Hinnye, ezekre az árakra ugye még egy 100-as jön rá, mire az ember megkapja a motort? Ha igen, a TNT valóban nem ér meg 830 ezret kulcsrakészen. Kérdés persze, emelnek-e Hondáék, Yamaháék is ilyen mértékben. Bár, ha jól rémlik, egy PCX sem 1,09 millió volt még nemrég, így valszeg emeltek már.
Ez a Majesty elég pöpec. Ezek még "szerelhetőek" lesznek a garázsban, vagy ezeknek is már méregdrága lesz a kötelező szervize?
Szia Bali........... sajnos árat emelt a Benelli........ahogy jósoltam.........így már nagyon közel van a konkurencia ...így számomra érdektelen, a közel jövőben......... végleg.
A legendás Majesty visszatér..............egyenlőre csak kis cm3 -n.....................és kérdéses a vírus miatt ,idén áthozzák-e? üdv zs
A legendás Majesty újjáélesztése már elérhető Japánban, de valószínűleg Európában is felkerül.
A Yamaha Majesty 250 egykor népszerű bestseller volt a görög piacon, de a vezetési jogszabályok változása és az azt követő A1 osztály létrehozása megváltoztatta a piac térképet, mivel a bevezető osztály hagyományosan mintegy 250 köbméter körül sokat veszített. részvények a 125-es évekből.
A Felség azonban még mindig itt van, bár meglehetősen megváltozott dicsőséges múltjától, mivel a japán piac logóként továbbra is fennáll. Ennek oka a Majesty S 155, amely az NMax 155 Blue Core motoron alapszik, és gyakorlatilag luxus kis testvére.
A 13 hüvelykes kerekekkel (120/70 elülső, 130/70 hátsó) és a 15 lóerővel a Majesty S az első nagy különbséget az egyshokk hátsó lengéscsillapítóval használja, az Nmax kettő helyett. Valójában vízszintesen van elhelyezve, lehetővé téve a teljes tárolást a nyereg alatt.
Még mindig kiemelkedik a nagyobb, 267 mm-es első tárcsaféktől (az NMax esetében 230), ülése 30 mm-rel magasabb, 795 mm-re, 145 kg-nál nehezebb, üzemanyagtartálya pedig most 7,4 liter - 127 kg és 6,6 kg. liter a megfelelő Nmax értékek.
Japánban 345 000 jenért, vagyis körülbelül 2900 euróért (18/3) értékesítik, ázsiai sajtó szerint azonban a Majesty S-t az Európában a 125 centiméteres motorpiacra keresik, a 155-ös helyett.
Amit jósoltam bejött....A vieste és a majesty között jelenleg 200euró a különbség.......
Részemről a wifis gyújtás kulcsot hanyagolhatnák.........mert az árát, szerintem nem éri meg....+150Eft .....öreg vagyok ,és retró hívó..üdv zs
Ez a Macbor márkájú motor elég pöpec, kicsit hasonlít a Brixtonokra, műszakilag gondolom hasonlók lehetnek.
A Vieste nekem eléggé N-Maxosnak tűnik, kb. annyira, amennyire a Cityblade PCX-re hajaz. Mondjuk a kettő közül a Vieste kéne, valahogy modernebb hatást kelt.
szia.....gratula jól nyomod ...hamarosan én is ujjra beszállok.... addig egy kis újdonság ........a Madridi motor kiállításról.....üdv zs
Egy kis keeway újdonság..... Keeway-nek új modellekkel ki kell egészítenie a 125 cm3-es robogók sorozatát, és először nem az óriás Qianjiang felé fordul, hanem egy másik kínai gyártóhoz, a Longjia-hoz fordul, aki ezt a vonzó Vieste 125-et hozza nagyjából összhangban a legkelendőbb többcélú robogókkal, mint például a Yamaha N-Max és Honda PCX. 13 hüvelykes kerekekkel rendelkezik a "magas kerekek" és a városi kerekek középpontjában, kényszerített levegőhűtésű motorral, amelynek indítópedálja van kis akkumulátor töltöttségű helyzetekben, és egy 4 szelepes hengerfejjel, amely egy maximális teljesítménye 10,5 LE 7000 fordulat / perc sebességgel. A Keeway Vieste szépen fel van látva 100% -os LED-es világítással, beleértve vonzó Ducati Panigale-ihlette első kettős optikáját. Ezenkívül tartalmaz egy közelségi intelligens kulcsot, és homológizációs formájában (Euro 4) kijelenti, hogy rendelkezik ABS-vel, bár a képeken látható, hogy két tömlővel ellátott első féknyeregt használ, ami jellemző a kombinált fékezésű modellekre CBS. Nem láttuk, hogy a műszerfal megvilágítva legyen, de mint láthatja, egy LCD képernyőt használ, kiszámíthatóan sok információval, két analóg sebességmérővel és fordulatszámlálóval. Az ülés alatti rekesz nem elég jól elérhető, mivel csak nyitott sisakot tartalmaz. Március 1-jétől a Keeway márkakereskedőkben matt színekben (elektromos kék, fekete vagy fehér) forgalmazzák, 2 399 euró áron, az egyéves ingyenes biztosítás támogatásával.
Na, kinek hogy szuperál a Keeway-je? Én a 15 hónapja használt (ezalatt kb. 30 napot hagytam ki vele összesen) Zaharámba most tettem bele a 4000.-ik km-t, eddig hibamentes, de azért mutatja sajnos elhasználódás jeleit, a kipuffogó és a középsztender néhány része pl. tiszta rozsda. A fogyasztás konstans 3,2 l körül van Bp-en, ami nem jó, de nem is tragikus, csak az a 110 km-enkénti tankolás ne kéne.
Király volt a tegnapi Zahara szerelgetés,és dumálás.....kellemes ünnepeket..és némi ízelítő a jövő évi mini bike kollekcióból,a benelli háza tájáról....
A hátsó rendszámtáblában az a jó, hogy megakadályozza, hogy hátrafelé boruljon a robogó, ha túlhúzza neki:) Mondjuk ehhez kellhet tudni robogózni, mert az a 8 LE kevés ahhoz, hogy spontán hátsó kerékre álljon.