Keresés

Részletes keresés

zalan98 Creative Commons License 2024.07.15 -1 0 14055

Hajrá!

 

Örülök, hogy van, aki töri majd az utat!

 

Jó utat!

 

Hol lehetmajd olvasni az utadról?

Előzmény: pannn (14054)
pannn Creative Commons License 2024.07.15 -1 0 14054

Utasbíztosítások eddig sem voltak érvényesek, most már a fővárosra és pár szigetre érvényesek. Akikről tudom hogy voltak azok mind pozítiv tapasztalatokról számoltak be. 

Előzmény: TeszkósBöbe (14053)
TeszkósBöbe Creative Commons License 2024.07.14 -1 1 14053

Természetesen az egész országra gondoltam. Szerintem hamarosan utasbiztosítások sem lesznek oda érvényesek, ha még egyátalán azok. 

Előzmény: pannn (14052)
pannn Creative Commons License 2024.07.14 -1 0 14052

Termeszetesen Caracasban csak a minimalisan szukseges idot toltenenk. Nem erdekelnek a varosok.

Előzmény: TeszkósBöbe (14051)
TeszkósBöbe Creative Commons License 2024.07.14 0 0 14051

Caracas gyakorlatilga napról napra egyre rosszabb szitu, sokan meglátják, hogy de olcsó, aztán nem győzöm lebeszélni őket róla. 

pannn Creative Commons License 2024.07.14 -1 0 14050

Koszi.

Előzmény: gambl-R (14049)
gambl-R Creative Commons License 2024.07.14 -1 0 14049

Na, akkor jó utat!

Akár egy beszámolót is írhatnál utána! :) 

Előzmény: pannn (14048)
pannn Creative Commons License 2024.07.14 -1 0 14048

Mar egy ideje "megyunk", tavaly mar jegyunk is volt, ugyhogy mar nagyon itt az ideje.

Előzmény: gambl-R (14047)
gambl-R Creative Commons License 2024.07.14 -1 0 14047

Caracas? Az igen! Bátor célpont! :)

Az ár tényleg nem rossz. 

Előzmény: pannn (14046)
pannn Creative Commons License 2024.07.14 -2 0 14046

Caracas lenne Velencebol es ezert a 240-250 egesz jo ar lenne.

Előzmény: gambl-R (14045)
gambl-R Creative Commons License 2024.07.14 0 0 14045

Nem tudom, most hogy van, de úgy emlékszem adtak valami kaját. Az ital volt talán fizetős.

Merre lesz a séta? :) 

Előzmény: pannn (14044)
pannn Creative Commons License 2024.07.14 -1 0 14044

Csak az a lenyeg hogy odavigyen hazahozzon es ugyanezt tegye a csomagunkkal is. Az sem erdekel ha kajat sem ad vagy kenyelmetlen.

Előzmény: gambl-R (14043)
gambl-R Creative Commons License 2024.07.13 -1 0 14043

Nem egy Qatar, de ki lehet bírni. Van az a pénz. :) 

Előzmény: pannn (14042)
pannn Creative Commons License 2024.07.13 -1 0 14042

Koszi. Eleg sok rosszat olvastam roluk a TA-n de az aruk jo.

Előzmény: gambl-R (14041)
gambl-R Creative Commons License 2024.07.13 0 0 14041

Én egyszer repültem velük Madridból Miamiba. Emlékeim szerint, minden rendben volt velük. Mondjuk, nem tegnap volt...

Előzmény: pannn (14040)
pannn Creative Commons License 2024.07.13 0 0 14040

Air Europa-val van valakinek tapasztalata? Vallahato hosszutavon? Nem a kenyelem erdekelne.

Jack51 Creative Commons License 2024.06.23 -1 0 14039

Emiratesnél lehet változtatni a check-inn-nél helyet ingyen. Etihad-del még nem utaztam.

Előzmény: bckm. (14038)
bckm. Creative Commons License 2024.06.22 -1 0 14038

Hali! 

Van valakinek tapasztalata, Emiratesnél, Etihadnál ha nem foglalod be jegy vásárlásnál az ülőhelyeket, chekingnél  lehet kérni ingyenesen egymás mellé szólókat?

TeszkósBöbe Creative Commons License 2024.06.19 -1 0 14037

Egészen elképesztően pofátlan szerintem ahogy a Premium-t a Lufthansa csoport kezeli. Persze ha van rá piac, aki ezt benyeli, akkor ok. 

Előzmény: Petykooo7 (14034)
TeszkósBöbe Creative Commons License 2024.06.19 0 2 14036

Meg a többi problémás szó "le esett" "meg tettük" stb.

 

Előzmény: gambl-R (14035)
gambl-R Creative Commons License 2024.06.18 -2 1 14035

Kösz a beszámolót! Nagyjából egyetértek a megállapításokkal, csak az a "függöny válaSSZa..." bánCSa kicsit a fülemet /szememet. :) 

Előzmény: Petykooo7 (14034)
Petykooo7 Creative Commons License 2024.06.18 -2 0 14034

Austrian Airlines premium economy vélemény: megéri az árát?

Bár a célom mindig is a lehető legolcsóbb repülőjegyek levadászása, most úgy hozta a sors, hogy megengedhettem magamnak egy kis kényelmet. A Bécs – Los Angeles járat 12 óra hosszúságú repülőút és ez alatt az idő alatt még a világ legtürelmesebb embere is hajlamos besokalni. Én pedig korántsem vagyok a világ legtürelmesebb embere, szóval gondolhatjátok, hogy mennyire szeretek fél napot egy szűk kis székben kuporogni a magam két méter magasságával. Idén valahogy a szokásosnál olcsóbbak voltak a tengerentúli repülőjegy árak és meglepődve tapasztaltam, hogy az economy, illetve a premium economy repülőjegyek között minimális az árbeli különbség. Ha hozzászámoltam volna a feladott poggyász árát, akkor pedig ugyanannyiba került a két osztályra a repülőjegy. Úgyhogy kipróbáltam helyettetek is a különbséget. Összehasonlítom a sima economy osztály szolgáltatásaival. A posztból kiderül, hogy megéri-e a többletkiadást az Austrian Airlines premium economy osztálya. A végső válasz pedig egy kicsit meglepő és csöppet sem egyértelmű. Lássuk!

 

BŐVEBBEN: https://travelhacker.eu/austrian-airlines-premium-economy-velemeny-megeri-a-felarat/

 

Sandorson Creative Commons License 2024.06.13 -3 7 14033

Jól sikerült a Fülöp-szigetek út tél végén/tavasz elején. A törlés után odaútra BUD-FRA (LH), FRA-PEK (Air China) és PEK-MNL (Philippine Airlines) szektorokra írta át a jegyet Air China. Szerencsére aznap pont nem volt sztrájk Frankfurtban és a csomag sem akadt el, 3 óra átszállási idő bőven jó volt (1A-1B az alagúton átsétálva). A PEK-MNL szektorra még Frankfurtban sem tudtak boarding pass-t adni, de a feladottat Pesten Maniláig csekkolhattuk.

 

A FRA-PEK út kellemes volt, pontos, kedves személyzet, normális kaja (csak reggelinél a kínai porridge kerülendő), economy lábhellyel nem volt probléma, az Air China B777 székezése 3-3-3 (vö. pl. Qatar economy B777: 3-4-3), szóval Qatar messze kényelmetlenebb volt. Az éjszakai repülés eseménytelen volt, viszont a napkelte után szép volt meglátni Szibériát a befagyott Jenyiszej folyóval meg a Szaján-hegységgel, aztán a fagyott Góbi-sivatagot Mongólia felett.

 

A 70 perces PEK-layover volt az odaút orosz rulett része, de szerencsére sikerült a pontos érkezésnek köszönhetően, a szeku-sornál előremehettünk, a Philippine Airlines pultnál gyorsan megkaptuk a boarding passt és mehettünk is a kapuhoz, érkezés és indulás is T3E-n belül volt.

 

A PEK-MNL A321 kb. félig volt tele, rep. idő 5 óra, durván túlhűtött kabin, az ebéd egész finom. Egész jól látszott Peking, Vuhan, Sencsen, Hongkong.

Manilában NAIA T1-re érkezés, gyors bevándorlás, pénzváltók itt a városival megegyező árfolyamokkal dolgoznak, bármilyen transzferre meg kiváló a Grab.

 

Visszafelé végig Air China, ezért Manilában megkaptuk mind2 boarding pass-t, MNL-PEK (A333) és PEK-BUD (B789).

A 14 órás Peking-layover-be belefért egy kis kirándulás, a temporary entry permit 10 perc alatt megvolt PEK kiszállást követően, a Manilában becsekkolt pogy-t nem kell felvenni, összességében félóra alatt kint voltunk (ez adott esetben 2 óra is lehet). Tali a neten egyeztetett sofőrünkkel és elmentünk a Nagy Fal Mutianyu-szakaszához (odaút 45 perc, ott kb. 2-3 óra), majd onnan be Pekingbe (út 45 perc, ott 3-4 óra vacsival, majd a reptérre 30 perc).

A PEK T3 E-szegmensében pár óra pihi az éjjeli boardingig, nem volt hideg, hely is volt bőven.

Air China PEK-BUD cateringje kissé gyengébb volt a FRA-PEK-hez képest, de semmi dráma. A Dreamliner-kabin kényelmes, az éjszakai út persze így sem annyira álomszerű.

 

Akit érdekel, képek a repülésről: https://www.flickr.com/photos/sandorson/albums/72177720316650503/

 

Layover tour (Nagy-Fal): https://www.flickr.com/photos/sandorson/albums/72177720316131549/

 

Layover tour (Peking): https://www.flickr.com/photos/sandorson/albums/72177720316273406/

 

Fülöp-szigetek beszámoló és képek: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=167210419&t=9125502

 

Sandorson Creative Commons License 2023.12.20 -2 0 14032

Ehhez szerintetek kell kínai vízum? Értelmezésem szerint erre nem jó 24/27/144 hr visa free transit, mivel van benne egy köztes kínai belföldi járat, tehát kell vízum.

Ha jól gondolom, itt a csomagot sem lehet végigcsekkolni.

 

 

Thursday - MU8624 (operated by Shanghai Airlines)

Departing: Budapest (BUD) at 19:55

Arriving: Ningbo Airport (NGB) at 13:20

 

Friday - CZ6154 (operated by China Southern Airlines)

Departing: Ningbo Airport (NGB) at 16:40

Arriving: Shenzhen Airport (SZX) at 19:00

 

Friday - CA3891 (operated by Shenzhen Airlines)

Departing: Shenzhen Airport (SZX) at 23:20

Arriving: Manila (MNL) at 01:30

tibi2626 Creative Commons License 2023.12.17 -2 2 14031

Bármilyen fake útlevélszámot beírhattál volna, később lehet javítani. 

Nekem most Saudia csinálta ezt, hogy durván variált a menetrenddel Szöulba, de jó fejek voltak, és a brutal szívásos átszállás helyett atfoglaltak Korean-ra, direct-re. De az nem Ota-s. Viszont volt már pozitív és negatív ota-s tapasztalatom is ilyen esetekkel a covid környékén. Volt amit sikerült elintézni, volt amit nem, és a végén refund lett. Azóta se találtam 200 euróért Emirates jegyet Thaiföldre, úgyhogy azt sajnálom. 

Előzmény: Sandorson (14027)
Jack51 Creative Commons License 2023.12.17 -3 1 14030

Én is általában 4 emberre szoktam foglalni és még a nagy értékű (5000 EUR) repjegynél sem lehet máshol 30-40% -al olcsóbban megvenni a jegyet........

Előzmény: Ati73 (14026)
zalan98 Creative Commons License 2023.12.16 0 2 14029

Nem jó hír, én 30 nap múlva mennék velül Bangkokba. Én a Myrip-nél vettem a jegyeket, egy cég  Gotogate-tel.

 

Tökmindegy, hogy a légitársaságnál veszed vagy nem, ugyanazok a jogaid és a lehetőségeid.

 

Most például a Qatar sz...tott 3 hónapig egy refunddal, pedig náluk vettem a jegyet közvetlenül.

 

Bízzunk benne, hogy megoldódik a problémád és az utad kiválóan sikerül.

 

 

Előzmény: Sandorson (14024)
gambl-R Creative Commons License 2023.12.16 -4 2 14028

Ha egy OTA jelentősen olcsóbb, mint maga a légitársaság, az már eleve gyanús. Nekem. 

Előzmény: Ati73 (14026)
Sandorson Creative Commons License 2023.12.16 -2 1 14027

Hát, ha soha nem vettem volna OTA-jegyet, akkor kevesebbet tudtam volna utazni (long haul utak nyilván). Tisztában voltam azzal, hogy egyszer eljön egy ilyen helyzet is. Amúgy korábban több járattörlés intézése teljesen gördülékeny volt OTA-n keresztül (pl. Expedia USA járatoknál), illetve az messze nem alapértelmezés - sajnos - hogy ha magától a légitársaságtól veszed, akkor aztán nem érhet gond. Mindegy, ez most a helyzet, megoldjuk majd valahogy, vannak vészforgatókönyvek, pl. refund elfogadása, és új jegy, most pl. MUC indulással olcsóbb lenne az eredeti változatnál, persze nehézkesebb a +7 óra Railjet miatt.

Egyébként nem is tudtunk volna anno Air China-tól közvetlenül jegyet venni, mert akkor még nem volt meg mindenkinek az úton majd használt útlevél, útlevélszám nélkül pedig közvetlenül tőlük nem tudsz jegyet venni; szóval a főok most ez volt, az árelőny nem volt jelentős.

Előzmény: Jack51 (14025)
Ati73 Creative Commons License 2023.12.16 0 3 14026

Amikor adott esetben a repulesi koltsegeket le tudod vinni 30-40 %-ra akkor 4 embernel - de meg kettonel is - komoly osszeget tudsz megsporolni.

Persze elofordulnak ilyen esetek is amikor szar kerul a palacsintaba, de osszessegeben meg igy is megeri.

Remeljuk Sandorson kollega problemaja is megoldodik!

Előzmény: Jack51 (14025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!