Ordas nagy büdös kamuk ezek a számok, még úgy is, hogy az átadás után kajakra tolták oda a népeket, propagandáztak ezerrel, hogy meglegyen az utasszám az EU felé.
Most azt hazudja lázár jankó, hogy félreértették az utasszámokat a pályázatban. Kérdem én, mi a faszt lehet félreérteni azon pl. hogy harmincötezer per hónap?
Az még említést érdemel, hogy a cikked is kamuzik, mert nem csak az utasszám az ami számít. Azért a lenti vonalszakasz pl. 32 kilométer, ez a szar meg ötnél alig több, amit egy óra alatt le lehet sétálni, 32 kilométeres sétát viszont nem tesz meg senki.
De 100 szónak is egy a vége, ami ráfizetéses, amire nincs kereslet, azt nem üzemeltetjük közpénzen, pláne nem, ha kisvasút. Az effélét tartsa el az utazó, vagy lézer jankó anyja, netán orbán apja, de ő sem a lopott pénzből, hanem abból, amiért meg is dolgozik.
Ja, hogy olyan nincs még 20 forint sem? Hát az lehet, sőt, biztos.
Claudia Schmidt, az Osztrák Néppárt EP-képviselője, az Európai Néppárt EP-frakciójának tagja is benne volt az Európai Parlament költségvetési ellenőrző bizottságának delegációjában, amely szerdán uniós pénzből megvalósított magyarországi beruházásokat vizsgált, köztük a felcsúti kisvasutat. A politikusnak nincs túl jó véleménye Magyarországról.
Magyarországon az EU-pénzekkel való gazdálkodás átláthatatlan, az uniós támogatások nem a legjobb kezekben vannak. A korrupcióval és a rossz gazdálkodással kapcsolatos gyanút nem sikerült eloszlatni – derült ki az Európai Néppárt osztrák közleményéből, amelyben az uniós delegáció magyarországi látogatása után kifejezték kétségeiket az uniós pénzek magyarországi felhasználásával kapcsolatban.
A politikus az osztrák Kuriernak azt mondta, hogy alapvetően át kellene gondolni az uniós támogatások felhasználását nemcsak Magyarország, hanem más tagállamok esetében is. Mindennek vonatkoznia kellene az ezután következő kifizetésekre is.
Van azert egy apro nem elhanyagopulhato kulonbseg a felceuti es a tobbi kisbasut kozotz. A Hangposta bbit evtizedekkel ezrlott epiteztek nagyreszt es hasznalati cellal, igy azokat maximum felujitani kellett hogy turista celra Hangposta naljak a felcsutinal kb nagyswgrenddel kisebb koltseggel. A felcsutit viszont ditekt ujan epitrttek eegy sik videken. Ahol tulajdonkeppen semmi se indokolja a sik test es soha se terul meg a befrkzetes es meg a mukodteted is veszzeseges. Ha lett Egyenleginfò lna eszuk par tiz milliorrz vettek volna olyan kisvonstnak alcazott szerelveny mint ami a Matlrgizszigezen is jar, felora alatt az is mrgteszi az ot kilometert orszaguton, es se es t viktorunk is kinlett volna elegitve.
A statisztikák szerint 2016 május - december 23 779 utass, Lázár meg 2016. május - 2017. ápr között 40 017 eladott menetjegyet említett - ami összehasonlítva más kisvasutakkal, nem is olyan kevés (kb középmezőny).
Akkor miért lehetnek üres vonatok? Mert néha van egy-egy esemény, ahol sok utas van (Szerelemvonat), máskor meg senki sem?
Meg több kisvasút csak szezonban/hétvégén megy, de akkor jó kihasználtsággal, így hiába van kevesebb utasa/év, de jobb az az utas/vonat szám.
Felcsúton úgy tűnik, jó az utas/év - de rossz az utas/vonat szám
Vagy amit Lázár a kormányinfón mondott: a feltétel 6 milliós árbevétel, ezt meg lazán hozta a kisvasút.
Az utolsóként linkelt cikkben:
Révész Máriusz kiemelte: a 81 évig működő Vál-völgyi kisvasúthálózat újraélesztésében egyelőre még csak a tervezés zajlik, ennek részeként az egyébként meglévő vonalakat újítanák fel Bicskéig, illetve Lovasberényig.
Ezek gazdasági vasutak voltak, volt ilyen Pátkán, Lovasberényben, Felcsúton volt erdei és bányavasút is - de rengeteg ilyen volt az egész országban. (forrás: kisvasut.hu - Vasútkereső)
Az autópályák azért épültek a szocik kormányzása alatt, hogy jöjjön a külföldi befektetés. Az érintett települések fdeszes polgármesterei is tiltakoztak a Balaton környékén, hogy a területükön épüljön akár autóút is ! Ez7ért létesült a Völgy-híd.
Az autópályák építésekor dühöngve tépte száját a mocsok fidesz banda. De most nem felejtette el, hogy az úthasználat kapcsán útdíjat kaszáljon. Köptem.
A látvány NE tévesszen meg:-), valójában az egész Kárpát-medence (medence!) egy mocsár:-), amit gyakorlatilag 200 éve csapolgatnak és szárítgatnak. Ennek oka, hogy mezőgazdasági termelésre lehessen fogni, de a leglényegesebb, hogy minél több embert ide tudjanak :-) suszterolni máshonnan, ahol már nem tudnak mit kezdeni velük. :-)
Nem a völgyhíd, hanem maga a pálya fölösleges:-) kb, egy rendes autóút bőven elég lett volna szerintem arra a kurvanagy forgalomra ami ott halad:-).
A Dunántúlon bőven van példa, mi az ésszerű autó út.