Igen, akkora! Nekem is ez volt a fő szempont vásárláskor, mivel majdnem 1,90 vagyok és campert csináltam belőle. Még így is kényelmesen alszom benne:)!
Igen, figyelembe vettem a benzines fogyasztását, nem véletlenül azt keresek.
Volt egy benzines EV-II-esem, nagyon szerettem, de meggondolatlanul eladtam.
A fenntartása töredéke volt a dízeleknek, a tetejébe speciális célszerszámok nélkül volt szerelhető.
A benzines nem evett sokkal többet a dízeleknél, ezért cserébe "bolondbiztos" volt, sokkal könnyebben és olcsóbban lehetett megbízható állapotban tartani.
Úgy látom, hogy az EV-I-nél is a szélvédő alatt, mélyen eldugva, nehezen hozzáférhetően van a motor. Azért nem mindegy, hogy egy porlasztócsúcs kiszedőt kell oda beszuszakolni, vagy csak egy gyertyakulcsot.
Az EV-II-eseknél szerelőt nem lehet találni, mert nem hajlandók több órás bontással kezdeni a szerelést, sok tulaj meg nem szeretné kifizetni a bontás költségét, csak a javításét.
Most nem tudom megmérni, de amikor aludtunk benne, akkor olyan 2m-t mértem az első ülésektől a végéig, úgyhogy az 1,955 m simán lehetséges.
A konkrét autót nem ismerem, de azért a 780e ebben a kategóriában elég erős, jó alaposan nézd át, hogy megér-e annyit ! A tankbetöltő alatti rész a leggyengébb hely rozsda szempontjából és ilyen korban már a küszöböket is nézd át alaposan ! Az alvázkeretet se hagyd ki, mert furcsa módon az újabbakon sokkal hamarabb korrodáltak az alvázkeretek, mint a régieken ! Az autó biztosan nem 2003/4 havi, legfeljebb a forgalombahelyezése lehet akkori.
A benzines fogyasztását figyelembe vetted a vásárláshoz ? Persze ha hosszú távon használod, akkor nem olyan vészes.
Most vettem egy 2001-es Citroen Evasion-t 2.0 benzin + Aut váltó (tudom nem éppen a megszokott párosítás), Exclusive felszereltséggel.
A km óra számláló és maga a km-óra nem működik, nem jelzi a sebességet.
Állítólag próbálták már orvosolni a problémát, vettek is hozzá valamit, de nem volt jó vele.
Van ismerős szerelőtök, akit szívből tudnátok ajánlani, és ért is a kocsikhoz és nem csak le akar húzni?
Van más apróság is vele:
-a tükrök elektromos becsukásakor csak a bal oldali működik - a jobb oldalinál hallható valami kattogás, de mozgás nem történik.
-illetve elvileg kellene rajta legyen board computer is, de a kapcsoló végén nyomkodva nem történik változás, csak a hőmérsékletet és az Aut váltó aktuális fokozatát jelzi ki.
-panoráma tető is van benne, de a gombot nyomkodva csak kattanás hallatszik, de a tető nem mozdul. Előtte van egy kisebb kézzel kibillenthető üvegtető, az viszont működik
Elsősorban Budapest és környéke érdekelne, de egy jó szerelőért elmennék messzebbre is - csak tudnám közben mennyivel is megyek... :D
Azthiszem '99-es lehet. Sajnos pontosan nem tudom, mert 2003-ban került be hollandiából és ez van a forgalmiban. Már a cica lámpás nem a kocka, viszont még 1.9 TD. Kikaptam a műszeregységet és lefotóztam:
Valakinek nincs esetleg egy jól működő bontott műszerfala? 1.9 TD ráncfevarrot, nem tudom, hogy volt e különbség a többihez képest...
Az üzemanyagszintjezőm egy éve nem jó, a fordulatszámmérőm összevissza ugrál, ma reggel teljesen elsötétült a km számláló kijelző is, szóval most már tényleg fogalmam sincs mennyi üzemanyag van az autóban.. köszi előre is a segítséget!
A Bárdinál, Unixnál is van a saját programjukban alvázszámos kereső. Persze lehet, hogy szólni kell nekik, mert ma már felvesznek oda bárkit, aki hajlandó ott dolgozni, nem kell érteni se a dolgokhoz.
Picit uncsi, hogy mindig nekem kell dolgozni helyettük, perdig elvileg ez a munkájuk, de most, csak neked: 643879 a gyári cikkszáma a mosófúvókának. ;-)
Az alvázszámos keresőt használtátok és a gyári számot kerestétek vagy csak a saját katalógusukat használtátok ?
Ha az utóbbi, akkor ott volt a baj. A gyári számot kell kikeresni, azt átváltva meg már meglesz a fúvóka. Minden alkatrészt amúgy így érdemes keresni, ha nem szeretsz szo..ni, mert rengeteg hiba van a saját katalógusukban.
Köszi a segítséget, sajnos nem találtam meg a fúvókát, a unixnál, egyenlőre nincs meg a csí hogy hogy kell keresni náluk az egzotikusabb dolgokat. Ha kiválasztottam az autót akkor nem talál fúvókát. Közben sajnos feladta a jobb hátsó záram nem mozgazja a kp zár. Amikor vettem csináltak egy javítást mert a jobb hátsó ajtó nem működött, a szokásos kilincstengely probléma. Sajnos az eladó kereskedő ragaszkodott ahhoz h megjavítja, valahol felhajtott egy egész kilincset, de a jobb hátsó kárpittal azóta is szívok mert nem lehet rendesen visszatenni, ezért nehezen nyílik az ajtó. Valamint a belső kilicset is elég barbár módon tették vissza. Lehet ezért csúszott szét a zár is. Van valami leírás h hogy kell ezt a kárpitot rendesen lebontani, h ne szakítsam el még jobban? Esetleg ilyen belső kárpit elemeket lehet venni valahol akár újonann is?
Gyári alkatrészeket alvázszám alapján tudsz rendelni / venni az Unixban, Bárdiban is, ha nem zavar, hogy picivel drágább és sokkal lassabb, mint a márkaszerviz. Az Unixnál pont ez van polcon is, most megnéztem, ha számit a gyorsaság.
Besétálsz egy márkaszervizbe és rendelsz gyári újat. 1-2 nap alatt megjön valószínűleg. Ha csak a franciáknál van, ami ritkább, de előfordul, akkor szokott 1 hétig vagy 10 napig jönni.
Egyik ablakmosó fúvókám megadta magát, egy ideje próbálok lőni másikat de nem találok. Esetleg valaki már járt így és talált olyan utángyártott bármi modellt amit még gyártanak és be lehet tenni az eredeti helyére?
Nagyon köszi az útmutatást, kint is van, szét is szedtem az egészet. Annyi volt a különbség, hogy az enyém nem bayonettes volt, hanem 3 torx fogta a helyére. A kontaktokat végig ellenőriztem mindenhol, azok rendben vannak, a szénkefék már kicsit kopottak de az még nem lehetett a baj, valószínűleg tényleg az előtét egység lesz hibás. Kiszerelve is ugyan azt produkálja mint bent és nagyon melegszik.
Erre van valami csoda megoldás?
Arra gondoltam, hogy veszek egy komplett fűtőmotort és nem szivatom magam ennek a felújításával, találtam utángyártott újat 28 ért. Az előtét egységet 23 ért találtam meg.. nekem 3 érintkezős a csati, az valamiért drágább mint a 4 érintkezős.
Utána mint egy beföttes üveg tetejét elforditod és kijön lefelé. Utána ha kinn van vissza tudod dugni rá a kábelt és nézni mit csinál.Erősen tartsd ert nagyot lendül induláskor.
Nem kell szétszedni annyira. A képen egy dupla ventis változat van de a tiédben valószinüleg csak egy venti van. A kesztyűtartó mögott a lábtérben alulról fölfelé van felszerelve. Egy kerek fekete kerek műanyag keret. Egy kábel 3 vagy 4 polusú azt lehúzod és acsvarokat körbe kiveszed.
Szia! Köszönöm a választ! Erős forumózásokkal én is erre jutottam, vagy az lehet még hogy az érintkezők tágulhattak ki..
Abban tudnátok segíteni, hogy hol az istenben van a fűtőmotor illetve hogy tudom kivenni? Van egy francia szervíz manuálom de nem találom benne sehol :/