Sziasztok!
Veres főnök vagyok, és már a harmadik Honda Gyromat használom. Ha valakit érdekel ez a téma, jelentkezzen, beszéljünk róla, segítsük egymást alkatréssszel, vagy tanáccsal!
Szia van egy Honda gyro canopy motorom.szeretnem megkérdezni tudja e valaki hogy mi a gyári ékszíj mérete? És persze hol tudok hozzá alkatrészt szerezni. Variatort is kéne bele vennem. Postás vagyok és napi használatban van.
Az újabbakhoz angolul egy betű sincs. Rakutenen lehet elkapni egy-egy darabot, 8-12.000 yen körül mennek (ha 8.000 alatt látsz egyet, csapj le rá, jó vétel.)
(A Webike és a Croooober shopjaiban is sok cucc van japán motorokhoz, de azzal nincs tapasztalatom.)
A CMS-nél legutóbb 17 eurót fizettem egy UPS csomagért - ha nyomkövetést és biztosítást akarsz, a DHL-nél is 14 euró egy nemzetközi csomag. Szerintem nem tragédia, de úgy tudom, van valami FB-s Gyro csoport, csináljatok egy nagyobb közös rendelést és dobjátok szét a költséget.
Lamella: ugyanaz a helyzet mint a dokumentációval, talán japánból. Szerintem ha baj van vele, egyszerűbb keresni valakit, aki fel tudja ragasztani az új ferodolt. Talán fékpofa javítással foglalkozó Szaki.
Még is könnyű.Egyszer próbáltam amikor a berugó oldalt javítottam,akkor nem tudtam eltekerni.És valóban ,mintha be kellene egyirányba dőlni menet közben.És az egyik gumi kopottabb is.Mi a megoldás ?kapni lamellát,vagy csináltatni kell?
Nem tekerhető,akkor jó lesz ez is.A hangot álló helyzetben hallani ,amikor elfektetem jobbra-balra.A furcsa lökéseket,mint megfigyeltem az út egyenetlenségeinél csinálja.Ráz egyet a hátulján.Köszönöm a segítséget.Még két kérdés.Beleönthetek szintetikus 2t olajat?Van ötlet a legalább kézikönyv szintű dokumentum beszerzésére? András
Ha a bedöntésen a kanyarodásra gondolsz, az X-ben nincs difi mint a Canopyba, vagy az Up-ba.
A X-be a kanyarodás közbeni fordulatszám különbséget dörzslapokkal oldották meg a Japánok. Vannak ferodolos lapok, és acél lapok, mint egy kuplungban, amiket egy erős rugó nyom össze.
Azok amikor el csúsznak egymáshoz képest, adhatnak nyekergő hangokat.
Próbáld ki: emeld fel a Gyro hátulját, hogy mindkét kerék a levegőben legyen. forgasd meg az egyik kereket.
Az X-nél minkét kerék egy irányba forog. A difisnél ellentétesen.
Ha lefogod az egyik kereket, és a másikat "elég nehezen" tudod forgatni, akkor jó a dörzserekes lehajtásod. Ha nagyon könnyen, akkor javítani kell, és mindig van egy olyan érzésed, mintha ferdén akarna menni a motor, ugyanis csak egy kerék hajt rendesen. Javításhoz elég sok bontás után, a variátor deknit kell levenni. Vigyázz, a rugót nagyon nehéz visszatenni.
A legegyszerűbb szerintem egy jelzés az olajtartályon, ha van fogyás akkor működik a kenés. Addig is célszerű kicsi olajat keverni a benzinhez, ha mégsem működne, akkor is valamennyi olajat kap a henger.
Nehezebb ügy kiszerelni az olajszivattyút és fúróval pörgetve ellenőrizni a működését. Nagyon szerencsétlen helyen van, nehéz a szerelése.
Üdvözöllek! Ha jól látom hasonló a motor elrendezése mint az Up-nál, amit szerelgetek. A bal oldali dekni leszedhető, nincs benne olaj. Az ékszíj, az indító szerkezet, a variátor és a kuplung lesz mögötte. Nekem is az indító fogaskerék akadt szét, azt kellett javítani.
Az unokáim-hogy ne dőljenek el-miatt vettem egy gyro szerintem x-et.A berugó kar eleve ragadt és pár rúgás után már vissza sem akar jönni.Kérdés:Ez oldali fedél olajmentes és minden további nélkül leszedhető?
Másik problem,hogy menet közben mintha oldalról lökdösnék a hátulját.Ez mitől lehet?