Nincs még topikja, pedig a legegyedibb bank az országban.
Az utóbbi egy-két évben többször is náluk kötöttem le a pénzem, mert versenyképes kamatokat adtak. Ráadásul pl. a lekötött pénzről én dönthetem el, hogy milyen célra hitelezze majd ki a bank (pl. környezetvédelem, oktatás, stb.), és hogy mekkora kamatot kérek rá (persze bizonyos határokon belül).
Minden évben kiszámolják minden ügyfélre, hogy hány forint hasznot hozott előző évben a banknak, és ennek egy részét fel lehet ajánlani konkrét szervezetek számára (pl. vakvezető kutyakiképzésre). Legutóbb az erről szóló tájékoztató levelükben küldtek egy tasak virágmagot is - szimpatikus húzás.
Szóval, nem egy szokványos bank.
Sziasztok én màr 3-hete megkötöttem vellük a szerzödèst,kihoszta a nö.azota a bank az eredeti szerzödést nem küldte se a kàrtyàt nem kaptam meg.nemtudom mi törtènt .
Egy nagyon jó ismerősöm régebben magnettől vett fel lakáshitelt. Jött a chf elszámolás. Írd és mond hét év törlesztés után kénytelenek voltak 7millió forintot jóváírni. Évente egy millával lehúzták őket. Év végén karácsony előtt majd minden évben levelet küldtek különböző hivatkozásokkal. Volt hogy egy törvényre hivatkozva plusz befizetést akartak. Csak az volt a gáz hogy a törvény felét lehagyták. Pont azt a részt am semmisé tette a levél tartalmát. Végül eladák a lakást és megszabadultak a banktól.
Ezek után mindenki fantáziájára bízom hogy milyennek tartja ezt a bankot... ..
Én biztos soha nem vennék fel ezektől egy vasat sem... ..
Képzeljétek, tegnap voltak készpénzt befizetni a számlámra az egyik fiókjukban, és végre nem kellett a befizetés miatt papírt töltögetnem, csak azonosítottam magam és bemondtam az összeget (meg a végén aláírtam a bizonylatot)! Gyűlöltem, hogy minden befizetéskor ki kellett töltenem a papírt, hogy ki vagyok, hol lakom, kinek, milyen számlaszámra milyen pénznemben mekkora összeget akarok befizetni, stb... Semmi értelme nem volt. Utána arról bepötyögött számítógépre mindent az ügyintéző. Minek az a papír? Annyira nem értettem ezt az üzleti folyamatukat, írtam is nekik az ötlet/panaszládájukba róla, hogy miért ilyen kényelmetlen, macerás a befizetés náluk. És most végre elég csak odaadnom a személyimet, és azt mondani, hogy a saját (egyetlen) számlámra akarok X forintot befizetni. És nem kell végre töltögetnem semmit. Áh, oda vagyok meg vissza! (Pontosabban eddig voltam oda meg vissza, de nem az elégedettségtől.)
Ajánlom a bankot. De tudnod kell, hogy inkább internet bankon keresztül megy a használata. Jóval kevesebb fiókja van mint a "szeretett" OTP bankunknak.
Kicsit kezd tele lenn ia faszom a zsido OTP-vel, ugyhogy elkezdtem nezelodni bankok utan es megakadt a figyelmem ezen a bankon, mit lehet rola tudni, mik a velemenyek?
Háááát, tettem egy kört a Belvárosban. Az Andrássy úti és az Astoria autóval nem az igazi, gyakorlatilag nincs parkolási lehetőség a közelben. A Balassinál azt hittem negyedóra elég lesz befizetéshez. Sajnos nem, már 10 perc eltelt, amikor egy nyugdíjas felpattant, hogy immár félórája várakozik, és irgum-burgum...Na akkor gyorsan kijöttem.
Olvasom itt a sok "okos" hozzászólást. Nos, nekem kb 2 éve van magnet számlám. Csillag. Egyetlen Ft nélkül nyitottam. Kb fél évig nem is fizettem be rá semmit. Nulla volt az egyenlegem, és senki nem szolt egy szót sem. Alap bankkártyát kértem, ami havi 200 Ft. Egy adminisztrációs hiba miatt majd 4 hónapot vártam a kártyára, de nem volt sürgős, volt másik bankszámlám (erste).
Nekem SMS kódos utalás van beállítva. Páromnak a kódlistás. Mindkettő teljesen jó. Nem értem mi a baj velük?
A felhasználói azonosítóm és jelszavam az amit én határoztam meg. A kártya pin kód valóban nem módosítható. de ez elég sok banknál így van.
A webes felület nagyon egyszerű, és jol használható. Az android alkalmazás is hibátlan. Kár hogy azzal még nem lehet utalni, de sima androidos böngészővel lehet, az is megteszi amíg nem fejlesztik az appot.
Ugyanakkor én rühellem a multikat, így kisebb kellemetlenségek esetén is, sőt még ha drágább is akkor is maradok a Magnetnél. A köcsög Raiffeisen nagyon csúnyán átbaszott, egy igazi jellemtelen banda. Az OTP-tól hányok. személyte
len, mindig ezren vannak a fiókban, és kurva drága is.
MAGNETNÉL UDVARIASAK, ELŐRE KÖSZÖNNEK, sosem kell sorbaállni sem.
Az 1000ft alá megy dolog nem úgy van, hogy ha éppen 968Ft marad a számládon egy vásárlás után akkor másnap már nincs számlád.
ÁSZF-ből: V.3.1.5. A Bank jogosult a Keretszerződést azonnali hatállyal felmondani, ha az ügyfél a Keretszerződésben foglalt kötelezettségét súlyosan vagy ismételten megszegte, így különösen:
e) ha fizetési számlájának egyenlegét a Számlatulajdonos a felszólítás ellenére nem egészíti ki a Hirdetményben meghatározott minimum fizetési számla egyenlegének megfelelő összegre.
Szóval előbb felszólítanak (igaz ezt 500Ft-ért teszik...), hogy adott időn belül rendezd a dolgot.
"Kódszó kérése SMS-ben Ha a Kódszó kérése SMS-ben fülön bekapcsolja a Kódszó kérése SMS-ben funkciót, akkor az aláíráskor megjelenik egy Kódszó SMS-ben feliratú gomb, amelyre kattintva a NetBank elküld Önnek egy darab kódszót rövid szöveges üzenet formájában. Az így küldött kódszó technikailag egy egyetlen elemű kódszólista..."
Ez a kódos megoldás nem olyan rossz, az SMS-t akarták megspórolni vele. Olyan, mint egy token, csak előre tudod a kódokat. Nekem nem ez volt a legnagyobb bajom.
Persze, elmenthetem text-be meg akármibe is, de én ilyenről még nem hallottam, hogy utalásokhoz igényeljek kódokat!!!!
Lehet nem érted, de a Ferenc körúti fiókban a hölgy egyértelműen közölte (én is ott voltam, tehát hallottam), hogy vigyázni kell, az egyenleg nem mehet 1000Ft alá!!
Én pl röhejesnek tartom azt is, hogy a PIN kódot nem lehet megváltoztatni, amit ők adnak az van! Meg még sorolhatnám, de a nagyját már elmondtam.
Szerintem párom előbb-utóbb megszünteti a 2 hónapja nyitott számláját.
Na ne vicceljünk már, miért kellene kinyomtatni bármit is ? Beleteszed egy txt-be, a txt-t meg egy titkosított fájlba és kész. Pendrive-on viheted magaddal, vagy akár netre is feltöltheted. Nekem volt már 200 forint az egyenlegem, de nem szűnt meg, szóval ezt nem értem.
Inkább a durva áremelés miatt kell menekülni, én fel is mondom a számlámat jövő héten.
Párom kb 2 hónapja nyitott náluk számlát. És átkozza a napot amikor ezt megtette! Minden olyan nehézkes, bonyolult. A számla egyenlege nem csökkenhet 1000Ft alá, mert akkor automatikusan megszűnik! A kártyához kapott PIN kódot nem tudod megváltoztatni, ha utalni is akarsz, akkor ilyen kinyomtatott kódok kellenek hozzá, amit vagy a fiókban kapsz vagy otthon a netbankon kell igényelni és kinyomtatni.
Ha elmész nyaralni vagy elutazol akkor vinned kell a papírt amin a kódok vannak! Még nem létezik náluk az sms értesítés, ha pénz érkezik a számládra. És akkor még nem is beszéltem arról, hogy kontakt jelszónak Ők mit adnak a számlához, amit szintén nem lehet változtatni!!!
Ha kp-t fizetsz a számládra, akkor ki kell tölteni egy nyomtatványt.
Én is majdnem átmentem hozzájuk, de most már áldom az eget, hogy maradtam ott ahol vagyok! Nekem Erste-nel van számlám, 285 Ft a számlavezetési díjam havonta és maximálisan meg vagyok velük elégedve. Utalni holt egyszerű meg egyéb ügyeket is intézni. Minden jelszót saját magam választhatok és változtathatok. Ha véletlenül átmegy a számla mínuszba, nem szűnik meg azonnal a számla!! Nemhogy ha 1000 Ft alá csökken!! Röhejesnek tartom a Magnet-et! XXI.században így működni (papírra kinyomtatott utalási kódok!!)!!!
Rossz az androidos mobil app. 90 nap helyett csak 30 napig működik. Azt mondták, javítják. Hát nem túl gyorsan.
Amúgy szerintem is durva az áremelés. Nem törvénytelen áthárítani a tranzakciós díjat? Hol van ilyenkor a PSZÁF? Amióta megverték Szász Károlyt, senki nem meri ott rendesen végezni a munkáját? Ez a magyar módi: a NAV meg a PSZÁF szigorú politikai kontroll alatt. Ha valaki nem engedelmeskedik és önálló nyomozásba kezd, tehát "túlbuzgó", azt megveretik.