Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ugye most nagyon csábító ez a 33 Forint a 46 helyett. Csak kérdés, hogy meddig marad ennyi? Elképzelhető, hogy ez csak egy bevezető tarifa és később hozzáigazítják a percdíjakat a "nagyokhoz"?
El kell küldeni az adataidat majd kapsz egy ellenörző sms kódot. Azt visszaküldve válik véglegessé a dolog. Ha nem érkezik vissza egy idő után kikapcsolják amig ujra meg nem lesz játszva az sms es dolog.
Dehát mindezt elolvashatod a blumobile honlapján is.
Tegnap -13nap után- írtam egy e-mailt a blue mobilnak hogy akkor most mi lesz lesz aktiválás vagy nem.
Ma 14 órakor felhívtak és közölték ha nekem is jó akkor most lekapcsolják a régi SIM kártyát a rendszerről és 16.30 kor aktiválják a blue mobil SIM-et.
17 órakor betettem a blue mobil SIM-et a T-Mobil függő telefonba és kiírta hogy hibás SIM kártya.
Elmentem haverhoz a telefonboltjába és kértem egy független telefont és abban egyből működött a SIM ,kaptam is egy sms-t hogy üdvözölnek a blue mobil hálózatában.
Visszatettem a blue mobil SIM-et a T-Mobil függő telefonba de ott nem működött, betettem egy másik független mobilba a blue SIM-et és abban működött.
Nekem március elsején küldték ki a SIM kártyát és számhordozást kértem! Azóta aktiválták, de nem tudom használni a telefont, mert nem lehet hívni senkit és nem tudnak engemet elérni! Többszöri telefonálás (vezetékes telefonról) után sem tudtam dülőre jutni ezzel a problémával! Azt mondják nem az Ő hibájuk! Nekem 4 éves Sony Ericsson telefonom van és olyan kihangosító berendezéssel van kapcsolatban, hogy hallókészülékemmel nagyon jól hallom! Nekem a mobilomat 2 éve a T-Mobilnál függetlenítették, amikor lejárt a garanciája! Március elseje óta csak ez van írva a kijelzőn HIBÁS SIM KÁRTYA! A telefonomat most egy hete hivatalos helyen újra függetlenítették, és még mindig nem működik! Nehogy vegyetek Blue Mobile-t számhordozással! Én visszamegyek a Vodafone-hoz, igaz másik számot kell kérjek, mert a régit már nem adják vissza!
Március 14.-én elküldtem elsőbbségi levélben a kitöltött dokumentumokat és ma egyszer csak telefonál a futár hogy, 10perc múlva hozza a bluemobil SIM kártyát.
Előtte semmi értesítés a blue mobiltól.
Meghozta!!!
A borítékban volt egy tájékozató hogy várjam meg amíg felhívnak,- meg kell várni amíg a futár visszaérkezik - addig a régi SIM kártyát hagyjam a telefonban.
Komolyan, nem értenek hozzá, de a legszebb az az egészben, hogy a Magyar Telekom a szolgáltató, legnagyobb részét ők intézik a dolognak. Tehát egyrészről a T-Mobile nem foglalkozik vele rendesen (szerintem azért, mert ők csak "kölcsönadják" a szolgáltatást), másrészről a Bluemobile-os emberkék elég kedők (pancserek)...
Már ott tartottam, hogy megkérdezem, ha sikerül beszerezni információkat, akkor megengedik, hogy beállítsam én a számokat? :)))
Engem is csábitott az a 33 ft os percdij godoltam számhorozással váltok a T-molil ról.
Hát vagy én vagyok béna vagy ezek.
Letöltöttem a nyomtatványokat beszkenneltem e-mailba csatolva küldtem.
Vártam türelmesen mert közbejött a hosszú hétvége.
Aztán még picit vártam és rájukcsöngettem, persze semmit nem tudtak róla mondták várjak még.
Várttam aztán ujra elküldtem a mailt de most már a számhordozás levélcimükre, arra se semmi ragálás, de még anyi sem hogy viszajelzett volna a rendszerük hogy megérkezett a mail.
Akkor fogtam az egész paksamétát és elfaxoltam, ennek kb egy hete és még semmi reakció.
Vagy én vagyok türelmetlen vagy ezek nyugisak, de hogy akarnak palimadarat csábitani ha ilyen a hozáállásuk.
Lehet nem is igazán akarnak szolgáltatni csak egy szűk benfentes körnek?
Nincs róla külön info, de én átléptem és direkt próbáltuk T-Mobile függő telefonban a Bluemobile-os SIM-et és működik. Gondolom a Bluemobile-nál vásárolt készülékek nem függetlenek...
Én is most szeretnék átmenni a T-mobiltól a blue mobilhoz.
Nekem most egy T-mobil függő telefonom van.
A blue mobil sim kártya csak kártyafüggetlen telefonban működik?
A blue mobilnál kapható telefonok függetlenek vagy csak blue mobil sim kártyával működnek?
Erre vonatkozóan sem a honlapjukon sem a bolti tájékoztatóban nincs egy árva szó sem.
Csak annyivan hogy ha megjött az új sim kártya akkor tegye be a telefonba és hívja az aktiválási számot de az sehol sincs leírva hogy a telefonnak függetlennek kell lennie.
Nem tudok semmit a kötbér mértékétől... Ma írtam meg a levelet.
A csúcs az, hogy megkaptam a 2 db új SIM kártyát, és az egyik működött is egyből. A másik meg nem :)
Nevetséges, milyen szerencsétlenek dolgoznak ott... Ennyi idő alatt már én is megoldottam volna (ha lenne hozzáférésem), pedig nem értek hozzá, de a neten kiokosítottam volna magam (mondjuk 1-2 szakmai fórumon)...
Szia! Sikerült az új sim-el? Nem tudod véletlen, mennyi a kötbér napi mértéke? Nem találtam sehol fix napi összeget. Ha nincs, akkor pedig a károsult dönti el, mennyi a napi kár.
Nagyon köszi a tippet! Írtam egy emailt a bluemobile-nak utolsó figyelmeztetésként, hogy kötbért kérek minden egyes nap után és írtam egy jelentős összegű kártérítési igényt is emellé pluszban és csodák csodája, kb. 2 órán belül már működött is a kártya. Remélem te is jutottál valamire. A kötbér igénylést fogyasztóvédőkkel intézteted, vagy magad küldessz levelet nekik?
Nekem kezd haladni elvileg... Már szóban elmondtam, hogy mire hivatkozva kérem tőlük kötbér fizetését. Elvileg holnap kapom a másik SIM-et futárral. Ha jó, ha nem, a kötbér igényt akkor is benyújtom. Ha sikerül, közzéteszem itt, hogy mire hivatkozva kell kötbér igényt bejelenteni feléjük (elvileg az ÁSZF szerint megoldható).
Miután elküldtem számhordozási igényemet, a 8. napon felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, minden rendben, csak várjak szépen.
10. nap újbóli telefonálás (megjegyzem, nekem ez nincs ingyen, csak azoknak, akik bluemobilról telefonálnak), kb 15 perc. Visszahívást ígértek, de ez nem történt meg.
Ezután fogyamatos email és telefonálás következett. A telefont felveszik, de fölösleges pénzpocsékolás, mert semmit nem intéznek, az email-re nem válaszolnak. Több ezer Ft-ba került.
A 25. napon kaptam meg a sim kártyát, futár hozta, 1700Ft-ot fizettem érte.
Már örültem, hogy minden ok, de ekkor jött a feketeleves. Nem lehet az aktiváló számot hívni. Természetesen más számot sem.
Ez azóta is így van. Nem működik. Az ügyfélszolgálatot pedig hiába hívom, a bluemobile-tól nem hívnak vissza, csak ezzel ráznak le.
Élni fogok a jogaimmal, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség mellett több civil fogyasztóvédelmi szervezetet is találtam a neten. Senki ne hagyja annyiban, mert akkor még több ember megkárosítanak.
Én is hasonlóképp jártam, így akadtam erre a fórumra. Elgondolkodtam, hogy egyedül vagyok, vagy sorozatban, másokat is átvág és hülyére vesz a BLUEMOBILE.
Én az igényléstől számítva a 25.napon kaptam meg a használhatatlan sim kártyámat, amit nem lehet aktiválni.
Már egy hónap telt el, kb. 15-ször hívtam az ügyfélszolgálatot, egyenként 10-15 perc ügyintézési idővel és csak ígérgetéseket kaptam, hogy majd visszahívnak, de semmi nem történt azóta sem.