Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 664

Szerintem a világ legjobb!!!  ................... 125cm3 -.es .................motorkáival foglalkozó web-lap....katt a linkre......üdv zs

 

                                                     https://www.moto125.cc/

 

zahara 125 teszt......                                                                https://www.moto125.cc/676-scooter-retro-keeway-zahara/

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 663

Így kell motort eladni váltságban.........Tudnak valamit a keeway Görög képviseleténél....  itthon miért nem lehet így.....üdv zs

 

24 hónap kamat mentes hitel!!!! 0% befizetéssel......1570 eurós áron......tehát nap 750ft -ért van egy vadi ujj járgányod!!!!

https://greece.keeway.com/product/target-125   

I.Blasius Creative Commons License 2020.03.20 0 0 662

Hinnye, ezekre az árakra ugye még egy 100-as jön rá, mire az ember megkapja a motort?  Ha igen, a TNT valóban nem ér meg 830 ezret kulcsrakészen. Kérdés persze, emelnek-e Hondáék, Yamaháék is ilyen mértékben. Bár, ha jól rémlik, egy PCX sem 1,09 millió volt még nemrég, így valszeg emeltek már.

 

Ez a Majesty elég pöpec. Ezek még "szerelhetőek" lesznek a garázsban, vagy ezeknek is már méregdrága lesz a kötelező szervize?

 

Boldog születésnapot utólag is! 

 

 

Előzmény: gzsolt1969 (660)
gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.19 0 0 661

Brutál retró a MASH -től........650-es dominátor alapokra..........japánok nem tudom miért fordítanak hátat a siker modelljeiknek...???? üdv zs

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.19 0 0 660

Szia Bali........... sajnos árat emelt a Benelli........ahogy jósoltam.........így már nagyon közel van a konkurencia ...így számomra érdektelen, a közel jövőben......... végleg.

 

https://benelliaruhaz.hu/benelli/motorkerekpar    a +12 % körüli emelés nem tesz jót az eladásoknak,FŐLEG válság idején......

 

https://benelliaruhaz.hu/keeway/robogo              a 10000ft-os emelés szerintem nagyon vevő barát....

 

üdv zs

 

ui-17 -én a szüli napomon, nyomtam egy 150-km-es túrát a vértesben  ...........orgazmus értékű lett volna, ha le nem fagy az angyal bögyölőm....

                                                                                         

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.19 0 0 659

A legendás Majesty visszatér..............egyenlőre csak kis cm3 -n.....................és kérdéses a vírus miatt ,idén áthozzák-e?  üdv zs

 

A legendás Majesty újjáélesztése már elérhető Japánban, de valószínűleg Európában is felkerül.

A Yamaha Majesty 250 egykor népszerű bestseller volt a görög piacon, de a vezetési jogszabályok változása és az azt követő A1 osztály létrehozása megváltoztatta a piac térképet, mivel a bevezető osztály hagyományosan mintegy 250 köbméter körül sokat veszített. részvények a 125-es évekből.

A Felség azonban még mindig itt van, bár meglehetősen megváltozott dicsőséges múltjától, mivel a japán piac logóként továbbra is fennáll. Ennek oka a Majesty S 155, amely az NMax 155 Blue Core motoron alapszik, és gyakorlatilag luxus kis testvére.

A 13 hüvelykes kerekekkel (120/70 elülső, 130/70 hátsó) és a 15 lóerővel a Majesty S az első nagy különbséget az egyshokk hátsó lengéscsillapítóval használja, az Nmax kettő helyett. Valójában vízszintesen van elhelyezve, lehetővé téve a teljes tárolást a nyereg alatt.

Még mindig kiemelkedik a nagyobb, 267 mm-es első tárcsaféktől (az NMax esetében 230), ülése 30 mm-rel magasabb, 795 mm-re, 145 kg-nál nehezebb, üzemanyagtartálya pedig most 7,4 liter - 127 kg és 6,6 kg. liter a megfelelő Nmax értékek.

Japánban 345 000 jenért, vagyis körülbelül 2900 euróért (18/3) értékesítik, ázsiai sajtó szerint azonban a Majesty S-t az Európában a 125 centiméteres motorpiacra keresik, a 155-ös helyett.


Amit jósoltam bejött....A vieste és a majesty között jelenleg 200euró a különbség.......

 

Részemről a wifis gyújtás kulcsot hanyagolhatnák.........mert az árát, szerintem  nem éri meg....+150Eft   .....öreg vagyok ,és retró hívó..üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2020.03.15 0 0 658

Ez a Macbor márkájú motor elég pöpec, kicsit hasonlít a Brixtonokra, műszakilag gondolom hasonlók lehetnek.

 

A Vieste nekem eléggé N-Maxosnak tűnik, kb. annyira, amennyire a Cityblade PCX-re hajaz. Mondjuk a kettő közül a Vieste kéne, valahogy modernebb hatást kelt.

Előzmény: gzsolt1969 (657)
gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.15 0 0 657
gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.15 0 0 656
gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.15 0 0 655

szia.....gratula jól nyomod ...hamarosan én is ujjra beszállok.... addig egy kis újdonság ........a Madridi motor kiállításról.....üdv zs

 

Egy kis keeway újdonság.....  Keeway-nek új modellekkel ki kell egészítenie a 125 cm3-es robogók sorozatát, és először nem az óriás Qianjiang felé fordul, hanem egy másik kínai gyártóhoz, a Longjia-hoz fordul, aki ezt a vonzó Vieste 125-et hozza nagyjából összhangban a legkelendőbb többcélú robogókkal, mint például a Yamaha N-Max és Honda PCX. 13 hüvelykes kerekekkel rendelkezik a "magas kerekek" és a városi kerekek középpontjában, kényszerített levegőhűtésű motorral, amelynek indítópedálja van kis akkumulátor töltöttségű helyzetekben, és egy 4 szelepes hengerfejjel, amely egy maximális teljesítménye 10,5 LE 7000 fordulat / perc sebességgel. A Keeway Vieste szépen fel van látva 100% -os LED-es világítással, beleértve vonzó Ducati Panigale-ihlette első kettős optikáját. Ezenkívül tartalmaz egy közelségi intelligens kulcsot, és homológizációs formájában (Euro 4) kijelenti, hogy rendelkezik ABS-vel, bár a képeken látható, hogy két tömlővel ellátott első féknyeregt használ, ami jellemző a kombinált fékezésű modellekre CBS. Nem láttuk, hogy a műszerfal megvilágítva legyen, de mint láthatja, egy LCD képernyőt használ, kiszámíthatóan sok információval, két analóg sebességmérővel és fordulatszámlálóval. Az ülés alatti rekesz nem elég jól elérhető, mivel csak nyitott sisakot tartalmaz. Március 1-jétől a Keeway márkakereskedőkben matt színekben (elektromos kék, fekete vagy fehér) forgalmazzák, 2 399 euró áron, az egyéves ingyenes biztosítás támogatásával.

üdv zs

 

 

 

I.Blasius Creative Commons License 2020.03.10 0 0 654

Na, kinek hogy szuperál a Keeway-je? Én a 15 hónapja használt (ezalatt kb. 30 napot hagytam ki vele összesen) Zaharámba most tettem bele a 4000.-ik km-t, eddig hibamentes, de azért mutatja sajnos elhasználódás jeleit, a kipuffogó és a középsztender néhány része pl. tiszta rozsda. A fogyasztás konstans 3,2 l körül van Bp-en, ami nem jó, de nem is tragikus, csak az a 110 km-enkénti tankolás ne kéne.

CsA Creative Commons License 2019.12.18 0 0 653

Jó videók, köszi! :-)

Előzmény: gzsolt1969 (652)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 652

Egy kis videó gyűjtemény azoknak akik igénylik a motoros témájú feltöltéseket ,a km szegény téli időszakban is.....-.üdv zs

 

https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9175215

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.12.08 0 0 651

robogóknál sajnos nem lesz uv zöld metál.   Üdv zs

CsA Creative Commons License 2019.12.06 0 0 650

Előzmény: gzsolt1969 (648)
I.Blasius Creative Commons License 2019.12.06 0 0 649

Pöpec lett. Kíváncsi vagyok, robogókon is lesz-e ilyesmi.

Előzmény: gzsolt1969 (648)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.12.06 0 0 648

Pár fotó a 2020-as UV zöld metál fényezésekről....https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9175215         üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 647

Nagyon eltalálták az uv zöld színt ,minden típusú motorjában lesz a keeway-nek,és a Bennelli-nek is ebből a rikító fényezésből...üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2019.11.30 0 0 646

Tényleg jó volt, köszönöm szépen!

 

Jó ez a zöld festés a TNT-n. A 125-ösön is lesz majd ilyen?

Előzmény: gzsolt1969 (645)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.11.29 -1 1 645

Király volt a tegnapi Zahara szerelgetés,és dumálás.....kellemes ünnepeket..és némi ízelítő a jövő évi mini bike kollekcióból,a benelli háza tájáról....

Szóval az én népem.....    https://www.youtube.com/watch?v=4CqDo4Q1uMU  üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 644

Keeway és Benelli 2020 modelljei.....kis videók, bemutatókkal......  https://www.youtube.com/watch?v=xFQTb1rGhcU   

 

                                                                                              https://www.youtube.com/watch?v=DfljmRF_7sc

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.11.17 -1 0 643

szia... akkor légyszíves töltsd föl az ideit ....üdv  zs

koliz Creative Commons License 2019.11.17 0 0 642

Szia

 

Ez tavalyi..

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.11.09 -1 0 641

A retróé a jövő....minden gyártó igyekszik ebbe az irányba....hála a jó égnek......egy kis keeway video a 2019 millánói kiállításról...üdv zs

 

https://www.youtube.com/watch?v=07NgMmf8ocQ    és ha már rks fórum.....https://www.youtube.com/watch?v=ztHK1e-cRr8

I.Blasius Creative Commons License 2019.11.09 0 0 640

Nekem tetszett a teszt róla, vicces lehet olyan kinézetű motorral járni, ami olyan, mintha a múzeumból jött volna.

Előzmény: CsA (638)
CsA Creative Commons License 2019.11.08 0 0 639
Előzmény: CsA (638)
CsA Creative Commons License 2019.11.08 0 0 638

Na, most érkezett meg a Benelli Imperiale 400, amit eredetileg akartam és vártam, de aztán megvettem a V-Strom 250-est májusban...

 

https://onroad.hu/2019/11/08/benelli-imperiale-400-teszt/3/

 

Mondjuk utólag már nem bánom... :-)

I.Blasius Creative Commons License 2019.11.04 0 0 637

Ez tényleg praktikusnak tűnik, még a Tucano alá is befér.

Előzmény: gzsolt1969 (636)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 636

mekkora ötlet...vajon hány dobozos sör férne bele....,,,  üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2019.10.14 0 0 635

A hátsó rendszámtáblában az a jó, hogy megakadályozza, hogy hátrafelé boruljon a robogó, ha túlhúzza neki:)  Mondjuk ehhez kellhet tudni robogózni, mert az a 8 LE kevés ahhoz, hogy spontán hátsó kerékre álljon.

Előzmény: gzsolt1969 (634)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!