyi neki!
Sok fajta megoldás van. Pl.a Merci szerint az első féknyereg légtelenítőjét össze kell csövezni a kuplung légtelenítőjével és a fékpedál pumpálásával visszafele kinyomja maga előtt a levegőt.Ha nem ismered a dolgokat inkább vidd el szakemberhez.