Keresés

Részletes keresés

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.23 0 0 109
Érdekes amit írsz. A hídra vonatkozó pontos kresz-szabályt nem tudom. Azt igen, hogy hídon megállni tilos. Ezzel szemben a busz megáll.

Na de beszéljünk a zebráról: Margit hídra tervezik a zebrát. Oda nem érvényes az amit írtál? Kezd érdekes lenni ez a rész is, hogy itt lehet, ott nem lehet.

Mindezzel szemben az Árpád hídra nem szerencsés megállót építeni. Pláne zebrásat. Így is annyi az autóstömeg, hogy Aquincumnál és Bécsi úton kitudjahol van a sor vége. Ha zebra is lesz, akkor lámpa is lesz. Ez még rátenne még egy lapáttal...
Előzmény: r_tamas (108)
r_tamas Creative Commons License 2010.05.23 0 0 108
"... Lehet, hogy elegendő lenne csak egy zebra + megállóperon kialakítás, és nem lenne feltétlen szükség aluljáró kiépítésére.  ..."

Én csak egy mezei utas vagyok nem értek a tervezéshez, de szerintem nem szerencsés (vagy akár tilos) egy hidra zebrát+lámpát tenni.  A megálló kialakítása során a 3 sávól is el kellene venni.
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (107)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.23 0 0 107

Lehet, hogy elegendő lenne csak egy zebra + megállóperon kialakítás, és nem lenne feltétlen szükség aluljáró kiépítésére. Az 1-es megállítása a Margitszigetnél még mindig nagyságrendekkel olcsóbb lenne az oda tervezett 5-ös metróállomástól.

Szerintem max. 2 perccel emelkedne emiatt a menetidő, amit azért szvsz ki lehetne bírni, ha a vonalon nem lenne sebességkorlátozás.

A Szigeten belüli közlekedést én a már most is létező elektromos kisautókkal tudnám elképzelni, melyeket a Margitsziget két végpontjától, a BKV tarifának megfelelő összeg fejében lehetne igénybe venni. Ezen kívül lehetne még omnibusz is, ami a mostani microbusz szerelvényt váltaná fel.

Előzmény: r_tamas (106)
r_tamas Creative Commons License 2010.05.22 0 0 106
Bocs hogy beleszólok a témába, de szerintem nem kellene az 1-es villamost megállítani a szigetnél.  Ez amúgyis tömérdek + pénzbe kerülne a megálló kiépítése aluljáró kialaítása...stb.  Az 1-esnek teljesen fel kellene újítani a pályát, úgy hogy a lehető legnagyobb sebességgel is lehessen közlekedni. (50kmh).  Pont amit nyer a villamos a pályafelújítással azt el is vesztené a megállással.

A szigetre teljesen környezetbarát AP-s buszokat kellene venni, és ritkábban de csuklósan közlekedtetni.
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (104)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.21 0 0 105
"Főleg úgy, ha megszűnne a Margitszigeten a buszközlekedés."

Minden további nélkül megállítanám! (Persze, ha a 34/106 nem áll meg!)
:)
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (104)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.21 0 0 104
Abban egyetértünk gondolom, hogy a 4-es 6-os Budapest legjelentősebb vonala. Egy ilyen vonal, ha "kibírja", hogy megáll a hídon (normál esetben), akkor szvsz az 1-esnek is "ki kellene ezt bírni". Igény pedig biztos, hogy lenne rá. Főleg úgy, ha megszűnne a Margitszigeten a buszközlekedés.
Előzmény: * * BPO-700 * * (102)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.21 0 0 103
Ez engem is érdekelne.


Szerintem a 134-es is ideiglenes megoldás, bár ki tudja...
Előzmény: * * BPO-700 * * (101)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.21 0 0 102
Akkor nem célszerű megállítani ott. Az 1-esnek épp az a funkciója, hogy gyorsan (már ha tudná) szállítsa el az utasait HÉV és metró között (persze azon túlra is).

Amit én biztosan megszüntetném: a buszok megállítását a hídon. Ezesetben vitatkozhatunk az 1-esen! :)))
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (100)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.21 0 0 101
Tehát ezért kérdezem, hogy bajnokság idejére ismét Nyugatiig jár majd? És a bajnokság után csinálják meg a szárnyat is?

És ha a 26-os kimegy, akkor a 134-essel mi lesz?
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (99)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.21 0 0 100
Én nem kötném ezt villamostípushoz. Persze, a Combino jobb lenne, mint a Tatra, de egyelőre Tatra kocsik járnak ott.
Előzmény: * * BPO-700 * * (98)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.21 0 0 99
Értem már, hogy mire gondoltál. Nos, bár igazad lenne, akkor az én felháborodásom is okafogyottá válna. :)
Én sem tudom, hogy mikor lesz az úszó eb.
Előzmény: * * BPO-700 * * (97)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 98
Az 1-es villamos szigetnél történő megállítása szerintem nem szükség szerű, még felújítás után sem.

Max akkor ha Combino jár azon... Mire az 1-esre Combino jár, addigra a 26-os full ap-s lesz és messzebbről fog járni! :))
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (96)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 97
Dehát most is két sávban mennek a buszok (91/109/191/291/206).
Ezután is így lesz, csak nem északi, hanem a déli oldal lesz lezárva. A híd szegleténél - a konténerek elszállításával - nagyobb a hely. Gondolom én, azok után, hogy az északi oldalról a kamionok feltudtak hajtani az építési területre, ráadásul nem is a szegletnél.
Ezért gondoltam azt, hogy elférnek a buszok, mármint a 26-os buszok is. És pont jól jöhetne, mert a bajnokság is jön. Mikor is lesz a bajnokság?
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (95)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.20 0 0 96
Akkor Te nem támogatnád az 1-es szigeti megállóját, a teljes vonalrekonstrukció után sem? Még egyszer kiemelném, hogy ne a jelenlegi állapotokat vedd figyelembe az 1-esnél, mert az valóban katasztrófa.
Előzmény: * * BPO-700 * * (91)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.20 0 0 95
Nem lenne helye a vissza (pesti) iránynak, mivel gondolom, hogy addigra a híd másik oldala lesz lezárva.
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (94)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.20 0 0 94
Igen, arra gondoltam.
Előzmény: * * BPO-700 * * (93)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 93
Mármint szigetről balra Pest felé.
Előzmény: * * BPO-700 * * (92)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 92
Gondolod, hogy nem tudna befordulni? Kicsi lenne a hely?
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (89)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 91
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (90)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.20 0 0 90
Ez igaz, de most ez hogy jön ide? :)
Előzmény: * * BPO-700 * * (88)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.20 0 0 89
És hogyan jönne vissza a 26-os a Szigetről a Nyugati térig? Gondolom, hogy akkor a Margit híd másik oldala lesz lezárva, akkor pedig a Pest felé irány lesz problémás.
Előzmény: * * BPO-700 * * (85)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 88
Ugyanezt felhozhatom én is: ne hasonlítsuk össze a 33-ast az 1-essel! :)))
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (87)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.20 0 0 87
Azért ne hasonlítsuk már össze a 34/106 -os buszok kapacitását az 1-es villamoséval.
Előzmény: * * BPO-700 * * (84)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.20 0 0 86
Én arra gondoltam, ha a vonalat teljesen rendbe tennének, akkor ugye a menetidő is radikálisan csökkenne, ekkor viszont szvsz már nyugodtan beleférne egy megálló az Árpád hídon. Szerintem felejtsük már el végleg azt a bizonyos "gyors-villamos" koncepciót. A 4-es, 6-oson is belefér egy szigeti megállás, akkor az 1-esen sem lenne ebből különösebb probléma. Sőt, ha ez megvalósulna, akkor szerintem már nem lenne olyan lényeges, hogy a Szigeten belül tömegközlekedés legyen. (Meg lehetne szüntetni a környezetszennyező buszokat.)
Előzmény: * * BPO-700 * * (83)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 85
Olyan kérdésem van, hogy miképpen lesz majd a közlekedés a Margit hídon?
Délután hallottama híradásban, hogy a villamossínek áthelyezésével a szigeti szárnyhídról eltűnnek a konténerek.

Tehát:
- a 26-os ismét végig tud majd járni?
- a 109/206 buszok Pest felé a régi 84-es nyomvonalán jut majd fel a hídra?
- a 134-es visszakerül Szentlélek térre vagy ő is Nyugatiig megy majd?
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 84
Már csak azért is mert a 34/106 járatoknál is kevés utas veszi igénybe.
Előzmény: * * BPO-700 * * (83)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 83
Szerintem nem kéne tovább növelni a menetidejét a villamosnak az Árpád hídon... :S
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (81)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.20 0 0 82
Így van.
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (80)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.09 0 0 81
Egyébként szerintem a Sziget Óbuda felöli megközelítését nagyban elősegítené, ha az Árpád hídon az 1-es villamosnak beiktatnának egy "szigeti bejáró" nevű megállót. Egykor a néhai 33-as villamosnak volt ott, kár volt ezt megszüntetni. Amikor az Árpád hidat, ill. a villamospályát fel fogják újítani szvsz megfontolandó lenne az egykori megállóhely visszaállítása. Nem hinném, hogy az 1-est jelentősen lassítaná.
Előzmény: * * BPO-700 * * (79)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.05.09 0 0 80
Igen, de azt te a normál állapotokra gondoltad, ha jól emlékszem.
Előzmény: * * BPO-700 * * (79)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!