Nappali fényes verziót szerettem volna de szerintem nem lehetséges sajnos úgy gondolm más méret!!Van kis különbsèg a lökháritók közt. Azt láttam hogy lehet kapni a köldlámpa helyett beszerelhető ledes cuccot de jobban tetszene a gyári eredeti verzió.
Üdv kérdésem lenne vásaroltam egy 2012.01 havi swiftet ami nekem mindig is tetszett elötte ignisem volt 13 évig.A lényeg glx felszeretségü és ködlampa van benne kérdésem az lenne tehetek bele ledes betétet vagy nem passzol bele mert úgy nézem mintha ez a verzi keskenyebb lenne.
Akkor csak az állásban meglaposodott gumi hangját hallod. Ez 200 méteren belül elmúlik. Nem mindegyik guminál fordul elő hallható szinten. A 2005-ös Swiftemen a Kormorán téliguminál hallottam.
Arra gondolok, hogy a fékbetét ilyenkor dolgozza le az éjszaka folyamán keletkezett rozsdát a féktárcsáról. Ezt én is tapasztaltam reggeli indulásoknál, főleg akkor mikor esőben vagy vizes úton értem haza és nem volt kellőképpen felmelegedve a tárcsa ahhoz, hogy teljesen leszáradjon a tárcsa és a betét.
Ezután mindig úgy álltam meg ha esőben értem haza, hogy előtte párszor erősebben fékeztem. Ettől felhevült a fék és reggelente nem volt rozsdásodás a betét alatt.
Hidegen elindulás után az első pár méteren (értsd állok ki a garázsból), jobbra vagy balra tekert kormánynál gáz adáskor egy ütemes hubogó hangot hallok.
Érdekes, hogy tényleg az első pár méteren, csak hidegen és csak kitekert kormánynál és gázadásnál! Nem kattogás! Tudom, hogy az féltengely gyanu lenne, azt a hangot ismerem!
Egy ilyen újszerű autónál mi lehet ez? Jelezzem garanciaügyileg? (Nem fogom tudni nekik produkálni)
Mostanában egyébként elég gyakran bukkannak fel az ehhez hasonló közepes felszereltségű exrokkant Swiftek a HaHun. Hivatalosan nem lehetett ehhez a felszereltséghez automatát párosítani, viszont ezek kivételt jelentettek.
Stiasztok! 2016-os swiftemen tapasztalok ritkán hideg indítás után olyat, hogy a fordulatszámmérő ahogy áll be alapjáratra, 800-1000 ford környékén ugrál 1000-800 között gyorsan. Nagyon rövid ideig tart és abbahagyja. Amint hozzáérek a gázhoz abbahagyja. Érdekes egy jelenség. Soha, sehol más tartományba nem láttam ilyet tőle. A motorfordulat ténylegesen nem ugrál olyankor...
Nem tartom magamat duhaj sofőrnek. A váratlan események általában az útviszonyok, vagy forgalmi szituációk megváltozása miatt következnek be. Én úgy gondolom, hogy a gumi az egyik olyan alkatrésze az autónak, amin nem érdemes spórolni. Ha a gumi akár az életciklusa alatt egyszer megmenti a "helyzetet", már megérte az árát. Ha teheti az ember, a lehetőségeihez mérten a legjobb minőséget vegye. Az autóimon mindíg Continental gumik voltak. Általában ezek voltak eredetileg is rajta (nyári). Ezzel nagyon elégedett vagyok, de azt olvastam, hogy más gyártók termékei is lehetnek ennyire jók, kedvezőbb árfekvés mellett. Ezen tapasztalatok után érdeklődtem.
Mérlegelned kell, hogy milyen célra használod a kocsit és milyen módon. Ha óvatosan vezetsz, előretekintően, akkor egy olcsóbb márka is megteszi ha a mintája megfelelő számodra. A prémium minőség drága....de nem feltétlenül jobb is.
Én pl a Kormorán SnowPro B2-est használom. Ennek árfekvése az olcsóbbak között van. Ez a márka a Michelin egyik alkategóriája.
A nagyon olcsó nevesincs termékek is elfutnak, viszont lehet olyan gond, hogy nem lehet rendesen centírozni, vagy éppen nem lesz tökéletes futású. Ezeket inkább kerüld.
Mindenki más gumira esküszik, hasonló az olajtémához.
A szalonban 2.1 milláért számolnák be ha fent hagyom az új kerekeket. 2 ért ha gyári állapotban számíttatom be. De most valószínű az a variáns lesz, hogy marad a családban a Swift a lányomnál. Így marad a garázsban az új Swift és a régi ezres pedig oda lesz adva a fiamnak. Ő még nullkilométeres vezető, a kis swift jó lesz neki tanulóautónak.
Sajnálnám az új Swiftet elkotyavetyélni, nekem jobban megéri ha továbbra is a családban marad.
Sajnos ilyen árak futnak most. A legújabb Swift is olcsó már, ezért csak valamilyen madár vinné el magasabb áron. Látom a használtautón lévő hírdetéseket, sokan hírdetik magas áron...de Én is inkább úgy lennék vele, hogy inkább hozzátennék és vennék újat inkább. Hisz ha nincs nagy különbség az új és pár éves használt közt akkor inkább az új.
A Suzuki tesztnapokon kipróbáltam a teljes kínálatot. Az Scross az ami odabasz. Számomra ez volt a legkényelmesebb, meglepően kis fogyasztással a legdinamikusabb volt. Más márkára meg nem merek váltani. :-))