Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.24 0 0 96

Sziasztok!

 

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ugye most nagyon csábító ez a 33 Forint a 46 helyett. Csak kérdés, hogy meddig marad ennyi? Elképzelhető, hogy ez csak egy bevezető tarifa és később hozzáigazítják a percdíjakat a "nagyokhoz"?

vé_gyé Creative Commons License 2012.10.03 0 0 95

Utánna van.

El kell küldeni az adataidat majd kapsz egy ellenörző sms kódot. Azt visszaküldve válik véglegessé a dolog. Ha nem érkezik vissza egy idő után kikapcsolják amig  ujra meg nem lesz játszva az sms es dolog.

Dehát mindezt elolvashatod a blumobile honlapján is.

 

Előzmény: fehér atléta (94)
fehér atléta Creative Commons License 2012.10.01 0 0 94

SIM kártya vásárlásakor itt is van papírmunka, vagy csak leemelem a polcról, fizetek és pá?

vé_gyé Creative Commons License 2012.09.17 0 0 93

Kösz, a választ megtaláltam a linkeden, csak a megodást nem :(

Előzmény: Dorien- (92)
Dorien- Creative Commons License 2012.09.16 0 0 92
Előzmény: vé_gyé (91)
vé_gyé Creative Commons License 2012.09.16 0 0 91

Üdv

Eddig minden függ. telefonban működött  bluemobilos kártya.

Most beletettem egy samsung  gt_s5230 ba ami szintén független.

A kártyát elfogadja de azt irj aki nincs szolgáltatás.

Mi lehet a baj?

 

 

hun005 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 90

Esetleg valaki megerősítené hogy megy e T-mobile simmel a Bluemobilos készülék!

1 beírás van már itt de jobb lenne ha többen is beírnának!

Előzmény: jepist (88)
Móncsa Creative Commons License 2012.04.20 0 0 89

Szia!

Én ma beletettem egy Samsung 1230-as Lidl-ben a mai napon vásárolt blue mobil függő telefonba a kb. 6 éves  Dominós SIM kártyát és működött vele.

 

Előzmény: jepist (88)
jepist Creative Commons License 2012.04.17 0 0 88

Sziasztok! 

 

Valaki meg tudja mondani teljes bizonyossággal, hogy a 30-as, T-hom simmel működik a Blue Mobil?

Mivel nekem csak telora lenne szükségem. 

 

Üdv: István

 

 

Móncsa Creative Commons License 2012.04.11 0 0 87

Akkor Neked szerencséd, nekem meg pechem van.

Én is azért próbálgattam mert itt írták , hogy van akinek T-Mobil függő telefonban is működik és 3 T-Mobil  függőben is próbáltam de egyikben sem ment.

Előzmény: norbi.sz_80 (86)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 86

Én T-Mobile függő telefonban használom a SIM-et, és tökéletesen működik...

Előzmény: Móncsa (85)
Móncsa Creative Commons License 2012.04.11 0 0 85

Tegnap -13nap után- írtam egy e-mailt a blue mobilnak hogy akkor most mi lesz lesz aktiválás vagy nem.

Ma 14 órakor felhívtak és közölték ha nekem is jó akkor most lekapcsolják a régi SIM kártyát a rendszerről és 16.30 kor aktiválják a blue mobil SIM-et.

17 órakor betettem a blue mobil SIM-et a T-Mobil függő telefonba és kiírta hogy hibás SIM kártya.

Elmentem  haverhoz a telefonboltjába és kértem egy független telefont és abban egyből működött a SIM ,kaptam is egy sms-t hogy üdvözölnek a blue mobil hálózatában.

Visszatettem a blue mobil SIM-et a T-Mobil függő telefonba de ott nem működött, betettem egy másik független mobilba a blue SIM-et és abban működött.

 

Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.04.09 0 0 84

Más telefonban sem jó a sim?

Mert akkor a sim kártyát cserélteni kell.

Előzmény: kovibo (83)
kovibo Creative Commons License 2012.04.09 0 0 83

Nekem március elsején küldték ki a SIM kártyát és számhordozást kértem! Azóta aktiválták, de nem tudom használni a telefont, mert nem lehet hívni senkit és nem tudnak engemet elérni! Többszöri telefonálás (vezetékes telefonról) után sem tudtam dülőre jutni ezzel a problémával! Azt mondják nem az Ő hibájuk! Nekem 4 éves Sony Ericsson telefonom van és olyan kihangosító berendezéssel van kapcsolatban, hogy hallókészülékemmel nagyon jól hallom! Nekem a mobilomat 2 éve a T-Mobilnál függetlenítették, amikor lejárt a garanciája! Március elseje óta csak ez van írva a kijelzőn HIBÁS SIM KÁRTYA! A telefonomat most egy hete hivatalos helyen újra függetlenítették, és még mindig nem működik! Nehogy vegyetek Blue Mobile-t számhordozással! Én visszamegyek a Vodafone-hoz, igaz másik számot kell kérjek, mert a régit már nem adják vissza!

vé_gyé Creative Commons License 2012.04.01 0 0 82

Hehe, nekem is telefonált egy futár,holott az ügyfélszolgálatos leányzó azt mondta postán küldik. :)

 

Méghozzá 2 simkártyát hoz.

Mert ugye 2x küldtem el e mailben a szkennelt doksikat, mivel az elsőről azt sem tudták megmondani megérkezett-e.

Aztán meg még egyszer faxon

Az egészben a fura hogy számhordozni akarok  és csak látniuk kellet volna hogy mind a 2 levél ugyan arra a telszámra vonatkozik.

Hogyan lehet 1 telszámra 2 simkártyát küldeni, "tessen mondani melyiken fog csörögni ha hivnak"

Ezt a fejetlenséget.

 

 

Móncsa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 81

Üdv Mindenkinek!

 

Március 14.-én elküldtem elsőbbségi levélben a kitöltött dokumentumokat és ma egyszer csak telefonál a futár hogy, 10perc múlva hozza a  bluemobil SIM kártyát.

Előtte semmi értesítés a  blue mobiltól.


Meghozta!!!

 

A  borítékban volt egy tájékozató hogy várjam meg amíg felhívnak,- meg kell várni amíg a futár visszaérkezik - addig a régi SIM kártyát hagyjam  a telefonban.

 

Majd megírom a tapasztalatomat.

 

Üdv.

 

 

Peti 81 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 80

Sziasztok!

Vaterán vásároltam telóval együtt vadiújjan a kártyát és mobilt.1500ft-ért.

Bekapcsoltam,nem lehetett aktiválni,hívást kezdeményezni.

De utánna beletettem t-mobile-os telefonomba és simán lehetett aktiválni.Telefonállni.

Aztán vissza a blue mobile-os készülékbe és ott is minden ok.

Hát nemtudom ez mért van,de lényeg hogy már ok.Fel is töltöttem otp-én keresztül.

Hátha valakinek ez segít.Én is itt olvastam,hogy valakinek t-mobile-os készülékkel működött.

 

Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.03.27 0 0 79

Én azt nem értem, minek indították be a szolgáltatást?

Hogy mondhassák van?

 

A Tesco mobil ugyanez.

norbi.sz_80 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 78

Komolyan, nem értenek hozzá, de a legszebb az az egészben, hogy a Magyar Telekom a szolgáltató, legnagyobb részét ők intézik a dolognak. Tehát egyrészről a T-Mobile nem foglalkozik vele rendesen (szerintem azért, mert ők csak "kölcsönadják" a szolgáltatást), másrészről a Bluemobile-os emberkék elég kedők (pancserek)...

 

Már ott tartottam, hogy megkérdezem, ha sikerül beszerezni információkat, akkor megengedik, hogy beállítsam én a számokat? :)))

Előzmény: vé_gyé (77)
vé_gyé Creative Commons License 2012.03.27 0 0 77

Üdv

 

Engem is csábitott az a 33 ft os percdij godoltam számhorozással váltok a T-molil ról.

Hát vagy én vagyok béna vagy ezek.

Letöltöttem a nyomtatványokat beszkenneltem e-mailba csatolva küldtem.

Vártam türelmesen mert közbejött a hosszú hétvége.

Aztán még picit vártam és rájukcsöngettem, persze semmit nem tudtak róla mondták várjak még.

Várttam aztán ujra elküldtem a mailt de most már a számhordozás levélcimükre, arra se semmi ragálás, de még anyi sem hogy viszajelzett volna a rendszerük hogy megérkezett a mail.

Akkor fogtam az egész paksamétát és elfaxoltam, ennek kb egy hete és még semmi reakció.

 

Vagy én vagyok türelmetlen vagy ezek nyugisak, de hogy akarnak palimadarat csábitani ha ilyen a hozáállásuk.

 

Lehet nem is igazán akarnak szolgáltatni csak egy szűk benfentes körnek?

 

 

 

 

 

 

 

norbi.sz_80 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 76

Nincs róla külön info, de én átléptem és direkt próbáltuk T-Mobile függő telefonban a Bluemobile-os SIM-et és működik. Gondolom a Bluemobile-nál vásárolt készülékek nem függetlenek...

Előzmény: Móncsa (75)
Móncsa Creative Commons License 2012.03.14 0 0 75

Sziasztok!

Én is most szeretnék átmenni a T-mobiltól a blue mobilhoz.

Nekem most egy T-mobil függő telefonom van.

 

A blue mobil sim kártya csak kártyafüggetlen telefonban működik?

 

A blue mobilnál kapható telefonok függetlenek vagy csak blue mobil sim kártyával működnek?

 

Erre vonatkozóan sem a honlapjukon sem a bolti tájékoztatóban nincs egy árva szó sem.

 

Csak annyivan hogy ha megjött az új sim kártya akkor tegye be a telefonba és hívja az aktiválási számot de az sehol sincs leírva hogy a telefonnak függetlennek kell lennie.

 

Üdv.

selly077 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 74

Örülök, hogy Neked is rendben. Hát igen, egyetértek, elég szerencsétlenül indult ez az egész. Én is készítem a levelet.

Előzmény: norbi.sz_80 (73)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 73

Nem tudok semmit a kötbér mértékétől... Ma írtam meg a levelet.

 

A csúcs az, hogy megkaptam a 2 db új SIM kártyát, és az egyik működött is egyből. A másik meg nem :)

Nevetséges, milyen szerencsétlenek dolgoznak ott... Ennyi idő alatt már én is megoldottam volna (ha lenne hozzáférésem), pedig nem értek hozzá, de a neten kiokosítottam volna magam (mondjuk 1-2 szakmai fórumon)...

Előzmény: selly077 (72)
selly077 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 72

Szia! Sikerült az új sim-el? Nem tudod véletlen, mennyi a kötbér napi mértéke? Nem találtam sehol fix napi összeget. Ha nincs, akkor pedig a károsult dönti el, mennyi a napi kár.

Előzmény: norbi.sz_80 (70)
selly077 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 71

Nagyon köszi a tippet! Írtam egy emailt a bluemobile-nak utolsó figyelmeztetésként, hogy kötbért kérek minden egyes nap után és írtam egy jelentős összegű kártérítési igényt is emellé pluszban és csodák csodája, kb. 2 órán belül már működött is a kártya. Remélem te is jutottál valamire. A kötbér igénylést fogyasztóvédőkkel intézteted, vagy magad küldessz levelet nekik?

Előzmény: norbi.sz_80 (70)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 70

Nekem kezd haladni elvileg... Már szóban elmondtam, hogy mire hivatkozva kérem tőlük kötbér fizetését. Elvileg holnap kapom a másik SIM-et futárral. Ha jó, ha nem, a kötbér igényt akkor is benyújtom. Ha sikerül, közzéteszem itt, hogy mire hivatkozva kell kötbér igényt bejelenteni feléjük (elvileg az ÁSZF szerint megoldható).


Remélem sikerrel járok és mindenki más is...

Előzmény: selly077 (69)
selly077 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 69

Bluemobil ÁTVERÉS!!!

 

Miután elküldtem számhordozási igényemet, a 8. napon felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, minden rendben, csak várjak szépen.

10. nap újbóli telefonálás (megjegyzem, nekem ez nincs ingyen, csak azoknak, akik bluemobilról telefonálnak), kb 15 perc. Visszahívást ígértek, de ez nem történt meg.

Ezután fogyamatos email és telefonálás következett. A telefont felveszik, de fölösleges pénzpocsékolás, mert semmit nem intéznek, az email-re nem válaszolnak. Több ezer Ft-ba került.

A 25. napon kaptam meg a sim kártyát, futár hozta, 1700Ft-ot fizettem érte.

Már örültem, hogy minden ok, de ekkor jött a feketeleves. Nem lehet az aktiváló számot hívni. Természetesen más számot sem.

Ez azóta is így van. Nem működik. Az ügyfélszolgálatot pedig hiába hívom, a bluemobile-tól nem hívnak vissza, csak ezzel ráznak le.

Élni fogok a jogaimmal, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség mellett több civil fogyasztóvédelmi szervezetet is találtam a neten. Senki ne hagyja annyiban, mert akkor még több ember megkárosítanak.

 

MINDENKI VIGYÁZZON a Bluemobillal!!!

 

 

selly077 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 68

Szia!

 

Én is hasonlóképp jártam, így akadtam erre a fórumra. Elgondolkodtam, hogy egyedül vagyok, vagy sorozatban, másokat is átvág és hülyére vesz a BLUEMOBILE.

 

Én az igényléstől számítva a 25.napon kaptam meg a használhatatlan sim kártyámat, amit nem lehet aktiválni.

 

Már egy hónap telt el, kb. 15-ször hívtam az ügyfélszolgálatot, egyenként 10-15 perc ügyintézési idővel és csak ígérgetéseket kaptam, hogy majd visszahívnak, de semmi nem történt azóta sem.

Előzmény: norbi.sz_80 (66)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.03.06 0 0 67

Tanulságos.

Előzmény: norbi.sz_80 (66)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!