Keresés

Részletes keresés

jó hír Creative Commons License 2011.11.15 0 0 27

műszaki kérdésem lenne...

 

adott egy ház két lakással...minkettőben vezetékes T-com(volt Matáv) telefon...az egyik lakás vonalán +internet, a másik lakás vonalán +riasztó van... a riasztós vonalon nem beszélnek,tehát felesleges...csak a riasztásra kell a vonal...

 

kérdésem: ha ezt a telefonvonalat visszamondják, gyakorlatilag megszüntetik,  a riasztót át lehet-e kötni a másik élő vonalra úgy, hogy a riasztó szolgálatot értesítjük a számváltozásról...a másik lakásban csak a riasztó működne...csak annyi, hogy a két vezetéket a házfalon lévő csatlakozóban összekötik úgy, hogy a megszüntetettet levágják? riasztó szolgálatnak gondolom nem lehet probléma...a T-comnak sem..

 

jól látom?

 

jones0 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 26

Nehany honap, ilyen temaval toltott vizsgalat (a masik oldalrol) meggyozott arrol, hogy sajnos az idos emberek ilyenek.  Hidd el, tobb ezer esetet neztunk vegig, olyanokat is amiket be sem jelentettek, mert az idosek tobbsege kifizeti a szamlat akkor is ha nem tudja mi van rajta.  Minden esetben kiderult, hogy bizony az idosek hivtak ilyen szamokat.  Az mas kerdes, hogy nem tudtak a dijazast, de a hivast bizony ok inditottak.

Előzmény: Okoska6 (21)
YCbCr Creative Commons License 2011.04.03 0 0 25

Üdv!

 

Egy Trifon 210/1-en szeretném (ki)használni a memóriákat, de eddig nem jöttem rá, hogyan kell beadni a memóriahelyekre a számokat.

 

Tudna valaki segíteni nekem ebben, ha szépen kérem? =)

imarko Creative Commons License 2011.03.07 0 0 24

Keresek olyan analóg vezetéknélküli (DECT) telefont, ami számlálni tudja a kimenőhívások havi össz időtartamát.

Ismer valaki ilyet?

Okoska6 Creative Commons License 2011.01.27 0 0 23

Szia!
Köszi a választ, illetve a javaslatot! Egy hete jött a levél az NMHH-tól, hogy 22 munkanappal

meghosszabbítják a vizsgálat idejét, azaz szerintem ebből már nem lesz számomra előnyös döntés!

Húzódik, nyúlik, mint a rétestészta!

Ha a végleges válasz nem lesz kedvező, akkor a "bukta" után kell valami megoldás, megnézem

majd azt is, amit javasoltál, azaz azt a mobilszerű vezetékes megoldást!

Mindenesetre köszi!

Előzmény: anubisaa5 (22)
anubisaa5 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 22

Okoska, Nem vetted még észre, hogy banánköztársaságban élsz? Majd, ha igazolod, hogy nem te hívtad azt a számot (amit nem tudsz), akkor (soha) elengedik a 3000-et. Most buktál még 2.200-at is a 3.000 mellé. Vagy még többet.

A fogyasztóvédők, meg az összes többi állami szerv a multik mamelukjai.

 

Szerzzél be a mamának 1 mobil / hagyományos telefon átalkítót, ha nem tudja kezelni a mobilt. Úgy néz ki, mint 1 normál telefon, de bele lehet tenni a sim kártyát. Mintha a Vodafon (?) árult volna ilyent, de ha valahol megkérded a fórumban biztos segítenek.

Előzmény: Okoska6 (21)
Okoska6 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 21

Sziasztok!

Percekkel ezelőtt ezt a hsz-t betettem a "UPC felhesználók-érdekvédelem" topicba is, de talán itt jobban a helyén van, mert telefonnal kapcsolatos a gondom, illetve hátha ide többen néznek be.

 

Mielőtt leírom a UPC telefonnal kapcsolatos gondjaimat, kérdezem, történt-e már közületek valakivel hasonló, vagy ez egy egyedi eset? Szóval viszonylag röviden az alábbi történt az anyámnál üzemelő UPC-telefonnal:

 

"Tisztelt Szolgáltató!

 

Nevem özv. xxxxx (lakcím: xxxxxxxx) Önöktől kábeltelevíziós, és telefonszolgáltatást veszek igénybe. Ügyfélszámom: xxxxxxxxxx.

 

A 2010. 09.22.-i keltű, xxxxxx. sz. telefonszámlájukkal kapcsolatban reklamációt jelentek be, ugyanis ezen a számlán 8 db olyan Audiofix 06-91/225*** hívószámú, összesen bruttó 3000,- Ft összegű hívás is szerepel, melyet 100 %-os bizonyossággal állíthatok, hogy nem én hívtam, vagy nem az én általam használt készülékről kezdeményezték. Soha nem hívtam ilyen számot, és nem is fogok, időközben ezen számok hívhatósága már letiltásra is került. 82 éves vagyok, egyedül élek, unokák sem laknak velem, így elképzelni sem tudom, hogyan kerülhettek a számlára ezen hívások díjai.

 

A számla kézhezvétele napján telefonon az ügyfélszolgálattól a fiam segítségével megkértük a tételes hívásrészletezést, melyből kiderült, hogy egyáltalán milyen hívások díjai szerepelnek a számlán. Két nappal ezelőtt érkezett meg a hívásrészletezés, még aznap este újabb ügyfélszolgálati ügyintézés keretében közöltem, mivel az biztos, hogy nem én hívtam a közölt számokat, ezért a számlából az előfizetési díj és a összes többi hívás díját, 1335.- Ft-ot átutalok a számla kiegyenlítésére, de az Audiofix hívások díját 3000,- Ft-os díját nem, mert az csak valamilyen műszaki hiba miatt kerülhetett az én számlámra.

 

Kérem Önöket, hogy szíveskedjenek a panaszomat/reklamációmat kivizsgálni, minden lehetséges műszaki okot figyelembe venni, mert valamilyen műszaki ok, vagy téves számlakiállítás lehet a rám terhelt Audiofix hívások oka.

 

Remélem, hogy a vizsgálat eredménye engem igazol, és a kérdéses 3000,- Ft összegű díj törlésre kerül.

 

A vizsgálat eredményéről várom visszajelzésüket!

 

Melléklet: 1 db banki utalás másolat

 

Üdvözlettel: xxxxxxxx"

 

 

Ez a reklamáció egyébkén 2010. október 15-én ment el, az ügy azóta tart. A lényeg, mondanon sem kell, a UPC elutasította a panaszt többször is, és ragaszkodik ahhoz, hogy csakis anyám telefonálhatott, és kész. Ezután a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordultam, mely hivatal áttette az ügyet a Nemzeti Média és Hírközlési Hatósághoz. Befizettük a 2200,- Ft-os illetéket a vizsgálat megkezdéséhez, azaz lassan ott tartunk, mintha kifizettük volna a jogtalanul kiszámlázott 3000 Ft-os reklamált díjat. De ez elvi kérdés, mondom én, de már látom, nem lesz eredménye a vizsgálatnak, mert információim szerint nem egy műszaki stáb vizsgálja ki a NMHH megbízásából az ügyet, hanem a UPC-től kérik be az adatokat, azaz szerintem a UPC az NMHH részére is azt a választ adja, mint nekünk, azaz nem leszünk előbbre! Időközben a UPC már egy hónapja korlátozza anyám telefonját, ő nem tud telefonálni, csak őt lehet hívni. Ez azért gond, mert azért kötettünk neki telefont, hogy tudjon hívni, ha rosszul van. A UPC szerint majd akkor szűnik meg a korlátozás, ha kifizetjük a 3000 Ft-os, szerintük jogos elmaradást, meg a szintén 3000 Ft-os visszakapcsolási díjat is!

Szóval a szerintünk jogtalanul kiszámlázott 3000 Ft mellett még 2200 Ft illeték, és újabb 3000 Ft-os visszakapcsolási díj is összejöhet, azaz lehet, hogy több, mint 8000 Ft-ba fog kerülni az ügy? Ezek szerint az lett volna a jobb, ha mosolyogva kifizetjük a jogtalan 3000 Ft-ot a nem is kezdeményezett emelt díjas hívások után, hogy legyen még több bevétele a UPC-nek?

 

Azt kérdezem tőletek,  hallottatok-e már olyat, vagy elvileg, illetve műszakilag is tényleg kizárt, hogy valaki anyám számlájára rá tud csatlakozni a telefonjára? A UPC szerint a tv-t és a telefont is biztosító, nála lévő modemen keresztül lehet csak kezdeményezni hívást, persze helyettük én is ezt a sablon szöveget nyomnám! Csak egyet tudok, anyám eskü alatt is hajlandó lenne egy esetleges perben vallomást tenni, hogy nem hívott ilyen számokat, azt sem tudja, mi az emelt díjas szám, nem onnan származik a hívás, egyedül van, nem telefonál, nem szenilis! Én hiszek neki, de nem tudom bizonyítani, hogy igazunk van!

 

Szerintetek mit lehet tenni?

Ha valaki tud segíteni, vagy volt ilyen szituban, akkor kérem, írja itt meg, mert teljesen tanácstalan vagyok!

jó hír Creative Commons License 2010.12.28 0 0 20

Budafokon a nyár folyamán átállították a központot modernebbre...azóta a vez.teló néha csippan egyet, mintha megnyomnám valamelyik billentyűt...már mindent megvizsgáltunk, a szerelő azt mondta a kompjúter szarakodik...előfordul...és? hát nem tud mit tenni...

 

...lehet, hogy 99 embernek jó, nekem szarul működik...

 

...az azért elgondolkoztató, ha a 1412 vel beszélek, akkor nem pittyeg...édi volt...aszonta egy ügyeletes, hogy a lehallgatással a rendőrséghez forduljak....mondom, hogy ez nem az...aszonta, akkor nem lehet pittyegés...ezzel befejeztem...

 

ötlet?

jones0 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 19
Azert ez erdekelne, mert nemreg volt egy ugyfelem, aki mukodo nettel koltozott szinten a belvarosba. Neki is telefon kellett, igaz, neki mar rendelkezesre allt a belso voip infrastruktura.

Kb 20 perc volt a 06 1 -es azaz budapesti korzetu telefonszam, ha jol emlekszem egyszeri 2k huf dijjal es havi 2k huf dijjal.

igaz, hogy nem a klasszikus telefonvonalon at.

Biztos vannak specialis igenyeid vagy elkepzeleseid, de 2010-ben egy vezetekes telefonszamhoz harminc percnel es 5k penznel nem kerul tobbe hozzajutni.
Előzmény: philosoph (-)
Devil23 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 18
Már megcsináltuk a hibát, az egyik program szarakodott, le kellett törölnünk, mert töredezte a D meghajtó fájlait, de szerencsére nem sérültek meg. Nem jelentünk fel senkit:)
Előzmény: Devil23 (17)
Devil23 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 17
A számítógép újra indul és fagy le a programmal együtt. Nagyon undorító az egész!!!! Egy kín csatát kell végig küzdenem azért, hogy feltelepítse a programot, ráadásúl a GB adatforgalmam is drasztikusan nő (internettel kapcsolatban, mobilinternetem van). Fel fogom ezeket is jelenteni anyuval együtt (Magyar Telekom, Teledata, MTT)!!!!
Előzmény: Devil23 (16)
Devil23 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 16
A Budapesti 2010-es CD telefonkönyv egy nagy szar. Telepítés közben többszörm lefagy, ujraindul, valami nagy MB-os méretű programot kér hozzá, ami el se indul, lefagy. Ez a MTT és a Teledata és a Telekom uj szép ötlete. Grat. nekik.!!!
Előzmény: Devil23 (14)
daviku1 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 15
üdv:
szeretnék modemes interneten microsoft outlook levelezőt használni
van valakinek ötlete hogy lehetséges ez.
az invitelnél betárcsáztam 0651302302 és igy tudok internetezni
igaz 48kb/s de elég gyors ahhoz hogy reggl 5-7ig 40 fillérbe kerül/s+ áfa
leveleket megnézem és irok is vidéken lakunk nincs más ami elérje ezt a helyet
igaz pénz sem lenne rá.
üdv daviku
Devil23 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 14
Üdv. Van valakinek 2010-es CD Budapesti Telefonkönyve? Telekomos. Ha igen, azt nagyon megköszönném. 27 éves autista fiú vagyok, gyűjtöm a telefonkönyveket. Előre is nagyon szépen köszönöm!:)

Üdv. Devil
Synthe Creative Commons License 2010.07.28 0 0 13

Hmm..

 

Mint mindenben, itt is a pénz számít.

Egy adott területen az van helyzetben, akinek van ott vezetéke (újabban itt-ott optika, kábeltévéknél koaxiális, másnál hagyományos kábel).  Általában, de Budapesten is egy-egy adott házat vagy háztömböt/utcát max. 2, legfeljebb 3 szolgáltató ér el. A nagy távközlési szolgáltatók (Magyar Telekom, Invitel, UPC) a "saját", valamikori koncessziós területeiken kötelesek átadni az érpárat, ha kéri egy másik szolgáltató, a kábeltévésekre ilyen kötelezettség nincsen. 

Annak az esélye, hogy valaki harmadik fél egy újabb előfizetői hálózatot épít ki, gazdaságilag szinte a nullával egyenlő a lakossági piacon - túl sokba kerül. Az üzleti szektor más kérdés, ott (esetenként) megérheti.

 

Ez azt jelenti, hogy mindegy, melyik cégtől kér valaki lakossági telefont - a tényleges fizikai választási lehetőség legfeljebb az, hogy hagyományos vagy CATV-s szolgáltatót választ. A CATV-nél többnyire csak egy szolgáltató jöhet szóba a saját hálózatával, a távközlési szolgáltatók közül pedig az esetek elsöprő többségében az adott helyen hálózattal rendelkező van majdnem behozhatatlan előnyben - nem is nagyon van más érdemi ajánlat, bárki bármit is állít.

 

A szolgáltatók oldaláról nézve már az is jelentős pénz, hogy eljussanak pl. Budapesten a Magyar Telekom hálózati csomópontjaihoz, ahol át lehet venni az előfizetői szakaszokat, az előfizetőkig eljutó harmadik (Magyar Telekom és valamilyen kábeltévé már van) előfizetői hálózat kiépítése szóba sem jöhet, ilyen esetre lehetetlen épeszű üzleti modellt felállítani.

 

Ez van.

Előzmény: philosoph (12)
philosoph Creative Commons License 2010.07.26 0 0 12


A helyzet nem sokat javult.

Semmilyen alapon (isdn, adsl, voip) sem tud senki hamar szolgáltatni.

Mindenkit körbehívtam, még a kisebb szolgáltatókat is

Volt, ahol az alvállalkozók, volt ahol a legnagyobb szolgáltató az akadály. A terület a legnagyobb, T-......akárkihez tartozik, mindenki más az ő műszaki rendszerét használja, használná, vagyis a kis cég hiába lenne rugalmas és gyors, a nagy nem az. És, ha már nem vele (a naggyal) szerződök közvetlenül, akkor pláne nem rugalmas, vagy gyors.

Legalábbis ezt mondták. Hogy ebből mi az igaz???? Én nem tudom.

Mondjuk, nem hiszem, hogy ezt a szolgáltatás nyújtási sebességet ne lehetne "megverni....."
Meg, aki ebben töketlen, az másban is: nem hiszem, hogy ne lehetne "kenterbe verni" egy új cégnek. Van még piaci rés bőven, még a telefon piacon is.....

Más kérdés, hogy ez engem most nem nagyon vigasztal.

phil
PalotaiValdez Creative Commons License 2010.07.24 0 0 11
a holland UPC-vel nincs tapasztalatom,mert nálunk Észak-Brabantban a Ziggonak van koncessziója,itt nincs UPC.

20éve itt élő haverunknak van Ziggo kábelnetje,eddig nem panaszkodott.
a lakásunkban benn van a Ziggo kábel,23 iszonyatos holland csatornával,szerencsére van UPC Directünk,igy nem kell néznünk. az alattunk lakó holland srác el is ámult mert neki meg KPN rögzitős-visszatekerős IP tévé csomagja van(magyar T-kábel megfelelője kb),és meglepődött hogy nekünk kb 20(5000Ft,silver csomag,rögzitős) euroért majdnem 4-szer annyi csatornánk van mint neki 60euroért nettel kombinálva...
Előzmény: v_peti (10)
v_peti Creative Commons License 2010.07.24 0 0 10
UPC kell! Nálunk kéne neked! Nálunk (Szombathelyen) két nap alatt megvan! Bp-en sem hiszem, hogy sokkal tovább tartana.
PalotaiValdez Creative Commons License 2010.07.23 0 0 9
Ez tényleg dúrva.

Ők még 1995-ben járnak?

Ja nem, csak Magyarországon.


hehehe ez jó.2éve élünk Hollandiában.nagyon ledöbbentem mikor bekötettük a netet.

a holland Matáv az a KPN.egykutya cég mindkettő.végignéztük az ajánlatokat és úgy döntöttünk hogy Telfort internetet kérünk,ez egy másik szolgáltató,20megás net első 6 hónapban 14,95 aztán 24,95 1éves hűséggel.
minden holland házban lakásban benn van a KPN aljzat,két független ISDN vonal lehetséges.

kérdem a telfortos nőt hogy akkor mennyi idő múlva lesz netünk ma vagy holnap? nő kerek szemekkel néz rám: kb 3hét!!!! mondom mi van? ez Hollandia vagy Mongólia? otthon a UPC 2nap alatt berakta a netet!!!!(2005-ben!!!)
szóval már másnap leinkasszózták a számláról a havi dijat,3nap múlva postán kikülték a modemet,melyet rádugtam az aljzatra és 3hét múlva!!!!!! kivillant a led hogy van netünk.

hogy kerek legyen a dolog 2-szer költöztünk.internetáthelyezés.... dija 59 euro,időtartama 3 hét,és persze a szolgáltató nem mondja hogy hát akkor a 3hetet jóváirjuk,hanem ugyanúgy perkálni kell a havidijat(pedig nem férek hozzá a netemhez).

az egész művelet annyi, hogy Telfort odaszól a KPN-nek hogy "hé,szabad a vonalatok,átvennénk és enter"


szóval igy működik a dolog ebben az elmaradott középafrikai szinten álló Hollandiában.

nagyon mérges vagyok rájuk sokkal fejlettebb szintet vártam ettől az országtól.
Előzmény: Törölt nick (3)
PalotaiValdez Creative Commons License 2010.07.23 0 0 8
Ez tényleg dúrva.

Ők még 1995-ben járnak?

Ja nem, csak Magyarországon.


hehe ez jó.2éve élünk Hollandiában.nagyon ledöbbentem mikor bekötettük a netet.

a holland Matáv az a KPN.egykutya cég mindkettő.végignéztük az ajánlatokat és úgy döntöttünk hogy Telfort internetet kérünk,ez egy másik szolgáltató,20megás net első 6 hónapban 14,95 aztán 24,95 1éves hűséggel.
minden holland házban lakásban benn van a KPN aljzat,két független ISDN vonal lehetséges.

kérdem a telfortos nőt hogy akkor mennyi idő múlva lesz netünk ma vagy holnap? nő kerek szemekkel néz rám: kb 3hét!!!! mondom mi van? ez Hollandia vagy Mongólia? otthon a UPC 2nap alatt berakta a netet!!!!(2005-ben!!!)
szóval már másnap leinkasszózták a számláról a havi dijat,3nap múlva postán kikülték a modemet,melyet rádugtam az aljzatra és 3hét múlva!!!!!! kivillant a led hogy van netünk.

hogy kerek legyen a dolog 2-szer költöztünk.internetáthelyezés.... dija 59 euro,időtartama 3 hét,és persze a szolgáltató nem mondja hogy hát akkor a 3hetet jóváirjuk,hanem ugyanúgy perkálni kell a havidijat(pedig nem férek hozzá a netemhez).

az egész művelet annyi, hogy Telfort odaszól a KPN-nek hogy "hé,szabad a vonalatok,átvennénk és enter"


szóval igy működik a dolog ebben az elmaradott középafrikai szinten álló Hollandiában.

nagyon mérges vagyok rájuk sokkal fejlettebb szintet vártam ettől az országtól.
Előzmény: Törölt nick (3)
pancer1 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 6

Valószinü ám hogy a szerelő alválalkozóknak voltak korábbról megrendelt munkáik, azért nem tutak hozzád és cégedhez órákon belül kimenni. Nem gondolod?

 

Amúgy ha már az évszámot kéred számon, máshol nem jobb.

 

http://homar.blog.hu/2010/06/09/luxemburgban_fajdalmasabb_a_net_mint_itthon

Előzmény: philosoph (-)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.23 0 0 5
hát az nyugtat, a kikapcsolás megy egy nap alatt is :-)
Előzmény: philosoph (-)
havasar Creative Commons License 2010.07.23 0 0 4
hihetetlen, hogy mik vannak, azért a mai világban már illene ezt elintézni 24 órán belül, főleg, hogy nem sok szereléssel járt volna a telefon bekötése a belvárosban...

az internet sebesség meg sajnos függ a hálózat állapotától, ami magyarország legnagyobb részén nem túl fényes, de folyamatosan fejlesztenek elvileg, reméljük hamarosan már jobb lesz :D
Előzmény: Törölt nick (3)
Qqberci Creative Commons License 2010.07.23 0 0 2
V0nalas...
Előzmény: philosoph (-)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.07.23 0 0 1

Én internet miatt orroltam meg a nagy vezetékes szolgáltatóra..

 

Volt egy 2 megás adsl netem. Kb. 4900Ft-os havidíjjal. Lejárt időközben a hűségidő. Hogy-hogynem, elkezdett szakadozni a net. Többszöri telefonálgatás, hibabejelentés után rájöttek, hogy a vonal nem bírja a 2 megás sebességet, ezért vissza kell állítani 1 megára. Ezzel egy időben, mivel lejárt a hűség-szerződés, már az 5700 Ft-os havidíjat kell fizetnem egy 1 megás netért.

 

Kérdeztem, hogy ez most hogy van. Erre mondták, hogy fizessek elő az 5 megásra. Mondom, hogy a 2-sem megy, nem hogy az 5... Megnyugtattak, hogy azt is vissza lehet vetetni 1 megásra...

 

Ja.. tőlem 3 házra simán meg az 5 megás, még hűségidőn belül. Sajnos alternatív szolgáltató nincs itt, így kötve vagyok hozzájuk.

Előzmény: philosoph (-)
pipppen Creative Commons License 2010.07.23 0 0 0
telef0n
philosoph Creative Commons License 2010.07.23 0 0 topiknyitó

Csak csodálkozom.

2010-ben, azaz ma szerettem volna új cégemre vezetékes telefont, Budapest kellős közepére(V. kerület). Nagyjából úgy, ahogy az az évszám alapján dukálna: reggel megrendelem, este beszélek rajta.

Végig hívogattam a közismert, és a neten fellelhető egyéb szolgáltatókat, volt itt minden: analóg, digitális, voip, stb, stb, felét nem is értettem.
Megkérdeztem mindent.
Eddig a legrövidebb vállalási határidő: 30%-os ígéret, hogy egy héten belül van. De inkább két hét. És ha mégsem: reklamálni nem lehet: a szerződést 30 napos vállalási határidővel írjuk alá.
Sürgősségi díj sehol nem ismert: semmivel meggyorsítani nem lehetett sehol.

Hol élünk? Mikor élünk?

Ha valaki más is panaszkodni akar: hajrá, írjon.

Ha valaki telefonos cég olvassa, és mégis van gyorsabb megoldás: ő is hajrá.

phil

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!