Keresés

Részletes keresés

martinaxe7 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1594
huemeerlia Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1592

az orbánfóbok különben is szenvednének...

 

-még nem is tudják, de minimum összesen 20 évig....

Előzmény: püfffneki (1584)
DeedBeef Creative Commons License 2017.09.23 -1 0 1591

"A hivatalos összesítés szerint 2016. május 30. é 2016. december 31. között 23 779 darab menetjegyet váltottak. Vagyis napi átlagban 110 jegyet adtak el a mindössze 5,6 kilométeres szakaszra."

 

Ordas nagy büdös kamuk ezek a számok, még úgy is, hogy az átadás után kajakra tolták oda a népeket, propagandáztak ezerrel, hogy meglegyen az utasszám az EU felé.

 

Most azt hazudja lázár jankó, hogy félreértették az utasszámokat a pályázatban. Kérdem én, mi a faszt lehet félreérteni azon pl. hogy harmincötezer per hónap? 

 

Az még említést érdemel, hogy a cikked is kamuzik, mert nem csak az utasszám az ami számít. Azért a lenti vonalszakasz pl. 32 kilométer, ez a szar meg ötnél alig több, amit egy óra alatt le lehet sétálni, 32 kilométeres sétát viszont nem tesz meg senki.

De 100 szónak is egy a vége, ami ráfizetéses, amire nincs kereslet, azt nem üzemeltetjük közpénzen, pláne nem, ha kisvasút. Az effélét tartsa el az utazó, vagy lézer jankó anyja, netán orbán apja, de ő sem a lopott pénzből, hanem abból, amiért meg is dolgozik.

Ja, hogy olyan nincs még 20 forint sem? Hát az lehet, sőt, biztos.

 

Előzmény: Törölt nick (1583)
chicagoi Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1590

egy utazással csak azt lehet megállapítani , hogy működik, semmi mást. lehet , hogy semmit nem is akarnak, hiszen kicsi összegről van szó.

Előzmény: nagyanyo5:0 (1571)
martinaxe7 Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1589

Dajcs Tompi:

 

Leesett a zálluk

 

Tejjesen rendben lévő fejlesztés...

Előzmény: toloba (1587)
martinaxe7 Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1588

Télen is közlekedik a járat?

 

Fel van szerelve hóekével, ilyesmivel?

toloba Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1587

Members of the delegation:

1. Ms Inge Gräßle (EPP, Head of Delegation)

2. Mr Indrek Tarand (Greens)

3. Mr Catalin Ivan (S&D)

4. Ms Claudia Schmidt (EPP)

5. Mr Nedzhmi Ali (ALDE)

6. Mr Marco Valli (EFDD)

Accompanying Members (out of quota):

7. Mr Tamás Deutsch (EPP)

8. Mr Péter Niedermüller (S&D)

9. Mr Benedek Jávor (Greens)

CONT Secretariat

10. Ms Evelyn Waldherr, Head of Unit

11. Ms Veronika Patyi-Horváth

Advisors of Political Groups

12. Mr Balázs Széchy (EPP)

13. Ms Suvi Leinonen (ALDE)

14. Mr Roccu Garoby (Greens)

15. Ms Barbara Gatto (EFDD) European Commission

16. Mr Thomas Bender (HoU -

DG REGIO -Administrative Capacity Building and Programme Implementation II - Hungary)

17. Mr Maté Tas

18. Ms Marcela Buzoi (DG REGIO -

Audit I) European Court of Auditors

19. Ms Iliana Ivanova

toloba Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1586

Claudia Schmidt, az Osztrák Néppárt EP-képviselője, az Európai Néppárt EP-frakciójának tagja is benne volt az Európai Parlament költségvetési ellenőrző bizottságának delegációjában, amely szerdán uniós pénzből megvalósított magyarországi beruházásokat vizsgált, köztük a felcsúti kisvasutat. A politikusnak nincs túl jó véleménye Magyarországról.

 

Magyarországon az EU-pénzekkel való gazdálkodás átláthatatlan, az uniós támogatások nem a legjobb kezekben vannak. A korrupcióval és a rossz gazdálkodással kapcsolatos gyanút nem sikerült eloszlatni – derült ki az Európai Néppárt osztrák közleményéből, amelyben az uniós delegáció magyarországi látogatása után kifejezték kétségeiket az uniós pénzek magyarországi felhasználásával kapcsolatban.

A politikus az osztrák Kuriernak azt mondta, hogy alapvetően át kellene gondolni az uniós támogatások felhasználását nemcsak Magyarország, hanem más tagállamok esetében is. Mindennek vonatkoznia kellene az ezután következő kifizetésekre is.

A Magyarországon vizsgálódó uniós delegáció vezetőjének nyilatkozatáról itt olvashatnak bővebben.

pert2 Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1585

Van azert egy apro nem elhanyagopulhato kulonbseg a felceuti es a tobbi kisbasut kozotz. A Hangposta bbit evtizedekkel ezrlott epiteztek nagyreszt  es hasznalati cellal, igy azokat maximum felujitani kellett hogy turista celra Hangposta naljak a felcsutinal kb nagyswgrenddel kisebb koltseggel. A felcsutit viszont ditekt ujan epitrttek eegy sik videken. Ahol tulajdonkeppen semmi se indokolja a sik test es soha se terul meg a befrkzetes es meg a mukodteted is veszzeseges. Ha lett Egyenleginfò lna eszuk par tiz milliorrz vettek volna olyan kisvonstnak alcazott szerelveny mint ami a Matlrgizszigezen is jar, felora alatt az is mrgteszi az ot kilometert orszaguton, es se es t viktorunk is kinlett volna elegitve.

Előzmény: Törölt nick (1583)
püfffneki Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1584

Na ugye kilóg a lópata.

A honfitárs kínzása az első.

Előzmény: huemeerlia (1581)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1583
Előzmény: Törölt nick (1582)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.22 0 1 1582

A hírek arról szóltak, hogy a kisvasút ott áll üresen.

http://pestibulvar.hu/2017/07/18/elkepeszto-utasszamok-a-felcsuti-kisvasuton-nem-fog-hinni-szemenek/

Tehát napi átlag tíz ember vált jegyet a vonatra, így a fenntartási és beruházási költségek nagyjából a következő 300 évben meg is térülhetnek.

http://index.hu/gazdasag/2017/07/17/felcsut_kisvasut/

 

A statisztikák szerint 2016 május - december 23 779 utass, Lázár meg 2016. május - 2017. ápr között 40 017 eladott menetjegyet említett - ami összehasonlítva más kisvasutakkal, nem is olyan kevés (kb középmezőny). 

Akkor miért lehetnek üres vonatok? Mert néha van egy-egy esemény, ahol sok utas van (Szerelemvonat), máskor meg senki sem?

Meg több kisvasút csak szezonban/hétvégén megy, de akkor jó kihasználtsággal, így hiába van kevesebb utasa/év, de jobb az az utas/vonat szám.

Felcsúton úgy tűnik, jó az utas/év - de rossz az utas/vonat szám

 

huemeerlia Creative Commons License 2017.09.22 0 2 1581

nem

 

1. a honpolgárok jóérzése

 

2. az idegenforgalom

 

3. viszonylag időtálló érték

 

4. munkahelyek

 

5. az idióta orbánfóbok kínzatása (nálam ez az első!!)

Előzmény: püfffneki (1579)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.22 0 1 1580

Sajnos csak magyaridőset tudok, az meg nem épp független. 

 

http://magyaridok.hu/belfold/pofara-esett-az-ellenzeki-media-felcsuton-2242744/

http://magyaridok.hu/gazdasag/egyelore-elegedettek-az-ellenorok-2242543/

http://magyaridok.hu/gazdasag/felult-az-ellenzek-kisvasutbloffre-2247931/

 

Vagy amit Lázár a kormányinfón mondott: a feltétel 6 milliós árbevétel, ezt meg lazán hozta a kisvasút. 

 

Az utolsóként linkelt cikkben:

Révész Máriusz kiemelte: a 81 évig működő Vál-völgyi kisvasúthálózat újraélesztésében egyelőre még csak a tervezés zajlik, ennek részeként az egyébként meglévő vonalakat újítanák fel Bicskéig, illetve Lovasberényig. 

 

Ezek gazdasági vasutak voltak, volt ilyen Pátkán, Lovasberényben, Felcsúton volt erdei és bányavasút is - de rengeteg ilyen volt az egész országban. (forrás: kisvasut.hu - Vasútkereső)

 

Előzmény: momentan (1578)
püfffneki Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1579

Egyetértünk.

Teljesen felesleges volt egy ennyire kihasználatlan kisvasutat építeni, csak azért hogy üresen álljon.

Előzmény: nagyanyo5:0 (1575)
momentan Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1578

Kérhetnék erről egy linket. Esetleg egy dokumentumot?

 

Előzmény: nagyanyo5:0 (1571)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1577

Az € pénzéből épült, E20:)))))))

Előzmény: baculum (1576)
baculum Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1576

semmilyen autopálya nem kell ide:-)))

 

Kész van a Zágráb-Belgrád autópálya :-DDD

 

Előzmény: püfffneki (1572)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1575

Normális ember utálja a felesleges munkát meg az időpocsékolást:)))))

Előzmény: püfffneki (1573)
baculum Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1574

azért épült, hogy ÉPÜLJÖN :-)))

kész

 

Előzmény: Janulusz (1570)
püfffneki Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1573

Na ugye milyen meglepetés.

és mekkora tiltakozás volt ellene. Vajon miért???

Előzmény: nagyanyo5:0 (1571)
püfffneki Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1572

Kb mint a szekszárdi híd, annyira lehet forgalmas.

 

Mindamellett igenis kellene az országot kersztbe összekötő autópálya is.

Ne kelljen indig előbb felmenni a fővárosba, annak aki jó úton akar haladni.

Előzmény: baculum (1569)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.09.22 0 2 1571

Az € vizsgálói nem találtak kivetni valót!!!!! Nem azért mert nem akartak, hanem azért mert nincs!!!!!!

Janulusz Creative Commons License 2017.09.22 -2 0 1570

Az autópályák azért épültek a szocik kormányzása alatt, hogy jöjjön a külföldi befektetés. Az érintett települések fdeszes polgármesterei is tiltakoztak a Balaton környékén, hogy a területükön épüljön akár autóút is ! Ez7ért létesült a  Völgy-híd.

Az autópályák építésekor dühöngve tépte száját a mocsok fidesz banda. De most nem felejtette el, hogy az úthasználat kapcsán útdíjat kaszáljon. Köptem.

Előzmény: baculum (1569)
baculum Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 1569

A látvány NE tévesszen meg:-), valójában az egész Kárpát-medence (medence!) egy mocsár:-), amit gyakorlatilag 200 éve csapolgatnak és szárítgatnak. Ennek oka, hogy mezőgazdasági termelésre lehessen fogni, de a leglényegesebb, hogy minél több embert ide tudjanak :-) suszterolni máshonnan, ahol már nem tudnak mit kezdeni velük. :-)

Nem a völgyhíd, hanem maga a pálya fölösleges:-) kb, egy rendes autóút bőven elég lett volna szerintem arra a kurvanagy forgalomra ami ott halad:-).

A Dunántúlon bőven van példa, mi az ésszerű autó út.

Előzmény: vonakodó (1556)
Janulusz Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1568

Meg a munkába vezető út hídja is ! :-)))

Előzmény: püfffneki (1567)
püfffneki Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1567

Üveghíd? És az már milliárdokból épül.

Előzmény: vonakodó (1549)
huemeerlia Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1565

Miért ne lehetne jókat kilátózni egy síkságon?

 

Alulra egy alagút, a tetejébe kilátó, és onnan lehetne szétszórni a szociszámlagyár termékeit, ha jó szél jön.

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 0 0 1562

 

Szárazon nyomod?

Előzmény: miabajod? (1534)
vonakodó Creative Commons License 2017.09.21 0 0 1561

bánatában leugrott a 80 méter magas völgyhídról

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!