Azt tudom, hogy a Vaterán elég komplex százalékos és részletes szöveges értékelés is van a csillagozás mellett. Most megnéztem a jófogás szabályzatát is, és ott ezt írják: „Az eladónál az értékelések akkor jelennek meg a hirdetési oldalon, illetve a hirdető profilján, ha legalább 3 csillag az átlagértékelése, az értékelés megjelenítése mindig aszerint történik, hogy hány csillagot ért már el az érintett felhasználó (pl. 4,8 átlag esetében 4,5 kerül feltüntetésre). Nekem ez még így se világos mondjuk, ha esetleg megtudsz valamit, szólj. 😊
Pontosan mi is volt szerinted az "ítélkezés" abban a hozzászólásomban????????
Talán az, hogy valakiről azt gondolom, hogy bizalmatlan ha nem írja ki a számát? Ez talán nem olyan nagyon-nagyon bántó "ítélkezés" a részemről. Egyszerű vélemény.
A te hozzászólásodban ennél jóval több "ítélkezés" van, hiszen eleve feltételezed, hogy aki felhív az csak a hülye kérdések feltétele céljából teszi --tisztelet a kivételnek. A 652-es sorszámú hozzászólásodban meg mégtöbb ítélkezés van!
No mindegy, a lényeg az, hogy az "ítélkezés" mellett azért sikerült ismeretlenül segítenem is. Örömmlel tájékoztatlak, hogy összehoztam az általam "elítélt" eladójelöltet és a segítséget kérő külföldi vevőjelöltet. Azt nem tudom, hogy végül a biznisz átment-e teljesülésbe, de talán nem is lényeges...
Felraktam valamit eladni, jött rá egy Foxpost házhozszállításhoz igénylés. (Nem volt a lehetőség bepipálva.)
Semmi bajom a Foxpost-tal meg a házhozszállítással, ami zavar:
1. Nem tudom, ki akarja megvenni. Előbb engedélyezzem, aztán majd talán. Szeretem előbb ismerni a vevőimet.
2. Egyszerűen nem értem, hogyan kérte ezt a vevőjelölt. Bárhogy nézem a terméket, nem látok rajta ilyen lehetőséget (másik böngésző, kilépve, belépve, stb.)
3. Azt írja a jófogás, hogy "Válaszolok". Nem lehet válaszolni, csak engedélyezni a foxpostot. (Vagy visszautasítani.)
4. Akartam módosítani a terméken, hogy beírom, hogy a kedves vevő előbb lépjen már kapcsolatba velem legyen szíves (pl. olcsóbban is elküldöm foxposttal, mint a jófogás), de ezt sem engedi. Csak engedélyezni/visszautasítani a igényt.
Vagyis amit tehetek:
- Engedélyezem, aztán majd lesz valahogy.
- Visszautasítom, utána módosítok a terméken.
- Kivárom a 36 órát, amíg az igény él, utána módosítok a terméken.
Sajnos máshol is futottam már bele degenerált barmokba, akik élvezik, hogy ígérgetnek, aztán lelépnek/nem válaszolnak. Itt is olvastam, hogy ennél is terjed, hogy megrendeli, aztán nem veszi át, az eladó meg szív. Sok beteg embernek miért okoz ez örömet?!
Én soha nem írom ki a számom, mert nem érek rá napközben (dolgozom!) hülye kérdésekre válaszolni (tisztelet a kivételnek). Leginkább olyanokat kérdeznek, ami egyértelműen le van írva.
Viszont üzenetekre mindig válaszolok, ahogy tudok.
Kérésre szoktam megadni számot, megértem, ha valakinek probléma az írás (aztán ezt gyakran megbánom, mert ez az "előrealkudjukleafelére" típus szokott lenni).
Na, ezért nem szabad előre utalni. Tudom tudom, anélkül nehéz, mert mindenki azt kéri, de na… Mindenesetre gáz, hogy a jófogás ezzel nem foglalkozik, a vatera legalább egy elég nagy összegig visszatéríti ilyenkor a pénzt.
Sziasztok! Valaki azt mondja meg nekem hogy milyen telefonszámon tudok segítséget kérni? Műszaki gondom van azaz 3 napja nem enged semmit feltölteni a rendszer! 1 hónapja még élt a telefonszám ami most azonnal ledob! Valakinek ötlet?
Dobd ki ide a hirdetés linkjét és ráírok az ipsére.
Mondjuk nem biztos, hogy eredménye lesz, mert lehet, hogy nagyon bizalmatlan, és azért nem írta ki, és ha oda nem írja ki akkor azért meg tuti nem adja meg, hogy kiírjam egy fórumra :) --de talán oda kiteszi, ha szólok. Vagy dobd ide te a számod és megadom neki. Több ötletem nincs...
Én egyébként eleve nem is nagyon szoktam olyanokkal foglalkozni akik nem írják ki a számuk.
Üdvözlet! Meg szeretnék vásárolni valamit a Jófogás-ról, de mivel nem Magyarországon élek nem tudok ráírni az eladóra, mert csak magyarországi telefonszámot lehet hitelesíteni. Ilyen esetben hogyan tudnám felvenni az eladóval a kapcsolatot? Egyéb elérhetőséget nem adott meg a leírásban csak üzenetet lehet neki küldeni. Valaki esetleg segítene?
Így utólag persze már nekem is gyanús lenne. Pár napos regisztráció, nincs telefonszám, meg egyébként is ki regisztrál a jófogásra doktori cím feltüntetésével? Nyilván ez is a bizalomkeltés miatt van.
De ezt már csak utólag elemezgeti az ember. Pl. a nekem küldött választ "üdv."-vel kezdte és alá sem írta, pedig ez is elemi dolog lenne --főleg egy iskolázott embertől.
Szia. Nem tűnt különösebben lehúzásgyanúsnak ez a hírdetés, ezért kiványcsiságból ráírtam, hogy eladó-e még, és postázza-e? A válasz igen volt! Szerintem ne várj péntekig, írásban is megteheted a linket is csatolva.
sikerült azonosítani a személyt, aki kicsalt tőlem revoluton pénzt. facebookon találtam másokat is, összesen több, mint 50E forintot csalt ki tőlünk. szeretnénk feljelentést tenni. mi a menete ennek? tényleg foglalkoznak majd vele? meddig tarthat? nekünk ez kerülhet plusz pénzbe? örülnék, ha valaki segítene tapasztalattal.
vigyázzatok eladók a megrendelés funkcióval, mert a foxposton keresztül működik a küldés, nektek kell fizetni a feladást, aztán a vevő nem veszi át a terméket, a fox automatikusan visszaszállítja, összesen 2000 ft-os veszteség.
És akkor nem adtál el semmit.
Lehet hogy a fox generálja ezeket a megrendeléseket? Hiszen senki nem profitál, csak ők.
én simán elmegyek, de mivel se nevet nem tudok adni nekik, és az összeg sem óriási (nekem elég nagy - 15 000 Ft), van remény arra, hogy ebből lesz valami?
valószínűleg nincs sok - de sokan épp azért ilyen bátrak ezekkel a csalásokkal, mert az emberek úgysem mennek el a rendőrségre. úgyhogy én a helyedben azért elmennék.
azt hiszem, beleszaladtam egy átverésbe. táskát vásároltam (volna) jófogáson, előre utalást kértek egy revolut nevű számlára. nem volt hozzá név. a táska két hete nem érkezik meg, az eladó nem reagál. nincs hozzá telefonszámom, mélcímem, írtam a jófogásnak, válaszra se méltattak. van értelme elmenni a rendőrségre?
"Bár országosan a nagyobb értékű cuccot érdemes eladni"
Igaz, de egy olyan cégnek, amelyiknek nincs ügyfélszolgálata és egy olyan egyszerű funkció sem működik, hogy besorolja a terméket a helyes kategóriába, én nem fizetek 50 forintot sem, nem hogy 5000-t.