Keresés

Részletes keresés

vizeslajos Creative Commons License 2020.05.13 0 1 1771

Írhatnál a motorról!

Honnan, mióta, stb.?

Kép is jöhetne!

Egyébként ajánlott visszaolvasni...sok kérdésre találni választ!

Előzmény: Postás 76 (1768)
vizeslajos Creative Commons License 2020.05.13 0 0 1770
Előzmény: Postás 76 (1768)
vizeslajos Creative Commons License 2020.05.13 0 0 1769
Előzmény: Postás 76 (1768)
Postás 76 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 1768

Szia van egy Honda gyro canopy motorom.szeretnem megkérdezni tudja e valaki hogy mi a gyári ékszíj mérete? És persze hol tudok hozzá alkatrészt szerezni. Variatort is kéne bele vennem. Postás vagyok és napi használatban van.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.10 0 0 1767

Létezett még egy USA piacos kivitel, NN50 típuskulccsal:

https://www.cmsnl.com/honda-nn50md-gyro-1984-e-usa_model1170/partslist/

Itt tudtommal csak az egyik hátsó kereket hajtották, tehát az erőátviteli rendszere más, viszont létezik hozzá angol nyelvű szervizkézikönyv:

https://www.ebay.co.uk/itm/323830622476

 

Az újabbakhoz angolul egy betű sincs. Rakutenen lehet elkapni egy-egy darabot, 8-12.000 yen körül mennek (ha 8.000 alatt látsz egyet, csapj le rá, jó vétel.)

https://item.rakuten.co.jp/ts-parts/11701429/

https://item.rakuten.co.jp/ts-parts/11803475/

(A Webike és a Croooober shopjaiban is sok cucc van japán motorokhoz, de azzal nincs tapasztalatom.)

 

A CMS-nél legutóbb 17 eurót fizettem egy UPS csomagért - ha nyomkövetést és biztosítást akarsz, a DHL-nél is 14 euró egy nemzetközi csomag. Szerintem nem tragédia, de úgy tudom, van valami FB-s Gyro csoport, csináljatok egy nagyobb közös rendelést és dobjátok szét a költséget.

 

Ők a másik lehetőség, talán a DPD olcsóbb:

https://www.bike-parts-honda.com/

 

Előzmény: Veres fönök (1763)
vizeslajos Creative Commons License 2020.05.09 0 0 1766

NINCS!

Előzmény: vizeslajos (1764)
vizeslajos Creative Commons License 2020.05.09 0 0 1765

vizeslajos Creative Commons License 2020.05.09 0 0 1764
Veres fönök Creative Commons License 2020.05.09 0 0 1763

Cda

 

Igen, igazad van, a 2000 utáni difis. 

 

Igen, jó az a holland oldal, én is sokat szoktam böngészni rajta, ha alkatrészt keresek. 

Nekem igazán a szállítási költségeivel van gondom, de ez egy másik fórum témája is lehetne. :D

 

 

Előzmény: Törölt nick (1762)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.08 0 0 1762

A 2000 utáni X-ekben van difi:

https://www.cmsnl.com/honda-nj50md-gyro-x-2000-y-japan-td01-210_model49385/partslist/0067.html

 

Az azelőttiek dörzstárcsások:

https://www.cmsnl.com/honda-nj50md-gyro-x-1994-r-japan_model50656/partslist/0066.html

 

Tárcsa kapható, nem is drágán (kettő kell):

https://www.cmsnl.com/honda-nj50md-gyro-x-1994-r-japan_model50656/disk-differential_23512gg2010/

 

Hollandiából küldik, UPS-szel, Magyarországra is szállítanak.

 

 

 

Előzmény: Veres Főnök (1757)
Veres fönök Creative Commons License 2020.05.08 0 0 1761

partner36

 

Lamella: ugyanaz a helyzet mint a dokumentációval, talán japánból. Szerintem ha baj van vele, egyszerűbb keresni valakit, aki fel tudja ragasztani az új ferodolt. Talán fékpofa javítással foglalkozó Szaki.

Előzmény: partner36 (1759)
Veres fönök Creative Commons License 2020.05.08 0 0 1760

partner36

 

Bocs, hogy ilyen soká jelentkezem, de ide már elég ritkán nézek be. /Bár én csináltam az oldalt :D /

A facc-on van egy Honda Gyro Magyarország oldal, ott hamarabb látom a kérdést, hamarabb válaszolok.

 

 

Szintetikus 2T olaj: természetesen igen. 

Dokumentáció: mivel a Gyrók Japán belpiacra készültek, szerintem elég nehéz úgy. 

Előzmény: partner36 (1758)
partner36 Creative Commons License 2020.04.27 0 0 1759

Még is könnyű.Egyszer próbáltam amikor a berugó oldalt javítottam,akkor nem tudtam eltekerni.És valóban ,mintha be kellene egyirányba dőlni menet közben.És az egyik gumi kopottabb is.Mi a megoldás ?kapni lamellát,vagy csináltatni kell?

Előzmény: partner36 (1758)
partner36 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 1758

Nem tekerhető,akkor jó lesz ez is.A hangot álló helyzetben hallani ,amikor elfektetem jobbra-balra.A furcsa lökéseket,mint megfigyeltem az út egyenetlenségeinél csinálja.Ráz egyet a hátulján.Köszönöm a segítséget.Még két kérdés.Beleönthetek szintetikus 2t olajat?Van ötlet a legalább kézikönyv szintű dokumentum beszerzésére? András

Előzmény: Veres Főnök (1757)
Veres Főnök Creative Commons License 2020.04.24 0 2 1757

partner36

 

Ha a bedöntésen a kanyarodásra gondolsz, az X-ben nincs difi mint a Canopyba, vagy az Up-ba. 

A X-be a kanyarodás közbeni fordulatszám különbséget dörzslapokkal oldották meg a Japánok. Vannak ferodolos lapok, és acél lapok, mint egy kuplungban, amiket egy erős rugó nyom össze. 

Azok amikor el csúsznak egymáshoz képest, adhatnak nyekergő hangokat. 

 

Próbáld ki: emeld fel a Gyro hátulját, hogy mindkét kerék a levegőben legyen. forgasd meg az egyik kereket. 

Az X-nél minkét kerék egy irányba forog. A difisnél ellentétesen.

 

Ha lefogod az egyik kereket, és a másikat "elég nehezen" tudod forgatni, akkor jó a dörzserekes lehajtásod. Ha nagyon könnyen, akkor javítani kell, és mindig van egy olyan érzésed, mintha ferdén akarna menni a motor, ugyanis csak egy kerék hajt rendesen. Javításhoz elég sok bontás után, a variátor deknit kell levenni. Vigyázz, a rugót nagyon nehéz visszatenni. 

 

Üdv Veres Főnök

Előzmény: partner36 (1756)
partner36 Creative Commons License 2020.04.24 0 0 1756

Fogy az olaj,jó lesz a kenés.Csináltam egy görgős padot,szépen fut rajta a motor.Bedöntögetésnél viszont nyekergő hangja van a difi felől.

D. NAGY Creative Commons License 2020.04.19 0 0 1755

A riszáló futásra visszatérve. Milyen a gumik állapota? Lehet kagylósra vannak kopva. Elöl vagy hátul jelentkezik?

Előzmény: partner36 (1750)
D. NAGY Creative Commons License 2020.04.18 0 1 1754

Ma volt itt apám, nagyon örül a feljavított Up-nak, fent van újra a paltó, indul ahogy kell, jót tett neki a kipufogó kikormozása is.

D. NAGY Creative Commons License 2020.04.18 0 0 1753

A legegyszerűbb szerintem egy jelzés az olajtartályon, ha van fogyás akkor működik a kenés. Addig is célszerű kicsi olajat keverni a benzinhez, ha mégsem működne, akkor is valamennyi olajat kap a henger.

Nehezebb ügy kiszerelni az olajszivattyút és fúróval pörgetve ellenőrizni a működését. Nagyon szerencsétlen helyen van, nehéz a szerelése.

Előzmény: partner36 (1752)
partner36 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 1752

Szomorú,hogy magunkra maradtunk.Mégy egy kérdés:A motor kenésének ellenőrzésére van valamilyen módszer?

D. NAGY Creative Commons License 2020.04.18 0 0 1751

A billegésre sajnos nincs ötletem.

Előzmény: partner36 (1750)
partner36 Creative Commons License 2020.04.17 0 0 1750

jó lett a berugó,nyakig poros volt minden a fedél alatt.Volna ötlet a billegő ,riszáló futására is?

Előzmény: D. NAGY (1747)
D. NAGY Creative Commons License 2020.04.16 0 0 1749

Az első körben a görgőket nézném meg, mint csörgési okot. A berugó ívre nincs ötletem.

Előzmény: Tope963 (1748)
Tope963 Creative Commons License 2020.04.14 0 0 1748

Sziasztok.

Kérlek segítsetek. A gyro X em a berúgó tengelyt cserélném kell. Megfizethető áron tudnátok tippet adni?

Még egy kérdés: amikor már felgyorsultak és vissza eszem egy kicsit a gázt valami csörög a motor felől. Mi lehet az?

D. NAGY Creative Commons License 2020.04.14 0 0 1747

Az összerakásnál mindenképp, a berugó így és a fogaskerék amihez csatlakozik össze van jelölve.

Előzmény: partner36 (1745)
D. NAGY Creative Commons License 2020.04.14 0 0 1746

Sikerült beindítani és néhány kört mentem is vele. Köszönöm a segítségeket.

 

partner36 Creative Commons License 2020.04.10 0 0 1745

Újra működik a berúgókar,de nagyon nehezen rágódva.szétszedem.Mire figyeljek,mit olajozzak cseréljek?Köszönöm.

D. NAGY Creative Commons License 2020.04.10 0 0 1744

Üdvözöllek! Ha jól látom hasonló a motor elrendezése mint az Up-nál, amit szerelgetek. A bal oldali dekni leszedhető, nincs benne olaj. Az ékszíj, az indító szerkezet, a variátor és a kuplung lesz mögötte. Nekem is az indító fogaskerék akadt szét, azt kellett javítani.

Előzmény: partner36 (1743)
partner36 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 1743

Kedves fórumozók!

Az unokáim-hogy ne dőljenek el-miatt vettem egy gyro szerintem x-et.A berugó kar eleve ragadt és pár rúgás után már vissza sem akar jönni.Kérdés:Ez oldali fedél olajmentes és minden további nélkül leszedhető?

Másik problem,hogy menet közben mintha oldalról lökdösnék a hátulját.Ez mitől lehet?

Előre is köszönöm a segítséget!

D. NAGY Creative Commons License 2020.03.28 0 0 1742

Tömítések meg pár csapágy cserélve.

 

 

A keréktengely anya itt sem adta olcsón magát, csak melegítés után volt hajlandó lejönni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!