Keresés

Részletes keresés

dube/1 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 21

   De csak látszólag azonosak! Ezek a 800W-sak 40...45km/h közötti tempóra képesek, tehát ideális segédmotorok, de sajnos csak 20Ah-s pakkal adják őket!

Előzmény: Törölt nick (20)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.16 0 0 20

igen, ez teljesen ugyanaz mint a Baroni, csak esetleg a motor teljesítményében van különbség.

Előzmény: dube/1 (19)
dube/1 Creative Commons License 2011.09.15 0 1 19

   Az alváz azonosnak tünik, a motor 800W-s, mint ebben!:

 

    Ennél tárcsafékes és teleszkópos az eleje, az 500 és 300W-snál rövid lengőkaros és dobfékes.

Előzmény: Törölt nick (18)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.15 0 0 18

A leírások alapján ez 500W-os..de a kaszni ugyanaz.

Előzmény: dube/1 (15)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.15 0 0 17

nem rossz!

Előzmény: dube/1 (15)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.15 0 0 16

Van olyan is amiben csak egy teló van hátul de olyan is amiben kettő.

Amiben egy van az hátul is tárcsa fékes...ami jól lenne a Baroniban is ..

Előzmény: jarkoj (14)
dube/1 Creative Commons License 2011.09.15 0 0 15

És a Mogul MC 004-hez mit szólsz?

Ugye ez sem piskóta?

Előzmény: Törölt nick (13)
jarkoj Creative Commons License 2011.09.15 0 0 14

De a benzines változatokban egyel kevesebb teleszkóp van ,igaz?

Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.15 0 0 13

Köszi az infóka!

 

Az általatok ajánlott fórumot rendszeresen látogatom, csak ott ritkán találok hasonló robogó formájú és 1500 W-os vagy erősebb robogóról információt, ezért gondoltam akinek ilyen típusú gépe van az itt megtalálja a neki szükséges információt vagy segítséget.

Jelenleg éppen szervízben van az én gépem, mert hétfőn történt egy balaset vele, egy elsőbbséget elmulasztó autó miatt az első futómű elhajlott ,meg az egyik oldala végig lehorzsolódott.. - én megúsztam egy laza váll rándulással..

Jövő hétre megint teljes fényében fog ragyogni , akkor majd készítek róla pár fotót..

Ami viszont tanulság az esetből, hogy mely típusok használják ugyanezt a vázat (az alkatrész beszerzés miatt néztem utána):

 

Sukida SK 50QT-19

Jonway Olympic - 50QT vagy Spray

Novara – Rapido vagy Baotian

QingQi – Super Sport 10A  2003

Vonroad Rally 50

 

Ezek kinézetre és alkatrészileg azonosak.. kivéve az elektromos részeket ,mivel ezek benzinesek..

 

Üdv!

Előzmény: dube/1 (12)
dube/1 Creative Commons License 2011.09.15 0 0 12

                                                       Szia!

        Gratulálok a fórumodhoz, kíváncsi leszek a látogatottságához!

     Ne felejtsd el; 1,5kW-s motorhoz ólmos akkukból 3kW-s akkupakk kell!

   A Baroni-t lítiumos akkukhoz tervezték; ha kell az élettartam, akkor LiFePO4-t tegyél bele!

   Üdv.: Béla

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.14 0 0 11

Ajánlom figyelmedbe a következő topicot, itt sokmindent megtudhatsz róla:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9035728&la=112753269

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.07 0 0 10

Ezt ki lehet számolni előre -megéri vagy nem éri meg...

 Ha én ezt a 7000 Km-t autóval tettem volna meg, mint a korábbi években , az nekem kb. 230000 Ft.-ba került volna...vagyis már ez alatt a 4 hónap alatt amióta használom , visszahozta a moci árát, sőt még többet is.

Akksit meg ha minden jól megy a következő szezon végén ráérek venni  hozzá ,számításom szerint 60-80ezer között ami kb 3 évig jó lesz. Vagyis egy évre lebontva kb 20-30 ezer Ft. lesz az a költség amit biztosan rá kell költeni , de még így is sokkal olcsóbb mint egy benzines robogó, mert annál az általam használt távolságon havonta kellene 20ezerért tankolnom bele....

szóval akkor megéri....nem?

 Mellékesen ,mivel nincs sok alkatrész ami elromlana ezért még a javítási költségek is nagyon alacsonyak (nem kell olajat cserélni, láncot, karburátor tömítést, benzincsapot, főtengely csapágyat, dugattyút, sebességváltó röpsújokat, stb..stb..stb...)

Pár évente veszel rá új gumit, és kb.ennyi...

maximum fékbetét meg kerékcsapágy.....de az majd 7-8 akár 10 év után megy majd tönkre.

Persze van hátránya is: a töltési idő min 6 óra, és ha kell a feltöltés a haza útra, akkor valóban kell egy konektor a munkahelyen.....

Viszont az 50Km-es hatótávval nyugodtan lehet számolni, persze nem padló gázon, de olyan 35-40Km/h-val teljesíthető. 40Km-t már mentem vele egy huzamban és azt viszont teljes gázon 50Kmh-val meg lehet csinálni...

Ja és azért a napi használatban ez a 100Ft /100Km nem rossz azt gondolom!

Előzmény: tukorko (9)
tukorko Creative Commons License 2011.09.06 0 0 9

Drága, méghozzá piszkosul. Egyszerűbb egy bicikli amivel mozoghatsz is.

 

Aztán szerintem nem minden munkahelyen van 220-as konnektor a parkolóban, amit őriznek is közben:-) Ehhez garázs vagy kertes ház kel.

Az akkunak meg van olyan rossz tulajdonsága, hogy ezeket a csúcsteljesítménykét csak újkorában nyújtja (azt is csak papíron). Aztán csak csökken és csökken és csökken:-)

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 8

Hali!

 

Az új ára 289ezer volt.

Én a 3 éves masinát vettem 180ezerért tavasszal, jó akksikkal.

Itt igazán nagy költség az csak egy van kb 3 évente az akku pack, ami akár 100ezer Ft.-is lehet, de van megoldás olcsóbban is kihozni a cserét.

Az enyémben pl. nem 4db  12V/38Ah akksi van, hanem 8db 12V/18Ah ,ami így olcsóbban jön ki.

A súlya az valóban nem kicsi, de egy normál robogó is ami ilyen nagytestű ,simán van 80-100 Kg.. ez meg kb. 120Kg körül lehet, talán kicsit több.

Szerintem nőknek sem lenne nehezebb elvezetni..

 

Előzmény: extekergo (7)
extekergo Creative Commons License 2011.09.06 0 0 7

és mennyiért vesztegetik ezt a masinát?
a súlya miatt hölgyeknek nem ajánlott?

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 6

A 48V - 12V átalakító :

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 5

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 4

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 3

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 2
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 1

Üdv mindenkinek!

 

 Ezt a fórumot azért hoztam létre, mert az elektromos kerékpár - robogó mint közlekedési eszköz, egyre elterjedtebb manapság.

Én 2011 május 1.-e óta napi használatban nyúzom az enyémet, ami egy Baroni EFV-150 típus.

Eddig 7000 Km-t mentem vele azóta és azt kell mondjam ,hogy nagyon tartósnak bizonyult a gép eddig. Semmi hiba nem volt vele és még az akksik is jól bírják a napi 2x -i feltöltést.

Amire én használom főleg és ezért is lett vásárolva: munkába járás. Ez napi min 50Km oda-vissza hétköznapokon és hétvégén 60Km -oda vissza (másik munkahely). Ezt minden esetben 2 töltéssel teszem meg, viszont padló gázon , vagyis 50Km/h sebességgel ,amit a 30Km-es távon végig teljesíteni is tud.

A benzines robogókhoz képest a gyorsulása alul marad a 0-ról való induláskor, de utána már szépen tartaja az 50-es tempót.

Amiben van tapasztalatom eddig vele kapcsolatban , a hétsó kerék ki és be szerelése -  két deffekt miatt. Ilyenkor a motorját is le kell csavarozni a felniről, vagyis első ránézésre nem egyszerű feladat.. valamint a 48V - 12V átalakítója ázott be egyszer ,de szerencsére nem kellett cseréni, hanem egy barátom tanácsára szét lett feszegetve a beöntött műanyag háza, ki lett szárítva és visszaöntve műanyag ragasztóval...

A működése egyszerű: az ember húzza a gázt és megy...nem kell sebességet váltani ,vagyis elég tényleg nem bonyolult a használata..

A motor súlya az akksik miatt elég nagy ezért elöl dupla dugattyús tárcsafékje van ,sajnos ABS nélkül. Nekem már sikerült e-miatt felborulnom egyszer.. A hátsó fék önmagában kevés. Nem állítja meg a mocit..

Amúgy ez a forma egy 125 Cm2 robogó váza és burkolata. Sok néven lehet kapni: pl.: yanaha vonroad

 

m 16 tigris Creative Commons License 2011.09.06 0 0 0

Nem 0

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 topiknyitó

 

BARONI ELEKTROMOS ROBOGÓ

  • motor névleges teljesítmény: 1.5 kW
  • motor csúcs teljesítménye 2.2 kW fölött
  • motor nyomaték: 70 Nm
  • sebesség: 55-60 km/h
  • fogyasztás: 4 kWh / 100 km
  • Motor típus*: egyenáramú, háromfázisú dobmotor
  • hajtásátvitel: direkt hajtás - kerékagy motor két sebességes elektromos váltóval
  • fogyasztás forintosítva: nt. 70.8-Ft - 125.6-Ft / 100 km
  • A 125 ccm-es nagytest? robogó elektromos változata
  • akkumulátor típusa:Szilikon
  • akkumulátor kapacitása: 4db x 12 V - 38 Ah
  • akkumulátor tölt?: 48V / 5A processzor vezérelt
  • akkumulátor töltési id?: használattól függ?en 1 - 6 óra
  • autonómia: 50 km (tiszta ECO üzemmódban: 70 km)**
  • mászóképesség: 20%
  • járm? besorolás: segédmotor-kerékpár kategória CM50
  • fékrendszer: tárcsafék elöl, dobfék hátul
  • hidraulikus lengéscsillapítók
  • terhelhet?ség: 170 kg
  • regisztrációs díj: 0 Ft, teljesítmény adó: 0 Ft
  • környezetvédelmi adó: 0 Ft, parkolási díj: 0 Ft
  • kötelez? biztosítás: cirka 2.400 Ft/év

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!