Kerékpárút az Andrássyn, a Bajcsyn, a Körutakon: Miért?
A városnak van egy utakból szőtt szövete, amelynek minden közlekedési módot ki kellene szolgálnia az áruszállítástól a közösségi és egyéni közlekedésen át a gyalogutakig. Ebben a szövetben szét lehetne választani az autós és a kerékpáros-gyalogos utakat. Gyalogo sés kerékpáros tengelyeket lehetne építeni kisebb utakból, ahonnan a gépkocsikat kitiltanák. Vajon miért nem ez történik? Budapest sugárút- és körútrendszerében miért a fő autós útvonalakra kell ráterelni a kerékpáros forgalmat, miért nem kap saját, összefüggő, az autórorgalomtól elkülönített útvonalrendszert a gyalogos és a kerékpáros forgalom?
Valóban nem kerékpározom, és lovon sem közlekedem. :) Mióta feltalálták azt a négy kerekű dobozt, tudod amiben van egy berregő fémdarab és magától megy, azóta inkább azt használom.
Ezzel az egy nikkel vagyok. Hogy hol menjen? Véleményem szerint ne menjen amíg nincsenek meg a feltételek. Esetleg sport létesítményben, vagy magánterületen.
Te nem a Pacso masik nickje vagy? Elobb azt irod, ne kerekparozzunk a jardan. Aztan azt, hogy az uttesten se. Vegul kibokod, hogy elkulonitett savok kellenek. Ezkrol viszont mar kiderult, hogy egy 200 eve epult sugaras szerkezetu varosban nem megoldhatok. Tehat? Hol haladjon a kerekparos MA Budapesten?
De jóember! Az úton kerékpározni?! Hát feltartjátok a forgalmat és saját magatokat teszitek ki veszélynek. Ha rád megy az autó, szétpaszíroz mint a paradicsomot. Hogy nem lehet ezt megérteni. Én már egyszer majdnem elgázoltam egy embert, mert az út közepán kerékpározott, mentem úgy kilencvennel és egyszer csak ott volt az elválasztó vonalnál.
Amit egyesek a járdán művelnek az meg már tűrhetetlen, hogy ugráljon félre az ember mert elsodorják.